Оқытудың компьютерлік технологиялары



Тақырыбы: Қазақ тілін оқытудың өнімді әдістері (пікірталас, ойын түрлері, кейс әдісі, тренингтер)
Орындаған: Тасқынбай Маусымжан

Оқытудың интербелсенді әдістерінің жіктелуі
(М. Новик бойынша)
Тектері
Түрлері
Имитациялық емес
Проблемалық лекциялар
Проблемалық семинарлар
Тақырыптық топтық пікірталастар
Ой қозғау (breinstorming)
Дөңгелек үстел
Педагогикалық ойын жаттығулары
Стажировка
Имитациялық
а) Ойын түрінде емес
Нақты ситуацияларды талдау (кейс-стади)
Имитациялық жаттығулар
Тренингтер
ә) Ойын түрінде
Рөлдік ойындар
Іскерлік ойындар
- блиц-ойындар
- мини-ойындар
- компьютерде өткізілетін ойын сабақтары
2) Өндірістік ойындар
- проблемалық-іскерлік ойындар
3) Зерттеу ойындары
- проблемалық-іскерлік ойындар
Ойын түрінде жобалау

Интербелсенді әдістердің түрлері

Пікірталас

Пікірталастың ережелері

Сөйлеушілердің пікірталастың ережелерін қатаң түрде ұстанып, өз ұстанымдарын жақтап
Пікірталасты қорытындылау - оның тиімділігінің айғағы.
Пікірталаста назар аударатын маңызды мәселелер

Жоғары мектептің оқу процесінде қолдануға тиімді ойын түрлері

Рөлдік ойындарды ұйымдастыруға жолдары

Іскерлік оқу ойындары
Іскерлік оқу ойындарында студенттер қандай да бір сценарий ауқымында рөлдерді өзара бөлісіп, зерттеу жұмыстарын жүргізу және деректерді талдау арқылы нақты практикалық мәселелерді бірлесе отырып шешеді. Оқу ойындарының сценарийлері тақырып ауқымында болып, күрделі мәселелерді ойын тұрғысынан, «ойнап» шешуге бағытталады.

Блиц оқу ойындары - қысқа мерзімді шағын ойындар, олар студенттердің нақты біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталады.
Блиц оқу ойындарының мысалдары
(сценарийлердің қысқаша нұсқалары)

Имитациялық ойын

Сase-study

Кейс-стади әдісі көмегімен өмірде туындайтын проблемаларға жауап іздену арқылы студенттер ертеңгі өмірде кездесуі мүмкін жағдайлар мен мәселелердің дұрыс шешімін табуға жаттығады.
Кейстерді қолдану әдісі алғаш рет ХХ-ғасырдың бас кезінде Еуропа университеттерінде құқықтану және медицина пәндері бойынша студенттерді үйретуде қолдана бастаған.
1910 жылы америкалық профессор Копленд (Copeland) нақты ситуацияларды талдауда пікірталасты бизнеске оқыту әдісі ретінде қолдана бастайды. Ал бизнес пәндері бойынша оқудың негізгі әдісіне кейс-стади тек 1920-шы жылдарда Гарвард университетінің (АҚШ) Бизнес мектебінде ғана айналған. Кейстердің бірінші жинағы 1921 жылы «The Case Method at the Harvard Business School» деген атпен осы университетте жарыққа шыққан.

Кейс-стадиді оқу процесінде қолданғанда келесі ережелерді ескерген орынды

Тренинг


Оқытудың компьютерлік технологиялары
Оқытудың/оқудың компьютерлік технологияларының қатарына интернет-технологияларды, электрондық пошта технологиясын, компьютерлік оқыту бағдарламаларын, оқыту видеокурстарын жатқызуға болады.

Пайдаланылған әдебиет:
1. Әлімов Асхат. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. Оқу құралы. - Алматы: баспасы, 2009. - 263 бет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz