Оқушылар жан - жақты сызбаға топырақтың қасиеті


Slide 1

Алматы облысы Талғар ауданы

№36 жалпы білім беретін орта мектебі

Бөлім:Зат

тар және олардың қасиеттері

Сабақтың тақырыбы: «Топырақтың қандай қасиеті бар?»

Бекеева Асия Болатовна

Бастауыш сынып мұғалімі

Қол жеткізетін оқу мақсаттары:

3. 3. 4. 3 Топырақтың негізгі қасиетін анықтау.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауды үйренеді.

Көптеген оқушылар:

Топырақтың қасиетін салыстыру нәижесін кестеде көрсету.

Кейбір оқушылар: Топырақтың қасиетіне қарай зерттеу жүргізіп, қорытынды жасайды.

Пәні: Жаратылыстану

3-сынып

Бөлімше:

3. 4 Табиғи ресурстар

Slide 2

Сұрақ-жауап

Мақсаты- Оқушылар

проблемалық мәселелерді көтереді, және соларды жан - жақты зерттеуге үйренеді

«Пікірталас» әдісі.

Тәжірибе жасап, зерттейді.

Белсенді оқу әдістері таңдау пәнім бойынша тақырыптың мазмұнымен анықталған, оқу мақсаттарына жетуге

ықпал етеді, оқушыларды оқуға тартуға бағыттаймын.

«Орындап көр» әдісі

Ақпаратардан, дереккөздерден қосымша мәліметтер ұсыну.

«Таза тақта» әдісі

Оқушылар әрқайсы өздері орындайды. Әр қажетті ресурстар

дайынданыз.

«Ара ұясы» әдісі

Жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырамын.

Slide 3

Саралау тәсілі

«Тапсырма» тәсілі - Білім деңгейі әртүрлі тапсырмалар кіреді

Тапсырма: Барлық оқушылар топырақтың түрлері туралы айтады

. Барлығы:

А. Топырақты жақсарту жолдарын түсіндір

Көпшілігі:

В. Өсімдіктерді отырғызған кезде қандай топыраққа отырғызу керектігін түсіндір.

Кейбірі:

С. 2 түрлі топырақта өскен өсімдіктерді салыстыру.

Slide 4

Критериалды бағалау

Жиындық

Қалыптастырушы -бағалау

оқу мақсаттарына сәйкес келеді қалыптастырушы бағалау

оқуды қолдайды бағалау критерийлерді қолданамын.

Топырақ

тың қасиеті

Бағалау критерий

Дескриптор

Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтайды.

-Топырақтың қасиеттерін түсінеді

- Топырақтың құнарлығымен қасиетін сызбаға түсіреді

Суреттердің көмегімен топырақтың қасиеттерін анықтап, сызбаға жаз.

Мазмұны; үш топқа үш түрлі топырақтың суретін беремін. Оқушылар жан - жақты сызбаға топырақтың қасиеті мен құнарлығын жазады

Slide 5

Тренеріміз әр сабақта өзімізге тәжірибе түрінде жасата отырып қысқа мерзімді жоспар құруды, белседі оқыту әдісіндегі тәсілдерді қалай қысқа мерзімді жоспармен байланыстыруға болатынын және саралау әдісіндегі жеті тәсілі бар екенін айта отырып, ықшам сабақта қалай қолдану керек екенін түсіндірді. Тренеріміз бізге өте әділ, мейірімді, білімді, алғыр басшы бола білді.

Ықшамсабақ -сабақты жоспарлау тәсіліне ықпал еткен, сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің айтқан ұсыныстары ескерілді.

Әріптестерім Тукетаева Самал Муздыбаева Гулдана КМЖ құрап жазғанда өздерінің ойларын бөлісіп, көмек берді. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс ұжымдық жұмыспен жұмыс жүргізуді үйрендім.

Оқушы бойындағы қабілетті жетілдіріп, білімдерін өмірде қолдана білуді үйретудің маңызды екенін білдім

Алдағы уақытта осы курста үйленгенімді күнделікті өмірде қолданамын. Курс барысында алған білімімді сабақ беру іс- тәжірибиемде пайдаланамын.

Қорытынды:


Ұқсас жұмыстар
Пайдалы қазбалары
Сарамандық сабақ
ТОПЫРАҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Топырақ және агротопырақтану ілімінің даму тарихы. Топырақ түзілу үрдісінің мәні. Топырақтанудың негізгі салалары. Либих,Докучаев,Костычев,Вильямс
Жолдама жайында
Оқыту үшін бағалау
Қызылорда қаласы
Химия оқулықтарының тарихы
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздер мен тұздар ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Ресурстардың жіктелуі туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz