Математика Проблемаларды шешу


Slide 1

Математика

Математика

Проблемаларды шешу

Математика пәні бойынша оқушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру

Математикадағы критериалды бағалау

Бағамдауға арналған жаттығу - Критериалды бағалау

Математика пәні бойынша оқу бағдарламасы аясындағы проблемаларды шешудің тиімді тәсілдерін қолдана білуге дағдылану

Математика сабағында оқушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру;

«Жиын. Логика элементтері» бөлімі бойынша қысқа мерзімді жоспар әзірлеу

Математика сабағында қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолдану дағдыларын дамыту, қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дайындау

Математика сабағында критериалды бағалау қағидаттарын қолдануды дамыту

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындауға дағдылану

Slide 2

Проблема шешу дегеніміз не?

Ойлан-Жұптас-Бөліс

Сіздің ойыңызша, 1-сыныпта проблеманы шешу дегеніміз не?

Slide 3

Ойын сүйектерімен орындалатын жаттығу

Жұптық жұмыс

1-ден 10-ға дейінгі сандары бар ойын сүйегін жасау үшін шаблонды пайдаланыңыз.

Оқу жоспарына негіздей отырып, проблема шешуге бағытталған есеп құрастырыңыз.

Notes: Тыңдаушылардан шаблонды пайдалана отырып, үш адамнан тұратын топтарда ойын сүйектерін, сондай-ақ Оқу жоспарын пайдалана отырып, есеп құрастыруды сұраңыздар.

Slide 4

Фигураларды бояңыз.

Қызыл сұрдың қасында емес,

Көк ақ пен сұрдың арасында,

Жасыл - шаршы емес

Көк қызғылттың оң жағында

Логикалық есептер (1)

Notes: Осы фактілерді айқындаңыз да, оларды басымдықтар бойынша орналастарыңыз.

Берілген ақпараттағы қатынастар мен модельдерді табыңыз.

Ақпаратты пайдаланып, мұның қандай әсері болатынын көріңіз.

Берілген ақпаратты ұйымдастыру үшін жазып алатын жүйені,

Жауаптың барлық критерийлерге жауап беруін тексеріңіз

Бұл тапсырма оқушыларға жеткілікті ақпарат береді. Сізге фигуралардың түстерін анықтауға қандай пікірлер көмектеседі?

Мұндай сияқты тапсырма үшін негізгі дағды болып пиритизация және пікірлерді салыстыру табылады.

Slide 5

Мен 5-ке бөлінбеймін.

Құрамымдағы сандардың қосындысы 10-ға тең.

Құрамындағы екі сан да - тақ сандар.

Менің саныма 3 қоссаңыз, шыққан сан 10-ға бөлінеді.

46

73

19

17

27

110

55

37

Логикалық есептер (2)

Notes: Анимация: барлығы алты рет басу - сұрақтарды көрсету үшін бір рет басыңыз, бірінші сұрақты белгілеп көрсету үшін тағы басыңыз, бірінші сұраққа жауап алу және екінші сұрақты қою үшін тағы басыңыз, тағы бір рет басу екінші және үшінші сұраққа жауапты көрсетеді, келесі рет басу төртінші сұраққа жауап береді және жауапты белгілеп көрсетеді, соңғы рет басу барлық белгіленгенді алып тастайды

Slide 6

Ашық және жабық сұрақтар

6 x 5 қанша болады?

Жауап 24, сұрақ қандай болды?

Жауап беру үшін жеке ақ тақталарды (немесе A4 форматтағы парақтарды) пайдаланыңыз.

Мұғалімдер оқушылардың айтқандарын олардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектесу үшін қалай пайдалана алады?

Slide 7

Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыру

Текшелерді санаңыз

2 + 6 - 3? деген не?

Сағыз 30 теңге тұрады.

Мұз кәмпит 70 теңге тұрады.

Олар бірге неше теңге тұрады?

16 жұп сан ба?

6 - 4 ? деген не?

Мына кестені

көшіріп алып,

толтырыңыз

Жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыру үшін оларды басқаша қалай тұжырымдауға болады?

Notes: Біз текшені қалай санай аламыз? 2. 2, 3 және 6 сандарынан сіз қандай сандарды ала аласыздар?

3. Сағыз бен мұз кәмпит бірге 100 теңге тұрады. 4. 10 мен 20-ның арасында қандай жұп сандар бар?

Әр кәмпит қанша тұрады?

5. 2-ге айырмашылығы бар екі санды атаңыз. 6. Осы кестені толтырудың әртүрлі тәсілдерін табыңыздар - «+» белгісін алып тастаңыздар.

Slide 8

Ашық және жабық сұрақтар

Мұғалімдер 1-сыныптағы математика сабақтарында қоя алатын жиі кездесетін жабық сұрақтарға мысал келтіріңіз.

Жұптық жұмыс

Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыру үшін оларды басқаша тұжырымдаңыздар.

Slide 9

Оқушылардың сұрақ қоюы

Бүкіл топпен жұмыс

Біз неліктен көп сұрақ қоямыз?

Біз нені үйренгіміз келеді? Кімнен?

Оқушыларды сұрақ қоюға ынталандырудың пайдасы қандай?

Біз оқушыларды сұрақ қоюға қалай ынталандыра аламыз?

Notes: Неліктен - оқудағы кемістіктерді айқындау; оқушылардың ойлау үдерісін бағыттау; бағалау; келесі сұрақтар үшін ойға салуларды жасау; қайта қарау; қызығушылық немесе білімқұмарлықты қоздыру; дауласу мақсатында

Зерттеулердің көрсетуінше, кейбір сыныптарда мұғалімдер сұрақтардың 95% артығын қояды

Slide 10

Notes: Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі: апробация және енгізу. Можаева О. И., Шилібекова А. С.

Slide 11

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

*Мұғалім

талдайды дайындайды/құрастырады

11


Ұқсас жұмыстар
Айнымалы коэффициенттерімен дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді математикалық Maple пакеттерінде зерттеу және келтіру
Тәжірибелік дағдылар
Физика концепциясы
Топтық жұмыстың мақсаты
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Білім мазмұнының компоненттеріне сипаттама
Мұғалім тұлғасы
Сыни ойлау қабілетін дамытудың маңыздылығы
ЭКОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz