Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР



Ы. Алтынсарин «Таза бұлақ»
Талғар ауданы Талғар қаласы ДБАГ №8 Есимова Гулбакыт Курмангалиевна
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақ тақырыбы:
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.
Көптеген оқушылар: Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды
Кейбір оқушылар: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды
3. 1. 4. 1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану
3. 1. 4. 2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану

ә
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.
Дескриптор:-жылдам оқып, болжам жасайды. (ауызша)
Белсенді оқыту әдістері
1-тапсырма. «Өрмекші» әдісі
Мақсаты: Мәтінді оқу
3-тапсырма.
«Сипаттау» әдісі
Мақсаты:Мәтіннен бұлақты сипаттаған сөздерді тауып оқиды, сипаттайды. .
Қолданылуы:Мәтінді түсінеді, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады.
Дескриптор
Мәтінді түсініп оқи алады. Сұрақтарға жауап береді, сұрақтар құрастыра алады
Қолданылуы:Тірек сөздерді пайдаланып сипаттайды
Дескриптор
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды
-Тірек сөздерді тауып, кейіпкерлерді сипаттай алады.

Саралау әдісі
Тапсырма тәсілі «Мозайка» әдісі
Мақсаты: Берілген тақырып бойынша өз ойларын қорытады. Мақалдың мазмұнын ашады. Өз ойларын толық эссе түрінде көрсетеді
Қолданылуы:
Мәтіндегі әр жолаушының пікірінің дұрыстығын дәлелдейді
Қорытынды сөздерді нақыл сөзбен тұжырымдайды.
Барлық оқушы:
Мәтінді түсініп оқып, вербальді емес тілдік құралдарды қолданады
Оқушының көпшілігі:
Мәтінді оқып әңгімелейді, тірек сөздерді пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды
Оқушылардың кейбірі:
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, тірек сөздерді қолданып, мәтінді өз ойымен аяқтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі
Бағалау
критерийлері
Рефлексия (жеке) :
«Плюс, минус, қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады

Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz