3-сынып әдебиеттік оқу: Ғабит Мүсіреповтің Көлде шығармасы бойынша тыңдалым және пікір білдіру сабағының жоспары


Slide 1

Алматы облысы Талғар ауданы

№ 35 орта мектеп -гимназиясы

Ережепова Айгуль Сулеймановна

Slide 2

3-сынып. Әдебиеттік оқу

5-бөлім. Тыңдалым және айтылым бөлімі (сөйлеу әрекетінің түрі)

Бөлімше 1. 5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру

Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов «Көлде»»

Slide 3

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

3-тапсырма

RAFT әдісі Оқушылардың тілін дамытады, қиялын өрбітеді, өз ойларын қағаз бетіне түсіру арқылы эссе жазуға жетелейді. «Синквей»-бес жолды өлең кұрастыру әдісі

2- тапсырма Белсенді оқытудың «Бекіту жəне қолданысқа енгізу», «Құндылықтар спектрі» әдісі.

«Джигсо»-әдісі

Slide 4

Саралау әдістері

Саралаудың «тапсырма» кезеңіне

білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.

А: өлең жазуға тірек сөздерді беремін

В: өлең шумақтарын жазудың үлгісін ұсынады.

« Синквей» -әдісін пайдалана отырып, оқушылар бес жолды өлең құрастырды.

Осылайша тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін есепке алынып сараланған, күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларыды ұсынамын.

Slide 5

Критериалды бағалау

Кезеңдер критерилер

Дескрипторлар

Қалыптастырушы бағалау

Білу, түсіну

1. Мәтіндегі кейіпкердің іс-әрекетін ашады негізгі ойды анықтайды

Білу, түсіну

1. Кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды. 2. Мәтіндегі негізгі ойды түсіндіре алады.

Түрлі түсті ұяның суреттерін пайдаланып, қалыптастырушы бағалау жүргіземін

Жасыл-өте жақсы

Сары-жақсы

Қызыл-талпын

Қолдану, талдау

2. Мәтінді түсініп оқып, жоспар құрады.

Кері байланыс «Буриме әдісі»

келдім

білдім

үйрендім

1. Оқиға желісіне қарай мәтінге жоспар құра алады.

2. Табиғатты қорғау туралы білімдерін жан-жақты көрсете алады.

«Ақылды үкі» әдісті арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін

Өте жақсы

Жақсы

Талпын

Slide 6

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

Тренер мен әріптестердің кері байланысы

Тренерімнің маған берген кері байланысында, балалардың деңгейін ескере отырып сабақты жоспарлау керектігін және саралаудың тәсілдерін қолдану аркылы анықтауға ұсыныс айтты. лдаса отырып жоспар

Тренерімнен және әріптестерімнен көп нәрсе үйрендім. Әріптесім Сауле апайдан ақыл кеңес алдым.

Жоспарлау тәжірибесін дамыту

Болашақта қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастыруда сабақтың оқу мақсатына жету үшін белсенді оқыту мен саралап оқытудың әдіс-тәсілдерін оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, тапсырмаларды құрастыруда қолданамын.

Болашақта

ҚМЖ, ОМЖ құруды, сабақ мақсатын анықтауды. тиісті әдіс тәсілдерді сабақтың өне бойында пайдалануды, топқа бөлу түрлерін үйрендім және үйренгенімді алдағы уақытта әрбір сабағымда пайдаланам деп ойлаймын

.


Ұқсас жұмыстар
3-сынып әдебиеттік оқу сабағының сабақ жоспары: Жақсылардың жақсысы
3-сыныпқа арналған Абайдың Шегіртке мен құмырсқа мысалы бойынша әдебиеттік оқу сабағының оқу-әдістемелік жоспары
2-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Жүсіпбек Аймауытов Құштарлық шығармасы
3-сыныпқа арналған Н. Ақышевтің Балалар елін бағындыру ертегісіне әдебиеттік оқу сабағының жоспары
3-сынып әдебиеттік оқу: Судың қасиеті және Көкқұтанның ақылы
2-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Жүсіпбек Аймауытовтың Құштарлық шығармасы
Жолтай Әлмашевтің Адамның досы мәтіні бойынша 2-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары
3-сынып әдебиеттік оқу: Жылан мен бозторғай тақырыбына арналған сабақ жоспары мен әдістемелік тапсырмалар
Ғабит Махмұтұлы Мүсіреповтің өмірі мен шығармашылығы
Ғабит Мүсіреповтің Қазақ солдаты романынан үзіндіге арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz