БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ



Алматы облысы Талғар ауданы
№ 35 орта мектеп -гимназиясы
Ережепова Айгуль Сулеймановна

3-сынып. Әдебиеттік оқу
5-бөлім. Тыңдалым және айтылым бөлімі (сөйлеу әрекетінің түрі)
Бөлімше 1. 5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов «Көлде»»

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
3-тапсырма
RAFT әдісі Оқушылардың тілін дамытады, қиялын өрбітеді, өз ойларын қағаз бетіне түсіру арқылы эссе жазуға жетелейді. «Синквей»-бес жолды өлең кұрастыру әдісі
2- тапсырма Белсенді оқытудың «Бекіту жəне қолданысқа енгізу», «Құндылықтар спектрі» әдісі.
«Джигсо»-әдісі

Саралау әдістері
Саралаудың «тапсырма» кезеңіне
білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.
А: өлең жазуға тірек сөздерді беремін
В: өлең шумақтарын жазудың үлгісін ұсынады.
« Синквей» -әдісін пайдалана отырып, оқушылар бес жолды өлең құрастырды.
Осылайша тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін есепке алынып сараланған, күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларыды ұсынамын.

Критериалды бағалау
Кезеңдер критерилер
Дескрипторлар
Қалыптастырушы бағалау
Білу, түсіну
1. Мәтіндегі кейіпкердің іс-әрекетін ашады негізгі ойды анықтайды
Білу, түсіну
1. Кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды. 2. Мәтіндегі негізгі ойды түсіндіре алады.
Түрлі түсті ұяның суреттерін пайдаланып, қалыптастырушы бағалау жүргіземін
Жасыл-өте жақсы
Сары-жақсы
Қызыл-талпын
Қолдану, талдау
2. Мәтінді түсініп оқып, жоспар құрады.
Кері байланыс «Буриме әдісі»
келдім
білдім
үйрендім
1. Оқиға желісіне қарай мәтінге жоспар құра алады.
2. Табиғатты қорғау туралы білімдерін жан-жақты көрсете алады.
«Ақылды үкі» әдісті арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін
Өте жақсы
Жақсы
Талпын

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Тренер мен әріптестердің кері байланысы
Тренерімнің маған берген кері байланысында, балалардың деңгейін ескере отырып сабақты жоспарлау керектігін және саралаудың тәсілдерін қолдану аркылы анықтауға ұсыныс айтты. лдаса отырып жоспар
Тренерімнен және әріптестерімнен көп нәрсе үйрендім. Әріптесім Сауле апайдан ақыл кеңес алдым.
Жоспарлау тәжірибесін дамыту
Болашақта қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастыруда сабақтың оқу мақсатына жету үшін белсенді оқыту мен саралап оқытудың әдіс-тәсілдерін оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, тапсырмаларды құрастыруда қолданамын.
Болашақта
ҚМЖ, ОМЖ құруды, сабақ мақсатын анықтауды. тиісті әдіс тәсілдерді сабақтың өне бойында пайдалануды, топқа бөлу түрлерін үйрендім және үйренгенімді алдағы уақытта әрбір сабағымда пайдаланам деп ойлаймын
.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz