БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ




Презентация қосу
Алматы облысы Талғар ауданы
№ 35 орта мектеп –гимназиясы
Ережепова Айгуль
Сулеймановна
3-сынып. Әдебиеттік оқу
5-бөлім. Тыңдалым және айтылым бөлімі (сөйлеу әрекетінің
түрі)
Бөлімше 1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов «Көлде»»

Оқу мақсаты
• 3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана
отырып жеткізу
Сабақтың мақсаты
• Барлық оқушы: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді
қолдана отырып жеткізу.
• Оқушының көпшілігі: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі
сөздерді қолдана отырып, талқылап, пікір білдіру.
• Оқушылардың кейбірі: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі
сөздерді қолдана отырып, ойын жеткізу арқылы кейіпкердің
атынан әңгімелесу іс-әрекеттерін жүзеге асыру .
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
2- 3-тапсырма
тапсырма RAFT əдісі
Оқушылардың тілін
Белсенді дамытады,қиялын
оқытудың өрбітеді,өз ойларын
1-тапсырма «Бекіту қағаз бетіне түсіру
Топтық жұмыс жəне арқылы эссе жазуға
жетелейді. «Синкве
Белсенді қолданысқ бес жолды өлең
оқытудың а енгізу», кұрастыру əдісі
«Түсіндіру жəне «Құндылы
сипаттау» кезеңі, қтар
спектрі»
«Суреттер әдісі.
«Джигсо»-
«Миға сөйлейді»- әдісі
шабуыл»әдісі
тәсілі
Ұйымдастыру
кезеңі
«ыстық
алақан»
Саралау әдістері
Саралаудың «тапсырма» кезеңіне
білім деңгейі әртүрлі оқушыларға
арналған тапсырмалар кіреді.
3 тапсырма А: өлең жазуға тірек сөздерді
Жеке жұмыс беремін
Саралаудың В: өлең шумақтарын жазудың
«Тапсырма » кезеңі үлгісін ұсынады.
RAFT əдісі « Синквей» -әдісін пайдалана
отырып,оқушылар бес жолды өлең
«Синквей»-əдісі құрастырды.
А ,B,C деңгейі Осылайша тапсырмалар
оқушылардың қажеттіліктерін
есепке алынып сараланған,
күрделілігіне қарай алға ілгерілеп
отыратын тапсырмаларыды
ұсынамын.
Критериалды бағалау

Кезеңдер критерилер Дескрипторлар Қалыптастырушы
бағалау
Білу, түсіну Білу, түсіну
1. Мәтіндегі 1. Кейіпкерлердің іс- Түрлі түсті ұяның
кейіпкердің іс- әрекетін сипаттайды. суреттерін
әрекетін ашады негізгі 2.Мәтіндегі негізгі пайдаланып,
ойды анықтайды ойды түсіндіре алады. қалыптастырушы
бағалау жүргіземін
Қолдану, талдау 1. Оқиға желісіне қарай Жасыл-өте жақсы
мәтінге жоспар құра Сары-жақсы
2. Мәтінді түсініп Қызыл-талпын
оқып, жоспар құрады. алады.
2. Табиғатты қорғау
туралы білімдерін жан-
жақты көрсете алады. «Ақылды үкі» әдісті
арқылы
қалыптастырушы
Кері байланыс бағалау жүргіземін
«Буриме әдісі» Өте жақсы
___________келдім Жақсы
___________білдім Талпын
___________үйрендім
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы

Тренер мен Жоспарлау Болашақта
әріптестердің кері тәжірибесін ҚМЖ,ОМЖ
байланысы дамыту құруды,сабақ
Тренерімнің маған мақсатын
Болашақта қысқа
берген кері
мерзімді сабақ жоспарын
анықтауды. тиісті
байланысында,балалардың
деңгейін ескере отырып құрастыруда сабақтың оқу әдіс тәсілдерді
сабақты жоспарлау мақсатына жету үшін сабақтың өне
керектігін және саралаудың белсенді оқыту мен саралап бойында
тәсілдерін қолдану аркылы оқытудың әдіс-тәсілдерін
оқушылардың пайдалануды,топқа
анықтауға ұсыныс
айтты.лдаса отырып жоспар мүмкіндіктерін ескере бөлу түрлерін
Тренерімнен және отырып, тапсырмаларды үйрендім және
құрастыруда қолданамын.
әріптестерімнен көп нәрсе үйренгенімді алдағы
үйрендім.Әріптесім Сауле
апайдан ақыл кеңес алдым.
уақытта әрбір
сабағымда
пайдаланам деп
ойлаймын

Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқыту әдістері
Оқытудың белсенді әдістері
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Оқу әдістері мен құралдарын іріктеу
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Оқытудың белсенді әдісі
Оқытудың әдістері
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Педагогика ғылымының әдіснамасы
Пәндер