Қызыл түсті асық




Презентация қосу
Алматы облысы Талғар қаласы
И.Ф. Халипов атындағы №1 ЖББ Дүниетану оқу пәні
орта мектеп МКМ 2- сынып
Бастауыш сынып мұғалімі
Оспанова Ұлмекен Әлейқызы
Белсенді
Белсенді оқу
оқу оқушының
оқушының мұғалімді
мұғалімді енжар
енжар тыңдап
тыңдап қана
қана қоймай,
қоймай,
белсенді
белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі
жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі
Саралау әдісі-білім алуға бағытталған әрекет.
Мұғалімнің жетекшілігімен жүргізіледі
Саралау әдісі
№3 ТАПСЫРМА
Топтық жұмыс №4 Қорытындылау. «Диалогтік оқыту»
«Бәріміз бірге” әдісі “Сиқырлы доп” әдісі бойынша қорытындылау.
Айтылым-жазылым Сабақтан алған білімдерін бекіту мақсатында
Мақсаты:«Отбасым - мақтанышым» тақырыбында
жоба дайындау, ой бөлісіп, қорытынды шығару сабақ соңын ойын ретінде ала
отырып,сабағымды қорытындылаймын
Қолданылуы:«Отба Барлық оқушы: Оқушылар
сым - мақтанышым» отбасының мақтаныштары
тақырыбында өз жайлы әңгімелеп айтады. Өз Қолданылуы:
. Допты сұрақ қойып Барлық оқушы:Барлық
отбасының керемет бір ойларын ортаға салады
Көптеген оқушы: . бір оқушыға оқушы диалогқа түседі
дәстүрін таңдап алып,
Отбасындағы ортақ ерекше Көптеген оқушы:
жоба лақтырамын, ол жауап
дайындайды.Топта көп тойланатын отбасылық Қойылған сұрақтарға
беріп, өзінің сұрағын
талқылау жүргізіледі. мерекелердің тойлануын
келесі оқушыға қоя нақты жауап бере алады.
Әр оқушы өз әңгімелейді. Кейбір оқушы: Кейбір
отбасында дәстүрге Кейбір оқушы: Отбасы отырып қолындағы
допты лақтырады. оқушылар дәлелмен
айналған мерекелер мүшелерінің туылған күндері
жауап береді.
туралы ой бөліседі. жайлы әңгімелеп айтады. Осылайша мұғалім-
Дайындалу Дискриптор оқушы, оқушы-оқушы
барысындағы, өткізу --Әр оқушы өз отбасындаа Дискриптор
болып диалогқа түседі
барысындағы дәстүрге айналған мерекелер - Еркін диалогқа түсе
осылайша, бүгінгі
ерекшеліктерге туралы ой бөлісе алады сабақтан алған алады
тоқталады. Постерге -Ерекше болатын дәстүрлерді -Сұрақтарға нақты жауап
салып қорғайды. атай біледі.
білімдерін
бере біледі
-Топтастыру жасап, постерге қорытындылаймын.
-- Дәлелмен жауап бере
салып , топпен қорғай алады.
алады
Ойлау
Ойлау
дағдыларының
дағдыларының
деңгейі
деңгейі

Бағалау
Бағалау
критерийлері
критерийлері

“Аяқталмаған
сөйлемдер” әдісі
-Мен сабақта... Жұмыс Оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін
істедім. бағалаудың түрі – қалыптастырушы бағалау
-Мен сабақта орындаған
жұмысыма... 1тап.
1тап. “Бағдаршам
“Бағдаршам “әдісі
“әдісі 22 тап.
тап. “Үш
“Үш шапалақ”
шапалақ” әдісі
әдісі
-Мен сабақтан кейін... Қызыл
-Менің білгім келгені...
Қызыл көз-орташа
көз-орташа 11 шапалақ-талпыну
шапалақ-талпыну керек
керек
Сары
Сары көз-
көз- жақсы
жақсы 22 шапалақ –жақсы
шапалақ –жақсы
“Менің сөзім” бір оқушы
тұрып, сабақбойынша Жасыл
Жасыл көз-
көз- керемет
керемет 33 шапалақ-
шапалақ- тамаша
тамаша жауап
жауап
рефлексия жасайды.
Сөйтіп, барлық оқушылар
жалғастырады. Сабақ 4тап.
4тап. “Гендірлік
“Гендірлік бағалау”
бағалау” Ұлдардың
Ұлдардың
соңында алған әсерлерін 3тап.
3тап. “Жұлдызша”
“Жұлдызша” әдісі
әдісі дұрыс
дұрыс жауап бергендеріне – боялған асық
жауап бергендеріне – боялған асық
Дұрыс беру,
беру, дұрыс жауап берген
берген қыздарға
қыздарға –– түрлі-
түрлі-
смайликтермен көрсетеді. Дұрыс жауап-
жауап- түсті
дұрыс жауап
білезік беру арқылы бағаланады.
Толық түсті білезік беру арқылы бағаланады.
Толық емес
емес жауап-
жауап- Ақ
Ақ түсті
түсті асық-
асық- Жарайсың!
Жарайсың! Жасыл
Жасыл түсті
түсті
Жауап бере алмаса-
Жауап бере алмаса- асық-
асық- Жақсы! Қызыл түсті асық
Жақсы! Қызыл түсті асық –Талпын!
–Талпын!
(Білезіктер
(Білезіктер де
де осы
осы түске
түске сәйкес
сәйкес бағаланады)
бағаланады)
Қорытынды
Жаңартылған білім-заман талабына сай келешек ұрпақтың
сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама

Білімімді
Білімімді жетілдіру
жетілдіру курсында
курсында жаңартылған
жаңартылған бағдарлама
бағдарлама мазмұны
мазмұны
негізіндегі
негізіндегі біршама
біршама жаңалықтармен
жаңалықтармен танысатаныса отырып,
отырып, белсенді
белсенді оқыту
оқыту мен
мен
саралап
саралап оқытудың
оқытудың түрлі
түрлі әдіс
әдіс –– тәсілдерімен
тәсілдерімен таныстым.
таныстым. Тренерім
Тренерім
Шолпанкулова
Шолпанкулова Ания
Ания Абыйровна
Абыйровна бізге
бізге сабақ
сабақ мақсаттары
мақсаттары оқу
оқу
мақсаттарымен
мақсаттарымен келістірілген,
келістірілген, пән
пән ерекшеліктеріне
ерекшеліктеріне бағдарланған,
бағдарланған, сабақ
сабақ
мақсаттарын
мақсаттарын оқушылардың
оқушылардың қажеттіліктерін
қажеттіліктерін қарайқарай ескере
ескере отырып,
отырып,
SMART
SMART форматында
форматында ҚМЖ ҚМЖ құруды
құруды үйретті.
үйретті. Бағалаудың
Бағалаудың оқу
оқу
мақсаттарына
мақсаттарына сәйкес
сәйкес келетінін,
келетінін, қалыптастырушы
қалыптастырушы бағалау
бағалау оқуды
оқуды
қолдайтынын,
қолдайтынын, бағалау
бағалау критерийлерін
критерийлерін қолдануды
қолдануды түсіндім.
түсіндім.

Курс барысында әріптестер тарапынан топтық жұмыстар орындау
барысында саралауды дұрыс іске асыру,әрбір сабақты оқу мақсатына
негізделген әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдауды үйрендім. Әріптестер
тарапынан Сейтимбетова Асем Елшибаевна маған көп қолдау көрсетіп,
дұрыс емес жерлерімді қайта қарастырып, жазуыма көмектесті.
Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін тиімді қолдану жолдарын үйреніп,
өз сабағымда қолдандым .

Келешекте алған білімімді өз тәжірибемде қолдана отырып, үнемі
ізденіп, жаңашылдыққа ұмтылып отырамын.

Ұқсас жұмыстар
Көкпар ойыны
Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы
Сақ туралы алғашқы мәліметтер
Малдың миозитін емдеу
Жұмбақтар, жаңылтпаштар
Киіз үй және оның құрылысы
Жаттығу Тілек шамы
Төрт асық
Асық ойындары
Халық ауыз
Пәндер