Саралау оқыту әдісі



Сабақ мақсаттары:
Кейіпкердің іс-қимылдарын және мінезін сипаттау, қарапайым сұрақтар қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жасау, өз сөзімен жеткізу, спорт түрлерін білу, ажырату.
Барлық оқушы: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қою, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жазу
Оқушының көпшілігі: Мысал келтіре отырып, Бекзаттың
іс-қимылына жақсы мінез құлықтарын сипаттап, өз сөзімен жеткізу.
Оқушылардың кейбірі: Берілген қажетті сөздерді пайдаланып, сұрақ қоя отырып көзқарасын білдіру.
Сабақтың тақырыбы: «Мен де спортшы боламын»
«Әдебиеттік оқу» пәні. 2 сынып
Бөлім «Оқылым, жазылым»
Бөлімше 2. 2, 2. 6, 3. 3.
Оқу мақсаттары:
2. 2. 2. 1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу;
2. 2. 6. 1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез - құлқы мен іс - әрекетін бағалау;
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер пайдаланып, шығармашылық жұмыс жазу.

Белсенді оқыту әдісі
Сабағымды жоспарлағанда;
Тыңдалым бойынша белсенді оқытудың «Болжау» әдісі арқылы тақырыпты ашу.
Мақсаты: Болжау кезінде ашық сұрақтармен «алдымен», «содан соң», «сосын», «ақырында» сөздерін пайдалана отырып, тақырыпты анықтайды.
Бейнекөрсетілім көре спорт түрлерімен танысады.
Оқылым бойынша 1 тапсырмада белсенді оқытудың «Шынжыр» әдісі арқылы тізбектей кезекпен-кезек мәтінді оқу.
Мақсаты: Мәтінді дауыстап оқи алады,
сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтарды құрастыра
кейіпкердің іс - әрекетін сипаттай алады.
ҚБ
Жазылым бойынша 3 тапсырмада белсенді оқытудың «Қарқын» әдісімен дәптерге берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.
Мақсаты:
Мәтіннен Бекзат пен қарсыласының қимылы суреттелген жолдарын тауып көркем, әдемі жаза алады .
ЫБ жарайсың, әдемі жазады екенсің

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі бойынша 2 тапсырмада «Жауап беретін әріптес» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
Мақсаты: білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді, оқушылардың қажеттіліктеріне, деңгейіне қарай орындалады. ҚБ
1топтың тапсырмасы:
Бекзат Саттарханов тың қарсыласының осал емес екенін білдіретінін мәтінен тауып оқу, оны сипаттау.
Төмен деңгейдегі оқушыға -тауып оқиды.
Орта деңгейдегі оқушыға - оны түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - оған сипаттама береді.
2 топтың тапсырмасы:
Мұғалім көмегімен Бекзат Саттарханов
тың өмірбаянына 5-6 жол өлең құрастыру.
Төмен деңгейдегі оқушыға-мәтінен табады.
Орта деңгейдегі оқушыға-оны құрастырады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға- құрастырылған өлеңді түсіндіреді.
3топтың тапсырмасы:
Бекзаттың қолбағы мен оның қимылын суреттейтін жолдарды суретпен бейнелеу.
Төмен деңгейдегі оқушыға - қолғап суретін салады.
Орта деңгейдегі оқушыға - іс-қимыл суретін салады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - салған суретке сипаттама береді.
4топтың тапсырмасы:
«Спорт» туралы мақал-мәтелді құрастыру.
«Шын ер жеңсе, тасымас,
Жеңілсе, жылап жасымас» құрастырады.
Төмен деңгейдегі оқушыға -құрастырады.
Орта деңгейдегі оқушыға-оқып,
түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға-ұқсас мақалдарды табады, түсіндіреді.
Саралау оқыту әдісі

Саралау жұмысының үдерісті саралауы бойынша «Олқылықтың орнын толтыр» әдісімен «Ойлан тап» ойыны арқылы тапсырмалар беріледі.
Мақсаты: Ой қозғау арқылы мәліметтерді балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі. Тұсына керек сөзден тауып, жазады. ҚБ
1 топ:
Керек сөздер: көркем гимнастика, штангі, футбол, мәнерлеп сырғанау.
1. Негізгі құралы доп болып саналатын
2. Мұз бетінде арнайы сырғанайтын
3. Ауыр атлетика түрі
4. Әдемі жаттығу жасау түрі
2 топ:
Керек сөздер: тоғыз құмалақ, палуандар, шаңғы, бокс.
1. Күш сынасу түрі
2. Қысқы спорт түрі
3. Сарт-сұрт ұру спорт түрі
4. Қандай ұлттық ойын адамның математика
лық ойын дамытады
3 топ:
Керек сөздер: көздеп ату, жүгіру, көкпар, күресу.
1. Жеңіл атлетика түрі жылдамдық пен қашықтық
2. Қазақтық ұлттық ойыны ат үстінде тартысу
3. Екі адамның жекпе-жек спорт түрі
4. Мергендер
4 топ:
4 топ:
Керек сөздер: судағы спорт түрі, велошабандоз, волейбол, хоккей.
1. Мұз үстінде доп қуу
2. Темір атпен жарысу
3. Тордың екі жағында доп ойнау
4. Судағы жеңіл атлетика

Білу
Түсіну
Қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейі
Бағалау критерийлері
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады.
Шығарма
шылыққа негізделген сұрақтар қояды, орындайды
Берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі,
пайдаланады.
қолданады.
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Жиынтық бағалау
Ынталандырушы бағалау
Жазуың өте әдемі, сауатты жазасың. . .
Дауыс ырғағың өте жақсы

Ықшам сабақтың әсері
Курс барысында әріптестерімнен КМЖ құруды, дұрыс жоспарлауды, кері байланысты, топтық жұмыс барысын, жұмысымызды қорғауды, тәжірибе алмасуды үйрендім.
Тренер маған жаңартылған білім мазмұнын, КМЖ, оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттарын жоспарлауды, саралап оқудың тиімді әдіс - тәсілін, SMAPT формасында сабақ жүргізуді үйрендім.
Алдағы уақытта ҚМЖ жоспарлауда саралау әдіс-тәсілдерін тиімді, жүйелі жоспарлаймын, әріптестеріме үйрете отырып, олардан да талап етемін.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz