Сабақ тақырыптары




Презентация қосу
Сабақ тақырыптары
Жаратылыстану Жаратылыстану сабағының моделі

Жаратылыстану сабағын жоспарлау

Жаратылыстану сабағын жоспарлау

Ықшамсабақты жоспарлау
Тиімді кері байланыс

Талқылау

Бастауыш сынып оқушыларының
танымдық қажеттіліктерін анықтау
тәсілдері
Сіз өз сыныбыңызда оқушылардың
қажеттіліктерін анықтау үшін қандай
стратегияларды қолданасыз?
Сабақ жоспарлау

Жаратылыстану сабағын жоспарлау

Пәннің оқу-әдістемелік кешені, оқу
бағдарламасы, оқу жоспары
«Жаратылыстану» пәнінен 4-сынып бойынша
белсенді сабақ жоспарын дайындау,
қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын
әзірлеу.

Жұмысты қорытындылау: «Жәрмеңке» әдісі.
Ықшамсабақ жоспарлау және өткізу

«Жаратылыстану» пәні бойынша
ықшамсабақ жоспарлау және ықшамсабақ
беру тәжірибесін жетілдіру
Сабақ жоспарлау

Оқу мақсаттарын таңдау;
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес);
Бағалау критерийлерін дайындау; тапсырма құрастыру кезінде саралау
тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының
деңгейлеріне бөлу;
Сабақ тақырыбы, мақсаттары және бағалау критерийлері белгіленгеннен
кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану);
Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау;
Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына
қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол
жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңдау,
дескрипторлар әзірлеу, т.б.
Зерттеуге негізделген оқу
Сабақ жоспарлау

Оқулық, оқу бағдарламасы, оқу жоспарымен жұмыс
Пән бойынша оқу мақсаттарына сәйкес әр түрлі деңгейлі
тапсырмалар дайындау
Сабақ жаспарында мұғалімдер пәннің оқу жоспарындағы (орта
мерзімді жоспар) жаттығулар стратегиялар мен тапсырмалардың
көмегімен саралауды қалай қамтамасыз ететінін қарастырады.
Сабақ жоспарында:
-сыныптағы көпшілік оқушылардың оқу мақсатына қол
жеткізудегі прогресін көрсетуге мүмкіндік беретін
тапсырмалар;
-көбірек қолдауға мұқтаж оқушыларға арналған тапсырмалар;
-анағұрлым күрделі тапсырмалары орындайтын оқушыларға
арналған тапсырмалар қарастырылады.
Сабақ жоспарын бағалау барысында ескеру:
сабақ мақсатының, тілдік мақсаттардың дұрыс анықталуы;
бағалау критерийлерінің белгіленуі;
оқыту әдістерінің тиімді таңдалуы;
оқушылардың сабақта жұмыс істеу түрі, оқыту үлгілерінің
(жеке, жұптық, топтық, бүкіл сыныптық) үйлесімділігі;
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың тиімді
таңдалуы;
тапсырмаларға сәйкес дескрипторлардың анықталуы;
үйге берілетін тапсырмалардың дайындалуы;
саралау тапсырмаларының дайындалуы;
бақылау, бағалау түрлерінің анықтығы;
сабақты қорытындылауға қажетті сұрақтардың дайындалуы
сабақтың ресурстармен жабдықталуы (қосымша оқу
материалдары, т.б.)
МОДЕРАЦИЯ

Талқылау:

Модерация деген не?
Тоқсандық жиынтық бағалаудың модерациясы дегеніміз не?
Аталған үдеріске кімдер қатысады?
МОДЕРАЦИЯ

Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының
нәтижесін талқылау үдерісі.

Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін
мұғалімдердің талқылауы үшін белгіленген.
Модерация:
бірдей сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің қатысуымен өтеді;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолданудың тәсілі арқылы жұмысты
бастапқы бағалауды талқылайды.
Білу маңызды:
Модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін.
Модерациялау бойынша төраға әдістемелік бірлестіктің жетекшісімен қатар кез келген пән
мұғалімі болуы мүмкін.

Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау тәртібі Критериалды бағалау ережелерімен
белгіленеді
МОДЕРАЦИЯ
Мұғалімнің әрекеті
МОДЕРАЦИЯ

Модерацияны тиімді өткізу үшін жасалатын жағдайлар

Ашық және Кәсіби
Ынтымақтас Тиімді кері
айқын қарым- қолдау
тық мәдениеті байланыс
қатынас
МОДЕРАЦИЯ
Тапсырма:

Қойылған балды балл қою кестесімен
салыстыру.
Нәтижесін жұпта талқылау.
Нәтижелерге қажетті өзгерістерді енгізу.
МОДЕРАЦИЯ
1-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңыз: 73 + 25 – (46 – 27) (4 балл)
Балл қою кестесі

Сұра
Жауап Балл Қосымша нұсқаулар
қ
1 Дұрыс амалдар ретін таңдайды 1 Бірінші амал қосу
қабылданады
Қосу нәтижесін алады 98 1

Азайту нәтижесін алады 19 1
?
Азайту нәтижесін алады 79 1

Тапсырма 2. Әсеттің қадамының ұзындығы 7 дм, ал
Әнуардың қадам ұзындығы 20 см-ге кем. Әнуардың
қадамының ұзындығын табыңыз. Жауабыңызды
сантиметрмен жазыңыз. (2 балл)
Балл қою кестесі
Сұрақ Жауап Балл Қосымша нұсқаулар

2 Өлшем бірліктерін 1
түрлендіреді
7 дм = 70 см
70 – 20 = 50
А оқушы
С оқушы
МОДЕРАЦИЯ
Математика
Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу

Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
Бөлім/ортақ тақырып бойынша балл қою
Оқу
жетістігі
Сипаттама 5 балдық
шәкілге
деңгейі ауыстырған
дағы
болжам баға

Төмен пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді
деңгей Бағалауорындайды
жай тапсырмаларды критерийлері мен оқушылардың
және тікелей нұсқаулықтарғаоқу
сайжетістіктері деңгейлерінің
орындау рәсімдеріне ілеседі 1 -2 бағаға
ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер
сипаттамасы және диаграммалар) негізінде жай сәйкес
қорытынды қалыптастырады
жай тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады

Орта пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді 3-4 бағаға
деңгей әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде сәйкес
қолданады
ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге
қатысты аргументтерді келтіре алады
әдеттегі тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің стандартты жолдарын ұсынады және қолданады
тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін,
дағдыларын кіріктіреді

Жоғары пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді
деңгей қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады 5 бағаға
әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды сәйкес
жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады
қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, шешудің альтернативті және стандартты емес жолдарын
ұсынады және қолданады
тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын
кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады, алынған нәтижелердің маңыздылығын және негізділігін
бағалайды

Тоқсандық және жылдық бағаны есептеу

Пайыздық
Жиынтық бағалау
мөлшері
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық
50%
бағалау

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50%

Тоқсан бойынша қорытынды баға 100%
Оқушылардың тоқсандық бағасын есептеу үлгісі

Тоқсандық бағаны есептеу

«Математика», 1-сынып, 3-тоқсан бойынша оқушының ЖБ нәтижесі.
№ Жиынтық бағалау Оқушының Ең үлкен Оқу 5-балдық шәкіл Пайыздық Пайыздық
(ЖБ) алған балы балл жетістігінің бойынша қатыс, мөлшері
деңгейі болжамдық баға %
1 1-бөлім бойынша ЖБ 8 12 Орта (66%) 3-4
2 2-бөлім бойынша ЖБ 5 10 Орта (50%) 3-4 50% 33,8%
3 3-бөлім бойынша ЖБ 10 12 Жоғары (83%) 5
4 Тоқсандық ЖБ 15 20 - - 50% 37,5%
Барлығы: 71,3

Бес балдық бағаға ауыстыру
33,8% + 37,8% = 71,3%

Оқушының тоқсандық
бағасы «4»

Жылдық бағаны есептеу

«Математика» пәнінен 1-4 тоқсан бойынша оқушының нәтижелері (2-сынып)
Жиынтық 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан Барлық Пайыздық Оқу жылы
бағалау (ЖБ) балл саны қаты, бойынша
% пайыздық мөлшері
ЖБ (бөлім/о.т.) 23 (34тен) 20 (30дан) 21 (25тен) 18 (20дан) 82 (109д 50% 37,6%
ан)
ЖБ (тоқсан) 18 (20дан) 15 (20дан) 19 (20дан) 16 (20дан) 68 (80не 50% 42,5%
н)
Барлығы: 80,1 %

Бес балдық бағаға ауыстыру 37,6% + 42,5% = 80,1%
Оқушының жылдық бағасы «4»

25
Өзін-өзі бағамдау

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін зерттеу жұмысы
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Жыраулар поэзиясы жайлы
Дағдыларды дамыту
Математика және оны оқыту
Мақ ал - мәтелдер – халық даналығы
Сабақ жоспарлау
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Айнұр сөзін Інім сөзін Мұғалім сөзін септеу тәуелдеу жіктеу
Зат есімнің түрленуі жайлы ақпарат
Пәндер