Жекешелендірудің инвистициялық купондары мен жекешелендіру




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Ш.ЕСЕНОВ АТЫНДАҒЫ КАСПИЙ МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖӘНЕ
ИНЖИНЕРИНГ УНИВЕРСИТЕТІ

ОРЫНДАҒАНДАР:
Бірінші кезең: ынталы жекешелендіру,
1991-1992 жылдар

• 1991 жылдың 22 маусымында «Мемлекет
иелігінен алу және жекешелендіру туралы» Заң
қабылданды. Осыған сәйкес мемлекеттік
органдар кәсіпорын ұжымынан тек Тиісті өтінім
келіп түскеннен кейін ғана шешім қабылдайтын
болғандықтан, мұндай жеке шелендіру ынталы
деп аталатын сипат алды. Тек сонда барып
аукциондар, конкурстар өткізілді немесе
өндірістік және әлеуметтік
• инфрақұрылымдарды еңбек түрін
Соның нәтижесінде меншік ұжымына тегін беру
өзгерту
жүзеге асырылды.
үрдісіне еліміздің азаматтарын еңбек
ұжымдары арқылы барынша көп тарту
идеясына негізделген алғашқы нұсқадағы
«Қазақ КСР-інде мемлекеттік меншікті
мемлекет иелігінен алу мен жекешелендірудің
1991-1992 жылдарға арналған Бағдарламасы»
Екінші кезең: жекешелендірудің инвестициялық
купондарымен жекешелендіру, 1993-1995
жылдар
1993 жылдың 5 наурызында мен «Қазақстан
Республикасында мемлекет иелігінен алу мен
жекешелендірудің Ұлттық бағдарламасын»
бекіттім. Бұл бағдарламаның қабылдануын
жекешелендірудің екінші кезеңін жүзеге
асырудың басы деп санаған жөн. Бұл үкіл
жекешелендіру үрдісінде бұқаралық сипат алып,
ең күрделі кезеңге айналған шақ еді. Үрдіс өзінің
формасы жағынан да қаркыны мен тәсілі
Қазақстан
жағынанРеспубликасында
жергілікті мемлекеттік
да, өте ерекше болды.
әкімшілік мемлекет иелігінен меншікті басқару
органдарының алу мен мен
осыған жекешелендірудің жекешелендіру
ызметтері Ұлттық қатаң
Нысандарды орталықтандырыл
қысқартылды бағдарламасы
жекешелендіруді ды
дайындау мен
жүргізудің бірыңғай
Жекешелендірудің инвистициялық
купондары мен жекешелендіру

Алғашқыекі жыл бойы
дүкендердің сөрелері мен
Шағын жекелелендіру
базарлар азық-түлік
(жалпы саны 200 дейін
тағамдары тұтыну
жұмас істейтін сауда,
тауарлары мен толыға
тұрмыстық қызмет көрсету
басталды. Дәрі дәрмектер
қызметтері мен өндірістік
нарығы дамытылды.
нысандарды аукционда
Жаңадан салынған
және Жаппай
фирмалардың жоғарғы
жекешелендіру
деңгейдегі техникалық
агроөнеркәсіп кешенін
жарақаттануы мен
жекешелдіру
менеджмент жағынан
айырмашылығы болды.
Жекешелендірудің кең ауқымдағы тәсілдері: акцияларды биржа, аукцион,
комерциялық тендер, инвестициялық тендер арқылы сату, жалға беру шарттарын
аяқталып біткенге дейін сақтай отырып, нысандарды сату, ауылдық жерлерде
әлеуметтік мәні бар нысандарды тікелей сату, өтімсіз нысандарды бағаның ең аз
мөлшерін тағайындамай ақ өткізу, белгілі бір кәсіпорындарды инвестициялық
шарттармен сенімді басқаруларға беру бекітілді.
шінші кезең: ақшалай жекешелендіру, 1996-1998 жылда
Экономиканың Қазақстадық
стратегиялық кәсіпорындарды
салаларындығы электр Жекешелендірудің шетелдік фирмалардың
энергетикасы мен негізгі үрдістерын басқаруына беру ірі
мұнай газ салаларын, тезірек, аяқтап енді кәсіпорындардың
сондай ақ әлеуметтік ақшалай көпшілігін қаржы және
саланы денсаулық Яғни ақылы негізде өндіріс дағдарысынан
сақтау, білім беру жекешелдіркдің көмегі шығарып, олардың
ғылым мен мәдениет мен меншік иелерінің нарықты экономикалың
салалрын қоса тобын қалыптастыру. қатал жағдайына ойдағы
алғандағы секторлық дай бейімделіне мүмкіндік
бағдарламаға көшудің туғызды,
кезеңі болды
1996-1998 жылдары жүргізілген жекешелендірудің үшінші кезеңі ЭКОНОМИКАНЫҢ
Стратегиялық салаларындағы электр энергетика мен мұнай-газ салаларын, сондай-ақ
Әлеуметтік саланы – денсаулық сақтау, білім беру, ғылым мен мәдениет салаларын —
коса алғандағы секторлық бағдарламаларға көшудің кезеңі болды. Дәл Осы кезеңде ірі
өнеркәсіп орындарын сатып алуға қабілетті отанДық толыққанды инвесторлар
қалыптаса бастады.
Қазақстан экономикасыкасы Денсаулық сақтау

Жекешелендіруд
ің үшінші кезеңі
бағдарламасын
ың тараулары
Білім беру
Ғылым мен мәдениет
• 1995 жылғы желтоқсанның аяғында заңдық
күші бар «Жекешелендіру туралы»
Жарлыққа қол ҚОЙДЫМ, ал 1996 жылдың
ақпанында Үкімет қаулысымен «1996-1998
жылдарға арналған жекешелендірудің
екінші кезенінін бағдарламасы» іске
қоСЫЛДЫ. Dar дарламаның мақсаты
жекешелендірудің негізгі үрдістерін тезірек
аяқтап, енді ақшалай яғни акылы негізде
жекешелендірудің көмегімен, меншік
иелерінің тобын қалыптастыру болды. Бұл
кезеңде жекешелендіру үрдісінің басым
белгілері жекешелендірілетін нысандарды
жаңа меншік иелеріне ақылы етіп беру
болып саналды.
Төртінші кезең: мемлекеттік меншікті басқару

Мемлекеттік
меншікке қызмет
ету мен реттеу
мәселелердегі Бұл кезең
Қазіргі Қазақстан
мемлекеттік басқару барысында
эконикасында жеке
деңгейі арасындағы мемлекеттік мүлікті
меншік секторы
өкілеттіліктерді пайдаланудан
қалыптасты,онда
бөлісуде пайда бюджетке түсетін
республиканың
болған жаңа қаржыны
өнеркәсіп
қатынастармен айтарлықтай ұлғайту
өнімдерінің тоқсан
сипатталады. жөнінде Үкімет
пайызға жуық
Сондай ақ жүргізетін жұмыстар
көлемі өндірілді
күнделікті өмірге жандандырылды
аса қажетті
тауарлар, өнімдер
мен қызмет көрсету
Төртінші кезең 1999 жылдан
басталды және ол
мемлекеттік меншікке билік
ету мен реттеу
мәселелеріндегі мемлекеттік
басқару деңгейі арасындағы
өкілеттіктерді бөлісуде
пайда болған жаңа
қатынастармен сипатталады.
Мысалы, 150-ден астам
Нормативтік құқықтық
актілерге өзгерістер енгізуді
және мемлекеттік басқару
деңгейі өкілеттіктерін нақты
бөліп беруді қарастырған заң

Ұқсас жұмыстар
ҚР жекешелендіру мәні, кезеңдері және оны жүргізу әдістері
Жекешелендіру
Қазақстан Республикасының жекешелендіру мәні
ЖЕКЕШЕЛЕНДІРУДІҢ МАҚСАТЫ
Қазақстан Республикасының жекешелендіру және оның ерекшеліктері
Меншікжәне әлеуметтік - экономикалық қатынас
Меншік иесі, заттаң
Қазақстан Республикасының меншіктік қатынастардың қалыптасуы
1) Экономикалық теорияның қалыптасу кезендері. 2) Экономика ғылым саласында Нобель сыйлығының лауреаттары. 3) Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесі
Тәуелсіздік жағдайындағы ҚР мемлекеттік құрылысын қалыптастыру. Экономикалық дамудың қазақстандық үлгісі
Пәндер