БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРДЕЛЕ



Алматы облысы
Талғар ауданы
Тұздыбастау ауылы
№13 орта мектебі
Сабақтың тақырыбы:
Су. Ол қандай екен?
Пәні: Жаратылыстану 2 сынып
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:Судың табиғи көздерін анықтайды
Көпшілігі:Табиғи су көздерін атайды.
Судың физикалық қасиеттерін анықтайды.
Оқушылардың кейбірі: Табиғаттағы су көздері жер үсті және жер асты болатынын ажыратады.
Сабақтың оқу мақсаттары:
2. 3. 3. 1. Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бастауыш сынып мұғалімі: Зарпулова Сабира Мамбеталиевна

Белсенді оқу
Оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,
белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту
және оқу әдістерінің бірі
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ«ЗЕРДЕЛЕУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ» ӘДІСІ ТӘЖІРИБЕ ЖАСАЛАДЫ.
«Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтар қойылып, жауап алынады.
Белсенді оқытудың “Бекіту және қолданысқа енгізу әдісі”
. «Кір жаятын жіп» әдісімен жұмбақтар шеше отырып
сабақ тақырыбын ашады
Белсенді оқытудың “Сұрақ қою және талқылау” әдісі

Саралау әдісі
Оқушылардың қажеттіліктеріне
қарай тапсырмалар беруді көздейді.
Саралаудың 7 тәсілі бар.
Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткіәзуге бағытталған. Ұсынылған ақпараттан фактімен көзқарасты ажырату үшін өте тиімді. Оқушылардың қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін. Қорыта айтқанда оқу мақсатының жеткізудегі оң нәтижесін беретін әдіс екендігі анық
«Тапсырма» тәсілі
Барлығы: Жауын - шашын түріндегі табиғи су атауларын жаз.
Көпшілігі: Жауын - шашын түріндегі табиғи су атауларын жаз. Мысал келтір
Кейбірі: Жауын - шашын түріндегі табиғи су атауларын жаз, мысал келтір, оларды дәлелде

Дескрипторлар
бейнежүзіңді көру арқылы табиғи су көздерін анықта және ажырат.
-табиғи су көздерін ата, кестені толтыр
Бағалау критерилары:
Судың табиғи су көздерін анықтайды.
Судың физикалық қасиеттерін анықтайды.
Тапсырма
Бағалау критерий
Дескриптор
Судың табиғи су көздерін анықтайды.
Табиғи су көздерін атайды.
Табиғи су көздерін ажыратады.
Кестені дұрыс толтырады.
ҚБ
Рефлексия

Ықшамсабақтың
сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытынды
Қысқа мерзімді сабақты жоспарлау барысында әріптесім Назгүл апайдан белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» әдісі бойынша «Қарлы кесек»тапсырмалармен қорытындылаймын. Бұл әдіс сабақ тақырыбын қорытындылау кезінде есте сақтау қабілетін дамытуға тиімді деп ойлаймын.
Қысқа мерзімді жоспарды ұйымдастыру барысында тапсырмалардан дескриптор құруды және оны нақты анық, қол жетімді болуы керек екенін көз жеткіздім. Кері байланыс арқылы оқушылармен пікір алмасу, үн қату, дер кезінде түзету мақсатында қолданылатынын анықтадым.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы алдымызға бір мақсат қоя отырып, сол мақсатқа жету жолында шәкірттердің жүрегіне жол тауып, әрекеттендіре білу шеберлігіне жетелейді. Ұстаз бен оқушы арасында ынтымақтастық атмосферасын мықты қалыптастырып, әрбір оқушыны алға қарай ұмтылуға жетелейді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz