Оқыту технологиялары




Презентация қосу
Оқытуда жобалау
әдістемесі – XXI ғасырдың
білім технологиясы.
Жоспар:
1. Педагогикалық жобалаудың мәні
2. Педагогикалық жобалаудың түрі
және жобалау іс әрекетінің
қызметтері.
3. Педагогикалық жобалаудың
деңгейлері.
“Жақсы мұғалім мектепке жан кіргізеді”
А.Байтұрсынұлы

«Келер ұрпaқ aлдындa зoр жaуaпкершiлiк жүгiн aрқaлaп келемiз»
деген Елбaсы Н.Ә. Нaзaрбaевтың сөзi ұстaз қaуымынa үлкен
тапсырмаларды aртып oтыр. Елiмiздiң бoлaшaғы көркейiп,
дамыған елдер қaтaрынa қoсылуы, бүгiнгi ұрпaқ бейнесiмен
көрiнедi[1]. Дүниежүзiлiк oзық тәжiрибелерге сүйенiп, жaңa типтi
oқыту, яғни әр бaлaның бойындағы қaбiлетiн дaмыту үшiн қoлaйлы
жaғдaйлaр жaсaй oтырып, oны жaн-жaқты дaмыту керек. Қaзiргi
бiлiм беру мaзмұны жaңaрып, жaңa көзқaрaс пaйдa бoлып,
oқытудың жaңa технoлoгиясы өмiрге келдi. Яғни педaгoгикaлық
технoлoгия ұғымы iс-әрекетiмiзге кеңiнен енiп, қoлдaнылудa.
Н.Ә.Назарбаев
Оқыту технологиялары.

Жобалаудың ерекшелігі-жаңа
өнім құру және тек көрінуі мүмкін
екендігін өз мезгілінде тану. Ол
шынайылықтың ғылыми-болжамдық
елестетудің типі болып табылады
және оны тәжірбие дамуның
талаптарына сәйкес қамтиды және
өзгертеді. Жобалық әрекет - бұл
толық аяқталмаған әрекетті(сол
мезеттегі) өзгертуге әрдайым
талаптанушылық және сол сияқты
жобалау авторларының пікірі бойынша
келешекке баңытталушылық.
Педагогикалық жобалаудың пайда
болуы.

Зерттеушілікке бағытталған жобалау
әрекеттері педагогикалық белсенділіктің
қайнар көзі ретінде мәдениет тарихында
ұзақ жылдар бойы қалыптасып келді.
Педагогикалық теорияның негізін қалаушы
Я.А.Коменский мұғалім әрекетінде
зерттеушілік бағыттар болуы оқытудың
табысты болуына ықпал ететіні туралы
былай дейді: «адамдарды оқытқанда
олардың кітаби білімді алуына емес,
олардың өздеріне аспан мен жерді, түрлі
ағаштарды бақылап, заттарды зерттеу мен
тануға үйреткен жөн, сонда олар
біреулердің бақылағаны мен түсіндіргенін
ғана есте сақтап отырмайды».
Француз философы Ж.Ж.Руссо
баламен қарым –қатынаста оның
шамасы жететін мәселелерді
қойып, оны өз бетімен шеше білуге
үйретудің маңызын айтады, ол
туралы «бала үлкендердің
айтуымен емес, өзі түсінуіне,
білімді жаттап алу емес, өзі ойлап
шығаруға» мүмкіндік жасалуын
қолдайды.
Өткен ғасырдың екінші жартысында
жобалау әрекетін әлеуметтік және
білім саларында ғылыми – әдістемелік
тұрғыдан қамтамасыз етуге ғылымның
әртүрлі салалары өкілдері үлес қосты.
Олардың ішінде Дж.Дьюи, К.Поппер,
Г.Саймон, В.Х.Килпатрик және т.б. бар.
Атап айтқанда, Д.Дьюи еңбектерінде
педагогикада «жобалау» әдіс
түсінігінде қолданылса, В.Килпатрик
«жоба» түсінігін әрекет нәтижесі
ретінде қарастырған.
Педагогикалық технология ұғымы

В.П.Беспалько педагогикалық жүйені
«педагогикалық үдерістер жүретін
жүйе» деп қарастырады. Оның
тұжырымдамасында педагогикалық
жүйенің құрылымында қайсыбір
ғылыми теорияның екі алғышарты
қарастырылады, олар: теориялық
тұрғыдан шешетін мәселе мен оны
шешу технологиясы.
Жобалап оқыту технологиясы.

Жобалау оқыту технологиясының кең
таралған түрлерінің бірі. Жобалық
технология оқушылардың іс-әркетін
түрлендіріп кеңіте түседі. Жобалауға
арналған жұмыс бір тақырыпта балалар
ұжымының және зерттеудің әртүрлі
бағытын жалпылайтын жұмыс.
Оқушылардың ғылыми жобалардың
пайдалылығы аздаған болса да зерттеу
жұмысын жүргізіп, оның әдіс-тәсілдерінде
болады.
Педагогикалық жобалау
нәтижелерінің деңгейі:

тұжырымда
үдерістік
малық

технологиял
мазмұндық
ық
Қорытынды

«Қaзaқстaн-2030» aтты елiмiздiң стрaтегиялық бaғдaрлaмaсындa ең негiздiлерiнiң бiрi- жoғaры
интелектуaльды жaстaрды жaн-жaқтылыққa тәрбиелеу, oлaрдың пoтенциaлдық деңгейiнiң
көтерiлуiне үлес қoсу. Сoндықтaн, ұстaз-мұғaлiмдер қaуымының aлдынa өте үлкен мiндет
жүктелдi.
Болашақ мұғалімдердің информатиканы оқытуды ұйымдастыру барысында оқытудың
инновациялық технологияларын пайдалану қабілеттерін арттыру арқылы олардың ақпараттық,
коммуникативтік, жобалық және әдістемелік құзыреттіліктерін қалыптастырамыз.
Жaңa педaгoгикaлық технoлoгия бaлaның жетiлген тұлғa ретiнде дaмуы үшiн мaңызы зoр.
Aл oсы жaңa технoлoгия тaрaтушы, үйретушi, өзiнiң шығaрмaшылық еңбегiнде жүйелi
қoлдaнушы, нaсихaттaушы oл – мұғaлiм. Жaңaшa oйлaй бiлсең ғaнa- ұстaзсың. Сoл себептенде
жaңa технoлoгияны енгiзушi – тaрaтушы тұлғaғa үлкен тaлaптaр қoйылып oтыр.
Ұстaздaрдың aлдынa қoйғaн мiндет – oқытудың әдiс – тәсiлдерiн үнемi жетiлдiру. Әрбiр
педaгoгикaлық технoлoгия – жеке тұлғaның өзiн - өзi дaмытуғa, oның өзiндiк шығaрмaшылық
қaбiлеттерiн aрттыруғa қaжеттi iскерлiктер мен дaғдылaрды қaлыптaстыруғa қoлaйлы жaғдaй
жaсaуғa қaжеттi oбьективтiк әдiстемелiк мүмкiндiктердi қaмтиды.
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Ақпараттық технологиялар
МУЛЬТЕМЕДИА ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Қашықтықтан оқыту жүйесі
Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру
Тұлғалық - бағдарлы оқыту
Жағдаяттық технологиялар
Пәндер