Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі педагогикалық технологиясының ықпалы




Презентация қосу
Тақырыбы: Ж.Қараев пен Ж.Кобдикованың
оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі

Орындаған: Тасқынбай Маусымжан
Жоспары:
1. Оқытудың үш өлшемді әдістемелік
жүйесі.
2. Ж.А.Қараевтың деңгейлеп саралап
оқыту технологиясы
3. «Оқытудың үшөлшемді әдістемелік
жүйесі» педагогикалық технологиясының
ықпалы
ХХІ ғасырдың жан – жақты зерделі, дарынды талантты тұлғасын
қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі мемлекетіміздің басты
назарында. Егеменді елдің «Ел межесі – елулікке өту» басты мақсаты
болған соң, білім мен ғылым саласы дүниежүзілік деңгейге сай болуы
керек.
Бүгінгі таңда педагогикалық технологиялардың 300- ге жуық түрі
белгілі, солардың ішінде «Үш өлшемді әдістемелік жүйе» (УӘЖ)
педагогикалық технологиясы.
«Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі» педагогикалық
технологиясын қолдану арқылы сыныптағы оқушылардың білім сапасын
көтеруге болады. Бұл технологияны негізінде оқушының жеке басының
қабілетіне сәйкес ой белсенділігі мен шығармашылығы қарапайымнан
күрделіге бағытталады.
Бұл әдістеменің тағы бір ерекшелігі, оқушылардың танымдық
белсенділігін ынталандырып, арттыратын құрал ретінде «ашық
журналда» қолдану аталмыш технологияның оқушыларды бағалаудың
ынталандыру жағын күшейтетін ұтымды бөлігі болып табылады.
Ж.А.Қараев пен Ж.Кобдикованың “Оқытудың
үшөлшемді әдістемелік жүйесі” педагогикалық
технологиясының оқушылар шығармашылығын
қалыптастырудағы рөлі
• Бүгінгі таңда білім саласының алдында жүйелі
дайындалып берген білімді, дағдыларды меңгеретін,
қайталайтын ғана емес, шығармашылық бағытта
жұмыс істейтін, тың жаңалықтар ашатын, біртума
ойлау қабілетімен ерекшеленетін тұлғаны
қалыптастыру міндеті тұр.
• Қазақстан Республикасында орта білімді дамыту
тұжырымдамасы білім беру мекемелерінің ең негізгі
мақсаты: дүниетанымдық, құзырлық, шығармашылық
деп атап көрсетеді. Қоғамда “орындаушы” адамнан
гөрі “шығармашыл” адамға деген сұраныстың көп
екендігін қазіргі өмір талабы дәлелдеп отыр.
Профессор Ж.Қараев пен Ж.Кобдикованың “Оқытудың үшөлшемді
әдістемелік жүйесі” педагогикалық технологиясы бойынша жүргізілген
эксперимент және тәжірибе жұмыстары нәтижесінде оқытудың төмендегі өзекті
проблемаларын шешетінін көрсетті:

оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіру;

білім беруді гуманизациялау және
демократизациялау;
белсенділіктің, біліктіліктің жоғары деңгейін
қалыптастыру;

оқу үрдісін басқарудың тиімділігін арттыру;

оқу үрдісінің субъекттеріне қолайлы жағдайлар
жасау;
оқушыларды жеке дифференциалды үй
жұмысымен қамтамасыз ету;

білім сапасын көтеру
Ж.А.Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту
технологиясында, ол оқушылардың оқу материалын
меңгеру деңгейін 4 түрге бөледі.

Репродуктивтік Алгоритмдік деңгей Эвристикалық
деңгей • Мұнда оқушы деңгей.
• Жалпыға бірдей мұғалімнің • Оқушы өзі ізденіп,
Шығармашылық
стандартты білім түсіндіруімен қосымша
деңгей
негізіндегі қабылдаған жаңа әдебиеттерді
тапсырмалар ақпаратты пайдалана отырып, қушы таза өзіндік
беріледі. Мұнда пайдалана отырып, жауап береді. Бұл дағдысын, білім
оқушылар алдыңғы тапсырманы тапсырмаларды сапасының дамуын
сабақтарда алған орындайды. орындауда қамтамасыз етеді.
білімдеріне және оқушының ой
оқулықта бар белсенділігі негізгі
мәселелерге қызмет атқарады.
байланысты
құрылады.
«Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі» педагогикалық
технологиясының ықпалы:
Мектепке мектептің құрылымы, білім мазмұны, оны оқытудың әдіс-
тәсілдері бүгінгі күн талабына сай үндестікте болады;
«Мектеп – зертхана» деңгейіне көтеріледі.
мұғалімнің кәсіби деңгейі көтеріледі;

Мұғалімдерге ғылыми-ізденіс жұмыстары қолға алынады;
іс-тәжірибелері аудан, облыс, республика көлемінде таралады;
оқушының білім сапасы көтеріледі;
Іздеушілік-шығармашылық жұмыстармен айналысады;

Оқушыларға оқушының жеке қабілеті ашылады, болашағына сенімдік
пайда болады;
оқушының білім алуға ынтасы артып, қызығушылығы пайда
болады;
оқушы мен оқытушының ынтымақтастық қарым-қатынасы
достыққа ұласады;
оқушыны өз біліміне сыни тұрғыдан қарап әділ баға беруге
үйренеді;
Қорыта айтқанда, оқыту технологиясы оқушы білімін бағалауды объективті
мәлімет беретін оқыту процесінің соңғы элементтері болып табылады. «Оқытудың
үшөлшемді әдістемелік жүйесі» педагогикалық технологиясының тәсілдері
объективті болды, мұндай тәсілдер қазір сақталып отырған формализмді жойды.
Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі педагогикалық технологиясының
талабы бойынша Б.Блумның «білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
(мазмұнға пікір айту)» сияқты тізбек түрінде берілген мақсаттар жүйесін
тақырыпты меңгерту барысында біртіндеп пайдалана отырып, «Миға шабуыл»,
«Ой толғау», тағы басқа әдістер арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
орындатып жүрмін.

Ұқсас жұмыстар
Жердің әлемдегі орны
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Сұрақтар түрі
Деңгейлеп оқу тапсырмаларының оқыту
Жаратылыстану пәндерін оқытуда жаңа технологияларды пайдалану
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ жеке тұлғаны дамыту құралы ретінде
Интеграциялық оқыту технологиясы
Мұғалім жетістіктері
Етістіктің райлары
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Пәндер