Тәрбие принциптері



ҚАЗАҚ ГУМАНИТАРЛЫК ЗАҢ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ТАҚЫРЫБЫ: МҰҒАЛІМНІҢ ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ІС-ӘРЕКЕТІ
ОРЫНДАҒАН:АМЕНОВ РИЗАБЕК
ГРУППА: ГИ-901
СЕМЕЙ 2019 жыл

Мазмұны
1. Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде.
2. ТПҮ заңдылықтары және принциптері
3. Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі
4. Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі
5. Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты
6. ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары
7. Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті

Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде
Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп практикасында, оқу құралдарында, бағдарламаларда проблемалар көрсетілген
Педагогикалық үрдістің мәні, оның коспоненттерінің құрылымы
Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”, “Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”


Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі.
Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.

Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін кешенді қолдану

Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар
М. А. Данилов
Н. Д. Хмель
Г. И. Щукина
Б. Т. Лихачев
А. С. Макаренко
Н. К. Крупская
Г. С. Костюк
В. А. Сухомлинский
Н. А. Завалко

ТПҮ заңдылықтары және принциптері

Тәрбие принциптері


Жаттығу - автоматты түрде талап, әрекетті көп қайталап орындаудан болатын тәрбиенің тәжірибелік әдісі. Талап - бұл тәрбиеленушілердің белгілі бір іс-әрекетін тежеп не ынталандырып, жекелей қарым-қатынаста жоғарылайтын, баланың белгілі бір қасиеттерінің көрінуіне себепші әсер ететін әдіс. Үйрету - пәрменді жасалынатын ағдыландыру.

Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті

Оқушыларды зерттеп білудің тәсілдері

Зерттеуге қойылатын талаптар

Тәрбие жұмысын жоспарлау
Жоспарлау -тәрбие жұмысы жүйесінің тиімділігі мен нәтижелігін анықтайды. Мақсатты және анық жоспар педагогтың көптеген қателер мен жағымсыз құбылыстардан шығуға көмектеседі. Негізделген жоспар қойылған тәрбиелік
міндеттерді шешудің жалпы болашағы мен нақты жолдарын қарастырады.

Ол төмендегі функцияларды орындайды:
бағыттаушы, анықтаушы
яғни нақты бағыттармен іс-әрекеттің түрлері
болжау, ойлауды жанама бейнелейді, нәтижені
нақты әректтер арқылы қарастырады;
- үйлестіру, ұйымдастырушылық;
- бақылау;
- репродуктивтік (қабылдау)

Тыңдағандарыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz