Оқытудың компьютерлік технологиялары


Slide 1

Тақырыбы: Қазақ тілін оқытудың өнімді әдістері (пікірталас, ойын түрлері, кейс әдісі, тренингтер)

Орындаған: Тасқынбай Маусымжан

Slide 2

Оқытудың интербелсенді әдістерінің жіктелуі

(М. Новик бойынша)

Тектері

Түрлері

Имитациялық емес

Проблемалық лекциялар

Проблемалық семинарлар

Тақырыптық топтық пікірталастар

Ой қозғау (breinstorming)

Дөңгелек үстел

Педагогикалық ойын жаттығулары

Стажировка

Имитациялық

а) Ойын түрінде емес

Нақты ситуацияларды талдау (кейс-стади)

Имитациялық жаттығулар

Тренингтер

ә) Ойын түрінде

Рөлдік ойындар

Іскерлік ойындар

- блиц-ойындар

- мини-ойындар

- компьютерде өткізілетін ойын сабақтары

2) Өндірістік ойындар

- проблемалық-іскерлік ойындар

3) Зерттеу ойындары

- проблемалық-іскерлік ойындар

Ойын түрінде жобалау

Slide 3

Интербелсенді әдістердің түрлері

Slide 4

Пікірталас

Slide 5

Пікірталастың ережелері

Slide 6

Сөйлеушілердің пікірталастың ережелерін қатаң түрде ұстанып, өз ұстанымдарын жақтап

Пікірталасты қорытындылау - оның тиімділігінің айғағы.

Пікірталаста назар аударатын маңызды мәселелер

Slide 7

Жоғары мектептің оқу процесінде қолдануға тиімді ойын түрлері

Slide 8

Рөлдік ойындарды ұйымдастыруға жолдары

Slide 9

Іскерлік оқу ойындары

Іскерлік оқу ойындарында студенттер қандай да бір сценарий ауқымында рөлдерді өзара бөлісіп, зерттеу жұмыстарын жүргізу және деректерді талдау арқылы нақты практикалық мәселелерді бірлесе отырып шешеді. Оқу ойындарының сценарийлері тақырып ауқымында болып, күрделі мәселелерді ойын тұрғысынан, «ойнап» шешуге бағытталады.

Slide 10

Блиц оқу ойындары - қысқа мерзімді шағын ойындар, олар студенттердің нақты біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталады.

Блиц оқу ойындарының мысалдары

(сценарийлердің қысқаша нұсқалары)

Slide 11

Имитациялық ойын

Slide 12

Сase-study

Slide 13

Кейс-стади әдісі көмегімен өмірде туындайтын проблемаларға жауап іздену арқылы студенттер ертеңгі өмірде кездесуі мүмкін жағдайлар мен мәселелердің дұрыс шешімін табуға жаттығады.

Кейстерді қолдану әдісі алғаш рет ХХ-ғасырдың бас кезінде Еуропа университеттерінде құқықтану және медицина пәндері бойынша студенттерді үйретуде қолдана бастаған.

1910 жылы америкалық профессор Копленд (Copeland) нақты ситуацияларды талдауда пікірталасты бизнеске оқыту әдісі ретінде қолдана бастайды. Ал бизнес пәндері бойынша оқудың негізгі әдісіне кейс-стади тек 1920-шы жылдарда Гарвард университетінің (АҚШ) Бизнес мектебінде ғана айналған. Кейстердің бірінші жинағы 1921 жылы «The Case Method at the Harvard Business School» деген атпен осы университетте жарыққа шыққан.

Slide 14

Кейс-стадиді оқу процесінде қолданғанда келесі ережелерді ескерген орынды

Slide 15

Тренинг

Slide 16 Slide 17

Оқытудың компьютерлік технологиялары

Оқытудың/оқудың компьютерлік технологияларының қатарына интернет-технологияларды, электрондық пошта технологиясын, компьютерлік оқыту бағдарламаларын, оқыту видеокурстарын жатқызуға болады.

Slide 18

Пайдаланылған әдебиет:

1. Әлімов Асхат. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. Оқу құралы. - Алматы: баспасы, 2009. - 263 бет.


Ұқсас жұмыстар
МУЛЬТЕМЕДИА ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Инновациялық оқыту технологиялары
ЖОМ тарих пәні мұғалімі
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Мультимедиа технологиялары
Компьютерлік технология
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz