Тәрбие принциптері




Презентация қосу
ҚАЗАҚ ГУМАНИТАРЛЫК ЗАҢ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ТАҚЫРЫБЫ: МҰҒАЛІМНІҢ ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ІС-ӘРЕКЕТІ

ОРЫНДАҒАН:АМЕНОВ РИЗАБЕК
ГРУППА: ГИ-901

СЕМЕЙ 2019 жыл
Мазмұны
1.Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы
ретінде.
2.ТПҮ заңдылықтары және принциптері
3.Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі
4.Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі
5.Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты
6.ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары
7.Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара
байланысы мен өзара іс-әрекеті
Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім
қызметінің нысанасы ретінде

Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің
объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп
практикасында, оқу құралдарында,
бағдарламаларда проблемалар көрсетілген
Педагогикалық үрдістің мәні, оның
коспоненттерінің құрылымы
Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”,

“Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект
қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”
Тәрбие жұмысының формалары

Нәтижелері

баға Өзін-өзі бағалау

Тәрбие процесінің
Тәрбие принциптері
заңдылықтары

мақсат Тәрбие процесінің
Қарама-қайшылықтары

Практикалық
байланыс ішкі

Жеке адам
сыртқы

Сана мінез-құлық
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға
бойында көзқарастар мен сенімдер,
қасиеттер мен құндылықтар, мінез-
құлық нормаларын қалыптастыру
процесі.

Тәрбие - мақсатты, арнайы
ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді
дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.
Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін
кешенді қолдану

Іс-әркеттің жетекші түрлері

Еңбек Қарым-қатынас Таным

Ойын Шығармашылық Сөйлеу мәдениеті
Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе
ретінде

Ұстаздар
Ұстаздар Іс-әрекет
Іс-әрекет

Іс-әрекет
Іс-әрекет оқушылар
оқушылар
Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін
қарастырған ғалымдар
М.А.Данилов
Н.Д. Хмель
Г. И. Щукина
Б.Т. Лихачев
А.С. Макаренко
Н.К. Крупская
Г. С. Костюк
В. А.Сухомлинский
Н.А. Завалко
ТПҮ заңдылықтары және принциптері

Педагогикалық заңдар

Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық

Екі жақтылық Іс-әрекетті
Оқушы-мұғалім
сипат ұйымдастыру

Жас Жекелей,
Ұжымды
ерекшеліктерін дербестікке
дамыту ескеру пікір алмасу
Тәрбие принциптері

Принцип-
тері

Тәрбиенің өмір мен
Тәрбиенің Ұжымда және ұжым
Тәжірибемен
мақсаттылығы Арқылы тәрбиелеу
байланысы

Тәрбиеленушінің Тәрбиелік
Тұлғасына қойылатын ықпалдардың Үздіксіздігі мен
Талаптар мен құрметтің тізбектестігі беріктігі
бірлігі жүйелігі

Жас және жеке
Ізгілік бағыттағы Табиғатқа
Ерекшеліктеріне
принцип сәйкестілік принцип
байланысты
Жаттығу

Іс-әрекетті
Тапсырма
Талап ұйымдастыру
әдістері беру

Үйрету
Жаттығу – автоматты түрде талап,
әрекетті көп қайталап орындаудан болатын
тәрбиенің тәжірибелік әдісі.
Талап – бұл тәрбиеленушілердің белгілі
бір іс-әрекетін тежеп не ынталандырып,
жекелей қарым-қатынаста жоғарылайтын,
баланың белгілі бір қасиеттерінің көрінуіне
себепші әсер ететін әдіс.
Үйрету – пәрменді жасалынатын
ағдыландыру.
Педагогикалық үрдістегі
балалар ұжымының
мұғалімдердің өзара
байланысы мен өзара іс-
әрекеті
Оқушыларды зерттеп білудің тәсілдері

Зерттеу тәсілдері

Оқушының
Бақылау тәсілі шығармашылық
Сабақта, сенбіліктерде, Анкеталарды толтыру Тәуелсіз мінездемелерді Құжаттар мен
сыныптан
Әңгімелесу тәсілі
тәсілі
Табиғи эксперимент
Қорыту тәсілі Жұмысы
тыс жұмыстарды
танысу мен танысу
тәсілі
Зерттеуге қойылатын талаптар

Үздіксіз
Үздіксіз
жүйелі
жүйелі
жоспарлы
жоспарлы

Оқушылардың Оқушылардың
Оқушылардың Оқушылардың
тұрмыс тәрбиесімен
тұрмыс тәрбиесімен
жағдайы мен сабағына
жағдайы мен сабағына
өмірімен
өмірімен бағытталуы
танысу бағытталуы
танысу

Зерттеу
Зерттеу
талаптары
талаптары

ӘрӘр
түрлі
Оқушыларды түрлі
Оқушыларды Әдістерді
жан-жақты Әдістерді
жан-жақты Қолдану
зерттеу Қолдану
зерттеу арқылы
арқылы
Оқушылардың
Оқушылардың
өмірі мен
өмірі мен
қызметінің
қызметінің
табиғи
табиғи
жағдайында
жағдайында
Тәрбие жұмысын жоспарлау

Жоспарлау –тәрбие жұмысы жүйесінің тиімділігі мен нәтижелігін
анықтайды. Мақсатты және анық жоспар педагогтың көптеген
қателер мен жағымсыз құбылыстардан шығуға көмектеседі.
Негізделген жоспар қойылған тәрбиелік
міндеттерді шешудің жалпы болашағы мен нақты жолдарын
қарастырады.
Ол төмендегі функцияларды орындайды:
бағыттаушы,анықтаушы
яғни нақты бағыттармен іс-әрекеттің түрлері
болжау, ойлауды жанама бейнелейді, нәтижені
нақты әректтер арқылы қарастырады;
- үйлестіру, ұйымдастырушылық;
- бақылау;
- репродуктивтік (қабылдау)

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие теориясы
Тәрбие заңдылығы
Жалпы педагогика туралы
Тәрбиенің заңдылықтары
Тәрбие
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
Тәрбие заңдылықтары
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Пәндер