Математика Проблемаларды шешу




Презентация қосу
Математика

Математика Проблемаларды шешу

Математика пәні бойынша оқушылардың
қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру
Математикадағы критериалды бағалау

Бағамдауға арналған жаттығу – Критериалды
бағалау

• Математика пәні бойынша оқу бағдарламасы аясындағы проблемаларды шешудің
тиімді тәсілдерін қолдана білуге дағдылану
• Математика сабағында оқушылардың қажеттіліктерін анықтау және
қанағаттандыру;
• «Жиын. Логика элементтері» бөлімі бойынша қысқа мерзімді жоспар әзірлеу
• Математика сабағында қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолдану дағдыларын
дамыту, қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дайындау
• Математика сабағында критериалды бағалау қағидаттарын қолдануды дамыту
• Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын дайындауға дағдылану
Проблема шешу дегеніміз не?

Ойлан-Жұптас-Бөліс
• Сіздің ойыңызша, 1-сыныпта проблеманы шешу
дегеніміз не?
Ойын сүйектерімен орындалатын
жаттығу

Жұптық жұмыс
1-ден 10-ға дейінгі сандары бар
ойын сүйегін жасау үшін
шаблонды пайдаланыңыз.
Оқу жоспарына негіздей отырып,
проблема шешуге бағытталған
есеп құрастырыңыз.
Логикалық есептер (1)

Фигураларды
бояңыз.
Қызыл сұрдың қасында
емес,
Көк ақ пен сұрдың
арасында,
Жасыл – шаршы емес
Көк қызғылттың оң
жағында
Логикалық есептер (2)

46 73
Мен 5-ке бөлінбеймін.

Құрамымдағы сандардың қосындысы
19 17
27 110
10-ға тең.

Құрамындағы екі сан да – тақ сандар.

Менің саныма 3 қоссаңыз, шыққан сан 55 37
10-ға бөлінеді.
Ашық және жабық сұрақтар

6 x 5 қанша болады?
Жауап 24, сұрақ қандай болды?

Жауап беру үшін жеке ақ тақталарды (немесе A4
форматтағы парақтарды) пайдаланыңыз.

Мұғалімдер оқушылардың айтқандарын олардың
қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектесу үшін қалай
пайдалана алады?
Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға
айналдыру
Жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыру үшін оларды басқаша қалай
тұжырымдауға болады?
Текшелерді санаңыз 2 + 6 – 3? деген не?

Сағыз 30 теңге тұрады. 16 жұп сан ба?
Мұз кәмпит 70 теңге тұрады.
Олар бірге неше теңге тұрады?

6 – 4 ? деген не? Мына кестені
көшіріп алып,
толтырыңыз
Ашық және жабық сұрақтар
• Мұғалімдер 1-сыныптағы математика сабақтарында қоя
алатын жиі кездесетін жабық сұрақтарға мысал
келтіріңіз.

Жұптық жұмыс
• Жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыру үшін
оларды басқаша тұжырымдаңыздар.
Оқушылардың сұрақ қоюы

Бүкіл топпен жұмыс
Біз неліктен көп сұрақ қоямыз?
Біз нені үйренгіміз келеді? Кімнен?

•Оқушыларды сұрақ қоюға ынталандырудың пайдасы
қандай?
•Біз оқушыларды сұрақ қоюға қалай ынталандыра аламыз?
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

*Мұға ы ра д ы
/ құ рас т
лім д а йд ы
дай ы н
а л д а йды
т Дескрип-
Тапсырма торлар
Бағалау лар
Ойлау критерийл
Оқу деңгейл ері
Оқу мақсатта ері
бағдарла ры
масы/жосп
ары
*ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа
алады

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау
тапсырмаларын дайындау

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын
құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста
көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа, мұғалімге келесі
алгоритмдерге сәйкес өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады:
оқу бағдарламасы, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын
іріктеу;
жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау
критерийлерін анықтау, ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру;
ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін
критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше
тапсырмалар дайындау;
әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру;
білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін
ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауға
рубрикалар құрастыру
Осылайша мұғалім бөлім немесе ортақ тақырыптар бойынша жиынтық
бағалауды жоспарлау кезінде оқу мақсаттарының негізгілерін көрсететін, ойлау
дағдыларының деңгейлеріне сәйкес екенін белгілейтін бағалау критерийлерін
анықтайды.

Ұқсас жұмыстар
Айнымалы коэффициенттерімен дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді математикалық Maple пакеттерінде зерттеу және келтіру
Тәжірибелік дағдылар
Физика концепциясы
Топтық жұмыстың мақсаты
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Білім мазмұнының компоненттеріне сипаттама
Мұғалім тұлғасы
ЭКОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУДЫҢ СТИЛДЕРІ
Пәндер