Сабақтан кейінгі талқылау


Slide 1

Lesson Study әдісін мектептерде қолдану

Тошия Чичибу,

Жапонияның білім саласындағы ғылыми зерттеулер институтының бас ғылыми қызметкері

chichibu@niechr. go. jp

Slide 2

Lesson study/зерттеу сабағы

Зертеу сабағы қарапайым идея болып табылады. Егер сіз оқытуды жақсартқыңыз келсе, онда басқа мұғалімдермен бірге жұмыс істеу-жоспарлау, бақылау және сабақ бойынша ой жүгіртудің қаншалықты маңызды екені анық емес пе?

(Lewis, 2002)

Slide 3

Глоссарий

Lesson Study: сабақтың сапасын жақсарту үдерісі - сабақты жоспарлау, сабақтың жоспарын талқылау, өткізілген сабақты зерттеу, сабақтан кейін талқылау

Сабақты зерттеу: сабақты Lesson Study аясында зерттеу

Сабақтан соң талқылау: бақылаушылардың бақылау нәтижесімен бір-бірімен алмасу мақсатында талқылау жүргізу немесе сабақты жақсарту үшін жаңа идеяларды ойлап шығару

Slide 4

Оқытуды жақсарту

Slide 5

Lesson Study әдісі

Notes: В типовой японской школе Lesson study проводится несколько раз в год.

В ходе Lesson Study один из учителей добровольно вызывается отвечать за урок-исследование и написание плана урока примерно за месяц до его проведения.

Затем учитель представляет свой план урока на собрании учителей, преподающих один и тот же предмет или работающих в одной и той же возрастной группе. После обсуждения учитель вносит изменения в план урока.

В некоторых случаях цикл обсуждений и внесения изменений в план повторяется несколько раз.

В отдельных случаях учитель может обратиться к наблюдателю из школьной администрации за помощью в улучшении плана урока.

В ходе урока-исследования учитель проводит урок в своем классе, используя улучшенный план урока.

Учителя школы, среди которых есть учителя того же класса или предмета, наблюдают за уроком.

Когда урок-исследование заканчивается, инструктор и наблюдатели обсуждают его.

Иногда внешние советники, такие как наблюдатели из школьной администрации или университетские профессора присоединяются к обсуждению по просьбе учителей и дают советы.

Slide 6

Қандай айырмашылықтар?

Ашық сабақ

Lesson study

Бақылау

Өз еркімен

Міндетті түрдегі әр жылдық жоспар

Сабақтың жоспары

Жаттығулар/Тапсырмалар

Жаттығулар/тапсырмалар және жауаптар

Көзқарас

Мұғалімге көңіл бөлінеді

Оқушыға көңіл бөлінеді

Сабақтан кейінгі талқылау

Сабақты бағалау

Өзін дамыту

Slide 7

1 қадам: команданың құрылуы

Біз қанша уақыт кездесуіміз қажет?

Кездесулерімізде қалай жазба жүргізуіміз керек?

Біз нені басшылыққа алуымыз керек?

Сабаққа қатысушылардың келісімі қажет пе?

Slide 8

Ұсынымдар Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз?

Команда 3-6 мұғалімнен тұрады.

Команда кездеспес бұрын, сабақты зерттеу нұскауын оның әр мүшесі қарап шығуы керек

Бірінші жиналыста кім жазба жүргізетінін анықтап, тағы басқа да рольдерді үлестіріп беру керек. Сабақ басталмас бұрын 2 ден 6 кездесуге дейін болуы керек

Қатысушылардан алған мәліметтерді қолдану үшін рұқсат сұраңыз.

Slide 9

Мектеп басшыларының дайындығы

Ашық сабақ

Lesson study

Өз еркімен

Міндетті, жылдық жоспарға сай

Slide 10

Мектепті басқару жүйесі

Slide 11

Lesson Study әдісі бойынша жүргізу графигі

Ашық сабақты жүргізуге жауапты

Ашық сабақты жүргізу күні

Сабақты ң жоспарын талкылау күні

сент

окт

нояб

дек

янв

фев

мар

апр

май

Slide 12

Дүйс

Сейс

Сәр

Бейс

Жұма

1

математика

2

Жаратылыстану

3

Химия

4

Мектептегі түскі ас

5

6

Сабақ кестесі

LS бойынша оқыту мектепте аптаның белгілі бір уақытында өтеді .

LS ға байлынысты жиналыстар мен жұмыстар үшін сабақ кестесінде бос орындар бар .

Slide 13

2 қадам:оқытудың мақсатын құру

Оқыту мақсаты мен оқу мақсаты бірдей ма?

Мақсат қоя білу нәтижеге қалай әсер етеді?

Мақсат тек ақадемиялық білімге ғана жұмылдырылады ма?

Slide 14

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Сабақ қандай тақырыпқа негізделеді? Неге сол тақырыпты таңдадыңыз?

Сабақта қандай даму мақсаттары (дағды, қабілеттілік, сезім) алға қойылған?

Қандай нақты оқыту мақсатын жоспарлайсыз? Жоспарда оқушылар сабақтың нәтижесінде нені біліп/нені істей алатынын жазу.

Ұсынымдар

Slide 15

3 қадам: Сабақты жоспарлау

Зерттеу сабағы оқыту әдісі мен стратегияны жазып коюы керек пе?

Қандай стратегиялар оқушылардың ой өрісін нақты көрсете алады?

Болып кеткен сабақты қолдануға болады ма ?

Сабақтың жоспары қаншалықты толық болуы керек?

Slide 16

5 класс Жапониядағы математика сабағы

Сабақтың тақырыбы: “Ондық сандардың көбейтілуі”

Сабақтың мақсаты

Бүтін сандардың көбейтілуі мен бөлінуін түсіне отырып, ондық сандардың көбейтілуі мен бөлінуін меңгеру.

Материалдар

Сүтке арналған қағаз пакеттері

Slide 17

Сабақтың кезеңі/Уақыт

Оқушыларға арнылған жаттығулар мен тапсырмалар

Кіріспе

Оқушыларға 6 сүт пакетін көрсетіңіз

Тақтаға негізгі сұрақты жазып қойыңыз

“6 сүт пакеті 0. 3 литрден тұрады. Жалпы қанша сүт бар”

Негізгі тапсырма 1

(10мин)

Сұрақ“Осы есепті қалай шешуді ойлан”

Болжамданған шешу жолдары

・біз қосуды қолдана аламыз

0. 3+0. 3+0. 3+0. 3+0. 3+0. 3=

・Біз көбейтуді қолдана аламыз

0. 3×6

Сұрақ “Неге 0. 3×6?”

Болжамданған жауап

・Бір бірлікте (бір пакеттегі сүт) × (пакеттегі) бірлік сандар

Slide 18

Сабақтың кезеңі/Уақыт

Оқушыларға арналған жаттығулар мен тапсырмалар

Сұрақ “Есеп шығарудың сендер бұрын үйренгеннен қандай айырмашылығы бар?”

Оқушының жауабы

・ондық сандарды қодану

Негізгі тапсырма 2

(10мин)

Сұрақ ”Сендер 0. 3×6? ны қалай шығарасыңдар” Жеке ойланыңдар

Болжамданған идея

・0. 3 бұл 0. 1 3 реттен

3×6 = 18

0. 1 ×18=1. 8

・0. 3×10=3

3×6 = 18

18÷10 = 1. 8

Мұғалім барлық идеяларды тексеріп шығуы тиіс)

Slide 19

Сабақ кезеңі/Уақыт

Оқушыларға арнылған жаттығулар мен тапсырмалар

Негізгі тапсырма 3

(15мин)

идеялармен алмасу

Өз идеясын анық жеткізе алу

Идеяларды бір бірімен талқылау

Қорытынды

(5мин)

Сабақтың қорытындысын шығарамыз:

0. 3 білдіреді 0. 1 3 реттен

3×6 = 18

18, білдіреді 0. 1 18 реттен

Сондықтан жауап 1. 8

Оқулықтан практикалық есептер

Slide 20

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Сабақта қандай стратегиялар мен оқу материалдарын қолданады? Нәтижесі қандай болады?

Оқушының жұмысын, оның ойын қалай анықтай аламыз?

Стратегиялар қандай жолдармен оқушыларға оқудың мақсатына жетуге көмектеседі? Оқушылардың сұрақтар мен тапсырмаларға берген жауаптарын бақылаңыз.

Ұсынымдар

Slide 21

4 қадам: зерттеу жоспары

Қандай қосымша дәлелдемелерді жинауға болады?

Сырттан бақылаушыларды шақыру керек пе, олай болса олар не істеуі керек?

Оқушылардың үлгерімін бағалау үшін тесттер беру керек пе(алдын және кейін) ?

Slide 22

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Оқушыларды бақылағанда сіздің жоспарыңыз қандай?

Бақылаудың қандай стратегияларын қолданасыз (мысалы, жазбалар, координациялық сұрақтар, бақылау- тексеру) ?

Қандай ой өрістегі және қандай тәртіптегі оқушыларға көңіл бөлесіз?

Қандай қосымша дәлелдемелерді жинайсыз (мысалы, оқушылардың жазба жұмыстары, оқу мақсатына сай олардың нәтижелілігі) ?

Ұсынымдар

Slide 23

Сабақты зерттеу барысындағы бақылауда

Бақылау барысында неге көңіл бөлетініңізді алдын ала келісіңіз

Бақылаушылардың көңілін аудару үшін бірнеше негізгі оқушыларды таңдап алуға болады

Әр оқушы қалай үйреніп жатқанын бақылау керек

Барлық оқушыларды бақылау үшін тұрып тұрған жөн

Бақылау нәтижелерімен пікір алмасу үшін бақылауды өзіңіз істейтін буындағы әріптестеріңізбен өткізген жөн

Slide 24

5 қадам: Оқыту және бақылау

Мұғалімнің «терісі қалың болу керек», бұны қалай істеуге болады?

Бақылаушылардың қатысуы оқушылардың үлгеріміне теріс әсер бермеуі керек

Команда мүшелері бірге сабақ жүргізе алады ма?

Мұғалім оқыту барысында сабаққа өзгертулер енгізе алады ма?

Slide 25

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Өзіңіз хабардар болған формаға қол қойғаныңызға көз жеткізіңіз.

Сабақтың көшірмесін, оқу материалдарын және бақылаушыларға арналған нұсқауды әкеліп, таратып беріңіз.

Ұсынымдар

Slide 26

Сабақтан кейінгі талқылау

Ашық сабақ

Lesson study

Сабақтың бағасы

Өзін өзі дамыту

Slide 27

Дискуссия немесе диалог

Дискуссия

Диалог

Мақсат: қорытындыға келу

Мақсат: әріптестердің ойын түсіну

Логикалық және сыни тұрғыдан ойлау дағдылары

Тыңдай алу және ести алу

Өз пікірлерін жеткізбейді

Өз пікірлерін жеткізеді

Басқа қатысушылар қарсыластар болады

Басқа қатысушылар қарсыластар болмайды

P. Senge (П. Синдж) ұйымның дамуы туралы идея енгізген танымал адам. (“The Fifth Discipline”(1990) «Пятая дисциплина») .

Slide 28

Сабақты талқылау қалай өтеді?

Талқылаудың мақсаты:

Әр мұғалімнің көрегенділігінің артуы

Барлық қатысушылардың сабаққа байланысты терең кері байлынысы

Мұғалімнің сабағына немесе іс әрекеттеріне баға қоймау

Құралдар

Стикерлер (шамамен 5×7мм, 10 парақ әр қатысушыға)

Постерлер (шамамен 80 см×100 см)

Маркерлер (түрлі түсті)

Slide 29

Талқылау кезеңі (үлгі)

2 мин

5-6 мұғалімнен тұратын топ құрыңыз

Топтың көмекшісін атаңыз

5 мин

Ойларыңызды стикерлерге жазып алыңыз

3 мин


Ұқсас жұмыстар
Сабақтан алғаным
Lesson study үдерісінің маңыздылығын
Циклдік алгоритмдер
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Сабақты жоспарлау
Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің миссиясында
Анасын сағынған бала
Қызыл түсті асық
Жаһандану мәселелері
Жағдаяттық технологиялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz