Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР




Презентация қосу
Талғар ауданы Талғар қаласы ДБАГ №8 Есимова Гулбакыт Курмангалиевна
Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ Ы.АЛТЫНСАРИН «ТАЗА БҰЛАҚ»
тақырыбы:
3.1.4.1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл
сөздерді,вербальды емес тілдік құралдарды қолдану
Оқу мақсаты:
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар,
көрнекіліктер,фотосуреттер қолдану

Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР: МӘТІНДІ ТҮСІНІП ОҚЫП, ВЕРБАЛЬДІ
мақсаттар ЕМЕС ТІЛДІК ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНАДЫ.
ы: КӨПТЕГЕН ОҚУШЫЛАР: МӘТІНДІ ОҚЫП ӘҢГІМЕЛЕЙДІ, ТІРЕК
СӨЗДЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП, КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ІС-ӘРЕКЕТІН
СИПАТТАЙДЫ
КЕЙБІР ОҚУШЫЛАР: МӘТІН МАЗМҰНЫ БОЙЫНША СҰРАҚТАР
ҚҰРАСТЫРАДЫ, ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНЫП, МӘТІНДІ ӨЗ
ОЙЫМЕН АЯҚТАЙДЫ
Белсенді оқыту әдістері
Дескриптор
Қолданылуы:М Мәтінді түсініп
әтінді оқи
Ә
1-тапсырма.
«Өрмекші» әдісі
түсінеді,верба
льді емес
алады.Сұрақтарғ
Мақсаты: Мәтінді оқу а жауап
тілдік береді ,сұрақтар
құралдарды құрастыра
қолданады. алады
-тапсырма. Дескриптор
«Сипаттау» Мәтіннің негізгі
дісі Қолданылуы:Ті
ойын анықтайды
Мақсаты:Мәтіннен рек сөздерді
Дескриптор:-жылдам оқып,болжам жасайды.(ауызша) -Тірек сөздерді
ұлақты сипаттаған пайдаланып
тауып,кейіпкерл
өздерді тауып сипаттайды
ерді сипаттай
қиды,сипаттайды.. алады.
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен
жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.
Саралау әдісі

Тапсырма тәсілі
Қолданылуы:
«Мозайка» әдісі
Мәтіндегі әр
Мақсаты: Берілген
жолаушының пікірінің
тақырып бойынша өз
дұрыстығын
ойларын қорытады.
дәлелдейді
Мақалдың мазмұнын
Қорытынды сөздерді
ашады.Өз ойларын
нақыл сөзбен
толық эссе түрінде
тұжырымдайды.
көрсетеді
Оқушыларды
ң кейбірі:
Оқушының
Барлық Мәтін
көпшілігі:
оқушы: мазмұны
Мәтінді оқып
Мәтінді бойынша
әңгімелейді,тірек
түсініп сұрақтар
сөздерді
оқып,вербаль құрастырады,
пайдаланып,кейіпк
ді емес тілдік тірек сөздерді
ерлердің іс-
құралдарды қолданып,
әрекетін
қолданады мәтінді өз
сипаттайды
Ойлау
дағдыларының БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
деңгейі Мәтін желісі

.
Бұлақтың адам бойынша

.
өміріне пайдасы кейіпкерді Су -тіршілік
барын біледі анықтайды, көзі
Бұлақтың қандай мәтінде жазылған тақырыбы
Бағалау су екенін біледі нақыл сөздерді бойынша эссе
түсінеді жазуда мақал-
критерийлері
мәтелдерді
қолданады.

Рефлексия (жеке):
«Плюс, минус,
қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен
фактілерді, алған №Жұлдызшалар» №2«Сиқырлы балықтар»
білімдері жайлы жазады. Өте жақсы
«Минус» - “қолымнан Жарайсың!
келмей жатыр” немесе “ Жақсы
түсініксіз болып тұр ” Жақсы
Мұқият бол
деген ойларын жазады.
«Қызықты»- деген Талпын Қалыптастырушы
бағанға өздеріне не
№3«Ғажайып қабықтар» бағалау
қызықты болды, немесе
не жайында көбірек Өте жақсы №4 «Екі жұлдыз, бір тілек»
білгісі келеді, соны Топтарды бағалау үдерісінде екі жұлдыз және
жазады бір тілек айтамын.
Жақсы
Екі жұлдыз – жұмыстарында ерекше ұнағаны
Бір тілек - жақсартуға болатыны
Талпын
Қорытынды
Тренер маған жаңартылған білім мазмұнын, белсенді оқу,
саралап оқудың тиімді тәсілдерін, қалыптастырушы
бағалау, сабақ жоспарын SMART форматында құру т.б
көптеген жаңашыл жаңалықтарымен
бөлісті,ұйымдастырылған топтық жұмыстарымен үйретті.
Курс кезінде маған бағалау критерийін құруды,ойлау
дағдылары деңгейін Блум таксаномиясының етістіктерін
қолдануды,құнылықтардың түрлерін пайдалануды
түсіндіріп,орта мерзімді жоспарлаудан мақсат алуды
тақырыппен байланысын үйретті.

Курс барысында әріптестермен бірлесіп, топтық
жұмыс жасауда, бірлесіп қысқа мерзімді жоспар
құруда , жасаған жұмыстарымызды қорғауда
,тәжірибем білімім шыңдала түсті.Қалыптастырушы
бағалау түрлерін білдім, үйрендім.
Әріптестеріме сәттілік тілеймін! Келешекте
жаңартылған білім мазмұны бойынша алған білімімді
өз тәжірибемде қолданамын!

Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқыту
Дене шынықтыру сабағына қойылатын талаптар
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Заманауи сабақ
Саралау әдістері
Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы
Есептер және Сабақ тақырыбы
Тексеру сабағы
Диалогтік оқыту жолдары
Қағаз ақша
Пәндер