ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ



Педагогикалық имиджелогия

Имидж дегеніміз не?
Имидж-адамның сырт келбетіне, әдеттері, сөйлеу мәнері негізінде, менталитеті, іс-әрекеттерінен көрініс беретін қандай да бір образдың қалыптасуы.
Имидж(жиі мақсатты түрде бейне) -біреу туралы ішкі және сыртқы кейпіне, образына қарап елестету
Имидж-мақсатты түрде қалыптасатын (қандай да бір тұлға, құбылыс), белгілі бір құндылықтық сипаттамаларды бөлетін, танымал ету, жарнама және т. б. мақсатында біреуге эмоциялық-психикалық әсер ету.

Имиджді кім қалыптастырады?
1) Адамның өзі, айналадағылардың қандай қырға бұрылуы, өзі жайлы қалай елестетіні
4) Қоршаған адамдар:туысқандар, достар, қызметкерлер т. б.

Имиджмейкер
Кәсіби міндеттер бойынша ең жақын мамандықтар:стилист, имидж-кеңесші, жеке шоппер. Отандық нарықта кәсіп 15жыл бұрын орнады, бірақ әлі күнге дейін мұндай қызметке тек бай және атақты адамдар ғана жүгінеді. Шын мәнінде барлығы имиджмейкердің қызмет саласына байланысты:
Егер бұл сәнді индустрия болса, онда мұндай маман модельдермен, дизайнерлермен, кәсіби фототүсірілімдермен, көрсетілімдерді сүйемелдейді.
Жеке стилист-имиджмейкер әдетте адамға бағытталған. Бұл бағыттағы өкілдер, әдетте, жеке тапсырыс берушілер жұмыс жасайды, кеңес береді, жеке блоктар жасайды.
PR және коммуникация саласында саясаткерлермен, VIP-тұлғалармен жұмыс істейді.

Имидж және имиджеологияға ғылыми негіздеме бергендер:


Көпшіл
Ағымдық


Педагогтың имиджі
Тұтас педагогикалық үдерісте мұғалім басты рөлді атқарады. Педагог қызметі білім алушымен ортақ жалпы мақсат пен іскерлік ынтымақтастықта жүзеге асырылады. Педагогтың жалпы қызметі оның барлық негізгі компаненттерін қамтиды:мақсаты, міндеті, құралы, формалары, әдістері, тәсілдері мен тапсырмалары.
Диагностикалық қызметі, оқушыларды зерттеуге бағытталған, дамуы, тәрбиеленуі.
Бағдарлы-болжау қызметі, мұғалімнің құрамдық компоненттерге сүйене отырып, тәрбие қызметінің әдісін анықтау
Ұйымдастырушылық қызметі, оқушыларды оқу тәрбие, қоғамдық жұмысқа ұйымдастыру
Ақпараттық түсіну қызметі, барлық оқытылатын пәндердің ақпарат көзі. Жаңа ғылыми идеяларды түсіндіру, практикалық дағды.

Аудиторияға ықпал ету ерекшеліктері
Педагог
Тәрбиелік ықпалды арнайы, бағдарлы жоспарлы түрде, арнайы мекемелерде жүзеге асырады. Аудиториясы шектеулі: Тәрбиелік қызметімен қатар білімдендіру қызметін атқарады. Педагогикалық этика мен ұстанымдарын басшылыққа алады
Аудиторияға тәрбиелік ықпал ету. Көпшілік санасына әсер ете алу қабілеті. Коммуникативтілік, харизма, амбиция көпшілік зейінін өзіне аударта білу. Қоғамдыық көзқарасты өалыптастырушы
Актер
Тәрбиелік ықпалды жоспарлы түрде жүзеге асырмайды. Аудиториясы ауқымдығы жағынан кең. Білімдендіру қызметі мен міндетіне кірмейді. Өз мамандығына тыс ұстанымдарға сүйенбейді.

Педагогтың сыртқы имиджі
Сыртқы келбеті
Вербалды және вербалсыз қарым қатынас
Кәсібилігі
Танымдық сфера
Киіну мәдениеті ресми; жүріс тұрыс мәдениеті; дене бітіміне, сыртқы келбетіне ұқыптылықпен қарау; жағымды эмоционалды фон басым болуы; жағымсыз эмоцияны жасыра білу
Сыпайы, әдепті, мәдениетті өзін өзі ұстай білу; субординацияны сақтай булі; дикция, сөз тембрі, интонацияға баса көңіл бөлу; сабырлық таныту
Белгілі кәсіби ұстанымдарды ұстану; “авторитарлы тұлға” емес “демократ тұлға” келбетін имиджін қалыптастыру; ресми және бейресми лидер қызметін атқара білу; өзіне сенімді әділетті тұлға имджін қалыптастыру
Жан жақты ақпаратталған; өз көзқарасын анық және тиянақты жеткізе алу; оқушылар зейінін өзіне қарата білу; білімін үздіксіз жетілдіріп отыру; әр баланың тұлғасына жағымды әсер ету.

Педагог актер
Арнайы жоспарлы түрде тәрбиелік іс әрекетті атқармайды.
Өзі процеске тікелей қатысады.
Педагог режиссер
Жалпы бір мақсатқа жетуге жұмылдыра алады.
Өзі процеске тікелей қатыспай басқарушы, үйлестіруші, реттеуші қызметін атқарады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz