Саралау оқыту әдісі




Презентация қосу
«Әдебиеттік оқу» пәні. 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Мен Бөлім «Оқылым, жазылым»
де спортшы боламын» Бөлімше 2.2, 2.6, 3.3.

Сабақ мақсаттары:
Оқу мақсаттары: Кейіпкердің іс-қимылдарын және мінезін сипаттау,
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтар қою, мәтінен таба білу, суреттер
қарапайым және нақтылау пайдаланып шығармашылық жұмыс жасау, өз сөзімен
сұрақтарын қою және оның жеткізу, спорт түрлерін білу, ажырату.
жауабын шығармадан таба білу; Барлық оқушы: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қою, суреттер
келбетін сипаттау, мінез - құлқы пайдаланып шығармашылық жұмыс жазу
мен іс - әрекетін бағалау; Оқушының көпшілігі: Мысал келтіре отырып, Бекзаттың
2.3.3.1 мұғалімнің көмегімен іс-қимылына жақсы мінез құлықтарын сипаттап, өз сөзімен
сурет, каллиграмма, аппликация, жеткізу.
фотосуреттер пайдаланып, Оқушылардың кейбірі: Берілген қажетті сөздерді
шығармашылық жұмыс жазу. пайдаланып, сұрақ қоя отырып көзқарасын білдіру.
Белсенді оқыту әдісі

Сабағымды Оқылым бойынша 1 Жазылым бойынша 3
жоспарлағанда; тапсырмада белсенді тапсырмада белсенді
Тыңдалым бойынша оқытудың «Шынжыр» оқытудың «Қарқын»
белсенді оқытудың әдісі арқылы тізбектей әдісімен дәптерге
«Болжау» әдісі арқылы кезекпен-кезек мәтінді берілген тақырып
тақырыпты ашу. оқу. бойынша өз ойын
Мақсаты: Болжау Мақсаты: Мәтінді қорыта жасай біледі.
кезінде ашық дауыстап оқи алады, Мақсаты:
сұрақтармен «алдымен», сұрақтарға жауап Мәтіннен Бекзат пен
«содан соң», «сосын», береді. қарсыласының қимылы
«ақырында» сөздерін Сұрақтарды құрастыра суреттелген жолдарын
пайдалана отырып, кейіпкердің іс - әрекетін тауып көркем, әдемі
тақырыпты анықтайды. сипаттай алады. жаза алады .
Бейнекөрсетілім көре ҚБ ЫБ жарайсың, әдемі
спорт түрлерімен жазады екенсің
танысады.
Саралау оқыту әдісі
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі бойынша 2 тапсырмада «Жауап беретін
әріптес» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
Мақсаты: білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді,
оқушылардың қажеттіліктеріне,деңгейіне қарай орындалады. ҚБ 4топтың тапсырмасы:
«Спорт» туралы
3топтың тапсырмасы: мақал–мәтелді
2 топтың тапсырмасы: Бекзаттың қолбағы құрастыру.
1топтың тапсырмасы:
Мұғалім көмегімен мен оның қимылын «Шын ер жеңсе,
Бекзат Саттарханов
Бекзат Саттарханов суреттейтін тасымас,
тың қарсыласының
тың өмірбаянына 5-6 жолдарды суретпен Жеңілсе, жылап
осал емес екенін
жол өлең құрастыру. бейнелеу. жасымас»
білдіретінін мәтінен
Төмен деңгейдегі Төмен деңгейдегі құрастырады.
тауып оқу, оны
оқушыға–мәтінен оқушыға – қолғап Төмен деңгейдегі
сипаттау.
табады. суретін салады. оқушыға –құрастырады.
Төмен деңгейдегі
Орта деңгейдегі Орта деңгейдегі Орта деңгейдегі
оқушыға –тауып оқиды.
оқушыға–оны оқушыға – іс-қимыл оқушыға–оқып,
Орта деңгейдегі
құрастырады. суретін салады. түсіндіреді.
оқушыға – оны
Жоғары деңгейдегі Жоғары деңгейдегі Жоғары деңгейдегі
түсіндіреді.
оқушыға– оқушыға – салған оқушыға–ұқсас
Жоғары деңгейдегі
құрастырылған өлеңді суретке сипаттама мақалдарды
оқушыға – оған
түсіндіреді. береді. табады,түсіндіреді.
сипаттама береді.
Саралау жұмысының үдерісті саралауы бойынша «Олқылықтың орнын толтыр» әдісімен «Ойлан тап»
ойыны арқылы тапсырмалар беріледі.
Мақсаты: Ой қозғау арқылы мәліметтерді балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар
беріледі.Тұсына керек сөзден тауып, жазады. ҚБ

1 топ: 2 топ: 4 топ:
3 топ:
1.Негізгі құралы 1.Күш сынасу 1.Мұз
доп болып түрі 1.Жеңіл атлетика үстінде доп
саналатын түрі жылдамдық қуу
2.Қысқы пен қашықтық
2.Темір 4 топ:
2.Мұз бетінде спорт түрі атпен
арнайы 2.Қазақтық жарысу
сырғанайтын 3.Сарт-сұрт ұлттық ойыны ат
ұру спорт түрі үстінде тартысу
3.Тордың
3.Ауыр атлетика 3. Екі адамның екі
түрі 4. Қандай жағында
ұлттық ойын жекпе-жек спорт
түрі доп ойнау
4. Әдемі жаттығу адамның
математика 4. Мергендер
жасау түрі 4. Судағы
лық ойын
жеңіл
дамытады
Керек сөздер: көркем атлетика
Керек сөздер: көздеп
гимнастика, штангі, Керек сөздер: тоғыз Керек сөздер: судағы
ату, жүгіру, көкпар,
футбол, мәнерлеп құмалақ, палуандар, спорт түрі, велошабандоз,
күресу. волейбол, хоккей.
сырғанау. шаңғы, бокс.
Ойлау дағдыларының Білу Түсіну Қолдану
деңгейі
Мәтіннің Шығарма Берілген
тақырыбын шылыққа тақырып
Бағалау критерийлері анықтай негізделген бойынша өз
алады. сұрақтар ойын қорыта
қояды, жасай біледі,
Критериалды орындайды пайдаланады.
бағалау қолданады.
Жиынтық Қалыптастырушы
бағалау бағалау Ынталандырушы бағалау

Жазуың өте әдемі,
сауатты жазасың...

Дауыс ырғағың өте жақсы
Ықшам сабақтың әсері

Тренер маған
Курс барысында
жаңартылған білім
әріптестерімнен
мазмұнын,КМЖ,
КМЖ құруды, дұрыс
оқу мақсаттары мен
жоспарлауды , кері
сабақ мақсаттарын
байланысты, топтық
жоспарлауды,
жұмыс барысын,
саралап оқудың
жұмысымызды
тиімді әдіс - тәсілін,
қорғауды, тәжірибе
SMAPT формасында
алмасуды үйрендім.
сабақ жүргізуді
үйрендім.

Алдағы уақытта ҚМЖ жоспарлауда саралау әдіс-тәсілдерін
тиімді ,жүйелі жоспарлаймын, әріптестеріме үйрете отырып ,
олардан да талап етемін.

Ұқсас жұмыстар
Саралау тәсілдері тапсырма
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Белсенді оқыту
Сабақ Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре мақсаттары отырып, танымдық қабілеттерін дамыту
Кейбір оқушылар
Қызыл түсті асық
Барлық оқушы
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Оқушылар жан - жақты сызбаға топырақтың қасиеті
Толағай
Пәндер