Сараланған әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау



Қазақ
әдебиеті
7-сынып
ҰМЖ бөлімі: 1-бөлім:Көне күндерден жеткен жәдігерлер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Бағалау критерийлері
Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.
А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.
Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.
А/И 3 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау

Қазақ әдебиеті
Әр ұстаздың басты міндеті-оқушының білімге деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында сабақ барысында тиімді әдіс-тәсілдерді енгізіп, оны ұйымдастыру формасын түрлендіріп отыру, болып саналады.
Кіріспе
білу
Таныстырлым
түсіну
Негізгі бөлімі
Қолдану, талдау
Қорытынды
Жинақтау, қорытындылау
Оқушылардың түсіну және жауап беру дағдылары қарыптасады.
«Жасырынған сөзді ретімен орналастыр»
әдісі
Жырдағы батырдың болмысын ашу және сипаттауға мүмкіндік береді.
«Автор орындығы» әдісі
“ммұ” кестесі
«Эмоция» әдісі
“ҚӨДК” әдісі
Батырдың көңіл-күйін, гуманистік қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдауға жетелейді.
Оқушылар алған білімдерін жинақтайды. Өзіндік рефлексия жасау дағдылары қалыптасады, танымдық белсенділігі артады
“Баспалдақ әдісі”

Күлтегіннің өсу жолындағы іс-әрекетін анықтау.
Сараланған
әдістер
Зияткерлік қабілетін
дамытуға жеке жұмыс
Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарлауды, оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрлі топтар үшін әртүрлі нысанда ұйымдастыруды көздейді-
Топқа арналған
жұмыстар қажет-тілігіне қарай
Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау.
-
Жоспарланған әдіс-тәсілдер оқушылардың ақыл -ойын дамытуға бағытталған

Критерийалды бағалау
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау
Ауызша кері байланыс
Жазбаша кері байланыс
Графикалық ресурстар
Ауызша кері байланыс - сұрақ арқылы оқушының білімін пысықтап отырамын. Мақтау, мадақтау «Жарайсың», «Керемет», «тамаша» т. б сөздер арқылы кері байланыс беріп отырамын.
Жазбаша кері байланыс - дәптерлеріне кері байлданыс жасау, сабақ соңында тартпа қағаз «ММҰ» кестесі бойынша жасадым.

Жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі идеясы «Мәңгілік Ел» патриоттық актісін жүзеге асыруда септігімді тигіземін.
Оқу үрдерісінде белсенді оқу әдістерін қолданамын.
Критериалды бағалау қағидаттарына сүйенемін.
Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін. Жаңартылған оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен дағдыларды оқушы бойына сіңіруге өз үлесімді қосамын.
ҚМЖ жасауға;
Оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде тұжырымдауға;
Оқу мақсаттарына сай келетін тапсырмалар ұсынуға;
Қажетті материалдар мен ресурстарды тиімді пайдалануға септігін тигізді
Ықшам сабақтар
Тренердің кері байланысы
Әріптестердің кері байланысы
Рефлексия
Болашақта

-Жырдың мазмұнын түсінеді,
-түркі халқының қалыптасуын жырдағы Күлтегін бейнесінің өсу жолындағы іс-әрекетімен анықтайды.
Жұптасып жыр жолдарының мағынасын ашады,
-батырдың көңіл-күйін эмоция кестесі арқылы көрсетеді.
-бір заттың не құбылыстың ерекше белгілерін салыстырып анықтайды,
-бір заттың не құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін ұғымды табады,
-дауыссыз дыбыстардың қайталануын табады,
Батырдың жағымды рухани қасиеттерін қосып, өзгертіп, дамытып, күрделендіріп өз пікірлерімен талдайды.
-бір сөзден бір сөздің дамыта айтылғанын табады,
-ауыстырып қою, екі нәрсені, құбылысты салыстыру, астарлы мағынаны табады,
-өмірде қолдана алады.
-сөздік қорды қолданады.
-сөйлеу дағдылары қалыптасады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz