Персоналды басқару аутсорсинг



Аутсорсинг және оның түрлері
Немесе әріптестік қатынастарды құру

Аутсорсинг (ағылшынша аутсорсингтен: (сыртқы көзді пайдалану) : сыртқы көзді / ресурстарды пайдалану) ұйым келісім негізінде белгілі бір бизнес-процестерді немесе өндірістік функцияларды тиісті салада мамандандырылған басқа компанияға қызмет көрсету үшін беруі. Бір реттік, эпизодтық, кездейсоқ сипатқа ие және басталуымен және соңымен шектелген сервистік және қолдау қызметтерінен айырмашылығы, әдетте аутсорсинг ұзақ мерзімді келісім-шарт негізінде жекелеген жүйелер мен инфрақұрылымның үздіксіз жұмысы үшін кәсіби қолдау функцияларына ауысады. Бизнес-процестің болуы қызмет көрсету мен жазылымның басқа да түрлерінен аутсорсингтің ерекше белгісі болып табылады
Әріптестік қатынастарды құру арқылы шығындарды үнемдеудің негізгі көзі - бұл тұтастай алғанда кәсіпорынның тиімділігін арттыру және жаңа бағыттарды әзірлеу үшін немесе жоғары көңіл бөлуді қажет ететін бар бағыттарға шоғырландыру үшін тиісті ұйымдастырушылық, қаржылық және адами ресурстарды босату мүмкіндігі.


Аутсорсинг түрлері
Білімді басқару аутсорсинг
деректерді терең зерттеуді немесе байыпты аналитикалық өңдеуді, болашақта шешім қабылдауға көмектесетін білім базаларын қалыптастыру мен басқаруды қажет ететін процестерді басқаруды қамтиды. Білімді басқару аутсорсингі бүкіл Америка Құрама Штаттарында тарала бастады

Аутсорсингке нені береді Көптеген аутсорсингтік қызмет көрсетушілердің мәлімдемесіне сәйкес, кәсіпорынның кез-келген функциялары дерлік сыртқы орындаушыға берілуі мүмкін. Іс жүзінде Қазақстанда аутсорсингтің ең көп таралған нысандары келесі функцияларды беру болып табылады:
орталық қоңырауларды өңдеу
негізгі құралдарды, тауарлар мен материалдарды түгендеу - инвентаризация
бухгалтерлік есеп және салық есебі
құқықтық қолдау
жалақы
Персоналды басқару
ақпараттық жүйелер және деректер базасын басқару
маркетингтік коммуникациялар және қоғаммен байланыс
жобаны басқарудан бастап іске асыруға дейін
экономикалық және ақпараттық қауіпсіздік мәселелері
логистика және жеткізуді басқару
өндіріс
құрастыру және сынау
тазалау және техникалық қызмет көрсету
көлікті басқару, техникалық қызмет көрсету және жөндеу
кеңсені басып шығару қызметтері, кеңсе баспаларын басқару
қашықтан көмекші көмекші немесе хатшы, орта немесе аға менеджер, шағын бизнес менеджерлері бола алады

Заңды аутсорсинг
Кейбір жағдайларда ұйым белгілі бір қызмет функцияларын үшінші тұлғаларға беруге міндетті. Мысалы, инвестициялық пай қорының өз активтерін дербес есепке алуы, бақылауы және басқаруы мүмкін емес. Ол үшін ол кастодианның, аудитордың және басқарушы компанияның қызметіне жүгінуі керек.

Аутсорсингті қолданудың артықшылықтары
Аутсорсинг тапсырыс беруші компанияға шығындарды азайтуға және жұмыс істейтін ақпараттық жүйелер мен қосымшалардың күрделілігі мен шығындарын едәуір азайтуға, серіктестіктің негізгі бизнес-процестеріне шоғырлануға, қосалқы жүйелерден аулақ болуға мүмкіндік береді.
Тиімділігі:
бизнес-процесті іске асыру құнын төмендету, атап айтқанда:
шығындарды азайту және бақылау (әдетте, толық уақыт бірлігінің жалақысынан арзан)
қызметкерлерге жалақы бойынша салықтар бойынша үнемдеу (кейде)
компанияның ішкі ресурстарын басқа мақсаттарға шығару (синергетикалық әсер мүмкін)
өнім немесе қызмет сапасының артуы:
компанияны негізгі қызметке бағыттау (тапсырыс беруші де, мердігер де - синергетикалық әсер де мүмкін)
мамандандырылған жабдықты, білімді, технологияны пайдалану
бизнес-процесті іске асырумен байланысты тәуекелдерді төмендету:
мердігер үшін нарықта бәсекелестікті пайдалану
бақыланбайтын факторлардың әсерін азайту (компоненттердің болмауы)
бөлу және басқа компанияға тәуекелдерді ішінара беру
қаржыға қосымша қол жетімділік (қор нарығында) - компанияның инвестициялық тартымдылығын арттыру

Кемшіліктері

Аутсорсингтің ең көп таралған нысандары
Бүгінгі таңда әлемде бизнес-процестерді аутсорсингтің көптеген түрлері бар, олардың көпшілігі қазақстандық кәсіпорындарда сәтті қолданылады. Әр нақты ұйымның ерекшелігіне, саласына, мақсаттары мен міндеттеріне байланысты үшінші тарап компанияларына берілетін процестер бір-бірінен айтарлықтай ерекшеленуі мүмкін. Осыған қарамастан, көптеген типтік мысалдар бар, олардың көлеміне қарамастан, көптеген кәсіпорындар үшін оларды жүзеге асыруға болады.

IT аутсорсинг
Корпоративтік ақпараттық жүйелердің дамуы оларды аутсорсингке тартуға мүмкіндік берді. 90-шы жылдарға дейін аутсорсингтің кейбір түрлері (мысалы, call-орталықтардың оффшорлық аутсорсингі) техникалық тұрғыдан жүзеге асыру өте қиын болды.
Көбінесе ақпараттық процестерді аутсорсинг IT-индустриямен тікелей байланысы жоқ ұйымдардың АТ-процестерін аутсорсингке жатқызады. Интеграцияланған ақпараттық аутсорсинг Батыс елдерінде кеңінен таралған, оның аясында тапсырыс берушінің барлық IT-инфрақұрылымы мердігерге беріледі. Ресейде бұл тәсіл өте сирек қолданылады, компаниялар оның шектеулі нұсқаларын, мысалы, хостинг немесе корпоративті сайттарды қолдауды пайдалануды жөн санайды. Қазіргі уақытта Ресейде аутсорсингтің ақпараттық қызметтерін негізгі жеткізушілер жүйелік интеграторлар болып табылады, алайда соңғы 2-3 жыл ішінде аутсорсинг негізгі қызмет болып табылатын бірқатар ірі ресейлік ойыншылар пайда болды. Сонымен бірге әлемдегі ең ірі ойыншылар: IBM және HP Ресей нарығына белсенді түрде енуде. SaaS моделін бағдарламалық қамтамасыздандыру саласындағы аутсорсингтің нұсқасы ретінде қарастыруға болады.
Ақпараттық технологиялар саласындағы аутсорсинг дегеніміз - тапсырыс беруші компанияның бірқатар ішкі қызметтерін және (немесе) ішкі қызметтерін үшінші тарап мердігеріне беру, оның ішінде оның бағдарламалық өнімдерін, қосымшаларын, жабдықтарын және инфрақұрылым бөліктерін пайдалану (мысалы, лизинг) арқылы беру. Бұл практиканың қарапайым нұсқасы - компанияның веб-сайтына орналастыру. Көптеген қазіргі заманғы компаниялар аутсорсинг қызметін пайдаланады, бұл оның соңғы қолданушы үшін танымалдығы мен пайдалылығын көрсетеді. Аутсорсингті белгілі бір компания ұйымдастырған қызмет ретінде қарастыруға болады, мұнда клиенттің қажеттіліктерін толық қанағаттандыру үшін бірнеше қызмет ұсынылады. Іс жүзінде, әдетте нақты қызметтердің біріне назар аударылады.

Кәсіпорынның ақпараттық жүйелеріне қызмет көрсету
Компьютерлерге абоненттік қызмет көрсету практикада IT саласында аутсорсингтің ең көп таралған түрі болып табылады. Қызмет көрсетудің осы түрімен тұтынушыға өзінің жеке меншік әкімшісіз немесе жүктемесін едәуір азайтуға мүмкіндік беретін қызметтердің толық жиынтығы ұсынылады. Компьютерлерге абоненттік қызмет, әдетте, келесі қызмет түрлерін қамтиды:
жабдықтың қондырғысын орнату және жаңарту;
бағдарламалық жасақтаманы орнату және жаңарту;
желіге бұзушылық пен енуден қорғауды құру;
вирусқа қарсы алдын-алу;
жабдықты жедел жөндеу және ауыстыру;
жабдықтардың бұзылуын және тозуын болдырмау үшін алдын-алу шаралары;
ақпараттың резервтік көшірмесін жасау;
қызметкерлерге кеңес беру және оқыту.
Іс жүзінде сол компаниялар көбінесе байланысты қызметтерді ұсынады - кеңсе жабдықтарының жұмысына қызмет көрсету, компьютер паркін жаңарту, жергілікті желілерді салу, IP-телефония және автоматты телефон станцияларын құру, IT-аудит және консалтинг. Сондықтан компьютерге техникалық қызмет көрсету көбінесе кәсіпорын клиентінің ақпараттық жүйелеріне қызмет көрсету түрін алады.

Бағдарламалық жасақтама жасау
Бағдарламалық жасақтама кодын аутсорсинг кеңінен таралды. Ақпараттық технологиялар саласындағы дәстүрлі көшбасшы - Қытай, ал бағдарламалық кодты жасаушы жетекші елдер - Үндістан, Шығыс Еуропа, Беларусь және Ресей. 2007-08 жылдары бірнеше жетекші IT-корпорациялар Ресейде өзінің даму орталықтарын ашты. Ресей және Беларусь, басқа дамушы елдермен бірге (бірінші кезекте Үндістан) Үндістан мен Қытайдан кейін бірден аутсорсингтік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің танымал бағыттарының екінші сатысында тұр. Ресей мен Беларуссиядағы бағдарламалық жасақтаманы жасау саласындағы көшбасшылар қатарына компаниялар кіреді
EPAM жүйелері,
IBA Group, Luxoft,
Дәлдік
Exigen қызметтері,
Reksoft, Auriga,
DataArt, MERA желілері,
LANIT.
Шетелдік компаниялардың қатарында, мысалы, TopCoder-ді атап өтуге болады.

Қаржы секторындағы аутсорсинг
Қаржылық процестер мен бухгалтерлік есеп аутсорсингінің айқын кемшіліктерінің бірі клиенттердің қаржылық ақпаратының сақталуына, қаржылық және салық есептілігін жүргізудің және реттеуші органдарға ұсынудың дұрыстығына алаңдауы болып табылады. Ірі аутсорсингтік компаниялар тиісті құзыретке ие және тұтынушыға ақпарат берудің дәлдігі мен уақтылығы үшін жауап береді, дегенмен, есеп берудің дәлдігі мен уақтылығы үшін мемлекет алдында жауапты клиенттің қаржы бөлімі мен бухгалтериясы. Нәтижесінде Ресейдегі ірі клиенттер мұндай аутсорсингке барғысы келмейді, бухгалтерлік есепті дербес жүргізуді жөн көреді. Нәтижесінде кез-келген аутсорсингтік компанияның маңызды активі - бұл оның нарықтағы беделі және бұрыннан бар клиенттердің пікірлері.

Инвентаризациялық аудит
Түгендеу процесін аутсорсинг, әдетте, мүліктің есебімен байланысты мәселелерді шешумен байланысты. Штрих-кодтауға негізделген технология қолданылады. Сонымен ескерілетін объект туралы ақпаратты тасымалдаушы - бұл штрих-коды бар арнайы өздігінен жабысатын затбелгі, оны алып тастау кезінде құлайды (инвентарлық белгінің аналогы) . Негізгі құралдар, тауарлар мен материалдар жапсырмалармен немесе тегтермен белгіленеді. Түгендеу кезінде мүлік туралы ақпаратты жинау үшін штрих-код сканері бар мәліметтер жинау терминалдары қолданылады.
Кадрлармен есеп айырысуды қамтамасыз ету
Жалақы жобасын аутсорсинг әдетте SaaS бизнес моделіне негізделген. Бұл төлемді емес, жалақыны, бонустарды, жол жүру шығындарын, жәрдемақыларды, өтемақыларды және т. б. есептеуді білдіреді.

Персоналды басқару аутсорсинг
Кез келген компания персоналды басқарумен байланысты мәселелерді шешуге мәжбүр - қызметкерлерді жалдау, өтемақыны есептеу және салық есептілігі. Сонымен қатар, мұндай қызмет тек жалдау агенттіктеріне арналған. Сондықтан HR аутсорсинг (ағылш. HRO, Human Resources Outsourcing) тәжірибесі үлкен танымалдылыққа ие болды. Көбінесе қызметкерлерді іріктеу мен іздеумен байланысты процестер (сонымен қатар қызметкерлерді жалдау және жұмыстан босату), персоналды басқару және жалақы төлеу процестері жиі өткізіледі.
Персоналды басқару процесінің аутсорсинг тәжірибесі Қазақстанда кеңінен таралған. Қызметкерлерді жалдау және жалдау қызметтерін ұсынатын компаниялардың мысалдары әртүрлі жалдау агенттіктері болып табылады. Қазақстанда персоналды басқару және персоналды басқару саласында аутсорсинг қызметтерін ұсынатын аутсорсинг провайдерлері айтарлықтай аз.

Маркетингтік коммуникация саласындағы аутсорсинг, шығыс телемаркетинг және телефон қоңырауларын өңдеу.
Бизнес-процестерді аутсорсингтің тағы бір кең таралған мысалы - клиенттермен қарым-қатынасты басқару саласындағы аутсорсинг (CRM), атап айтқанда телефон қоңырауларын өңдеудің аутсорсингі және байланыс орталығы жағына ауыстыру. Көптеген батыс компаниялары аутсорсингтің бұл түрін пайдаланады, қоңырау орталықтарын арзан жұмыс күші бар жерлерде, көбінесе басқа елдерде орналастырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz