Белсенді оқыту




Презентация қосу
* Алматы облысы,Талғар ауданы Туғанбай ауылы
№30 орта мектептің бастауыш мұғалімі:
Бакамбекова Салтанат Кенжегалиевна
Дүниетану
Сабақ тақырыбы: Дұрыс тамақтана
біл
Сабақ оқу Сабақ мақсаттары:
мақсаты: Сабақ барысында тағам түрлерін ажырату,
2.1.4.1 түрлі дәрумендер туралы білу
дереккөздер
негізінде Барлық
пайдалы және оқушы: түрлі Оқушының Оқушылардың
зиянды дереккөздер көпшілігі: кейбірі:
негізінде тағам тақырыптан тыс
тағамдардың пайдалы және
арасындағы құрамындағы қосымша
зиянды
дәрумендерді мәліметтерді
айырмашылық тағамдардың
арасындағы сипаттау пайдаланып,
тарды анықтау
айырмашылық арқылы дәлелдер келтіре
тарды сәйкестендіру алады
анықтайды
*Белсенді оқыту
«Тыныш сұрау»
әдістері
«Суретпен «Сәйкестендір «Бос микрафон»
әдісі . әдісі.
жұмыс». стратегиясы.
Мұғалім бір не
Шеңбердің екі Әр түрлі Қысқаша
бірнеше оқушыдан
жағынан немесе азықтүліктер «Спикердің
үй тапсырмасын
ақырын дауыстап бөлменің әр бейнеленген бақшасы» деп
сұрайды, ал басқа тарапынан екі балаға суреттер беріледі. атауға болады:доп,
оқушылар екі түрлі көгөніс Оқушылар дұрыс таяқша
дайындала береді. немесе жеміс- тамақтану сөйлеушінің
Бұл әдіс көп жидектің суреттері суреттерін және микрафоны бола
тапсырма берілген беріледі.. дұрыс алады.Мұғалімнің
жағдайда «Кестемен жұмыс». тамақтанбау қолында болады, ол
оқушыларға Тақтадағы кестеге суреттерін сөйлейді , содан
қайталау мүмкіндігін неліктен бір пайдалы сәйкестендіреді. кейін келесі
туғызады. , ал екіншісі зиян «Тамақтану сөйлеушіге
Оқушыларға екендігі туралы мәдениеті» беріледі.
қызықты болуы үшін
оқушылар келтірген ұғым ы жайында ой
әртүрлі әдісті
себептерін жазады бөліседі.
қолдана берген жөн.
Саралау әдістері
Қорытынды
*Саралаудың - Барлық оқушылар бір тапсырманы
қорытынды орындаса да олардың нәтижелері әр
түрлі болады.
тәсілі
- Мұғалім тапсырма береді, бірақ
Постермен жұмыс. жалғыз «дұрыс» жауаптың
Барлық оқушы:Пайдалы бағытында жұмыс істеуден гөрі
және зиянды тағамды оқушылар өздерінің мықты және
әлсіз тұстарына қарай жауап береді.
ажырата алады.
Көптеген оқушылар : - Барлық оқушыларға бағытталған
нұсқау бере отырып, олардың
дәрумендердің әрқайсысының өздерінен не
айырмашылығын күтетіндеріне көз жеткізу керек.
анықтайды
Кейбір оқушылар:
дәрумендермен дұрыс
тамақтану қағидаларын
құрастыру
Критериалды
* бағалау «Кестемен жұмыс» Тақтадағы
кестеге неліктен бір пайдалы,
ал екіншісі зиян екендігі
туралы оқушылар келтірген
себептерін жазады

Пайдал Зиянды
Бағалау
критерийі
Дескриптор: ы тағамда
Тағам -берілген суреттерді тағамда р
құрамындағы сәйкестендіре алады
дәрумендерді тағамдағы
р
сипаттайды дәрумендерге сипат
бере алады
-арасындағы
байланысты
түсіндіреді
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
* Үйрендім * Курс барысында әріптертерім
* Курс өту барысында Ания Мұздыбаева Гүлдана және Таубекова
Абыйровна маған белсенді оқу Гулнар апайларымыздан тәжірибе
әдістерінің тәсілдерімен , саралау алмасу мақсатында жіктеу,
әдістерінің тәсілдерін таныстыра қорытындылау әдістерін үйрендім. ҚМЖ
отырып, қысқа мерзімді жоспар жазу кезінде әріптестерімнен нұсқаулар
құрастыруды үйретті. ала отырып, бірге топтық, жұптық
* Құндылықтардың қалыптастыру жұмыстар жүргізе отырып, әр пәннің
үрдісі мен күтілетін нәтижесі жаңартылған бағдарламасы бойынша
туралы толық мағлұматтар берді. сабақ жоспарларын құруды үйрендім.
Сабақ мақсаттары оқушылардың
қажеттіліктерін ескере отырып
SMART форматында құрастырылу
* Болашақта ұсыныстарды ескере
керектігін айтты. Белсенді оқыту
отырып одан әрі дамыта отырып
кезінде топтық, жұптық жұмыс оқушылардың жеке
кезінде оқытудың жай ғана мүмкіндіктеріне қолдау көрсету
жаттығуларды орындауға ғана емес, мақсатында белсенді оқыту,
мақсатқа жетуге бағытталуы
қажеттілігін түсіндірді.
саралау тапсырмаларын тиімді
қолданып алған білімімді
тәжірибе жүзінде қолданамын.

Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқыту әдістері
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Оқытудың белсенді әдістері
Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Белсенді оқу
Оқытудың түрлері
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Сабақта қолданылатын белсенді әдіс - тәсілдің түрлері
Пәндер