Есептер және Сабақ тақырыбы



Сабақ тақырыбы : Құрама есептер Астанаға саяхат
Пән: Математика
Сынып:2
Алматы облысы Талғар ауданы Бесағаш ауылы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №28орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Майлыбаева Гульмира Жумагазыновна
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
2. 5. 1. 4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру
Сабақ мақсаттары
Оқушылар екі амалдан тұратын есептерге талдау жасап, оларды шығаруды үйренеді
Барлық оқушылар: Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады
Көптеген оқушылар: Берілген есептерге кері есеп құрастырады, салыстырады; .
Кейбір оқушылар: сұлба бойынша есептер құрастырып, шығарады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Математикалық модельдеу
Бөлімше:
5. 1 Есептер және математикалық модель

Әдіс-тәсілдер
Қос шеңбер әдісі
Сұрақ қою және талқылау тәсілі
Кім жылдам әдісі
Бірге ойлаймыз әдісі
Қызықты тапсырма әдісі
Тапсырма тәсілі
Рефлексия және бағамдау тәсілі
Жетістік баспалдағы әдісі

Белсенді оқыту әдісі
«Кім жылдам?» әдісі
Мақсаты: Оқушылардың тез және жылдам есепті шығаруға ойлау қабілеттерін дағдыландыру
№1 тапсырма
Суретке байланысты есеп құрастыр.
Есепті аз уақыттың ішінде шығар.
«Бірге ойлаймыз» әдісі
Мақсаты: оқушыларды біріге жұмыс істеуге, бір-бірінің ойын тыңдауға үйрету.
№2 тапсырма;
Топта есепті шығару, есепке байланысты кері есеп құрастырып, оны шығару

Саралау әдісі
«Қызықты тапсырма» әдісі
Мақсаты:оқушыладың әр-түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындай алу қабілеттерін дамыту
Барлық оқушылар: Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады
Көптеген оқушылар: Берілген есептерге кері есеп құрастырады, салыстырады;
Кейбір оқушылар: сұлба бойынша есептер құрастырып, шығарады.
Тапсырма тәсілі
Мақсаты:Білім денгейі әр-түрлі оқушыларға қажеттіліктеріне қарай тапсырма беру.

Бағалау критерийлері
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Есепті шығарады
Кері есеп құрастырады және салыстырады.
Cурет пен сан бойынша есеп құрастырады;
есептің қысқаша шартын жазады
Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Критериалды бағалау
3-тапсырма
Сұлба және санды мәліметтер бойынша есептер құрастыр
Бағалау критерийі
Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады
Дескриптор
Сұлбаға қарап, есеп құрастырады.
Есептің шешуін табады.
ҚБ: «Теңгелер» тәсілі
№2 тапсырма ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
№4 тапсырма ҚБ «От шашу»

Қорытынды:
Қазақстан Республикасының білім мазмұнын жаңарту аясында біліктілігін арттыру курсында өз білімімді жетілдірдім. Тренеріміз Шолпанкулова Ания Абыйровна маған жаңартылған білім мазмұнын, белсенді оқу, саралап оқудың тиімді тәсілдерін, қалыптастырушы бағалау, сабақ жоспарын SMART форматында құру т. б көптеген жаңашыл жаңалықтарымен бөлісті, ұйымдастырылған топтық жұмыстарымен үйретті. Курс кезінде маған жеке бағалау критерийін құруды, ойлау дағдылары деңгейін Блум таксономиясының етістіктерін қолдануды, құндылықтардың түрлерін пайдалануды түсіндіріп, орта мерзімді жоспарлаудан мақсат алуды тақырыппен байланысын үйретті.
.
Курс барысында әріптестермен бірлесіп, топтық жұмыс жасауда, бірлесіп қысқа мерзімді жоспар құруда, жасаған жұмыстарымызды қорғауда, тәжірибем білімім шыңдала түсті! Карагизова Гульнар апайдан
қалыптастырушы бағалау түрлерін білдім, үйрендім.
Әріптестеріме сәттілік тілеймін! Келешекте жаңартылған білім мазмұны бойынша алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын!

Назарларынызға үлкен рақмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz