Тәжірибелік дағдылар
Презентация қосу
Жаңартылған оқу бағдарламасын
іске асыру: жоспарлау
Бағалау үдерісін Математика пәнінің жаңартылған оқу
ұйымдастыру бағдарламасына сипаттама
1-ресурс - Арифметика және алгебра
Үлестірме материалы 2 - геометриялық және
математикалық модельдеу
Бағамдауға арналған жаттығу – Ойлау сипаты
• Бастауыш сыныптың оқу бағдарламалары бойынша қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларын дайындау және оқу ресурстарын қолдану дағдысын дамыту
• Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша бағалау тәсілдерін зерделеу
• Оқу үдерісінде қолданылатын кері байланыстың түрлерін білу, тиімді кері байланыс
ұсынудың маңызын түсіну
• Бастауыш сынып пәндері бойынша орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауды
түсіну
• Критериалды бағалау жүйесіндегі жиынтық бағалаудың мазмұнын және
ұйымдастыру тәртібін білу
• Бөлім/ортақ тақырып, тоқсан бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау және
ұйымдастыруды түсіну
ХХІ ғасыр дағдылары
Ойлан-Жұптас-Бөліс
• Оқушылардан ХХІ ғасырда қандай дағдылар талап
етіледі?
• Неліктен олар оқушылар үшін соншалықты
маңызды?
ХХІ ғасырдың дағдылары
• Зерттеу дағдылары;
• Проблемаларды шешу;
• Сын тұрғысынан ойлау;
• Өз бетінше оқу;
• Ынтымақтастық;
• Деректерді өңдеу;
• Жасау және жобалау;
• Тәжірибелік дағдылар.
Бұл дағдылардың «Математика» пәні бойынша оқу
бағдарламасында қамтылуы
«Математика» пәнінің мазмұны (бөлімдер
мен бөлімшелер)
Тоқсандық тақырыптар (1-сынып)
1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан
1А бөлім - Сандар 2А бөлім – 20 3А бөлім – 4А бөлім -
мен цифрлар көлеміндегі Сандармен Күнделікті өмірдегі
сандарды қосу амалдар орындау есептеулер
және азайту
1В бөлім - 2В бөлім - Сандар 3В бөлім – 4В бөлім –
Геометриялық және заңдылықтар Шамалар.Уақытты Жиындар. Логика
фигуралар бағдарлау элементтері
1С бөлім - 2С бөлім – 3С бөлім – 4С бөлім -
Шамалар мен Шамалар Теңдік және Нысандардың
өлшемдер өлшемдері теңсіздік. Теңдеу орналасуы және
бағыты
Қосу кестесін
қолдану. Есептер
Оқу жоспары
«Математика» пәнінде қарым-қатынас
дағдыларын дамыту
Айтылым және тыңдалымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Топта және дереккөздермен жұмыс істеу (түсіндіру, идеяларын айту);
• Жобалардың таныстырылымы;
• Пікірталасқа қатысу;
• Сұрақ қою және олардың жауабын табу;
• Мұғаліммен және оқушылармен диалогке қатысу.
Оқылымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Мәтіннен тірек сөздерді теріп жазу;
• Ғылыми мәтіндермен жұмыс және семантикалық мазмұнды анықтау.
Жазылымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Алгоритмдерді құру бойынша нұсқаулық және тапсырманы орындауға
арналған нұсқаулық;
• Математикалық тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіру және
сипаттау, ауызша және жазбаша нысанда;
• Тапсырманы қалай орындау керектігі туралы ойлану (ауызша және жазбаша).
Оқу бағдарламасы:. Математика кабинетіне
қажетті құрал-жабдықтар
• дидактикалық материалдар, анықтамалар, энциклопедиялар
кітапханасы;
• мұғалімдер үшін анықтамалықтар және әдістемелік әдебиеттер
картотекасы;
• жеке және топтық тапсырмалары бар оқушыларға арналған тақырыптық
каталог;
• жаңартылып тұратын компьютерлік бағдарламалармен жасақталған
ноутбуктер;
• ойындарды әзірлеуге және модельдеуге арналған үстел үсті жүйелері
үшін бағдарламалық құралдардың толық жиынтығы;
• коммуникациялар желісі;
• проектор және экран;
• магниттік және қабырғалық маркерлік тақталар;
• кеңселік жабдықтар (принтер, сканер және тағы басқалар);
• кеңістіктік фигураларды (пішіндерді) жобалау үшін қажетті материалдар
жиынтығы (жиналмалы материал, жіптер және тағы басқалар);
Математика кабинетіне қажетті құрал-жабдықтар
• түрлі модельдерді құру және тәжірибелер жасау үшін қажетті материалдар: (түрлі-түсті
қағаз, картон, пластилин, қайшы, ойын шаршылары, әр түрлі жіптер, түрлі-түсті шарлар
жиынтығы, домино, таяқшалар, өлшеуіш материалдар және т.б.);
• сөрелері бар кітап шкафы;
• санауға арналған материалдар (бұршақтар, тиындар, фишкалар, геометриялық
фигуралар);
• магниттік фигуралар және белгілер;
• жеке маркерлік тақталар, геометриялық фигураларды құруға арналған изометриялық
тақталар;
• баспа материалы (көбейту кестесі, есептегіштер, өлшем бірліктер кестелері және т.б.);
• демонстрациялауға арналған жабдық (сағат циферблаты, таразы, кіші габаритті станок,
геометриялық денелер жиынтығы, тұтас шеңбер мен оның бөліктері және тағы
басқалар);
• өлшеуіш жабдықтардың толық жиынтығы;
• мультимедиялық құралдар (компакт дискілер, бейне фильмдер);
• калькуляторлар.
Сабақ жоспарлау
- Оқу мақсаттарын таңдау;
- Сабақ тақырыбын анықтау;
- Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына
сәйкес);
- Бағалау критерийлерін дайындау, тапсырма құрастыру кезінде
саралау тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау
дағдыларының деңгейлеріне бөлу;
- Сабақ тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері
белгіленгеннен кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ
жоспарының үлгісін пайдалану);
- Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты
жоспарлау;
- Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған
мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
- Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және
мақсатқа қол жеткізу туралы қорытынды жасайтындай
тапсырмаларды таңдау, дескрипторлар әзірлеу, т.б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz