Оқушылар жан - жақты сызбаға топырақтың қасиеті




Презентация қосу
Алматы облысы Талғар ауданы
№36 жалпы білім беретін орта мектебі

Бекеева Асия Болатовна
Бастауыш сынып мұғалімі Бөлім:Зат Сабақтың тақырыбы: «Топырақтың
тар және қандай қасиеті бар?»
Пәні: олардың
Жаратылыст қасиеттері
ану
3-сынып
Қол жеткізетін
3.3.4.3 Топырақтың негізгі қасиетін анықтау.
оқу
мақсаттары:
Бөлімше:
3.4 Табиғи
ресурстар
Барлық оқушылар:
Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауды үйренеді.
Көптеген оқушылар:
Сабақтың Топырақтың қасиетін салыстыру нәижесін кестеде
мақсаттар көрсету.
ы: Кейбір оқушылар: Топырақтың қасиетіне қарай
зерттеу жүргізіп, қорытынды жасайды.
Белсенді оқу әдістері таңдау пәнім бойынша
тақырыптың мазмұнымен анықталған,оқу
мақсаттарына жетуге
Сұрақ-жауап
ықпал етеді,оқушыларды оқуға тартуға бағыттаймын.
Мақсаты- Оқушылар
проблемалық мәселелерді
көтереді, және соларды жан –
жақты зерттеуге үйренеді «Орындап көр» әдісі
Ақпаратардан, дереккөздерден қосымша мәліметтер ұсыну.

«Ара ұясы» әдісі
Жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір
алмасуды және екі сұрақтан дайындауын
«Пікірталас» әдісі. тапсырамын.
Тәжірибе жасап,
зерттейді.
«Таза тақта» әдісі
Оқушылар әрқайсы өздері орындайды.Әр қажетті ресурстар
дайынданыз.
Саралау тәсілі .Барлығы:
А. Топырақты жақсарту жолдарын
түсіндір

«Тапсырма» тәсілі – Білім деңгейі әртүрлі Көпшілігі:
тапсырмалар кіреді В. Өсімдіктерді отырғызған кезде
қандай топыраққа отырғызу
керектігін түсіндір.

Тапсырма: Барлық оқушылар
топырақтың түрлері туралы
айтады
Кейбірі:
С. 2 түрлі топырақта өскен
өсімдіктерді салыстыру.
Суреттердің көмегімен топырақтың
қасиеттерін анықтап, сызбаға жаз.
Мазмұны; үш топқа үш түрлі
топырақтың суретін беремін. Оқушылар
жан – жақты сызбаға топырақтың қасиеті
Критериалды бағалау мен құнарлығын жазады
Жиындық
Қалыптастырушы –бағалау
оқу мақсаттарына сәйкес келеді
қалыптастырушы бағалау
оқуды қолдайды бағалау
критерийлерді қолданамын.

Топырақ
Бағалау Дескриптор тың
критерий қасиеті
- Топырақтың -Топырақтың
негізгі қасиеттерін
түсінеді
қасиеттерін
- Топырақтың
анықтайды. құнарлығымен
қасиетін сызбаға
түсіреді
мал
Әріптестерім Тукетаева Са
құрап
Муздыбаева Гулдана КМЖ
н бөлісіп,көмек
ізге жазғанда өздерінің ойлары
Тренеріміз әр сабақта өзім берді.Топтық жұмыс,жұпт
ық жұмыс
ырып
тәжірибе түрінде жасата от ұжымдық жұмыспен жұмыс
жүргізуді
руды,
қысқа мерзімді жоспар құ үйрендім.
сілдерді
белседі оқыту әдісіндегі тә Оқ уш ы бо йындағ ы қа бі летті жетілдіріп,
пармен
қалай қысқа мерзімді жос білімдерін өмірде қолдан
а білуді
н және
байланыстыруға болатыны үйретудің маңызды екенін
білдім
лі бар
саралау әдісіндегі жеті тәсі
енін ай та отыр ы п , ы қшам сабақта
ек
түсіндірді.
қалай қолдану керек екенін
йірімді,
Тренеріміз бізге өте әділ, ме
білді. үйленгенімді
білімді, алғыр басшы бола Алда ғы уақы тт а ос ы ку рс та
ын. Курс
күнделікті өмірде қолданам
ры сы нд а ал ға н бі лі мі мді сабақ беру іс-
ба
ын.
тәжірибиемде пайдаланам
Қорытынд
ы: а р ла у т ә с іл ін е ықпал
абақты жос п
Ы қ ш а мс а б а қ -с
р іп т е с т е р дің ж ә не
ж оспарлауда ә
етк ен ,с а ба қ т ы ы е с к ерілді.
н ыс т а р
қа н ұ с ы
тренердің айт

Ұқсас жұмыстар
Пайдалы қазбалары
Сарамандық сабақ
ТОПЫРАҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Топырақ және агротопырақтану ілімінің даму тарихы. Топырақ түзілу үрдісінің мәні. Топырақтанудың негізгі салалары. Либих,Докучаев,Костычев,Вильямс
Жолдама жайында
Оқыту үшін бағалау
Химия оқулықтарының тарихы
Қызылорда қаласы
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздер мен тұздар ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Ресурстардың жіктелуі туралы
Пәндер