Тәжірибелік дағдылар


Slide 1

Жаңартылған оқу бағдарламасын іске асыру: жоспарлау

Бағалау үдерісін ұйымдастыру

Математика пәнінің жаңартылған оқу бағдарламасына сипаттама

1-ресурс - Арифметика және алгебра

Үлестірме материалы 2 - геометриялық және математикалық модельдеу

Бағамдауға арналған жаттығу - Ойлау сипаты

Бастауыш сыныптың оқу бағдарламалары бойынша қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын дайындау және оқу ресурстарын қолдану дағдысын дамыту

Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша бағалау тәсілдерін зерделеу

Оқу үдерісінде қолданылатын кері байланыстың түрлерін білу, тиімді кері байланыс ұсынудың маңызын түсіну

Бастауыш сынып пәндері бойынша орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауды түсіну

Критериалды бағалау жүйесіндегі жиынтық бағалаудың мазмұнын және ұйымдастыру тәртібін білу

Бөлім/ортақ тақырып, тоқсан бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыруды түсіну

Slide 2

ХХІ ғасыр дағдылары

Ойлан-Жұптас-Бөліс

Оқушылардан ХХІ ғасырда қандай дағдылар талап етіледі?

Неліктен олар оқушылар үшін соншалықты маңызды?

Slide 3

Зерттеу дағдылары;

Проблемаларды шешу;

Сын тұрғысынан ойлау;

Өз бетінше оқу;

Ынтымақтастық;

Деректерді өңдеу;

Жасау және жобалау;

Тәжірибелік дағдылар.

Бұл дағдылардың «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасында қамтылуы

ХХІ ғасырдың дағдылары

Notes: Тренерлердің ХХІ ғасырдың дағдыларымен қаншалықты таныс екенін анықтаңыздар. Олар Қазақстанның жалпы білім беретін мектептерінің балалары үшін неліктен маңызды болуы мүмкін. Осы тізім мен бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасының арақатынасын белгілеңіздер.

Slide 4

«Математика» пәнінің мазмұны (бөлімдер мен бөлімшелер)

Slide 5

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

1А бөлім - Сандар мен цифрлар

2А бөлім - 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

3А бөлім - Сандармен амалдар орындау

4А бөлім - Күнделікті өмірдегі есептеулер

1В бөлім - Геометриялық фигуралар

2В бөлім - Сандар және заңдылықтар

3В бөлім - Шамалар. Уақытты бағдарлау

4В бөлім - Жиындар. Логика элементтері

1С бөлім - Шамалар мен өлшемдер

2С бөлім - Шамалар өлшемдері

3С бөлім -

Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

Қосу кестесін қолдану. Есептер

4С бөлім - Нысандардың орналасуы және бағыты

Тоқсандық тақырыптар (1-сынып)

Notes: Оқу жоспарының құрылымын тренермен талқылаңыздар - Оқу жоспарын барынша толық зерделеп, сипаттаңыздар

Slide 6

Оқу жоспары

Notes: Оқу жоспарының құрылымын тренермен талқылаңыздар - Оқу жоспарын барынша толық зерделеп, сипаттаңыздар

Slide 7

«Математика» пәнінде қарым-қатынас дағдыларын дамыту

Айтылым және тыңдалымға арналған жаттығулардың мысалдары:

Топта және дереккөздермен жұмыс істеу (түсіндіру, идеяларын айту) ;

Жобалардың таныстырылымы;

Пікірталасқа қатысу;

Сұрақ қою және олардың жауабын табу;

Мұғаліммен және оқушылармен диалогке қатысу.

Оқылымға арналған жаттығулардың мысалдары:

Мәтіннен тірек сөздерді теріп жазу;

Ғылыми мәтіндермен жұмыс және семантикалық мазмұнды анықтау.

Жазылымға арналған жаттығулардың мысалдары:

Алгоритмдерді құру бойынша нұсқаулық және тапсырманы орындауға арналған нұсқаулық;

Математикалық тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіру және сипаттау, ауызша және жазбаша нысанда;

Тапсырманы қалай орындау керектігі туралы ойлану (ауызша және жазбаша) .

Notes: Оқу бағдарламасы, бөлім 1. 8 (үзінді көшірме) :

Оқу бағдарламасы әртүрлі аудиториялармен тиімді өзара әрекеттестікте бола алатын тұлғаны дамытуға бағытталған. Бұл мақсатқа жетуге қажетті дағдыларды дамыту үлкен диапазондағы өзара әрекеттестік көтермеленетін және бағаланатын, сондай-ақ оқушылар өз ойларын білдіру барысында өздерін сенімді сезінетін ортаны жасаумен және дамытумен қатар жүруі тиіс.

Бүкіл оқу бағдарламасының бойында, оқушылар өздерінің қатарластарымен, мұғалімдерімен және біршама кең аудиториямен ауызша және жазбаша нысандағы әртүрлі құралдарды пайдалана отырып, өзара әрекеттестікте болуға ынталандырылатын болады, сондай-ақ математика тілін дұрыс пайдалана білетін болады.

Тренерлерден мысалдар келтіруін сұраңыз.

Slide 8

Оқу бағдарламасы:. Математика кабинетіне қажетті құрал-жабдықтар

дидактикалық материалдар, анықтамалар, энциклопедиялар кітапханасы;

мұғалімдер үшін анықтамалықтар және әдістемелік әдебиеттер картотекасы;

жеке және топтық тапсырмалары бар оқушыларға арналған тақырыптық каталог;

жаңартылып тұратын компьютерлік бағдарламалармен жасақталған ноутбуктер;

ойындарды әзірлеуге және модельдеуге арналған үстел үсті жүйелері үшін бағдарламалық құралдардың толық жиынтығы;

коммуникациялар желісі;

проектор және экран;

магниттік және қабырғалық маркерлік тақталар;

кеңселік жабдықтар (принтер, сканер және тағы басқалар) ;

кеңістіктік фигураларды (пішіндерді) жобалау үшін қажетті материалдар жиынтығы (жиналмалы материал, жіптер және тағы басқалар) ;

Notes: Осы және осыдан кейінгі слайдты талқылаңыздар - жалпы білім беретін мектептердің алдындағы қандай қиындықтар тұр, бәрінен қолжетімсіз болатыны не, ол қиындықтарды қалай жеңуге болады. Тренерлер қандай стратегияларды пайдаланатын болады?

Ойланыңыздар - жұптарда жұмыс істеңіздер - бөлісіңіздер

Slide 9

түрлі модельдерді құру және тәжірибелер жасау үшін қажетті материалдар: (түрлі-түсті қағаз, картон, пластилин, қайшы, ойын шаршылары, әр түрлі жіптер, түрлі-түсті шарлар жиынтығы, домино, таяқшалар, өлшеуіш материалдар және т. б. ) ;

сөрелері бар кітап шкафы;


Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Оқушылар жағдаймен
Қарым - қатынас дағдыларының маңыздылығы
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Әртүрлі мамандықтағы дәрігердің профессиограммасы
Тиімді қарым - қатынас орнату және байланыс түрлері
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
Талаптардың кездейсоқ процестері мен ағындарын моделдеу
Тәрбиелеу мен оқыту әдістері
Критериалды бағалау артықшылықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz