Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР


Slide 1

Ы. Алтынсарин «Таза бұлақ»

Талғар ауданы Талғар қаласы ДБАГ №8 Есимова Гулбакыт Курмангалиевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ тақырыбы:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.

Көптеген оқушылар: Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды

Кейбір оқушылар: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды

3. 1. 4. 1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану

3. 1. 4. 2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану

Slide 2

ә

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

1-тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.

Дескриптор:-жылдам оқып, болжам жасайды. (ауызша)

Белсенді оқыту әдістері

1-тапсырма. «Өрмекші» әдісі

Мақсаты: Мәтінді оқу

3-тапсырма.

«Сипаттау» әдісі

Мақсаты:Мәтіннен бұлақты сипаттаған сөздерді тауып оқиды, сипаттайды. .

Қолданылуы:Мәтінді түсінеді, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.

Дескриптор

Мәтінді түсініп оқи алады. Сұрақтарға жауап береді, сұрақтар құрастыра алады

Қолданылуы:Тірек сөздерді пайдаланып сипаттайды

Дескриптор

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды

-Тірек сөздерді тауып, кейіпкерлерді сипаттай алады.

Slide 3

Саралау әдісі

Тапсырма тәсілі «Мозайка» әдісі

Мақсаты: Берілген тақырып бойынша өз ойларын қорытады. Мақалдың мазмұнын ашады. Өз ойларын толық эссе түрінде көрсетеді

Қолданылуы:

Мәтіндегі әр жолаушының пікірінің дұрыстығын дәлелдейді

Қорытынды сөздерді нақыл сөзбен тұжырымдайды.

Барлық оқушы:

Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады

Оқушының көпшілігі:

Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды

Оқушылардың кейбірі:

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды

Slide 4

Ойлау дағдыларының деңгейі

Бағалау

критерийлері

Рефлексия (жеке) :

«Плюс, минус, қызықты»

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады

Slide 5

Қорытынды


Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқыту
Дене шынықтыру сабағына қойылатын талаптар
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Заманауи сабақ
Оқытуды ұйымдастырудың сыныптық - сабақтық жүйесінің ерекшеліктері
Саралау әдістері
Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы
Есептер және Сабақ тақырыбы
Тексеру сабағы
Диалогтік оқыту жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz