Сабақ тақырыптары



Сабақ тақырыптары
Жаратылыстану
Жаратылыстану сабағының моделі
Жаратылыстану сабағын жоспарлау
Жаратылыстану сабағын жоспарлау
Ықшамсабақты жоспарлау

Тиімді кері байланыс
Талқылау
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қажеттіліктерін анықтау тәсілдері
Сіз өз сыныбыңызда оқушылардың қажеттіліктерін анықтау үшін қандай стратегияларды қолданасыз?

Сабақ жоспарлау
Жаратылыстану сабағын жоспарлау
Пәннің оқу-әдістемелік кешені, оқу бағдарламасы, оқу жоспары
«Жаратылыстану» пәнінен 4-сынып бойынша белсенді сабақ жоспарын дайындау, қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын әзірлеу.
Жұмысты қорытындылау: «Жәрмеңке» әдісі.

Ықшамсабақ жоспарлау және өткізу
«Жаратылыстану» пәні бойынша ықшамсабақ жоспарлау және ықшамсабақ беру тәжірибесін жетілдіру

Оқу мақсаттарын таңдау;
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес) ;
Бағалау критерийлерін дайындау; тапсырма құрастыру кезінде саралау тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының деңгейлеріне бөлу;
Сабақ тақырыбы, мақсаттары және бағалау критерийлері белгіленгеннен кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану) ;
Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау;
Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңдау, дескрипторлар әзірлеу, т. б.
Сабақ жоспарлау

Оқулық, оқу бағдарламасы, оқу жоспарымен жұмыс
Пән бойынша оқу мақсаттарына сәйкес әр түрлі деңгейлі тапсырмалар дайындау
Сабақ жаспарында мұғалімдер пәннің оқу жоспарындағы (орта мерзімді жоспар) жаттығулар стратегиялар мен тапсырмалардың көмегімен саралауды қалай қамтамасыз ететінін қарастырады.
Сабақ жоспарында:
сыныптағы көпшілік оқушылардың оқу мақсатына қол жеткізудегі прогресін көрсетуге мүмкіндік беретін тапсырмалар;
көбірек қолдауға мұқтаж оқушыларға арналған тапсырмалар;
анағұрлым күрделі тапсырмалары орындайтын оқушыларға арналған тапсырмалар қарастырылады.
Зерттеуге негізделген оқу
Сабақ жоспарлау

сабақ мақсатының, тілдік мақсаттардың дұрыс анықталуы;
бағалау критерийлерінің белгіленуі;
оқыту әдістерінің тиімді таңдалуы;
оқушылардың сабақта жұмыс істеу түрі, оқыту үлгілерінің (жеке, жұптық, топтық, бүкіл сыныптық) үйлесімділігі;
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың тиімді таңдалуы;
тапсырмаларға сәйкес дескрипторлардың анықталуы;
үйге берілетін тапсырмалардың дайындалуы;
саралау тапсырмаларының дайындалуы;
бақылау, бағалау түрлерінің анықтығы;
сабақты қорытындылауға қажетті сұрақтардың дайындалуы
сабақтың ресурстармен жабдықталуы (қосымша оқу материалдары, т. б. )
Сабақ жоспарын бағалау барысында ескеру:

МОДЕРАЦИЯ
Талқылау:
Модерация деген не?
Тоқсандық жиынтық бағалаудың модерациясы дегеніміз не?
Аталған үдеріске кімдер қатысады?

МОДЕРАЦИЯ
Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін талқылау үдерісі.
Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін мұғалімдердің талқылауы үшін белгіленген.
Модерация:
бірдей сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің қатысуымен өтеді;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолданудың тәсілі арқылы жұмысты бастапқы бағалауды талқылайды.
Білу маңызды:
Модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін.
Модерациялау бойынша төраға әдістемелік бірлестіктің жетекшісімен қатар кез келген пән мұғалімі болуы мүмкін.
Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау тәртібі Критериалды бағалау ережелерімен белгіленеді

МОДЕРАЦИЯ
Мұғалімнің әрекеті

Модерацияны тиімді өткізу үшін жасалатын жағдайлар
Ынтымақтас
тық мәдениеті
Ашық және айқын қарым-қатынас
Тиімді кері байланыс
Кәсіби қолдау
МОДЕРАЦИЯ

МОДЕРАЦИЯ
Тапсырма:
Қойылған балды балл қою кестесімен салыстыру.
Нәтижесін жұпта талқылау.
Нәтижелерге қажетті өзгерістерді енгізу.
Notes: Прописать алгоритм модерации

МОДЕРАЦИЯ
1-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңыз: 73 + 25 - (46 - 27) (4 балл)
Балл қою кестесі
Сұрақ
Жауап
Балл
Қосымша нұсқаулар
1
Дұрыс амалдар ретін таңдайды
Қосу нәтижесін алады 98
Азайту нәтижесін алады 19
Азайту нәтижесін алады 79
1
1
1
1
Бірінші амал қосу қабылданады
?
Тапсырма 2. Әсеттің қадамының ұзындығы 7 дм, ал Әнуардың қадам ұзындығы 20 см-ге кем. Әнуардың қадамының ұзындығын табыңыз. Жауабыңызды сантиметрмен жазыңыз. (2 балл)
Балл қою кестесі
Сұрақ
Жауап
Балл
Қосымша нұсқаулар
2
Өлшем бірліктерін түрлендіреді
7 дм = 70 см
70 - 20 = 50
1
1
Notes: Прописать алгоритм модерации

А оқушы
Notes: Прописать алгоритм модерации

С оқушы
Notes: Прописать алгоритм модерации


МОДЕРАЦИЯ

Математика

*
Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
Notes: Дереккөз: Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі: апробация және енгізу. Можаева О. И., Шилибекова А. С.

*
Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
Бөлім/ортақ тақырып бойынша балл қою
Бағалау критерийлері мен оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы
Оқу жетістігі деңгейі
Сипаттама
5 балдық шәкілге ауыстырғандағы болжам баға
Төмен деңгей
пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді
жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі
ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай қорытынды қалыптастырады
жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады
1 -2 бағаға сәйкес
Орта
деңгей
пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді
әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады
ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты аргументтерді келтіре алады
әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және қолданады
тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді
3-4 бағаға сәйкес
Жоғары деңгей
пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді
қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады
әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz