Ы. Алтынсарин Таза бұлақ мәтіні бойынша бастауыш сынып сабағы: мақал-мәтелдер, вербальды емес құралдар және қалыптастырушы бағалау


Slide 1

Ы. Алтынсарин «Таза бұлақ»

Талғар ауданы Талғар қаласы ДБАГ №8 Есимова Гулбакыт Курмангалиевна

Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ тақырыбы:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.

Көптеген оқушылар: Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды

Кейбір оқушылар: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды

3. 1. 4. 1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану

3. 1. 4. 2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану

Slide 2

ә

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

1-тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.

Дескриптор:-жылдам оқып, болжам жасайды. (ауызша)

Белсенді оқыту әдістері

1-тапсырма. «Өрмекші» әдісі

Мақсаты: Мәтінді оқу

3-тапсырма.

«Сипаттау» әдісі

Мақсаты:Мәтіннен бұлақты сипаттаған сөздерді тауып оқиды, сипаттайды. .

Қолданылуы:Мәтінді түсінеді, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.

Дескриптор

Мәтінді түсініп оқи алады. Сұрақтарға жауап береді, сұрақтар құрастыра алады

Қолданылуы:Тірек сөздерді пайдаланып сипаттайды

Дескриптор

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды

-Тірек сөздерді тауып, кейіпкерлерді сипаттай алады.

Slide 3

Саралау әдісі

Тапсырма тәсілі «Мозайка» әдісі

Мақсаты: Берілген тақырып бойынша өз ойларын қорытады. Мақалдың мазмұнын ашады. Өз ойларын толық эссе түрінде көрсетеді

Қолданылуы:

Мәтіндегі әр жолаушының пікірінің дұрыстығын дәлелдейді

Қорытынды сөздерді нақыл сөзбен тұжырымдайды.

Барлық оқушы:

Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады

Оқушының көпшілігі:

Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды

Оқушылардың кейбірі:

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды

Slide 4

Ойлау дағдыларының деңгейі

Бағалау

критерийлері

Рефлексия (жеке) :

«Плюс, минус, қызықты»

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады

Slide 5

Қорытынды


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып сабақ жоспары: Таза бұлақ - әдеби мұра, мақал-мәтелдер және топтық тапсырмалар
Мақал-мәтелдер мен жұмбақтарға арналған бастауыш сынып сайыс сабағы: мақсаттары мен кезеңдері
Бастауыш сыныптағы Өсімдік топтары сабағы: белсенді оқыту, саралау және қалыптастырушы бағалау
Таза бұлақ әңгімесі бойынша панорамалық тіл ұстарту сабағының лексика тақырыбына арналған сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер бойынша сабақ жоспары және сыныптық сайыс
Қарым-қатынас психологиясы: құрылым, функциялар, трансактілі талдау және вербалды мен вербалды емес құралдар
Келіссөздердегі вербальды және вербальды емес коммуникациялардың ерекшеліктері
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Жыл мезгілдері (ертегі) - оқу мақсаттары, әдістемелік тәсілдер және қалыптастырушы бағалау
Медициналық қызметте вербальды және вербальды емес қарым-қатынас
Мақал-мәтелдер негізінде оқушылардың адамгершілік пен тапқырлыққа тәрбиелеу сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz