Тәжірибелік дағдылар




Презентация қосу
Жаңартылған оқу бағдарламасын
іске асыру: жоспарлау
Бағалау үдерісін Математика пәнінің жаңартылған оқу
ұйымдастыру бағдарламасына сипаттама
1-ресурс - Арифметика және алгебра

Үлестірме материалы 2 - геометриялық және
математикалық модельдеу
Бағамдауға арналған жаттығу – Ойлау сипаты

• Бастауыш сыныптың оқу бағдарламалары бойынша қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларын дайындау және оқу ресурстарын қолдану дағдысын дамыту
• Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша бағалау тәсілдерін зерделеу
• Оқу үдерісінде қолданылатын кері байланыстың түрлерін білу, тиімді кері байланыс
ұсынудың маңызын түсіну
• Бастауыш сынып пәндері бойынша орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауды
түсіну
• Критериалды бағалау жүйесіндегі жиынтық бағалаудың мазмұнын және
ұйымдастыру тәртібін білу
• Бөлім/ортақ тақырып, тоқсан бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау және
ұйымдастыруды түсіну
ХХІ ғасыр дағдылары

Ойлан-Жұптас-Бөліс

• Оқушылардан ХХІ ғасырда қандай дағдылар талап
етіледі?
• Неліктен олар оқушылар үшін соншалықты
маңызды?
ХХІ ғасырдың дағдылары

• Зерттеу дағдылары;
• Проблемаларды шешу;
• Сын тұрғысынан ойлау;
• Өз бетінше оқу;
• Ынтымақтастық;
• Деректерді өңдеу;
• Жасау және жобалау;
• Тәжірибелік дағдылар.
Бұл дағдылардың «Математика» пәні бойынша оқу
бағдарламасында қамтылуы
«Математика» пәнінің мазмұны (бөлімдер
мен бөлімшелер)
Тоқсандық тақырыптар (1-сынып)
1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан
1А бөлім - Сандар 2А бөлім – 20 3А бөлім – 4А бөлім -
мен цифрлар көлеміндегі Сандармен Күнделікті өмірдегі
сандарды қосу амалдар орындау есептеулер
және азайту

1В бөлім - 2В бөлім - Сандар 3В бөлім – 4В бөлім –
Геометриялық және заңдылықтар Шамалар.Уақытты Жиындар. Логика
фигуралар бағдарлау элементтері

1С бөлім - 2С бөлім – 3С бөлім – 4С бөлім -
Шамалар мен Шамалар Теңдік және Нысандардың
өлшемдер өлшемдері теңсіздік. Теңдеу орналасуы және
бағыты
Қосу кестесін
қолдану. Есептер
Оқу жоспары
«Математика» пәнінде қарым-қатынас
дағдыларын дамыту
Айтылым және тыңдалымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Топта және дереккөздермен жұмыс істеу (түсіндіру, идеяларын айту);
• Жобалардың таныстырылымы;
• Пікірталасқа қатысу;
• Сұрақ қою және олардың жауабын табу;
• Мұғаліммен және оқушылармен диалогке қатысу.
Оқылымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Мәтіннен тірек сөздерді теріп жазу;
• Ғылыми мәтіндермен жұмыс және семантикалық мазмұнды анықтау.
Жазылымға арналған жаттығулардың мысалдары:
• Алгоритмдерді құру бойынша нұсқаулық және тапсырманы орындауға
арналған нұсқаулық;
• Математикалық тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіру және
сипаттау, ауызша және жазбаша нысанда;
• Тапсырманы қалай орындау керектігі туралы ойлану (ауызша және жазбаша).
Оқу бағдарламасы:. Математика кабинетіне
қажетті құрал-жабдықтар
• дидактикалық материалдар, анықтамалар, энциклопедиялар
кітапханасы;
• мұғалімдер үшін анықтамалықтар және әдістемелік әдебиеттер
картотекасы;
• жеке және топтық тапсырмалары бар оқушыларға арналған тақырыптық
каталог;
• жаңартылып тұратын компьютерлік бағдарламалармен жасақталған
ноутбуктер;
• ойындарды әзірлеуге және модельдеуге арналған үстел үсті жүйелері
үшін бағдарламалық құралдардың толық жиынтығы;
• коммуникациялар желісі;
• проектор және экран;
• магниттік және қабырғалық маркерлік тақталар;
• кеңселік жабдықтар (принтер, сканер және тағы басқалар);
• кеңістіктік фигураларды (пішіндерді) жобалау үшін қажетті материалдар
жиынтығы (жиналмалы материал, жіптер және тағы басқалар);
Математика кабинетіне қажетті құрал-жабдықтар
• түрлі модельдерді құру және тәжірибелер жасау үшін қажетті материалдар: (түрлі-түсті
қағаз, картон, пластилин, қайшы, ойын шаршылары, әр түрлі жіптер, түрлі-түсті шарлар
жиынтығы, домино, таяқшалар, өлшеуіш материалдар және т.б.);
• сөрелері бар кітап шкафы;
• санауға арналған материалдар (бұршақтар, тиындар, фишкалар, геометриялық
фигуралар);
• магниттік фигуралар және белгілер;
• жеке маркерлік тақталар, геометриялық фигураларды құруға арналған изометриялық
тақталар;
• баспа материалы (көбейту кестесі, есептегіштер, өлшем бірліктер кестелері және т.б.);
• демонстрациялауға арналған жабдық (сағат циферблаты, таразы, кіші габаритті станок,
геометриялық денелер жиынтығы, тұтас шеңбер мен оның бөліктері және тағы
басқалар);
• өлшеуіш жабдықтардың толық жиынтығы;
• мультимедиялық құралдар (компакт дискілер, бейне фильмдер);
• калькуляторлар.
Сабақ жоспарлау

- Оқу мақсаттарын таңдау;
- Сабақ тақырыбын анықтау;
- Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына
сәйкес);
- Бағалау критерийлерін дайындау, тапсырма құрастыру кезінде
саралау тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау
дағдыларының деңгейлеріне бөлу;
- Сабақ тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері
белгіленгеннен кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ
жоспарының үлгісін пайдалану);
- Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты
жоспарлау;
- Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған
мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
- Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және
мақсатқа қол жеткізу туралы қорытынды жасайтындай
тапсырмаларды таңдау, дескрипторлар әзірлеу, т.б.

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар жағдаймен
Қарым - қатынас дағдыларының маңыздылығы
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Әртүрлі мамандықтағы дәрігердің профессиограммасы
Тиімді қарым - қатынас орнату және байланыс түрлері
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
Талаптардың кездейсоқ процестері мен ағындарын моделдеу
Тәрбиелеу мен оқыту әдістері
Критериалды бағалау артықшылықтары
Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастыру өрісіне кіретін ойлау үдерісін жүзеге асыру
Пәндер