ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ




Презентация қосу
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ИМИДЖЕЛОГИЯ
Имидж дегеніміз
не?

Имидж-адамның сырт Имидж-мақсатты түрде
келбетіне,әдеттері, сөйлеу мәнері қалыптасатын (қандай да
негізінде ,менталитеті,іс- бір тұлға,құбылыс),белгілі
әрекеттерінен көрініс беретін бір құндылықтық
қандай да бір образдың сипаттамаларды
қалыптасуы. бөлетін,танымал
ету,жарнама және т.б.
Имидж(жиі мақсатты түрде бейне)- мақсатында біреуге
біреу туралы ішкі және сыртқы эмоциялық-психикалық
кейпіне,образына қарап елестету әсер ету.
Имиджді кім
қалыптастырады?

3)Имиджді жасауда
4)Қоршаған бұқаралық ақпарат
адамдар:туысқанд құралдары үлкен рөл
ар,достар,қызметк атқарады:баспа,радио,т
ерлер т.б. еледидар.

2)Имиджмейкер-
саясаткер,мемлекет 1)Адамның
қайраткері,әртістер өзі,айналадағыларды
және т.б танымал ң қандай қырға
тұлғалардың имиджін бұрылуы,өзі жайлы
қалыптатырумен
айналысатын кәсіби қалай елестетіні
мамандар
ИМИДЖМЕЙКЕР
Кәсіби міндеттер бойынша ең жақын мамандықтар:стилист,
имидж-кеңесші, жеке шоппер.Отандық нарықта кәсіп 15жыл
бұрын орнады,бірақ әлі күнге дейін мұндай қызметке тек бай
және атақты адамдар ғана жүгінеді.Шын мәнінде барлығы
имиджмейкердің қызмет саласына байланысты:
Егер бұл сәнді индустрия болса,онда мұндай маман
модельдермен,дизайнерлермен,кәсіби
фототүсірілімдермен,көрсетілімдерді сүйемелдейді.
Жеке стилист-имиджмейкер әдетте адамға бағытталған.Бұл
бағыттағы өкілдер,әдетте,жеке тапсырыс берушілер жұмыс
жасайды,кеңес береді,жеке блоктар жасайды.
PR және коммуникация саласында саясаткерлермен,VIP-
тұлғалармен жұмыс істейді.
Имидж және имиджеологияға ғылыми
негіздеме бергендер:

В.М.Шепель Г.Г.Почепцов А.Ю.Панасюк Е.Б. Перелыгина
“Профессия “Имиджелогия” “Формирование “Психология
имиджмейкер” имиджа” имиджа”
Қабылданған • Бізді басқалардың қалай көретіні
имидж және біз туралы пікірі.

Талап етілетін • Ерекшеленетін белгілі бір имидждік
имидж сипаттамалардың болуын болжайды.

• Адамның ішкі бейнесі,қасиеттері мен
Жеке имидж ерекшеліктері.

• Анық және кәсіби сипаттамаларымен
Кәсіби қоса құрамында оң және теріс
имидж жақтары бар.
Имидж түрлері:
Зеркальный Қалаулы КорпоративтікКөпшіл
(Айна) Ағымдық

Айна-өзіміз жайлы көзқарас.Айнаға қалай қарасақ,өзімізді
солай қабылдаймыз.

Қалаулы-біздің ұмтылысымызды көрсетеді.Олар туралы
ештеңе белгісіз,сондықтан дәл қалаулы имидж тек
мүмкіншілік ретінде пайдаланылады.

Корпоративтік-бұл жеке емес,жалпы ұйымның
имиджі,нәтежиесі оның жұмысы.
Көпшіл-бірнеше рет пайда болатын тәуелсіз
құрылым.Жақсы бірыңғай имиджге жеке бейнесі
қалыптасқан,бірыңғай униформаны ұстанатын
компаниялар мен ұйымдар.
тұлға

Өз
мүмкіндіктері

Ақпарат
Міндетті Аудитория
құралдарының
талаптар талаптары
талаптары
ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ
Тұтас педагогикалық үдерісте мұғалім басты рөлді атқарады.Педагог қызметі
білім алушымен ортақ жалпы мақсат пен іскерлік ынтымақтастықта жүзеге
асырылады.Педагогтың жалпы қызметі оның барлық негізгі компаненттерін
қамтиды:мақсаты,міндеті,құралы,формалары,әдістері,тәсілдері мен
тапсырмалары.
Диагностикалық қызметі, оқушыларды зерттеуге
бағытталған,дамуы,тәрбиеленуі.
Бағдарлы-болжау қызметі, мұғалімнің құрамдық
компоненттерге сүйене отырып,тәрбие қызметінің әдісін
анықтау
Ұйымдастырушылық қызметі, оқушыларды оқу
тәрбие,қоғамдық жұмысқа ұйымдастыру
Ақпараттық түсіну қызметі, барлық оқытылатын
пәндердің ақпарат көзі.Жаңа ғылыми идеяларды
түсіндіру,практикалық дағды.
Аудиторияға ықпал ету
ерекшеліктері
Педагог
Актер
Тәрбиелік ықпалды Аудиторияға
арнайы, бағдарлы тәрбиелік ықпал Тәрбиелік ықпалды
жоспарлы түрде, ету. Көпшілік жоспарлы түрде жүзеге
арнайы мекемелерде санасына әсер етеасырмайды. Аудиториясы
жүзеге асырады. алу қабілеті. ауқымдығы жағынан кең.
Аудиториясы КоммуникативтіліБілімдендіру қызметі мен
шектеулі: Тәрбиелік к, харизма, міндетіне кірмейді. Өз
қызметімен қатар амбиция көпшілікмамандығына тыс
білімдендіру қызметін зейінін өзіне ұстанымдарға сүйенбейді.
атқарады.Педагогикал аударта білу.
ық этика мен Қоғамдыық
ұстанымдарын көзқарасты
басшылыққа алады өалыптастырушы
Педагогтың сыртқы
имиджі
Вербалды және Танымдық
Сыртқы
вербалсыз қарым Кәсібилігі сфера
келбеті
қатынас

Жан жақты
Киіну мәдениеті Сыпайы, әдепті, Белгілі кәсіби ақпаратталған;
ресми; жүріс мәдениетті өзін ұстанымдарды өз көзқарасын
тұрыс өзі ұстай білу; ұстану; анық және
мәдениеті; дене субординациян “авторитарлы тиянақты
бітіміне, сыртқы ы сақтай булі; тұлға” емес жеткізе алу;
келбетіне дикция, сөз “демократ тұлға” оқушылар
ұқыптылықпен тембрі, келбетін имиджін зейінін өзіне
қарау; жағымды интонацияға қалыптастыру; қарата білу;
эмоционалды баса көңіл бөлу; ресми және білімін үздіксіз
фон басым сабырлық бейресми лидер жетілдіріп
болуы; таныту қызметін атқара отыру; әр
жағымсыз білу; өзіне сенімді баланың
эмоцияны әділетті тұлға тұлғасына
жасыра білу имджін жағымды әсер
қалыптастыру ету.
• Педагог актер • Педагог
режиссер
• Арнайы жоспарлы
түрде тәрбиелік іс • Жалпы бір
әрекетті мақсатқа жетуге
атқармайды. жұмылдыра
алады.
• Өзі процеске
тікелей қатысады. • Өзі процеске
тікелей қатыспай
басқарушы,
үйлестіруші,

Ұқсас жұмыстар
ЖОСПАР ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ
Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
ДӘРІГЕР МЕН КЛИНИКАНЫҢ ИМИДЖІ
Имиджінің түсінігі және басқарудағы оның ролі
Имидж туралы түсінік
Білім беру мекемелерінің имиджі
Педагогикалық бейненің диагностикасы
Пәндер