Бастауыш сыныптағы Өсімдік топтары сабағы: белсенді оқыту, саралау және қалыптастырушы бағалау


Slide 1

Жаратылыстану пәні: Өсімдік топтары

Талғар ауданы №40 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жумагулова Назгул Ережеповна

Сабақ тақырыбы:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаттары:

2. 2. 1. 1 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;

Барлық оқушылар:Өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда тіршілік ететінін біледі

Көптеген оқушылар: Мекен ету ортасына байналысты өсімдіктердің тіршілігін салыстыра сипаттайды

Кейбір оқушылар:. Өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы зерттей алады

Slide 2

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

1-тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдарды белгілеңіз.

Дескриптор:-жылдам оқып, болжам жасайды. (ауызша)

«Ойлан, Топтас, Талқыла»Кез келген өсімдік туралы кішігірім зерттеу жұмысын жүргізу. Барлық топқа бірдей өсімдіктің аты беріледі. Суретін салу.

Белсенді оқыту әдістері

“Аквариум” әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтап алдым

Белсенді оқытудың«Сұрақ қою және талқылау»

«ДЖИКСО» әдісін қолдана отырып. Әр топ өз топ аттарына атап, оларға сипаттама беріп өз дәлелдемелерін қорғайды

Саралау тапсырма «Зерделеу және зерттеу» кезеңі

Есте сақтау қабілеттерін дамытып, білімдерін тереңдету

Бірінші топтық айтқанын екінші топ толықтырып мақсатына жетеді

Нәтижесі

Нәтижесі

Нәтижесі

Өмірмен байланыстырады, ойы дамиды, өз пікірін білдіріп дәлелдейді

Slide 3

Саралау тәсілі

«Зерттеу және зерделу»

Slide 4

Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін нақты құрастырдым;

Тапсырмаларды бағалау критерийлеріне сай құрастырып және дескрипторларын анықтадым;

Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін іске асырдым.

Критериалды бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Жиынтық

бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор:

Зерттеу арқылы өсімдіктердің өсу мүмкіндіктерін анықтайды.

Өсімдіктерді салыстыра алады

Зерттеу нәтежесіне сүйеніп қорытынды жасай алады.

Зерттеу нәтежесіне қарай өсімдіктердің қай жерге бейім екенін анықтай алады.

Рефлексия

«Тазалық» әдісі.

Slide 5

Ықшамсабақтың әсері

5


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптағы Жаратылыстану пәні: жаңартылған бағдарлама, белсенді оқыту және сабақ жоспарлау
Дұрыс тамақтануға үйрету: бастауыш сынып сабақ жоспары мен белсенді оқыту, саралау және бағалау әдістері
Бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру: тиімді оқыту, белсенді оқу және саралау тәсілдері
2-сыныпта саралау, диалогтік оқыту және қалыптастырушы бағалауды енгізу: Отбасым мақтанышым жобасы мен әдістемелік рефлексия
Ы. Алтынсарин Таза бұлақ мәтіні бойынша бастауыш сынып сабағы: мақал-мәтелдер, вербальды емес құралдар және қалыптастырушы бағалау
Сыныптағы белсенді оқыту стратегиялары мен әдістері
Оқыту үшін және оқуды бағалау: қалыптастырушы мен жиынтық бағалау және критериалды тәсілдер
Оқыту үшін бағалау: қалыптастырушы бағалаудың әдістемесі мен мұғалімнің рөлі
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Жыл мезгілдері (ертегі) - оқу мақсаттары, әдістемелік тәсілдер және қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау: мақсаттары, қағидалары және практикалық қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz