Студенттердің жетістіктерін анықтауда қандай қағидаларды ұстану керектігін айқындау


Slide 1

Тақырыбы:Жоғары оқу орындарында бағалау мәселесі туралы

Орындаған: Тасқынбай Маусымжан

Slide 2

Бағалау бірінші кезекте білімнің сапасын айқындау үшін қажет. Егерде біз өз жұмысымызда елеулі табыстарға қол жеткізгіміз келсе, онда өткен уақыттағы және қазіргі нәтижелерімізді анықтауымыз керек, яғни жұмысымыздың оң жақтары мен кемшіліктерін айқындап, оны бағалауымыз қажет.

Жоғары мектептің жұмыс сапасы ЖОО-ның өз мақсаттарын (миссиясын) қандай деңгейде орындайтындығымен байланысты. Сапа - жоғары оқу орнының (немесе пәннің, сабақтың, оқытушының) оқу нәтижелеріне қол жеткізуде студентке қандай деңгейде көмектесіп, студенттің «не үйренгендігінің» айғағы.

Slide 3

Жоғарғы оқу орындары өз жұмысын бағалауда келесідей мәселелерге назар аударып, қойылған талаптарды орындауы керек:

Slide 4

Бағалаудың мағыналары туралы

Slide 5

Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері

Slide 6

БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ

2001 жылдың 13-14 қаңтарында Будапеште (Венгрия) «Ашық қоғам» институты (Нью-Йорк) және Street Law (АҚШ) білім беру ұйымы ұйымдастырған құқықтық және азаматтық білім беру жүйесінде бағалау мәселелеріне арналған семинар өткізілді.

Семинарда басты баяндама жасаған профессор Дайана Хесс бағалаудың келесі қағидаларын ұсынды.

Slide 7

Студенттерді халықаралық бағалау бағдарламасы (PISA - Programme for International Student Assessment) 15 жастағы оқушылардың дайындығын үш бағыт бойынша зерттейді: «оқу сауаттылығы», «математикалық сауаттылық» және «жаратылыстанулық сауаттылық».

Slide 8

Қорыта айтқанда, PISA тестері оқушылардың келесідей біліктері мен дағдыларын тексереді:

- бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылыми-көпшілік әдебиетте, оқу мәтіндерінде кездесуі мүмкін ақпаратты өздігінше түсіну,

- ақпаратты ғылыми тұрғыдан дәлелдеу,

- қорытындылау,

- ғылыми зерттеу әдістерін түсіну,

- ғылыми әдістердің көмегімен шешілуі ықтимал мәселелер мен проблемаларды анықтау,

- әртүрлі формада келтірілген ақпаратпен (суреттер, диаграммалар, графиктер, схемалар, кестелер) жұмыс жасай білу,

- ақпаратты таба білу арқылы проблемаларды шеше білу,

- таныс ақпарат аумағынан тыс ситуациялардың шешімін табу,

- өз позициясын нақтылауда ғылыми дәлелдеуді қолдану,

- әртүрлі көзқарастарды бағалау, т. б.

Slide 9

Пайдаланылған әдебиет:

1. Әлімов Асхат. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. Оқу құралы. - Алматы: баспасы, 2009. - 263 бет.


Ұқсас жұмыстар
Бағалаудың алты қағидасы
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Кәсіби құзырлылықтың түрлері
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Портфолио оқушылар жетістіктерін бағалау құралы ретінде
Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру
Ұлттық экономиканы стратегиялық жоспарлау
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz