Мұғалім әрекетінің кезектілігі




Презентация қосу
Тақырыбы: М.Жанпейісованың модульдік оқыту
технологиясы

Орындаған: Тасқынбай Маусымжан
“Модульдік оқыту технологиясы” деп аталған
педагогикалық технология нұсқасын жасағанда “толық
меңгеру” әдітемесінің негізгі қағидалары ұстанылған.
“Толық меңгеру” әдістемесінің негізгі идеяларын 1960 –
жылдары американ психологтары Д.Ж.Кэррол және
Б.Блум ұсынған. Олардың пайымдауынша бала қабілеті
қолайлы жағдай жасаған кезде оның оқу темпімен
анықталады.
Оқу нәтижесін тұрақты тіркеліп отыратын
параметрге айналдыруды ұсынған.
Сонымен жобаланатын педагогикалық
технологиялардың негізгі қағидаларын негізге ала
отырып, қазіргі дидактикалық талаптарға сай бірқатар
өзгерістер енгізілген. Онда балаларды оқытуға
ұмтылдыру емес, жеке танымдық әрекеттерін
ұйымдастыру, оқу процесін диалогтық қатынас
негізінде құру кезделген.
Мұғалім әрекетінің кезектілігі
“Толықмеңгеру” М.Жанпейісова
әдістемесіне сай ұсынған нұсқада

Балаларды оқу мақсатымен Оқушыларды оқу
таныстыру. мақсатттарымен таныстыру.

Мазмұны жағынан маңызды
Берілген тарау бойынша тақырыппен және тарау
сыныпты жалпы оқу бойынша құрылған блоктарды
жоспарымен таныстыру. оқыту модулімен сыныпты
таныстыру.
Оқу материалына 4-7 рет қайта
Мұғалімнің материалды көбіне
орала отырып, жалпы
баяндау түрінде оқытуы.
тақырыпқа, тарауға жету.

Диагностикалық тест бойынша Өтілген тақырып бойынша
ағымдағытексеруді жүргізу. тестілеу жүргізу.

Үш деңгейлік жүйемен
Тексеру нәтижесін бағалау, тарау
дайындалған билеттер бойынша
мазмұнын толық меңгерген
сынақ, бақылау жұмысы, сын
оқушыларды анықтау.
жұмысын өткізу.

Тарауды толық меңгермеген
оқушылармен түзету оқуларын
жүргізу.
Модульдік оқыту технологиясының құрылымы

Қорытынды
бөлім (бақылау).
Диалогиялық
сұхбат бөлімі
Кіріспе бөлім (көбіне
(модульге, сұхбаттасу,
тақырыпқа диалогты
ену). қарым-қатынас
арқылы
оқушылардың
танымдық іс-
әрекетін
ұйымдастыру).
М.Жанпейісова жүргізген зерттеулер 7-12 сағаттан
тұратын, оқу модулін өте тиімді деп тапты. Дегенмен
эксперимент жүргізген мұғалімдердің модульдегі сағаты 4-
тен (Қазақстан тарихы курсы бойынша) 22 сағатқа дейін
(математика бойынша) ауытқыды. Сағаттар санына
қарамай, кіріспе бөліміне 1-2 сағат жұмсау оқу модулінің
ерекшелігі. Қорытынды бөлімге де 2-3 сағаттан көп
берілмейді. Қалған сағат 3-17 сағатқа дейін барлығы
диалогтық, сұхбат бөліміне беріледі.
Мысалы, мұғалім 9 сағатқа арнап оқу модулін құрса, 1
сағат кіріспе бөліміне, 2 сағат қорытынды бөліміне, 6 сағат
сұхбат бөліміне арнап бөлінеді.
Бұл әрбір оқушының білімді меңгеру, дайындық
деңгейіне қарай материалын 3 деңгейде қарастыру
қажеттігінен туындаған.
Мұғалімнің дайындық жұмысы келесі
қадам әрекеттерден тұрады.
1-қадам. Берілген курс бағдарламасында анықталған тарау,тақырыптар немесе тақырып
бойынша меңгерілуі тиіс міндетті білім, білік, дағдыны, мақсат пен міндетті анықтау.

2-қадам. Модульдегі бүкіл оқу материалының мазмұнын зерттеу, пысықтау.

3-қадам. Модульдегі мағыналық “жүкті көтеретін” негізгі ұғымды бөлу,
тақырыптағы негізгі ақпарат жасырынған сөздерді табу.

4-қадам. Тақырып бойынша тірек сызбаларды салу (анықталған негізгі ұғымдар
бойынша).

5-қадам. Оқу модулінің бүкіл мазмұны бойынша 15-20 тапсырмадан тұратын тест
құрастыру.

6-қадам. Сынақ немесе пән ерекшелігіне қарай алынатын бақылау жұмысы

7-қадам. Диалогтық сұхбат бөлімі. Сабақтарды өткізу түрі ойластырылады
Модулдік оқыту технологиясының
ықпалы
Танымдық
процесті
дамыту

Танымдық Сөздік
қабілетін қорын
жетілдіру дамыту

Оқуға
Қажеттілікті
қызығушылық
қанағаттандыру
қалыптастыру
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі

қысқаша сызбалар арқылы түсіндірілуі;

оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық қарым-
қатынас негізінде танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру,

барлық тақырыптар бойынша тест, сынақ жүргізу.

Тақырыпты қарапайым білім мен түсінік деңгейде игеруді білдіреді.
Олар шамамен мынадай түрде беріледі: білу, түсіну, қолдану, талдау,
топтау, бағалау.

Модульдік технологияның ерекшілігі: жадының алуан түрлерін (есту, көру,
қимыл) ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу, сондай-
ақ өзін-өзі бекіту, қарым-қатынас, шығармашылық қажеттіліктерін, сөздік
қорын дамытуға бағытталған.
Қорыта айтқанда, модульдік оқытудың өзегі – оқу
модулі. Оқу моделі ақпараттардың аяқталған блогынан,
бағдарламаны табысты жүзеге асыру үшін берілген
оқытушының нұсқауларынан және оқушы іс-әрекетінің
мақсатты бағдарламасынан тұрады
Модульдік оқыту білім мазмұны, білімді игеру
қарқыны, өз бетінше жұмыс істеу алу мүмкіндігі, оқудың
әдістері мен тәсілдері бойынша оқытудың дербестігін
қамтамасыз етеді.
Модульдік оқыту технологиясының жеке тұлғаның
өз-өзін дамытуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға
қажетті іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыратын
бірден-бір технология.
Пайдаланылған әдебиет:
1. М.М.Жанпейісова “Модульдік оқыту
технологиясы оқушыны дамыту құралы
ретінде” Алматы, 2002 ж

Ұқсас жұмыстар
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты
МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Шетел тілін оқытушының педагогикалық іс- әрекетінің сипаттамасы
Педагогикалық әрекет ғылым және өнер ретінде
Оқыту әдістері мен құралдары
Оқыту әдістерінің тобы
Пәндер