Плунжер серіппесі
Презентация қосу
ЖОҒАРЫ
ҚЫСЫМДЫ ОТЫН
СОРҒЫСЫ
ТТ-17-1с тобы
Студент Кәрімқұл Б.Б.
Жоғары қысымды отын сорғысы
Жоғары қысымды отын сорғысы (қысқартылған атауы – ТНВД) дизельді
қозғалтқыштың қоректендіру жүйесіндегі негізгі конструктивтік элементтің
бірі болып табылады . Сорғы әдетте екі негізгі функцияларыды орындайды:
белгілі бір отын санын қысыммен айдауға және бүрку басталған кезден қажетт
моментті реттеу
Жоғары қысымды отын сорғының түрлері
Жоғары қысымды отын сорғысы қатарлы, V-тәріздес (көпсекциялы),
үлестіруші, магистральды. Қатарлы ЖҚОС сорғы секциялары бірінің
артынан бірі орналасқан, және де әр қайсысы отынды белгіленген
қозғалтқыш цилиндрына жеткізеді. Үлестіруші ЖҚОС-лар өз ішінде
бірплунжерлы және екіплунжерлі болып бөлінеді, бір сорғы секциясы
отынды бірнеше қозғалтқыш цилиндрына жеткізеді
Қатарлы жоғары қысымды отын сорғысы
Қатарлы ЖҚОС-лар цилиндр санына байланысты плунжерлы жұптары
болады. Плунжерлы жұптар сорғының корпусында орналасады, онда
арнайы отынды жеткізу және қайтару каналдары жасалынған.
Плунжерлердың қозғалысы жұдырықшалы білік арқылы орындалады, ал
оған болса қозғалтқыштың иінді білікгінен жетегі бар. Плунжерлар
әрдайым жұдырықшаға серіппе арқылы жабысып тұрады.
Үлестіруші жоғары қысымды отын сорғысы
Үлестіруші жоғары қысымды отын сорғысы қатарлы ЖҚОС-на
қарағанда барлық қозғалтқыш цилиндрлерін қамтамасыз ететін бір
немесе екі плунжер болады. Үлестіруші сорғы жеңіл салмақпен
және кіші өлшемімен, сол сияқты үлкен біркелкі жеткізумен
ерекшеленеді . Басқа жағынан олардың айырмашылығы түйіндес
бөлшектердің төмен төзімділі. Осының бәрі берілген сорғылардың
қолдану облысын анықтайды(көбінесе жеңіл автокөлік
қозғалтқыштарында қолданылады).
Магистральды жоғары қысымды отын сорғысы
Магистральды жоғары қысымды отын сорғысы Common Rail
аккумуляторлы отын бүрку жүйесінде қолданылады, онда ол отынды отын
рампасына айдау функциясын орындайды. Магистральды жоғары қысымды
отын сорғысы отынның өте жоғарғы қысымда болуын қамтамасыз етеді
(қазіргі таңдағы бүрку жүйесніде шамамен 180 Мпа және одан да көп)
Конструктивты магистарльды сорғыда бір, екі несесе үш плунжер болуы
мүмкін. Плунжерлар жетегі жұдырықшалы білікпен не болмаса
жұдырықшалы шайбамен орындалады.
А типтес ЖҚОС
1.Айдаушы клапан
2.Плунжер гильзасы
3.Плунжер
4.Реттеуші рейка
5.Реттеуші жетектеме
6.Плунжер серіппесі
7.Бастапқы берудің реттеуші гайкасы
8.Роликті итергіш
9.Жұдырықшалы білік
10.Жұдырықша
А (2—12 цилиндр, бүрку қысымы 950 бар дейін)
М типтес ЖҚОС
Ерекшеліктері:
1. Жұдырықшалы біліктің
орнатылған өлшемдерін
реттеу жоқ.
2. Жұдырықшалы біліктің
осьтік люфтарын реттеуідің
қажеттілігі болмауы.
3. Сорғыны бөлшектегеннен
кейін жұдырықшалы біліктің
мойынтіректерін ауыстрыу
қажет.
4. Жұдырықшалы білікті
майлау қозғалтқыштың
майлау жүйесі арқылы
М (4—6 цилиндр, бүрку қысымы 550 жүргізіледі.
бар дейін)
МW типтес ЖҚОС
1.Клапан корпусы
2.Ендірме
3.Клапан серіппесі
4. Плунжер гильзасы
5.Айдаушы клапан
6.Енгізу тесігі
7.Басқарылатын жиег
8.Плунжер
9.Реттеуші гильза
10.Плунжер жалаушасы
11. Плунжер серіппесі
12. Серіппе қақпағы
13. Роликті итергіш
14.Жұдырықша
15. Реттеуші рейка
МW (4—12 цилиндр, бүрку қысымы 950 бар дейін)
Р типтес ЖҚОС
1.Айдаушы клапан
2. Қорғаныш гильза
3.Плунжер гильзасы
4.Реттеуші рейка
5.Плунжер қақпағы
6.Плунжер серіппесі
7.Роликті итергіш
8.Жұдырықшалы білік
9.Жұдырықша
P (6—12 цилиндр, бүрку қысымы 1200 бар дейін)
Н типтес ЖҚОС
1. Плунжер гильзасы
6 2.Бөліп таратқыш
7 3.Реттеуші рейка
1 4. Плунжер
5.Жұдырықшалы білік
3 6.Электромагнит ,бастапқы
4 беру
7. Реттеуші білік
8. Электромагнит , отын
9 беруді реттеуші
9. Рейканың жүрісінің
датчигы
11 10. Жалғағыш
11. Импульсты датчиктің
тісті доңғалағы
H (5—8 цилиндр, бүрку қысымы 135 бар дейін)
ЖҚОС-ның жұмыс істеу принципі
Жұдырықшалы біліктің айналуы бүркудің алдын алу муфтасы мен
иінді біліктің тісті берілісі арқылы жүзеге асады. Жұдырықшалы
біліктің айналуы кезінде жұдырықша итегішке тақап оны қозғайды, ал
ол өз кезегінде серіппені қысып плунжерды көтереді. Плунжердің
көтерілуінде енгізу каналы жауылып, содан кейін ғана бірақ сондағы
отынды ығыстырады. Отын айдау клапаны арқылы ығыстырылып
форсункаға келеді,ал клапан қысым көмегі арқылы ашылады.
Плунжердің жоғары қозғалған сәтінде плунжерда орналасқан
винттық канал гильзадағы төгіп тастайын каналмен бірдей болады.
Плунжердің үстінде қалған отын жай жайлап төккішке осьтік,
радиальды және винттік канал арқылы кете бастайды.
Плунжердің төмен түсер кезінде серіппенің көмегімен енгізу
клапаны ашылады, сол кезде плунжердің үстіндегі көлем айдайтын
сорғы арқылы отынмен толады
Жұмыс істеу принципы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz