Өсімдік топтары тақырыбы



Жаратылыстану пәні: Өсімдік топтары
Талғар ауданы №40 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жумагулова Назгул Ережеповна
Сабақ тақырыбы:
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаттары:
2. 2. 1. 1 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;
Барлық оқушылар:Өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда тіршілік ететінін біледі
Көптеген оқушылар: Мекен ету ортасына байналысты өсімдіктердің тіршілігін салыстыра сипаттайды
Кейбір оқушылар:. Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы зерттей алады

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.
Дескриптор:-жылдам оқып, болжам жасайды. (ауызша)
«Ойлан, Топтас, Талқыла»Кез келген өсімдік туралы кішігірім зерттеу жұмысын жүргізу. Барлық топқа бірдей өсімдіктің аты беріледі. Суретін салу.
Белсенді оқыту әдістері
“Аквариум” әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтап алдым
Белсенді оқытудың«Сұрақ қою және талқылау»
«ДЖИКСО» әдісін қолдана отырып. Әр топ өз топ аттарына атап, оларға сипаттама беріп өз дәлелдемелерін қорғайды
Саралау тапсырма «Зерделеу және зерттеу» кезеңі
Есте сақтау қабілеттерін дамытып, білімдерін тереңдету
Бірінші топтық айтқанын екінші топ толықтырып мақсатына жетеді
Нәтижесі
Нәтижесі
Нәтижесі
Өмірмен байланыстырады, ойы дамиды, өз пікірін білдіріп дәлелдейді

Саралау тәсілі
«Зерттеу және зерделу»

Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін нақты құрастырдым;
Тапсырмаларды бағалау критерийлеріне сай құрастырып және дескрипторларын анықтадым;
Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін іске асырдым.
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Жиынтық
бағалау
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Зерттеу арқылы өсімдіктердің өсу мүмкіндіктерін анықтайды.
Өсімдіктерді салыстыра алады
Зерттеу нәтежесіне сүйеніп қорытынды жасай алады.
Зерттеу нәтежесіне қарай өсімдіктердің қай жерге бейім екенін анықтай алады.
Рефлексия
«Тазалық» әдісі.

Ықшамсабақтың әсері
5
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz