ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ


Slide 1

Әл ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ Қазақ ұлттық университеті

Филология және әлем тілдері факультеті

Тақырыбы: "Төңкерілген оқыту" әдісін оқыту үдерісінде тиімді қолдану.

Орындаған: Тасқынбай Маусымжан

Slide 2

Жоспары:

«Төңкелілген оқыту» әдісі

Төңкелілген оқу әдісінің дәстүрлі оқытумен айырмашылығы

Бейнесабақтар түсіруге арналған АТ құралдары

«Төңкерілген оқыту» әдісін қолданудың артықшылықтары

Қорытынды

Slide 3

“Төңкерілген оқыту” әдісі

Slide 4

«Іс-әрекеттегі зерттеу» барысында жүзеге асырылып, мұғалімдер өз тәжірибелерінде алғаш рет 80 видео жазбаларды дайындау арқылы «төңкерілген оқыту» әдісін қолданды.

Slide 5

Барлық НЗМ мектептерінің оқушылары үшін смартфондар мен Ipad қолжетімді. Оқушылар онлайн немесе ұялы телефондары арқылы WhatsApp желісін пайдаланып, өз ойлары мен идеяларымен бөлісіп, өзекті мәселелерді цифрлық технологиялардың көмегімен шешіп, мәселе шешімдерін математикалық талқылаулар арқылы байланыстыра алады

Slide 6

Оқушы жаңа

материалды сабақта

меңгеріп, тапсырманы

орындап үлгеруі қажет

болады

Үйде оқып келген

материалды сабақта

мұғалім көмегімен

талқылап, анализ жасай

алады

Мұғалім жаңа

тақырыпты

сабақта

түсіндіреді

Үйде өз бетінше

видеоны қарап,

тақырыпты

меңгере алады

Slide 7

Бейнесабақтар түсіруге арналған АТ құралдары

Бейнесабақтар түсіруге және өңдеуге арналған қолжетімді бағдарламалар өте көп. Төменде мұғалімдер қолданған бірнеше бейнесабақ түсіру әдіс-тәсілдері мен түрлері көрсетілген.

Бейнесабақ түсіру түрлері

Бейнесабақ әсері мен ерекшеліктері

Мұғалім тақта алдында көрініп тұру арқылы түсірілетін бейнесабақ түрі, оқушы өз мұғалімін көріп, ести алады.

Бұл видео көбіне ұялы телефон немесе iPad арқылы түсіріледі.

I-Movie бағдарламасы

(https://www. apple. com/imovie/)

Таныстырылымды қолдана отырып, тек мұғалім даусын есту арқылы түсірілген бейнесабақ

Screen-o-matic

(https://screencast-o-matic. com/)

Бейнесабақ түсірудің ең оңай түрі, ол үшін алдын ала таныстырылым дайындалуы керек.

Интерактивті тақтаны пайдалана отырып, мұғалімнің тақтаға сызып, жазып түсіндіруі арқылы, оқушы мұғалімнің даусын ести алады

1. Студия

(https://www. techsmith. com/video-editor. html)

2. Vittle (http://www. qrayon. com/home/vittle/) Бұл бағдарламалардың тиімділігі жоғары, бейнесабақты қызықты етіп түсіруге мүмкіндік береді.

Slide 8 Slide 9

Қазақстандағы PISA-2012 нәтижесі бойынша, орташа есеппен оқушылар тәуліктің 8, 8 сағатын үй жұмысын орындауға жұмсайды екен. Зерттеуші мұғалімдер бұл аталғанды да есепке алып, үй жұмысы ретінде «төңкерілген оқытудың» әсері қаншалықты екенін сауалнама алу арқылы анықтаған:

Дәстүрлі үй тапсырмаларының орнына видеосабақтарды көру тапсырылса қалай болар еді?

4%- Жақсы, бірақ оқушылар үшін қиын болуы мүмкін

10%-Жақсы, үй жұмысы ретінде уақыт үнемделеді

86%-Үй жұмысы ретінде беруге қарсымын

Slide 10

«Camtasia Studio» бағдарламасы

Camtasia Studio - Windows көмегімен экран арқылы видео жазуға арналған танымал, қолжетімді бағдарламалардың бірі. Егер бейнесабақ түсіруді енді бастап жүрсеңіз, бұл бағдарлама сіз үшін ең қолайлысы болып табылады. Себебі бағдарламаның көпсалалы функцияларын үйрену арқылы өзіңіздің АКТ меңгеру дағдыңызды дамыта аласыз.

Артықшылығы

Slide 11

«Whiteboard» онлайн бейнесабақ түсіруге арналған бағдарлама

Көптеген бағдарламалардың барлығын дерлік жүктеп алу керек. Кейбіреуі дұрыс жүктелінбей, жұмыс компьютерін жаңартуды қажет етсе, біз ұсынғалы отырған бағдарлама уақытыңызды үнемдеп, тек сіздің сайтқа тіркелуіңізді жасауыңызды қажет етеді.

Артықшылығы

Slide 12

Төңкерілген сабақтар әдісін Edpuzzle порталы арқылы жүзеге асыру

Edpuzzle порталы YouTube, Vimeo, KhanAcademy, TED-Ed, LearnZillio, т. б. сайттар және дербес компьютерден жүктелген бейнежазбалармен жұмыс істеуге арналған портал болып табылады.

Edpuzzle порталының басты ерекшеліктері:

Slide 13

Зерттеу жүргізу барысында «төңкерілген оқыту» әдісін қолданудың төмендегідей артықшылықтары байқалды:

Slide 14

Қорытындылай келе, зерттеуші мұғалімдердің аталған әдісті қолданудан мол әсер алғанын атап айтқымыз келеді. Алдағы уақытта мұғалімдер әртүрлі технологиялар арқылы бейнесабақтар түсіріп, осы тәсілдің көмегімен оқу сапасын арттыра алады. Бұл әдіс түрін тәжірибе жүзінде іске асыру нәтижесінде оқушылардың оқу қабілетін арттыруға болатынына көздері жетті. Мұғалімдер «төңкерілген оқыту» әдісін қолдану арқылы оқушының оқу қабілетін арттырып қана қоймай, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы өздерінің кәсіби деңгейлерін де жетілдіріп, АКТ қолдану дағдыларын дамыта алады.

Slide 15

Пайдаланыған әдебиет

1. Тілеуов Қ. Қ., Жұмабаев Р. Н., Қоңырбаева Ж. М., Унбаева С. И., Тайбазаров Н. Ә. «Төңкерілген оқыту» әдісін оқыту үдерісінде тиімді қолдану: әдістемелік нұсқаулық.


Ұқсас жұмыстар
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың мультимедиа құралдарымен жұмысының психологиялық қырлары
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
Сабақтан алғаным
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Негізгі интерактивті әдістер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz