Барлық оқушы




Презентация қосу
Алматы облысы,Талғар қаласы, Әдебиеттік оқу пәні
№8 ДБАГ бастауыш сынып 2- сынып
мұғалімі
Кайнарбаева Клара Дуйсеновна
Сабақ тақырыбы
Жыл мезгілдері (ертегі)

Сабақ мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.2.6.1Ертегінің мазмұнына сәйкес кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-
құлқы мен әс-әрекетін бағалау,мұғалім көмегімен нақтылау, сұрақтарын қою және
көркем сөздерді қолдана отырып жауап беру
2.2.9.1Сұраққа жауапты анықтамалық кңтаптардан.жинақтардан.сөздіктерден табу
және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушы:Ертегінің негізгі ойын анықтайды ,сұрақтарға жауап
береді,сөздіктерден берілген ақпаратты тауып кестеге салады.
Оқушының көпшілігі:жыл мезгілдерінің ерекшелігіне сәйкес көркем сөздерді
қолдана алады.
Оқушылардың кейбірі: дереккөздерді пайдаланып дәлелді пікір айтуды үйренеді
Белсенді оқыту

1 тапсырма. Бірлескен
Қорытынды шығару
және есте сақтау«Нұсқау 3 тапсырма – “ Ойлан, жұптас, топтас,”
беру және айту» әдісі әдісі
Мақсаты: көп нүкте орнына жыл мезгілін
Мақсаты: тапсырманы өзара дұрыс толтыру
талқылап,өз идеяларын
ортаға салады

Қолданылуы:
Жыл мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінез-
Қолданылуы:
құлқындағы ұқсастықты айту.
Мұғалім көмегімен
оқылған шығарманы
бөліктерге бөлу, сұрақтар
қою.

Дескриптор
-Мәтінді мұқият түсініп Дескриптор
оқи алады. Жыл мезгілдерін біледі көркем сөздерді
-Сұрақтарға жауап береді, қолданады, суреттер салады, дереккөздерді
-кейіпкерді сипаттай алады пайдаланып пікір айтады, дәлел келтіреді
-кейіпкерлердің
мінездеріне баға береді
Саралау әдісі

Саралаудың «Диалог және қолдау Қолданылуы:
көрсету» тәсілі Сурет бойынша ертегінің тақырыбын
Мақсаты:оқушылардың алған болжайды
білімдерін қолдануға, оған сын Ертегідегі кейіпкерлерді естеріне түсіреді
көзбен қарап, ойын түйіндеуге Ертегідегі кейіпкерлердің мінез-құлқы мен
пайдаланып, хат жазу. іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп,
сюжеттің дамуын болжайды
Барлық оқушы: Суреттегі оқиғаларға сүйеніп, кейіпкер
Ертегінің негізгі ойын анықтайды, қосып өзгертулер енгізіп әңгімелейді
сұрақтарға жауап береді,сөздіктерден
берілген ақпаратты тауып кестеге
салады.
Оқушының көпшілігі:
жыл мезгілдерінің ерекшелігіне сәйкес
көркем сөздерді қолдана алады.
Оқушылардың кейбірі: дереккөздерді
пайдаланып дәлелді пікір айтуды
үйренеді
Ойлау
дағдыларының БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
деңгейі
Ертегі Мәтінде Дереккөздерді
мазмұнын берілген пайдаланып
түсінеді және көркем пікір айтуға
Бағалау кейіпкерді сөздерді дәлел
критерийлері
сипаттайды, қолданады келтіреді
бағалайды

Рефлексия Қалыптастырушы
(жеке): бағалау Үш шапалақ
Жалауша
“Өрмекші” әдісі
әдісі
Бас бармақ
Кері байланыс
Күн – Тақырыпты
түсіндім
Бұлт – орташа
түсіндім
Қар – Сұрағым бар
Қорытынды
Сабақ жоспарлауда оқу мақсатынан SMART форматында құру
керектігін білдім. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттарына қол
жеткізу үшін саралап оқу тапсырмаларын деңгейіне қарай жіктеу
тәсілдерін үйрендім.
Тренеріміз маған жаңартылған білім мазмұнын, белсенді оқу,
саралап оқудың тиімді тәсілдерін, қалыптастырушы бағалау, сабақ
жоспарын түсіндіріп,орта мерзімді жоспарлаудан мақсат алуды
тақырыппен байланысын үйретті.
Саралау тәсілдері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға
жетуге ықпал жасалады. Және жауап беруге қиналған
оқушыларға жетекші сұрақтар арқылы жауап беруіне
мүмкіндік жасалады, жоспарланған уақытты үнемді
пайдалануға болады.
Болашақта деңгейлері әртүрлі оқушылармен саралап
оқыту тәсілін қолдануды ұйғардым. Қабілеті жоғары
оқушыларға оқулықтан тыс тапсырмалар дайындау
оқушылардың танымдық қабілетін арттыруда өте тиімді тәсіл.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Қызыл түсті асық
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау
Педагогикалық технология анықтамалары
Интеграциялық оқыту технологиясы
Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу
Таза тақта. Қар кесегі. Бір сөйлеммен түйіндеу
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Оқушы портфолиосы
Ықшамсабақ өткізу
Оқыту үшін бағалау
Пәндер