Математика Проблемаларды шешу



Математика
Математика
Проблемаларды шешу
Математика пәні бойынша оқушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру
Математикадағы критериалды бағалау
Бағамдауға арналған жаттығу - Критериалды бағалау
Математика пәні бойынша оқу бағдарламасы аясындағы проблемаларды шешудің тиімді тәсілдерін қолдана білуге дағдылану
Математика сабағында оқушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру;
«Жиын. Логика элементтері» бөлімі бойынша қысқа мерзімді жоспар әзірлеу
Математика сабағында қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолдану дағдыларын дамыту, қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дайындау
Математика сабағында критериалды бағалау қағидаттарын қолдануды дамыту
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындауға дағдылану

Проблема шешу дегеніміз не?
Ойлан-Жұптас-Бөліс
Сіздің ойыңызша, 1-сыныпта проблеманы шешу дегеніміз не?

Ойын сүйектерімен орындалатын жаттығу
Жұптық жұмыс
1-ден 10-ға дейінгі сандары бар ойын сүйегін жасау үшін шаблонды пайдаланыңыз.
Оқу жоспарына негіздей отырып, проблема шешуге бағытталған есеп құрастырыңыз.
Notes: Тыңдаушылардан шаблонды пайдалана отырып, үш адамнан тұратын топтарда ойын сүйектерін, сондай-ақ Оқу жоспарын пайдалана отырып, есеп құрастыруды сұраңыздар.

Фигураларды бояңыз.
Қызыл сұрдың қасында емес,
Көк ақ пен сұрдың арасында,
Жасыл - шаршы емес
Көк қызғылттың оң жағында
Логикалық есептер (1)
Notes: Осы фактілерді айқындаңыз да, оларды басымдықтар бойынша орналастарыңыз.
Берілген ақпараттағы қатынастар мен модельдерді табыңыз.
Ақпаратты пайдаланып, мұның қандай әсері болатынын көріңіз.
Берілген ақпаратты ұйымдастыру үшін жазып алатын жүйені,
Жауаптың барлық критерийлерге жауап беруін тексеріңіз
Бұл тапсырма оқушыларға жеткілікті ақпарат береді. Сізге фигуралардың түстерін анықтауға қандай пікірлер көмектеседі?
Мұндай сияқты тапсырма үшін негізгі дағды болып пиритизация және пікірлерді салыстыру табылады.

Мен 5-ке бөлінбеймін.
Құрамымдағы сандардың қосындысы 10-ға тең.
Құрамындағы екі сан да - тақ сандар.
Менің саныма 3 қоссаңыз, шыққан сан 10-ға бөлінеді.
46
73
19
17
27
110
55
37
Логикалық есептер (2)
Notes: Анимация: барлығы алты рет басу - сұрақтарды көрсету үшін бір рет басыңыз, бірінші сұрақты белгілеп көрсету үшін тағы басыңыз, бірінші сұраққа жауап алу және екінші сұрақты қою үшін тағы басыңыз, тағы бір рет басу екінші және үшінші сұраққа жауапты көрсетеді, келесі рет басу төртінші сұраққа жауап береді және жауапты белгілеп көрсетеді, соңғы рет басу барлық белгіленгенді алып тастайды

Ашық және жабық сұрақтар
6 x 5 қанша болады?
Жауап 24, сұрақ қандай болды?
Жауап беру үшін жеке ақ тақталарды (немесе A4 форматтағы парақтарды) пайдаланыңыз.
Мұғалімдер оқушылардың айтқандарын олардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектесу үшін қалай пайдалана алады?

Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыру
Текшелерді санаңыз
2 + 6 - 3? деген не?
Сағыз 30 теңге тұрады.
Мұз кәмпит 70 теңге тұрады.
Олар бірге неше теңге тұрады?
16 жұп сан ба?
6 - 4 ? деген не?
Мына кестені
көшіріп алып,
толтырыңыз
Жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыру үшін оларды басқаша қалай тұжырымдауға болады?
Notes: Біз текшені қалай санай аламыз? 2. 2, 3 және 6 сандарынан сіз қандай сандарды ала аласыздар?
3. Сағыз бен мұз кәмпит бірге 100 теңге тұрады. 4. 10 мен 20-ның арасында қандай жұп сандар бар?
Әр кәмпит қанша тұрады?
5. 2-ге айырмашылығы бар екі санды атаңыз. 6. Осы кестені толтырудың әртүрлі тәсілдерін табыңыздар - «+» белгісін алып тастаңыздар.

Ашық және жабық сұрақтар
Мұғалімдер 1-сыныптағы математика сабақтарында қоя алатын жиі кездесетін жабық сұрақтарға мысал келтіріңіз.
Жұптық жұмыс
Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыру үшін оларды басқаша тұжырымдаңыздар.

Оқушылардың сұрақ қоюы
Бүкіл топпен жұмыс
Біз неліктен көп сұрақ қоямыз?
Біз нені үйренгіміз келеді? Кімнен?
Оқушыларды сұрақ қоюға ынталандырудың пайдасы қандай?
Біз оқушыларды сұрақ қоюға қалай ынталандыра аламыз?
Notes: Неліктен - оқудағы кемістіктерді айқындау; оқушылардың ойлау үдерісін бағыттау; бағалау; келесі сұрақтар үшін ойға салуларды жасау; қайта қарау; қызығушылық немесе білімқұмарлықты қоздыру; дауласу мақсатында
Зерттеулердің көрсетуінше, кейбір сыныптарда мұғалімдер сұрақтардың 95% артығын қояды

Notes: Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі: апробация және енгізу. Можаева О. И., Шилібекова А. С.

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
*Мұғалім
талдайды дайындайды/құрастырады
11
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz