Өсімдік топтары тақырыбы




Презентация қосу
Талғар ауданы №40 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жумагулова Назгул
Ережеповна

Сабақ Жаратылыстану пәні: Өсімдік топтары
тақырыбы:

Оқу мақсаты: 2.2.1.1 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;

Сабақ
мақсаттары: Барлық оқушылар:Өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда тіршілік ететінін біледі
Көптеген оқушылар: Мекен ету ортасына байналысты өсімдіктердің тіршілігін
салыстыра сипаттайды
Кейбір оқушылар:. Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы
зерттей алады
Белсенді оқыту әдістері
Есте сақтау
“Аквариум” әдісі қабілеттерін дамытып,
бойынша өткен Нәтижесі білімдерін тереңдету
тақырыпты
пысықтап алдым

Белсенді оқытудың«Сұрақ қою және Бірінші топтық
талқылау» айтқанын екінші
«ДЖИКСО» әдісін қолдана отырып.Әр топ өз топ толықтырып
Нәтижесі
топ аттарына атап,оларға сипаттама беріп өз мақсатына жетеді
дәлелдемелерін қорғайды

Дескриптор:-жылдам оқып,болжам жасайды.(ауызша)
Өмірмен
Саралау тапсырма «Зерделеу және зерттеу» кезеңі байланыстыра
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма. ды, ойы
1-тапсырма дамиды, өз
«Ойлан,Топтас,Талқыла»Кез келген өсімдік туралы Нәтижесі
Суреттерге мұқият
кішігірім зерттеу жұмысын жүргізу.Барлық топқа қараңыз. Электр қуатының пікірін білдіріп
көмегімен
жұмыс істейтін
бірдей өсімдіктің аты беріледі.Суретін салу.құралдарды белгілеңіз. дәлелдейді
Саралау тәсілі
«Зерттеу және зерделу»

Кез келген өсімдік
туралы кішігірім
зерттеу жұмысын Төменгі деңгей: Суретін
жүргізу.Барлық салады
топқа бірдей
өсімдіктің аты
беріледі.Суретін
салу. Зерттеу зерделеу
тәсілі арқылы
Ортаңғы деңгей:
Суретін салады.Өсімдік
оқушылардың
туралы айтады деңгейін
анықтап қана
қоймай.Әрбір
оқушының
Нәтежесінде мақсатқа
сыныптастарын
тыңдай біліп оларға Жоғарғы деңгей: жетуіне ықпал
көмектесе
алады.Білімін
Суретін салады. жасайды.
Өсімдік туралы
жақсарта алады,өзіне айтады,өлең ойлап
өзі көмектесе алады. табады
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы Жиынтық
бағалау бағалау
• Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін нақты құрастырдым;
• Тапсырмаларды бағалау критерийлеріне сай құрастырып және
дескрипторларын анықтадым;

Бағалау критерийі Дескриптор:
Зерттеу арқылы Өсімдіктерді салыстыра алады
өсімдіктердің өсу Зерттеу нәтежесіне сүйеніп қорытынды
мүмкіндіктерін анықтайды. жасай алады.
Зерттеу нәтежесіне қарай өсімдіктердің
қай жерге бейім екенін анықтай алады.

• Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін жеке, жұптық,
топтық жұмыс түрлерін іске асырдым.

Рефлексия
«Тазалық» әдісі.
Ықшамсабақтың әсері
Тренеріміз маған жаңартылған білім мазмұнын, белсенді оқу, саралап
оқудың тиімді тәсілдерін, қалыптастырушы бағалау, сабақ жоспарын SMART
форматында құру т.б көптеген жаңашыл жаңалықтарымен
бөлісті,ұйымдастырылған топтық жұмыстарымен үйретті. Курс кезінде маған
жеке бағалау критерийін құруды,ойлау дағдылары деңгейін Блум
таксаномиясының етістіктерін қолдануды,құндылықтардың түрлерін
пайдалануды түсіндіріп,орта мерзімді жоспарлаудан мақсат алуды тақырыппен
байланысын үйретті.

Курс барысында әріптестерім Гулдана, Самалмен бірлесіп,
топтық жұмыс жасауда, бірлесіп қысқа мерзімді жоспар құруда ,
жасаған жұмыстарымызды қорғауда, тәжірибем білімім шыңдала
түсті!
Әріптестеріме сәттілік тілеймін! Келешекте жаңартылған білім
мазмұны бойынша алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын!


Ұқсас жұмыстар
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі
Өсімдіктердің шөлге бейімделушілігі
ҚҰРАМЫНДА КУМАРИНДЕР БАР ДӘРІЛІК ӨСІМДІКТЕР МЕН ШИКІЗАТТАР КУМАРИНДЕР МЕН ХРОМОНДАР
Құрамында кумариндері және хромондары бар дәрілік өсімдік шикізаттарының жалпы сипаттамасы. Кумариндер мен хромондардың медициналық-биологиялық маңызы
Өсімдіктердің ауру түрлері мен топтары
Өсімдік өміріндегі судың маңызы
Азықты кептіру және сүрлем микробиологиясы
Жәндік Жануар Қосмекен тер ділер лар
Хлорофилл пигменті
Тағамдық өнімдердегі витаминдерді сақтау жолдары
Пәндер