Қызыл түсті асық



Алматы облысы Талғар қаласы И. Ф. Халипов атындағы №1 ЖББ орта мектеп МКМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Оспанова Ұлмекен Әлейқызы
Дүниетану оқу пәні
2- сынып

Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,
белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі

№4 Қорытындылау. «Диалогтік оқыту»
“Сиқырлы доп” әдісі бойынша қорытындылау.
Сабақтан алған білімдерін бекіту мақсатында сабақ соңын ойын ретінде ала отырып, сабағымды қорытындылаймын
Барлық оқушы: Оқушылар отбасының мақтаныштары жайлы әңгімелеп айтады. Өз ойларын ортаға салады
Көптеген оқушы: . Отбасындағы ортақ ерекше көп тойланатын отбасылық мерекелердің тойлануын әңгімелейді.
Кейбір оқушы: Отбасы мүшелерінің туылған күндері жайлы әңгімелеп айтады.
Дискриптор
--Әр оқушы өз отбасындаа дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөлісе алады
-Ерекше болатын дәстүрлерді атай біледі.
-Топтастыру жасап, постерге салып, топпен қорғай алады.
Қолданылуы:
. Допты сұрақ қойып бір оқушыға лақтырамын, ол жауап беріп, өзінің сұрағын келесі оқушыға қоя отырып қолындағы допты лақтырады. Осылайша мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы болып диалогқа түседі осылайша, бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылаймын.
Қолданылуы:«Отбасым - мақтанышым» тақырыбында өз
отбасының керемет бір дәстүрін таңдап алып, жоба дайындайды. Топта талқылау жүргізіледі. Әр оқушы өз отбасында дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөліседі. Дайындалу барысындағы, өткізу барысындағы ерекшеліктерге тоқталады. Постерге салып қорғайды.
Барлық оқушы:Барлық оқушы диалогқа түседі
Көптеген оқушы: Қойылған сұрақтарға нақты жауап бере алады.
Кейбір оқушы: Кейбір оқушылар дәлелмен жауап береді.
Дискриптор
Еркін диалогқа түсе алады
Сұрақтарға нақты жауап бере біледі
- Дәлелмен жауап бере алады

Ойлау дағдыларының деңгейі
Бағалау
критерийлері
Оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін бағалаудың түрі - қалыптастырушы бағалау
1тап. “Бағдаршам “әдісі
Қызыл көз-орташа
Сары көз- жақсы
Жасыл көз- керемет
2 тап. “Үш шапалақ” әдісі
1 шапалақ-талпыну керек
2 шапалақ -жақсы
3 шапалақ- тамаша жауап
3тап. “Жұлдызша” әдісі
Дұрыс жауап-
Толық емес жауап-
Жауап бере алмаса-
4тап. “Гендірлік бағалау” Ұлдардың дұрыс жауап бергендеріне - боялған асық беру, дұрыс жауап берген қыздарға - түрлі- түсті білезік беру арқылы бағаланады.
Ақ түсті асық- Жарайсың! Жасыл түсті асық- Жақсы! Қызыл түсті асық -Талпын! (Білезіктер де осы түске сәйкес бағаланады)
“Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі
-Мен сабақта. . . Жұмыс істедім.
-Мен сабақта орындаған жұмысыма. . .
-Мен сабақтан кейін. . .
-Менің білгім келгені. . .
“Менің сөзім” бір оқушы тұрып, сабақбойынша рефлексия жасайды. Сөйтіп, барлық оқушылар жалғастырады. Сабақ соңында алған әсерлерін смайликтермен көрсетеді.

Қорытынды
Жаңартылған білім-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама
Білімімді жетілдіру курсында жаңартылған бағдарлама мазмұны негізіндегі біршама жаңалықтармен таныса отырып, белсенді оқыту мен саралап оқытудың түрлі әдіс - тәсілдерімен таныстым. Тренерім Шолпанкулова Ания Абыйровна бізге сабақ мақсаттары оқу мақсаттарымен келістірілген, пән ерекшеліктеріне бағдарланған, сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттіліктерін қарай ескере отырып, SMART форматында ҚМЖ құруды үйретті. Бағалаудың оқу мақсаттарына сәйкес келетінін, қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайтынын, бағалау критерийлерін қолдануды түсіндім.
Курс барысында әріптестер тарапынан топтық жұмыстар орындау барысында саралауды дұрыс іске асыру, әрбір сабақты оқу мақсатына негізделген әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдауды үйрендім. Әріптестер тарапынан Сейтимбетова Асем Елшибаевна маған көп қолдау көрсетіп, дұрыс емес жерлерімді қайта қарастырып, жазуыма көмектесті.
Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін тиімді қолдану жолдарын үйреніп, өз сабағымда қолдандым .
Келешекте алған білімімді өз тәжірибемде қолдана отырып, үнемі ізденіп, жаңашылдыққа ұмтылып отырамын.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz