ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ



Әл ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ Қазақ ұлттық университеті
Филология және әлем тілдері факультеті
Тақырыбы: "Төңкерілген оқыту" әдісін оқыту үдерісінде тиімді қолдану.
Орындаған: Тасқынбай Маусымжан

Жоспары:
«Төңкелілген оқыту» әдісі
Төңкелілген оқу әдісінің дәстүрлі оқытумен айырмашылығы
Бейнесабақтар түсіруге арналған АТ құралдары
«Төңкерілген оқыту» әдісін қолданудың артықшылықтары
Қорытынды

“Төңкерілген оқыту” әдісі

«Іс-әрекеттегі зерттеу» барысында жүзеге асырылып, мұғалімдер өз тәжірибелерінде алғаш рет 80 видео жазбаларды дайындау арқылы «төңкерілген оқыту» әдісін қолданды.

Барлық НЗМ мектептерінің оқушылары үшін смартфондар мен Ipad қолжетімді. Оқушылар онлайн немесе ұялы телефондары арқылы WhatsApp желісін пайдаланып, өз ойлары мен идеяларымен бөлісіп, өзекті мәселелерді цифрлық технологиялардың көмегімен шешіп, мәселе шешімдерін математикалық талқылаулар арқылы байланыстыра алады

Оқушы жаңа
материалды сабақта
меңгеріп, тапсырманы
орындап үлгеруі қажет
болады
Үйде оқып келген
материалды сабақта
мұғалім көмегімен
талқылап, анализ жасай
алады
Мұғалім жаңа
тақырыпты
сабақта
түсіндіреді
Үйде өз бетінше
видеоны қарап,
тақырыпты
меңгере алады

Бейнесабақтар түсіруге арналған АТ құралдары
Бейнесабақтар түсіруге және өңдеуге арналған қолжетімді бағдарламалар өте көп. Төменде мұғалімдер қолданған бірнеше бейнесабақ түсіру әдіс-тәсілдері мен түрлері көрсетілген.
Бейнесабақ түсіру түрлері
Бейнесабақ әсері мен ерекшеліктері
Мұғалім тақта алдында көрініп тұру арқылы түсірілетін бейнесабақ түрі, оқушы өз мұғалімін көріп, ести алады.
Бұл видео көбіне ұялы телефон немесе iPad арқылы түсіріледі.
I-Movie бағдарламасы
(https://www. apple. com/imovie/)
Таныстырылымды қолдана отырып, тек мұғалім даусын есту арқылы түсірілген бейнесабақ
Screen-o-matic
(https://screencast-o-matic. com/)
Бейнесабақ түсірудің ең оңай түрі, ол үшін алдын ала таныстырылым дайындалуы керек.
Интерактивті тақтаны пайдалана отырып, мұғалімнің тақтаға сызып, жазып түсіндіруі арқылы, оқушы мұғалімнің даусын ести алады
1. Студия
(https://www. techsmith. com/video-editor. html)
2. Vittle (http://www. qrayon. com/home/vittle/) Бұл бағдарламалардың тиімділігі жоғары, бейнесабақты қызықты етіп түсіруге мүмкіндік береді.


Қазақстандағы PISA-2012 нәтижесі бойынша, орташа есеппен оқушылар тәуліктің 8, 8 сағатын үй жұмысын орындауға жұмсайды екен. Зерттеуші мұғалімдер бұл аталғанды да есепке алып, үй жұмысы ретінде «төңкерілген оқытудың» әсері қаншалықты екенін сауалнама алу арқылы анықтаған:
Дәстүрлі үй тапсырмаларының орнына видеосабақтарды көру тапсырылса қалай болар еді?
4%- Жақсы, бірақ оқушылар үшін қиын болуы мүмкін
10%-Жақсы, үй жұмысы ретінде уақыт үнемделеді
86%-Үй жұмысы ретінде беруге қарсымын

«Camtasia Studio» бағдарламасы
Camtasia Studio - Windows көмегімен экран арқылы видео жазуға арналған танымал, қолжетімді бағдарламалардың бірі. Егер бейнесабақ түсіруді енді бастап жүрсеңіз, бұл бағдарлама сіз үшін ең қолайлысы болып табылады. Себебі бағдарламаның көпсалалы функцияларын үйрену арқылы өзіңіздің АКТ меңгеру дағдыңызды дамыта аласыз.
Артықшылығы

«Whiteboard» онлайн бейнесабақ түсіруге арналған бағдарлама
Көптеген бағдарламалардың барлығын дерлік жүктеп алу керек. Кейбіреуі дұрыс жүктелінбей, жұмыс компьютерін жаңартуды қажет етсе, біз ұсынғалы отырған бағдарлама уақытыңызды үнемдеп, тек сіздің сайтқа тіркелуіңізді жасауыңызды қажет етеді.
Артықшылығы

Төңкерілген сабақтар әдісін Edpuzzle порталы арқылы жүзеге асыру
Edpuzzle порталы YouTube, Vimeo, KhanAcademy, TED-Ed, LearnZillio, т. б. сайттар және дербес компьютерден жүктелген бейнежазбалармен жұмыс істеуге арналған портал болып табылады.
Edpuzzle порталының басты ерекшеліктері:

Зерттеу жүргізу барысында «төңкерілген оқыту» әдісін қолданудың төмендегідей артықшылықтары байқалды:

Қорытындылай келе, зерттеуші мұғалімдердің аталған әдісті қолданудан мол әсер алғанын атап айтқымыз келеді. Алдағы уақытта мұғалімдер әртүрлі технологиялар арқылы бейнесабақтар түсіріп, осы тәсілдің көмегімен оқу сапасын арттыра алады. Бұл әдіс түрін тәжірибе жүзінде іске асыру нәтижесінде оқушылардың оқу қабілетін арттыруға болатынына көздері жетті. Мұғалімдер «төңкерілген оқыту» әдісін қолдану арқылы оқушының оқу қабілетін арттырып қана қоймай, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы өздерінің кәсіби деңгейлерін де жетілдіріп, АКТ қолдану дағдыларын дамыта алады.

Пайдаланыған әдебиет
1. Тілеуов Қ. Қ., Жұмабаев Р. Н., Қоңырбаева Ж. М., Унбаева С. И., Тайбазаров Н. Ә. «Төңкерілген оқыту» әдісін оқыту үдерісінде тиімді қолдану: әдістемелік нұсқаулық.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz