Есептер және Сабақ тақырыбы




Презентация қосу
Алматы облысы Талғар ауданы Бесағаш ауылы
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №28орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Майлыбаева Гульмира Жумагазыновна
Пән: Математика Бөлімше:
Сынып:2
5.1 Есептер және Сабақ тақырыбы : Құрама есептер
Ұзақ мерзімді математикалық Астанаға саяхат
жоспар бөлімі: модель
Математикалық 2.​5.​1.​4​санды​бірнеше​есе​
модельдеу арттыру/кемітуге,​еселік​салыстыруға​
берілген​есептерді​талдау​және​шығару,​
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу кері​есептерді​құрастыру​және​
мақсаты (оқу салыстыру
бағдарламасына
сілтеме)
Барлық оқушылар: Санды​бірнеше​есе​
арттыру/кемітуге,​еселік​салыстыруға​
Сабақ берілген​есептерді​талдайды​және​
мақсаттары шығарады​
Оқушылар екі Көптеген оқушылар: Берілген​
амалдан тұратын есептерге​кері​есеп​құрастырады​,​
есептерге талдау салыстырады;.
жасап, оларды
Кейбір оқушылар: сұлба​бойынша​
шығаруды үйренеді
есептер​құрастырып,​шығарады.
Қос​ Сұрақ​қою​
шеңбер​ және​
Жетістік​ әдісі талқылау​
баспалдағы​
тәсілі
әдісі

Әдіс-
Рефлексия​ Кім​
тәсілде жылдам​
және​
бағамдау​ р әдісі
тәсілі

Тапсырма​ Бірге​
тәсілі Қызықты​ ойлаймыз​
тапсырма​ әдісі
әдісі
Белсенді оқыту әдісі «Бірге ойлаймыз» әдісі

«Кім жылдам?» әдісі
Мақсаты: оқушыларды біріге
Мақсаты: Оқушылардың
жұмыс істеуге, бір-бірінің ойын
тез және жылдам есепті
тыңдауға үйрету.
шығаруға ойлау
қабілеттерін дағдыландыру

№2 тапсырма;
№1 тапсырма
Топта есепті шығару, есепке
Суретке байланысты есеп байланысты кері есеп
құрастыр. құрастырып, оны шығару
Есепті аз уақыттың ішінде
шығар.
Саралау әдісі Тапсырма тәсілі
Мақсаты:Білім денгейі әр-түрлі
оқушыларға қажеттіліктеріне
«Қызықты тапсырма»
әдісі қарай тапсырма беру.

Мақсаты:оқушыладың әр-
түрлі деңгейдегі
тапсырмаларды орындай алу Барлық оқушылар: Санды​бірнеше​
қабілеттерін дамыту есе​арттыру/кемітуге,​еселік​
салыстыруға​берілген​есептерді​
талдайды​және​шығарады​
Көптеген оқушылар: Берілген​
есептерге​кері​есеп​
құрастырады​,​салыстырады;
Кейбір оқушылар: сұлба​бойынша​
есептер​құрастырып,​шығарады.
Ойлау
дағдыларының Қолдану Талдау Жинақтау
деңгейлері Есепті шығарады
Cурет пен сан
Кері есеп Сұлба бойынша
Бағалау​ бойынша есеп
құрастырады және есептер
критерийлері құрастырады;
құрастырады,
салыстырады. есептің қысқаша
шығарады.
шартын жазады

Критериалд
ы бағалау
3-тапсырма
Сұлба​және​санды​
мәліметтер​ Бағалау​ Дескриптор
бойынша​есептер​
критерийі
құрастыр
Сұлба​ Сұлбаға қарап,
бойынша​ есеп
есептер​ құрастырады.
құрастырады Есептің шешуін
,​шығарады​ табады.
№2​
тапсырма​
ҚБ: «Теңгелер» №4 тапсырма
ҚБ​«Екі​
тәсілі ҚБ «От шашу»
жұлдыз,​бір​
тілек»
Қорытынды:
Қазақстан Республикасының білім мазмұнын жаңарту аясында біліктілігін
арттыру курсында өз білімімді жетілдірдім. Тренеріміз Шолпанкулова
Ания Абыйровна маған жаңартылған білім мазмұнын, белсенді оқу, саралап
оқудың тиімді тәсілдерін, қалыптастырушы бағалау, сабақ жоспарын
SMART форматында құру т.б көптеген жаңашыл жаңалықтарымен
бөлісті,ұйымдастырылған топтық жұмыстарымен үйретті. Курс кезінде
маған жеке бағалау критерийін құруды ,ойлау дағдылары деңгейін Блум
таксономиясының етістіктерін қолдануды,құндылықтардың түрлерін
пайдалануды түсіндіріп ,орта мерзімді жоспарлаудан мақсат алуды
тақырыппен байланысын үйретті.
.

Курс барысында әріптестермен бірлесіп, топтық жұмыс жасауда, бірлесіп
қысқа мерзімді жоспар құруда , жасаған жұмыстарымызды қорғауда
,тәжірибем білімім шыңдала түсті! Карагизова Гульнар апайдан
қалыптастырушы бағалау түрлерін білдім, үйрендім.
Әріптестеріме сәттілік тілеймін! Келешекте жаңартылған білім мазмұны
бойынша алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын!
Назарларынызға
үлкен рақмет

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ұраны
Параллелограмның ауданына есептер шығару
Оқушылардың психологиялық көңіл күйін көтеру
Тікбұрышты үшбұрыштың элементтері
Ондық бөлшектерді қосу, алу
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектердің жазылуы мен оқылуы
Сабақ Жаңа жоспары сабақ
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Тура және кері пропорционал шамалар
Пәндер