Мұғалімнің жобалау-зерттеу іс-әрекеті: тұтас педагогикалық үрдіс, заңдылықтар және тәрбие әдістері


Slide 1

ҚАЗАҚ ГУМАНИТАРЛЫК ЗАҢ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ТАҚЫРЫБЫ: МҰҒАЛІМНІҢ ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ІС-ӘРЕКЕТІ

ОРЫНДАҒАН:АМЕНОВ РИЗАБЕК

ГРУППА: ГИ-901

СЕМЕЙ 2019 жыл

Slide 2

Мазмұны

1. Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде.

2. ТПҮ заңдылықтары және принциптері

3. Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі

4. Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі

5. Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты

6. ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары

7. Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті

Slide 3

Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде

Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп практикасында, оқу құралдарында, бағдарламаларда проблемалар көрсетілген

Педагогикалық үрдістің мәні, оның коспоненттерінің құрылымы

Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”, “Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”

Slide 4 Slide 5

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі.

Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.

Slide 6

Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін кешенді қолдану

Slide 7

Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде

Slide 8

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар

М. А. Данилов

Н. Д. Хмель

Г. И. Щукина

Б. Т. Лихачев

А. С. Макаренко

Н. К. Крупская

Г. С. Костюк

В. А. Сухомлинский

Н. А. Завалко

Slide 9

ТПҮ заңдылықтары және принциптері

Slide 10

Тәрбие принциптері

Slide 11 Slide 12

Жаттығу - автоматты түрде талап, әрекетті көп қайталап орындаудан болатын тәрбиенің тәжірибелік әдісі. Талап - бұл тәрбиеленушілердің белгілі бір іс-әрекетін тежеп не ынталандырып, жекелей қарым-қатынаста жоғарылайтын, баланың белгілі бір қасиеттерінің көрінуіне себепші әсер ететін әдіс. Үйрету - пәрменді жасалынатын ағдыландыру.

Slide 13

Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті

Slide 14

Оқушыларды зерттеп білудің тәсілдері

Slide 15

Зерттеуге қойылатын талаптар

Slide 16

Тәрбие жұмысын жоспарлау

Жоспарлау -тәрбие жұмысы жүйесінің тиімділігі мен нәтижелігін анықтайды. Мақсатты және анық жоспар педагогтың көптеген қателер мен жағымсыз құбылыстардан шығуға көмектеседі. Негізделген жоспар қойылған тәрбиелік

міндеттерді шешудің жалпы болашағы мен нақты жолдарын қарастырады.

Slide 17

Ол төмендегі функцияларды орындайды:

бағыттаушы, анықтаушы

яғни нақты бағыттармен іс-әрекеттің түрлері

болжау, ойлауды жанама бейнелейді, нәтижені

нақты әректтер арқылы қарастырады;

- үйлестіру, ұйымдастырушылық;

- бақылау;

- репродуктивтік (қабылдау)

Slide 18

Тыңдағандарыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің жобалау-зерттеу және тәрбиелік іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Тұтас педагогикалық процестегі тәрбие заңдылықтары мен принциптері
Тұтас педагогикалық үдерісте тәрбие: мәні, мақсаттары, принциптері және ұйымдастыру формалары
Тұтас педагогикалық үдеріс: компоненттері, құрылымы және заңдылықтары
Педагогикалық үдерістегі заңдылықтар мен қағидалардың теориясы мен қолданылуы
Тұтас педагогикалық үдерістің мәні, құрылымы және заңдылықтары
Педагогикалық үрдіс: заңдылықтары, принциптері және субъектілік-объектілік құрылымы
Тұтас педагогикалық үдеріс: мәні, құрылымдық компоненттері, принциптері мен заңдылықтары
Шетел тілі мұғалімінің педагогикалық іс-әрекеті мен кәсіби қабілеттерінің сипаттамасы
Педагогикалық іс-әрекет: пайда болуы, құрылымы және мұғалімнің кәсіби қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz