Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің миссиясында
Презентация қосу
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясының
құндылықтары
Жалпыұлттық идеяның миссиясы мен
құндылықтары оқу-тәрбие жұмысының барлық
түрлері арқылы кешенді түрде
жүзеге асырылады.
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың басты
ерекшелігі білім беру мен тәрбиенің
бірлігі болып табылады.
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖОЛ – 2050: БІР МАҚСАТ, БІР МҮДДЕ, БІР БОЛАШАҚ
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың
2014 жылдың 17 қаңтарындағы Жолдауы
Мәңгілік Ел – біз үшін ортақ тағдыр.
Мәңгілік Ел – жалпы қазақстандық ортақ шаңырағымыздың ұлттық идеясы.
Мәңгілік Ел - барша қазақстандықтарды біріктіретін, ел болашағының іргетасын
қалаған басты құндылықтар.
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге
жаһандық тұрғыдан қатысуы
Құндылықтар
Құндылықтар Мемлекеттік білім беру стандартында қамтылған:
- білім берудің мақсаты мен міндеттерінде;
- Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге
асырудағы мектептердің миссиясында: «Мәңгілік Ел», «Қазақстан –
ортақ мекеніміз», «Қазақстан – менің Отаным».
Құндылықтарға сай қасиеттер Мемлекеттік білім беру
стандартында құндылықтар тізіміндегі бағдарлар ретінде
қарастырылған:
- қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,
құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.
Қазақстандық қоғамның құндылықтары және
білім беру құндылықтары
Қазақстандық патриотизм
және азаматтық
и зм
жауапкершілік
и от
а т р ық қ,
п т ,
к т ы
қ ат ілі ас
м
нды за ш қт ҚАЗАҚСТАННЫҢ
а р а
с та е ке ымҰЛТТЫҚ қ ТӘУЕЛСІЗДІГІ
қ ән ап т ты ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ АСТАНА
а ж ау ы ы н қ ЖӘНЕ ЕЛІМІЗДІҢ ҚОҒАМЫМЫЗДАҒЫ
аз ж т, ш БҮКІЛӘЛЕМДІК, ҰЛТТЫҚ БІРЛІК,
Қ е а ӨҢІРЛІК МӘСЕЛЕЛЕРДІ БЕЙБІТШІЛІК ПЕН
ұ рм ШЕШУГЕЖАҺАНДЫҚ КЕЛІСІМ
қ ТҰРҒЫДАН ҚАТЫСУЫ
Мәңгілі
ТАРИХТЫҢ, к Ел ЗАЙЫРЛЫ ҚОҒАМ
МӘДЕНИЕТ ПЕН ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ
ТІЛДІҢ РУХАНИЯТ
БІРТҰТАСТЫҒЫ
ЖАЛПЫҒА
БІРДЕЙ ЕҢБЕК
ҚОҒАМЫ
әне
б е к ж лық,
Ең ашы ілім
р м
ға б
шы р бойы
өм і
алу
Идеяны жүзеге асыру тетіктері
Күтілетін нәтиже
Жауапкершілігі мол,
Білім беру белсенді азаматтық ұстанымы бар
құндылықтары Өзінің жұмысына жауапкершілікпен
қарайды және жоғары жетістіктерге қол
Оқу мақсаттары жеткізуге ұмтылады
жүйесі Мәдениеттер мен көзқарастардың
әр алуандығына құрметпен қарайды
Білім беру Бітірушінің
Шығармашылықпен және
мазмұны әлеуметтік
сын тұрғысынан ойлайды
бейнесі
Оқытудың Қарым-қатынасқа ашық және ықыласты
әдіс-тәсілдері Әлеуметтік жауапкершілікті сезінеді
Сабақтан тыс және қамқор
жұмыс АКТ тиімді қолдана біледі
Өмір бойы білім алуға және
өзін-өзі жетілдіруге дайын
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының
білім беру мазмұны арқылы
жүзеге асырылуы
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ
Я
Құндылық: Қазақстанның Тәуелсіздігі және
Астана
Мазмұны Мақсат Оқу жаттығулары
Қазақстан тарихы Астананы Қазақстанның Түрлі деректерді қолданып, ҚР Елордасын көшіру
Н. Назарбаевтың өркендеу нышаны себептерінің тізімін жасайды. Бес-алты себептерді
Астананы көшіру ретінде бағалау маңыздылығына қарай «пирамидаға» орналастырады.
стратегиялық шешімі Таңдауын түсіндіреді
(10-сынып)
Физика Байқоңыр ғарыш Байқоңырдың орналасуына әсер ететін факторларды
(8-сынып) айлағының аймақтық талқылау. Осы аймақта өмір сүретін адамдардың
және халықаралық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қоршаған ортаны
маңызын білу қорғау талаптарын қарастыру. Осында жұмыс істейтін
Жер серіктері адамдардың мұқтажы және қолдау көрсету жолдарын
талқылау. Ғарыш айлағы орналасқан жерді картадан табу
және оның ерекшеліктерін талқылау.
География Қазақстан «Геосаяси орны» мен «геосаяси жағдайы» ұғымдарымен
«Дүние жүзі экономикасының танысу, талдау критерийлері мен әдістерін іріктеу, SWOT-
мемлекеттері (саяси құрамын және талдау жасау, геосаяси жағдайдың күшті тұстары мен
карта)» тарауы құрылымын зерттеу мүмкіндіктерін пайдалану, әлсіз жақтары мен қауіп-
қатерлерін жою жөніндегі ұсыныстарды қарастыру,
талқылау және іріктеу, елдің геосаяси әлеуетін арттыру
жөніндегі жол картасын құрастыру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz