Сараланған әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау




Презентация қосу
ҰМЖ бөлімі: 1-бөлім:Көне күндерден
Қазақ
әдебиеті
жеткен жәдігерлер
7-сынып

Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан талдау.
Осы сабақ
арқылы
жүзеге асатын
оқу
мақсаттары А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш
құралдардың қолданысын талдау

Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
Бағалау
гуманистік тұрғыдан талдайды.
критерийлері
А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың
қолданысын талдайды.
Қазақ Әр ұстаздың басты міндеті-оқушының білімге деген
әдебиеті сүйіспеншілігін арттыру мақсатында сабақ барысында тиімді
әдіс-тәсілдерді енгізіп, оны ұйымдастыру формасын
түрлендіріп отыру, болып саналады.
Қорытынды
Кіріспе Таныстырлым Негізгі бөлімі
Жинақтау,
білу түсіну Қолдану, талдау
қорытындылау

«Жасырынған “Баспалдақ әдісі” «Эмоция» әдісі
«Автор орындығы»
сөзді ретімен “ҚӨДК” әдісі
әдісі
орналастыр» Батырдың
Жырдағы “ммұ” кестесі
әдісі көңіл-күйін ,
батырдың
Оқушылардың гуманистік Оқушылар алған
болмысын ашу
түсіну және қасиеттерін білімдерін
және жинақтайды.Өзін
жауап беру көркемдегіш
сипаттауға дік рефлексия
дағдылары құралдарды
мүмкіндік жасау дағдылары
қарыптасады. қолдану
береді. қалыптасады,
арқылы танымдық
талдауға белсенділігі
жетелейді. артады
Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әртүрлі топтарына
арнайы бағдарлауды, оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру
мақсатында түрлі топтар үшін әртүрлі нысанда ұйымдастыруды
көздейді-

Топқа арналған
жұмыстар қажет- Күлтегіннің өсу жолындағы іс-әрекетін
тілігіне қарай анықтау.

Сараланған
әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін
көркемдегіш құралдарды қолдану
арқылы талдау.
Зияткерлік
қабілетін
дамытуға жеке
Жоспарланған әдіс-тәсілдер оқушылардың
жұмыс ақыл –ойын дамытуға бағытталған
-
Критерийалды бағалау

Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау
•Ауызша кері байланыс
•Жазбаша кері байланыс
•Графикалық ресурстар

•Ауызша кері байланыс – сұрақ арқылы оқушының білімін пысықтап
отырамын. Мақтау, мадақтау «Жарайсың», «Керемет», «тамаша» т.б сөздер
арқылы кері байланыс беріп отырамын.

•Жазбаша кері байланыс – дәптерлеріне кері байлданыс жасау, сабақ соңында
тартпа қағаз «ММҰ» кестесі бойынша жасадым.
Рефлексия
Ықшам сабақтар ҚМЖ жасауға;
Оқу мақсаттарын
Тренердің кері
анық,түсінікті түрде
байланысы тұжырымдауға;
Әріптестердің кері Оқу мақсаттарына сай келетін
байланысы тапсырмалар ұсынуға;
Қажетті материалдар мен
ресурстарды тиімді
пайдалануға септігін тигізді
Болашақта
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі идеясы «Мәңгілік Ел» патриоттық
актісін жүзеге асыруда септігімді тигіземін.
Оқу үрдерісінде белсенді оқу әдістерін қолданамын.
Критериалды бағалау қағидаттарына сүйенемін.
Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін.Жаңартылған оқу
бағдарламасындағы құндылықтар мен дағдыларды оқушы бойына сіңіруге өз
үлесімді қосамын.
-Жырдың мазмұнын түсінеді,
-түркі халқының қалыптасуын жырдағы
Күлтегін бейнесінің өсу жолындағы іс-
әрекетімен анықтайды.

Жұптасып жыр жолдарының мағынасын ашады,
-батырдың көңіл-күйін эмоция кестесі арқылы
көрсетеді.
-бір заттың не құбылыстың ерекше белгілерін
салыстырып анықтайды,
-бір заттың не құбылыстың белгісін, қасиетін,
сапасын көрсететін ұғымды табады,
-дауыссыз дыбыстардың қайталануын табады,

Батырдың жағымды рухани қасиеттерін
қосып,өзгертіп,дамытып,күрделендіріп өз пікірлерімен
талдайды.
-бір сөзден бір сөздің дамыта айтылғанын табады,
-ауыстырып қою, екі нәрсені ,құбылысты
салыстыру,астарлы мағынаны табады,
-өмірде қолдана алады.
-сөздік қорды қолданады.
-сөйлеу дағдылары қалыптасады.

Ұқсас жұмыстар
Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
Ашық микрофон Тілек Жұптық жұмыс
Мәтіннен түсіндерме
Бағалау критерийі
ӘДІСТЕМЕ ОБЪЕКТІСІ
Сәбит Мұқанов Саятшы Ораз әңгімесі
Ақпараттық жоба
Тіл көрнектілігі
Эмпирикалық зерттеу әдістері
Мәліметтерді талдау
Пәндер