ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ
Презентация қосу
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚЫЗМЕТТІҢ
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН
БАҒЫТТАРЫ
Білім беру саласындағы технологиялық идеялар
бұдан 400 жыл бұрын пайда болған. Бұл күнде оқыту
технологиясы үлкен өзгеріске ұшырап отыр.
Мұғалімдер мен оқушыларға әр түрлі дидактикалық
материалдармен қоса оқытудың техникалық құралдары
көмекке келді.
«Педагогикалық технология»
термині педагогикалық әдістерге
негізделген оқыту технологиясы
1960 жылдарда шетел зерттеушілері
тарапынан енгізілді.
«Педагогикалық технология
дегеніміз – тәжірибеде жүзеге
асырылатын белгілі бір
педагогикалық жүйенің жобасы, ал
педагогикалық жағдайларға сай
қолданылатын әдіс-тәсілдер – оның
бөлігі ғана» - деп көрсткен
В.Беспалько.
Оқытудың жаңа технологияларын таңдаудың
М.М.Поташник ұсынған критерийлері:
елдің, аймақтың, қаланың мектептің жұмыс үрдісі
талап-тірегі мектепке мен нәтижелерінің
әлеуметтік сұраныс; талдамасы. Бұдан
мектептің дамуы туралы педагогикалық
мемлекеттік қүжаттар технология таңдау
мемлекеттік сұраныс; барысында:
қазіргі ғылымның адам алынып отырған
туралы жетістіктері мен технологияның мектептің
табыстары; мүмкіндігі мен нақты
педагогикалық озат жағдайға сай болуы;
тәжірибе; жүйелілігі;
мұғалімдердің, мектеп тиімділігі т.б. ескерілуі
басшыларының іс-тәжірибесі, керек деген қорытынды
интуициясы, шығады.
шығармашылығы;
Саралап оқыту технологиясы
Саралау – оқу мекемелерінің түрлеріне, бір
мектептің кәсіби бағдары мен өз ішіндегі
ағымына және сыныптағы топқа бөлінеді. Білім
беруде, саралап оқытуда қарама-қайшылық та
кездеседі. Жалпы саралап оқыту бастауыш
мектепті бітіргеннен кейін басталады. Англияның
мектептерінде, Германияның нақты училище,
гимназия және негізгі мектептерінде, Ресей мен
Қазақстанның жалпы білім беретін мектеп, лицей,
гимназияларында және басқа мемлекеттердің
үздік мектептерінде саралап оқытылады. Бұл оқу
мекемелерінің ерекшелігі олардың оқу
бағдарламаларында. Бір мекеменің өз ішінде
саралап оқыту, әсіресе Америка мен Жапония
мектептерінде екі түрлі: жалпы білім беретін және
арнаулы бағдарламамен жұмыс жүргізеді.
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Дж. Конант бастаған
педагогикалық топ 50- жылдары
«Барлығын қамтитын мектеп»
моделін ұсынды. Әр түрлі
әлеуметтік жағдайдағы балалар
үшін олардың қабілеті мен
қызығуын ескере отырып, әр топқа
сәйкес бағдарлама жасалды.
Франция мен АҚШ-та барлық
жалпы білім беретін мекемелерде
сыныптағы оқушыларды топқа бөлу
кеңінен тараған. Кейбір пәндерді
оқытуда топтарды «жылдамдар» ,
«орташалар» және «баяулар» деп
атайды.
ПЕДАГОГИКАНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
Бірінші бағыт
Балалардың ойынын
ұйымдастыру.
Осы жастағы баланың
психикасы ойын арқылы өзгеріп
қалыптасады, мектепке
дайындалады. Өзі басқалардың
қылығына баға беруге үйреніп,
өмірді тани бастайды.
Ойын барысында араласу,
түзетулер енгізу, ескерту жасау,
бақылау балалардың ойынын
бұзады, жалтақ қылады, оның
дамуына кесірін тигізеді.
Екінші бағыт
Отбасының баламен қарым-қатынасын
ұйымдастыру.
Қарым-қатынас-тек әлеуметтік-
психологиялық құбылыс емес, бұл
әдептілік, адами құбылыс. Отбасылық
қатынас дегеніміз-балалармен қарым-
қатынасты үзбеу керек. Қарым-қатынас сөз
жүзінде, іс жүзінде, ойын арқылы,
күнделікті өмір арқылы жүреді.
Бүгінгі айтып жүрген қиын балалардың
92 пайызы-отбасында дұрыс қатынаста
болмағандар. Сондықтан ата-аналарға
айтарымыз-балалармен қарым-қатынасты
үзбеу керек.
Үшінші бағыт
Баланы қанағаттылыққа үйрету.
Баланы қанағаттылыққа ес
білгеннен бастап баулу керек.
Баланың рухани байлығы болса, ол
материалдық байлықтың не екенін
түсінуге жол салады. Ересектер
баланы қанағаттылыққа баулыса,
ол рухани баюдың бастауы болар
еді.
Төртінші бағыт
Мектепке дейінгі балалардың
ұжымдағы адами қатынасы.
Осы жастағы балалардың өзара
қарым-қатынасы ұжымда дамиды.
Ол балабақшада немесе аулада,
өзінше қауымдасқан топта болуы
мүмкін. Осы жастағы балалардың
ұжым арқылы қатынасында мына
мәселелерге мән берген жөн. Ол
адами қатынас, жолдастық, достық
қатынас, үлкендерді сыйлау т.б..
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. С. Мұсаева, Т. Бегалиев “Жас ерекшілік педагогикасы”, “Фолиант”
баспасы - Астана, 2010 жыл;
2. Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаев Р. М. Педагогика, - Астана, 2000 жыл;
3. Педагогикалық ізденіс. – Алматы, 1988 жыл.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz