Персоналды басқару аутсорсинг




Презентация қосу
Аутсорсинг және оның
түрлері
Немесе әріптестік қатынастарды құру
Аутсорсинг (ағылшынша аутсорсингтен: (сыртқы көзді пайдалану): сыртқы көзді / ресурстарды
пайдалану) ұйым келісім негізінде белгілі бір бизнес-процестерді немесе өндірістік функцияларды
тиісті салада мамандандырылған басқа компанияға қызмет көрсету үшін беруі. Бір реттік, эпизодтық,
кездейсоқ сипатқа ие және басталуымен және соңымен шектелген сервистік және қолдау
қызметтерінен айырмашылығы, әдетте аутсорсинг ұзақ мерзімді келісім-шарт негізінде жекелеген
жүйелер мен инфрақұрылымның үздіксіз жұмысы үшін кәсіби қолдау функцияларына ауысады.
Бизнес-процестің болуы қызмет көрсету мен жазылымның басқа да түрлерінен аутсорсингтің ерекше
белгісі болып табылады

Әріптестік қатынастарды құру арқылы шығындарды
үнемдеудің негізгі көзі - бұл тұтастай алғанда
кәсіпорынның тиімділігін арттыру және жаңа бағыттарды
әзірлеу үшін немесе жоғары көңіл бөлуді қажет ететін бар
бағыттарға шоғырландыру үшін тиісті
ұйымдастырушылық, қаржылық және адами ресурстарды
босату мүмкіндігі.
Қазақстандық іс-тәжірибеде әріптестік қатынастарды құру
көбінесе бухгалтерлік есеп, кеңсені ұстау, аударма қызметтері,
көлік қызметі, компьютерлік желіні және ақпараттық
инфрақұрылымды қолдау, жарнама қызметтері және қауіпсіздік
сияқты функцияларға ауысады.

Аутсорсинг институты (АҚШ) сарапшыларының пікірінше,
бизнес-процестерді аутсорсинг - бұл қаржы және бухгалтерлік
есеп саласында ең үлкен өсу байқалған, кәсіпорындарды
оңтайландырудың қарқынды дамып келе жатқан түрі. 1997
жылы Американдық Басқару Ассоциациясы жасаған статистика
көрсеткендей, 600-ге жуық фирманың 20% -ы қаржылық және
бухгалтерлік операциялардың бір бөлігін, ал 80% -ы әкімшілік
функциялардың бөлігі болды.
Аутсорсинг түрлері
Өндірісті аутсорсинг
Өндірісті (немесе өндірістік) Өндірісті
аутсорсингаутсорсинг
кезінде үшінші тарап ұйымы өнімнің
немесе оның компоненттерінің өндірісін ішінара немесе толығымен өткізеді.

ІТ-аутсорсинг
Бұл ақпараттық жүйелерді толығымен кәсіпорынның инфрақұрылымы деңгейінде (аппараттық немесе бағдарламалық
қамтамасыздандыру), сондай-ақ жүйенің жекелеген бөлімдерінің (бағдарламалау, хостинг) жұмыс істеуін қолдаумен және / немесе
қолдаумен байланысты жұмыс көлемін шешуге сыртқы мамандандырылған компанияның делегациясын қамтиды. тестілеу және т.б.)

Бизнес-процесті аутсорсинг
Сыртқы ресурстарды, білім мен тәжірибені, қызмет жеткізушісінің қалыптасқан инфрақұрылымын пайдалану (аутсорсинг) өзінің нақты
функцияларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету және компанияның бизнес-мақсаттарына қол жеткізу. Көп жағдайда, BPO компанияға
стандартталған жалғасатын процестерді беруді қарастырады.

Білімді басқару аутсорсинг
деректерді терең зерттеуді немесе байыпты аналитикалық өңдеуді, болашақта шешім қабылдауға көмектесетін білім базаларын
қалыптастыру мен басқаруды қажет ететін процестерді басқаруды қамтиды. Білімді басқару аутсорсингі бүкіл Америка Құрама
Штаттарында тарала бастады
Аутсорсингке нені береді

Көптеген аутсорсингтік қызмет көрсетушілердің мәлімдемесіне сәйкес, кәсіпорынның кез-
келген функциялары дерлік сыртқы орындаушыға берілуі мүмкін. Іс жүзінде Қазақстанда
аутсорсингтің ең көп таралған нысандары келесі функцияларды беру болып табылады:
орталық қоңырауларды өңдеу
негізгі құралдарды, тауарлар мен материалдарды түгендеу - инвентаризация
бухгалтерлік есеп және салық есебі
құқықтық қолдау
жалақы
Персоналды басқару
ақпараттық жүйелер және деректер базасын басқару
маркетингтік коммуникациялар және қоғаммен байланыс
жобаны басқарудан бастап іске асыруға дейін
экономикалық және ақпараттық қауіпсіздік мәселелері
логистика және жеткізуді басқару
өндіріс
құрастыру және сынау
тазалау және техникалық қызмет көрсету
көлікті басқару, техникалық қызмет көрсету және жөндеу
кеңсені басып шығару қызметтері, кеңсе баспаларын басқару
қашықтан көмекші көмекші немесе хатшы, орта немесе аға менеджер, шағын бизнес менеджерлері бола
алады
Заңды аутсорсинг
Кейбір жағдайларда ұйым белгілі бір қызмет
функцияларын үшінші тұлғаларға беруге міндетті.
Мысалы, инвестициялық пай қорының өз активтерін
дербес есепке алуы, бақылауы және басқаруы мүмкін
емес. Ол үшін ол кастодианның, аудитордың және
басқарушы компанияның қызметіне жүгінуі керек.
Аутсорсингті қолданудың артықшылықтары
Аутсорсинг тапсырыс беруші компанияға
шығындарды азайтуға және жұмыс істейтін
Тиімділігі:
ақпараттық жүйелер мен қосымшалардың
бизнес-процесті
бизнес-процесті іске
іске асырумен
асырумен күрделілігі мен шығындарын едәуір азайтуға,
байланысты
байланысты тәуекелдерді төмендету:
тәуекелдерді төмендету:
мердігер үшін нарықта бәсекелестікті
мердігер үшін нарықта бәсекелестікті
серіктестіктің негізгі бизнес-процестеріне
пайдалану
пайдалану шоғырлануға, қосалқы жүйелерден аулақ болуға
бақыланбайтын
бақыланбайтын факторлардың
факторлардың әсерін
әсерін мүмкіндік береді.
азайту
азайту (компоненттердің
(компоненттердің болмауы)
болмауы)
бөлу
бөлу және
және басқа
басқа компанияға
компанияға тәуекелдерді
тәуекелдерді
ішінара беру
ішінара беру
қаржыға
қаржыға қосымша
қосымша қол
қол жетімділік
жетімділік (қор
(қор
нарығында) - компанияның
нарығында) - компанияның бизнес-процесті
бизнес-процесті іске
іске асыру
асыру құнын
құнын төмендету,
төмендету, атап
атап
инвестициялық
инвестициялық тартымдылығын
тартымдылығын арттыру
арттыру айтқанда:
айтқанда:
шығындарды
шығындарды азайту
азайту және
және бақылау
бақылау (әдетте,
(әдетте, толық
толық
уақыт
уақыт бірлігінің
бірлігінің жалақысынан
жалақысынан арзан)
арзан)
өнім немесе қызмет сапасының артуы: қызметкерлерге
қызметкерлерге жалақы бойынша салықтар
жалақы бойынша салықтар бойынша
бойынша
үнемдеу (кейде)
компанияны негізгі қызметке бағыттау (тапсырыс беруші үнемдеу (кейде)
де, мердігер де - синергетикалық әсер де мүмкін) компанияның
компанияның ішкі
ішкі ресурстарын
ресурстарын басқа
басқа мақсаттарға
мақсаттарға
мамандандырылған жабдықты, білімді, технологияны шығару
шығару (синергетикалық
(синергетикалық әсер
әсер мүмкін)
мүмкін)
пайдалану
Кемшіліктері
Қазақстанда
Қазақстанда аутсорсингті
аутсорсингті пайдалану
пайдалану кезінде
кезінде келесі
келесі кемшіліктер
кемшіліктер пайда
пайда болды:
болды:
• аутсорсингтік компания қызметкерлерінің кәсібилік деңгейі - аутсорсинг (мердігер де, оның менеджері де) тиісті деңгейде
жұмысты орындау немесе қызмет көрсету үшін жеткіліксіз болуы мүмкін;
• аутсорсингтік компания қызметкерлерінің кәсібилік деңгейі - аутсорсинг (мердігер де, оның менеджері де) тиісті деңгейде
жұмысты орындау немесе қызмет көрсету үшін жеткіліксіз болуы мүмкін;
• процестердің тиімділігінің төмендеуіне және техникалық қызмет көрсету шығындарының өсуіне әкелуі мүмкін басқару
тұтқалары жеткіліксіз;
• процестердің тиімділігінің төмендеуіне және техникалық қызмет көрсету шығындарының өсуіне әкелуі мүмкін басқару
тұтқалары жеткіліксіз;
• Кәсіпорынның құжаттарына, мәліметтеріне және материалдық құндылықтарына реттелмеген қол жетімділікті қамтамасыз ету
нәтижесінде мүліктік қауіпсіздікті, қауіпсіздікті және құпия ақпараттың ағып кету қаупінің болуы
• Кәсіпорынның құжаттарына, мәліметтеріне және материалдық құндылықтарына реттелмеген қол жетімділікті қамтамасыз ету
нәтижесінде мүліктік қауіпсіздікті, қауіпсіздікті және құпия ақпараттың ағып кету қаупінің болуы
• төтенше жағдайлардағы мәселелерді шешуге көп уақыт кетеді
• Төтенше жағдайлардағы мәселелерді шешуге уақытты ұлғайту, бұл артық берілістер мен келісімдерге байланысты (әсіресе
телекоммуникацияда көрінеді)
Жалпы
Жалпы проблемалар
проблемалар
• Ұлттық мәдениетті елемеу (қоңырау шалу орталықтарын шетелге ауыстырған кезде)
• Өтеу деңгейі төмен ұйымдардағы сәтсіздік (белгіленген және түсінікті бизнес-процестердің
болмауына байланысты)
• Кадр менеджерлері көбінесе білікті емес жұмысшыларды таңдай алатын, бірақ көбінесе «көгілдір
жақ» лауазымына үміткердің біліктілігін бағалай алмайтын кадрлық агенттіктер тарапынан
жеткіліксіз іріктеу
• Кадрлардың жоғары ауысымы
• Штаттан тыс қызметкер (әріптестерімен жұмыс істеуге байланысты) кейбір қателіктерді уақытында
анықтай алады (мысалы, хат алмасу кезінде жіберілген қате), кейде клиентті жаңа өнімдер туралы
хабардар етеді, ал штаттан тыс, әдетте, тек сыни емес «шаблонды» қателерді анықтайды.
Аутсорсингтің ең көп таралған
нысандары
Бүгінгі таңда әлемде бизнес-процестерді аутсорсингтің көптеген
түрлері бар, олардың көпшілігі қазақстандық кәсіпорындарда сәтті
қолданылады. Әр нақты ұйымның ерекшелігіне, саласына,
мақсаттары мен міндеттеріне байланысты үшінші тарап
компанияларына берілетін процестер бір-бірінен айтарлықтай
ерекшеленуі мүмкін. Осыған қарамастан, көптеген типтік
мысалдар бар, олардың көлеміне қарамастан, көптеген
кәсіпорындар үшін оларды жүзеге асыруға болады.
IT аутсорсинг
Корпоративтік ақпараттық жүйелердің дамуы оларды аутсорсингке тартуға мүмкіндік берді. 90-шы жылдарға
дейін аутсорсингтің кейбір түрлері (мысалы, call-орталықтардың оффшорлық аутсорсингі) техникалық
тұрғыдан жүзеге асыру өте қиын болды.

Көбінесе ақпараттық процестерді аутсорсинг IT-индустриямен тікелей байланысы жоқ ұйымдардың АТ-
процестерін аутсорсингке жатқызады. Интеграцияланған ақпараттық аутсорсинг Батыс елдерінде кеңінен
таралған, оның аясында тапсырыс берушінің барлық IT-инфрақұрылымы мердігерге беріледі. Ресейде бұл
тәсіл өте сирек қолданылады, компаниялар оның шектеулі нұсқаларын, мысалы, хостинг немесе
корпоративті сайттарды қолдауды пайдалануды жөн санайды. Қазіргі уақытта Ресейде аутсорсингтің
ақпараттық қызметтерін негізгі жеткізушілер жүйелік интеграторлар болып табылады, алайда соңғы 2-3 жыл
ішінде аутсорсинг негізгі қызмет болып табылатын бірқатар ірі ресейлік ойыншылар пайда болды. Сонымен
бірге әлемдегі ең ірі ойыншылар: IBM және HP Ресей нарығына белсенді түрде енуде. SaaS моделін
бағдарламалық қамтамасыздандыру саласындағы аутсорсингтің нұсқасы ретінде қарастыруға болады.

Ақпараттық технологиялар саласындағы аутсорсинг дегеніміз - тапсырыс беруші
компанияның бірқатар ішкі қызметтерін және (немесе) ішкі қызметтерін үшінші тарап
мердігеріне беру, оның ішінде оның бағдарламалық өнімдерін, қосымшаларын,
жабдықтарын және инфрақұрылым бөліктерін пайдалану (мысалы, лизинг) арқылы
беру. Бұл практиканың қарапайым нұсқасы - компанияның веб-сайтына орналастыру.
Көптеген қазіргі заманғы компаниялар аутсорсинг қызметін пайдаланады, бұл оның
соңғы қолданушы үшін танымалдығы мен пайдалылығын көрсетеді. Аутсорсингті
белгілі бір компания ұйымдастырған қызмет ретінде қарастыруға болады, мұнда
клиенттің қажеттіліктерін толық қанағаттандыру үшін бірнеше қызмет ұсынылады. Іс
жүзінде, әдетте нақты қызметтердің біріне назар аударылады.
Кәсіпорынның ақпараттық жүйелеріне
қызмет көрсету

Компьютерлерге
Компьютерлерге абоненттік
абоненттік қызмет
қызмет көрсету
көрсету практикада
практикада IT
IT саласында
саласында аутсорсингтің
аутсорсингтің ең
ең көп
көп таралған
таралған
түрі
түрі болып
болып табылады.
табылады. Қызмет
Қызмет көрсетудің
көрсетудің осы
осы түрімен
түрімен тұтынушыға
тұтынушыға өзінің
өзінің жеке
жеке меншік
меншік әкімшісіз
әкімшісіз
немесе жүктемесін едәуір азайтуға мүмкіндік беретін қызметтердің толық жиынтығы ұсынылады.
немесе жүктемесін едәуір азайтуға мүмкіндік беретін қызметтердің толық жиынтығы ұсынылады.
Компьютерлерге
Компьютерлерге абоненттік
абоненттік қызмет,
қызмет, әдетте,
әдетте, келесі
келесі қызмет
қызмет түрлерін
түрлерін қамтиды:
қамтиды:

жабдықтың қондырғысын орнату және жаңарту;

қызметкерлерге кеңес беру және оқыту. жабдықты жедел жөндеу және ауыстыру;

вирусқа қарсы алдын-алу; желіге бұзушылық пен енуден қорғауды құру;

бағдарламалық жасақтаманы орнату және жаңарту;
жабдықтардың бұзылуын және тозуын болдырмау
үшін алдын-алу шаралары;
ақпараттың резервтік көшірмесін жасау;

Іс жүзінде сол компаниялар көбінесе байланысты қызметтерді ұсынады - кеңсе жабдықтарының
жұмысына қызмет көрсету, компьютер паркін жаңарту, жергілікті желілерді салу, IP-телефония және
автоматты телефон станцияларын құру, IT-аудит және консалтинг. Сондықтан компьютерге
техникалық қызмет көрсету көбінесе кәсіпорын клиентінің ақпараттық жүйелеріне қызмет көрсету
түрін алады.
Бағдарламалық жасақтама жасау
Бағдарламалық жасақтама кодын аутсорсинг кеңінен таралды. Ақпараттық технологиялар
саласындағы дәстүрлі көшбасшы - Қытай, ал бағдарламалық кодты жасаушы жетекші елдер -
Үндістан, Шығыс Еуропа, Беларусь және Ресей. 2007-08 жылдары бірнеше жетекші IT-корпорациялар
Ресейде өзінің даму орталықтарын ашты. Ресей және Беларусь, басқа дамушы елдермен бірге (бірінші
кезекте Үндістан) Үндістан мен Қытайдан кейін бірден аутсорсингтік бағдарламалық жасақтаманы
әзірлеудің танымал бағыттарының екінші сатысында тұр. Ресей мен Беларуссиядағы бағдарламалық
жасақтаманы жасау саласындағы көшбасшылар қатарына компаниялар кіреді
EPAM жүйелері,
IBA Group, Luxoft,
Дәлдік
Exigen қызметтері,
Reksoft, Auriga,
DataArt, MERA желілері,
LANIT.
Шетелдік компаниялардың қатарында, мысалы, TopCoder-ді атап өтуге болады.
Қаржы секторындағы аутсорсинг
Бухгалтерлік
Бухгалтерлік аутсорсинг
аутсорсинг -- бұл
бұл кәсіпорында
кәсіпорында бухгалтерлік
бухгалтерлік есеп
есеп пен
пен есеп
есеп беру
беру
функцияларын
функцияларын бухгалтерлік қолдауды қамтамасыз етудің нұсқаларының бірі,
бухгалтерлік қолдауды қамтамасыз етудің нұсқаларының бірі, ол
ол үшін
үшін
Ресей
Ресей Федерациясының заңнамасына сәйкес кәсіпорын басшысы толық жауап береді.
Федерациясының заңнамасына сәйкес кәсіпорын басшысы толық жауап береді.
Бұл
Бұл нұсқада
нұсқада сіздің
сіздің кәсіпорында
кәсіпорында бухгалтерлік
бухгалтерлік есепті
есепті қамтамасыз
қамтамасыз ету
ету және
және Федералды
Федералды Қаржылық процестер мен
салық
салық қызметі
қызметі мен
мен бюджеттен
бюджеттен тыс
тыс қорларға
қорларға қажетті
қажетті есеп
есеп беруді
беруді қамтамасыз
қамтамасыз ету
ету үшін
үшін бухгалтерлік есеп аутсорсингінің
мамандандырылған компания қолданылады. Ынтымақтастық нысандары
мамандандырылған компания қолданылады. Ынтымақтастық нысандары әр түрлі әр түрлі айқын кемшіліктерінің бірі
болуы
болуы мүмкін,
мүмкін, яғни
яғни «нөлдік
«нөлдік есеп
есеп беруден»
беруден» бастап
бастап күнделікті
күнделікті негізде
негізде тұрақты
тұрақты клиенттердің қаржылық ақпаратының
ынтымақтастыққа дейін.
ынтымақтастыққа дейін. сақталуына, қаржылық және салық
есептілігін жүргізудің және реттеуші
органдарға ұсынудың дұрыстығына
алаңдауы болып табылады. Ірі
аутсорсингтік компаниялар тиісті
құзыретке ие және тұтынушыға
Теориялық
Теориялық және
және іс
іс жүзінде
жүзінде бухгалтерлік
бухгалтерлік компания
компания банктік
банктік төлемдерді
төлемдерді жүзеге
жүзеге асырғанға
асырғанға ақпарат берудің дәлдігі мен
дейін
дейін және
және контрагенттерге
контрагенттерге алғашқы
алғашқы құжаттарды
құжаттарды бергенге
бергенге дейін
дейін кәсіпорынның
кәсіпорынның уақтылығы үшін жауап береді,
бухгалтерлік
бухгалтерлік есебінің
есебінің барлық
барлық функцияларын
функцияларын толықтай
толықтай орындай
орындай алады.
алады. Алайда,
Алайда, бұл
бұл дегенмен, есеп берудің дәлдігі мен
максималды тиімділікке қол жеткізу үшін сыртқы компаниялар мен
максималды тиімділікке қол жеткізу үшін сыртқы компаниялар мен өз өз уақтылығы үшін мемлекет алдында
қызметкерлерімізді
қызметкерлерімізді қолдана
қолдана отырып,
отырып, жеткілікті
жеткілікті күрделі
күрделі және
және икемді
икемді бизнес-процестерді
бизнес-процестерді жауапты клиенттің қаржы бөлімі мен
құру
құру мүмкіндігін
мүмкіндігін жоққа
жоққа шығармайды.
шығармайды. бухгалтериясы. Нәтижесінде
Ресейдегі ірі клиенттер мұндай
аутсорсингке барғысы келмейді,
бухгалтерлік есепті дербес жүргізуді
жөн көреді. Нәтижесінде кез-келген
аутсорсингтік компанияның маңызды
активі - бұл оның нарықтағы беделі
Сыртқы
Сыртқы бухгалтердің
бухгалтердің қатысуымен
қатысуымен бухгалтерлік
бухгалтерлік аутсорсингті
аутсорсингті шатастырмаңыз.
шатастырмаңыз. және бұрыннан бар клиенттердің
Аутсорсинг
Аутсорсинг негізінен тұрақты функцияларды беруге байланысты.
негізінен тұрақты функцияларды беруге байланысты. Сонымен
Сонымен қатар
қатар пікірлері.
штаттан
штаттан тыс маманның тартылуын белгілі бір орындаушыға эпизодтық жұмыс
тыс маманның тартылуын белгілі бір орындаушыға эпизодтық жұмыс көлемін
көлемін
беру
беру ретінде
ретінде қарастырған
қарастырған жөн.
жөн.
Инвентаризациялық аудит
Түгендеу процесін аутсорсинг, әдетте, мүліктің есебімен байланысты мәселелерді
шешумен байланысты. Штрих-кодтауға негізделген технология қолданылады.Сонымен
ескерілетін объект туралы ақпаратты тасымалдаушы - бұл штрих-коды бар арнайы
өздігінен жабысатын затбелгі, оны алып тастау кезінде құлайды (инвентарлық белгінің
аналогы). Негізгі құралдар, тауарлар мен материалдар жапсырмалармен немесе
тегтермен белгіленеді. Түгендеу кезінде мүлік туралы ақпаратты жинау үшін штрих-код
сканері бар мәліметтер жинау терминалдары қолданылады.

Кадрлармен есеп айырысуды қамтамасыз ету

Жалақы жобасын аутсорсинг әдетте SaaS
бизнес моделіне негізделген. Бұл төлемді
емес, жалақыны, бонустарды, жол жүру
шығындарын, жәрдемақыларды,
өтемақыларды және т.б. есептеуді білдіреді.
Персоналды басқару аутсорсинг
Кез келген компания персоналды басқарумен байланысты
мәселелерді шешуге мәжбүр - қызметкерлерді жалдау, өтемақыны
есептеу және салық есептілігі. Сонымен қатар, мұндай қызмет тек
жалдау агенттіктеріне арналған. Сондықтан HR аутсорсинг
(ағылш. HRO, Human Resources Outsourcing) тәжірибесі үлкен
танымалдылыққа ие болды. Көбінесе қызметкерлерді іріктеу мен
іздеумен байланысты процестер (сонымен қатар қызметкерлерді
жалдау және жұмыстан босату), персоналды басқару және жалақы
төлеу процестері жиі өткізіледі.

Персоналды басқару процесінің аутсорсинг
тәжірибесі Қазақстанда кеңінен таралған.
Қызметкерлерді жалдау және жалдау қызметтерін
ұсынатын компаниялардың мысалдары әртүрлі жалдау
агенттіктері болып табылады. Қазақстанда
персоналды басқару және персоналды басқару
саласында аутсорсинг қызметтерін ұсынатын
аутсорсинг провайдерлері айтарлықтай аз.
Маркетингтік коммуникация саласындағы
аутсорсинг, шығыс телемаркетинг және телефон
қоңырауларын өңдеу.

Бизнес-процестерді
Бизнес-процестерді аутсорсингтің
аутсорсингтің тағы
тағы бір
бір кең
кең таралған
таралған мысалы
мысалы --
клиенттермен
клиенттермен қарым-қатынасты
қарым-қатынасты басқару
басқару саласындағы
саласындағы аутсорсинг
аутсорсинг (CRM),
(CRM),
атап айтқанда телефон қоңырауларын өңдеудің аутсорсингі және байланыс
атап айтқанда телефон қоңырауларын өңдеудің аутсорсингі және байланыс
орталығы
орталығы жағына
жағына ауыстыру.
ауыстыру. Көптеген
Көптеген батыс
батыс компаниялары
компаниялары аутсорсингтің
аутсорсингтің
бұл
бұл түрін
түрін пайдаланады,
пайдаланады, қоңырау
қоңырау орталықтарын
орталықтарын арзан
арзан жұмыс
жұмыс күші
күші бар
бар
жерлерде, көбінесе басқа елдерде орналастырады.
жерлерде, көбінесе басқа елдерде орналастырады.

Қазақстандағы қоңырау орталықтарының аутсорсингі
де өте кең таралған, бірақ оның формасы сәл өзгеше. Байланыс орталығы аутсорсингтік
Қазақ тілін білуге қойылатын талаптар іс жүзінде call- қызметтердің жетекші жеткізушісі
орталықтардың шет елдерде, тіпті кейбір ТМД
елдерінде орналастырылуын жоққа шығарады.
Үндістан болып табылады, ол батыс
Сондықтан көптеген компаниялар тұтынушыларға компанияларына төмен бағамен
қызмет көрсету орталықтарын салыстырмалы түрде (арзан жұмыс күшіне байланысты)
арзан жұмыс күші бар Қазақстанның провинциялық қолайлы сапамен қамтамасыз ете
қалаларына беруді жөн көреді. Жеке-дара заңды тұлға
көбінесе колл-орталықты басқару үшін құрылады, бұл алады. Call-орталықтар көбінесе
бізге осы модельді қарастыруға мүмкіндік береді, Шығыс Еуропа елдерінде, сондай-ақ
бірақ аутсорсинг емес (инсурсинг). кейбір араб мемлекеттерінде
(мысалы, Египетте) орналасқан.
Кеңсені басып шығару аутсорсинг
Кеңседегі баспа аутсорсингі - кеңседегі барлық
полиграфиялық жабдықты кеңсеге беру, одан кейін
оны баспа жабдықтарын аутсорсинг арқылы орнату.
Бір басылған бет үшін төлемге көшу
Сын
кез-келген бизнес-процесті аутсорсинг компанияда
аутсорсингпен байланысатын, оның қызметтерінің сапасы,
толықтығы мен құнын бақылайтын мамандардың болуын
талап етеді;
негізгі бизнес-процестерді аутсорсинг компанияның негізгі
құзыреттіліктерін біртіндеп жоғалтуына әкеледі; іс жүзінде
компания өзінің ақшасы үшін нарықта бәсекелес жасайды (тек
аутсорсингті шығару үшін);
басқа аутсорсингке ауысу (көбінесе аутсорсинг өндірісі
кезінде) өте қымбат және ауыр болуы мүмкін. Сонымен қатар,
аутсорсинг бағаны көтеруі немесе жұмысын
қанағаттанарлықсыз орындауы мүмкін.
Іске асырудың кейбір мысалдары
Аутсорсингтің алғашқы бастаушыларының бірі болып әлемге әйгілі Kodak
компаниясы саналады. Өткен ғасырдың 90-жылдарының басында компания
басшылығы күтпеген шешімге келді - жоғары технологиялар саласындағы әлемдік
көшбасшылыққа қол жеткізу компанияның басты мақсаты емес. Нәтижесінде топ-
менеджерлер барлық IT-сілтемені осы салада көшбасшылық жасағысы келген IBM-ге
беруге шешім қабылдады. Процесс, күткендей, өзара тиімді болды. Kodak ақпараттық
жүйенің тамаша қызметтерін қамтамасыз етті, және IBM өте тиімді ұзақ мерзімді
келісімшарт алды. IBM қызметкерлері қосымша оқу мүмкіндіктеріне ие болды.

Аутсорсингтің тағы бір мысалы - Nike компаниясының қазіргі даму стратегиясын
суреттеу. Ол спорттық киімдер шығарумен, сатумен және сатумен аутсорсинг арқылы
одан әрі алға шықты. Компания өзі өндірілген киім дизайнын және патенттер мен
сауда маркаларын басқаруды ғана сақтап қалды.
Назарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Сандық аутсорсинг
Персоналды іріктеу
ПЕРСОНАЛДЫ БАСҚАРУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
Ұйым персоналын басқару
Персоналды басқарудың мақсаты
Ұйымдағы персоналдың еңбегін басқару және бағалау
Персоналды басқару
Реактивті кадр саясаты
Қазақстанда персоналды басқарудың шетелдік тәжірибесін бейімдеу мүмкіндіктерін талдау
Кәсіпкерлік қызметтегі кадрлармен қамтамасыз ету
Пәндер