Сабақ жоспарлау




Презентация қосу
Сабақ тақырыптары
Жаратылыстану Ғылыми зерттеу дағдыларын үйрету

Тәжірибелік жаттығуларды ресурспен
қамтамасыз ету

Ғылыми зерттеу дағдыларын бағалау

Ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға
арналған жаттығуларды жоспарлау
Зерттеу дағдыларына арналған ширату
жаттығуы

Көзіміздің түсін сыныптағы басқа
оқушылардың көздерінің түсімен қалай
салыстыруға болады?
Адамдардың көзінің түсі неге әртүрлі?

Жұптық жұмыс :
Бір-бірінің көздеріне қарап, нәтижесін жазу, түсіндіру
Жаратылыстану

Талқылау

«Жаратылыстану» сабағында оқушылардың зерттеушілік
дағдыларын дамыту тәсілдері

«Жаратылыстану» пәнінің мақсаты – баланың қоршаған
ортаны танып білуге, зерттеуге қызығушылығын ояту,
ғылыммен шұғылдануға ынталандыру. Оқулықтағы
тапсырмалар арқылы іс-әрекеттік тәсілдеме жүзеге
асырылады.
Зерттеу дағдылары

• Бақылау әдісі
• Зерттеуді жоспарлау
• Деректерді алу және ұсыну
• Нәтижелерді түсіндіру
Ресурстарды қолдану

Материал тізгенде, тұрмыс пен ғылым айқасып,
астасып тізілсін.
Жұмыстайтын материалдар даяр түрінде емес, балалар
тәжірибе қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей,
тұрмыс жұмбақ түрінде берілсін.
Жұмыстау негізінде баланың бұрынғы өз тәжірибесі
перне қоры, мағлұматы салынсын; дәл айтқанда,
балаға танымал жақын нәрседен басталсын.

Аймауытұлы «Комплекспен оқыту жолдары», Қазақ
баспасы, 1929 ж. 34-35 бет
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ
тәжірибе тарату блогы
Жүйелі-әдістемелік кешен

http://smk.edu.kz/ порталы
«Жүйелі әдістемелік кешен» сайтында
«Жаратылыстану» пәні бойынша қысқа
мерзімді жоспарлармен танысу
Сабақ жоспарлау

Оқу мақсаттарын таңдау;
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес);
Бағалау критерийлерін дайындау; тапсырма құрастыру кезінде саралау
тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының
деңгейлеріне сәйкестендіру;
Сабақ тақырыбы, мақсаттары және бағалау критерийлері белгіленгеннен
кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану);
Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау;
Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына
қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол
жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңдау,
дескрипторлар әзірлеу, т.б.
Сараланған оқуды ұйымдастыру
Сабақ жоспарлау

Оқулық, оқу бағдарламасы, оқу жоспарымен жұмыс
Пән бойынша оқу мақсаттарына сәйкес әр түрлі деңгейлі
тапсырмалар дайындау
Ұсынылған тапсырмаларда:
-сыныптағы көпшілік оқушылардың оқу мақсатына қол
жеткізудегі прогресін көрсетуге мүмкіндік беретін жаттығуды
қалай жоспарлауға болатынын;
-көбірек қолдауға мұқтаж оқушыларға арнап жаттығуды қалай
бейімдеуге болатынын;
-анағұрлым күрделі тапсырмалары орындайтын оқушыларға арнап
жаттығуды қалай бейімдеуге болатынын қарастырады.
Сабақ жоспарын бағалау барысында ескеру:

сабақ мақсатының, тілдік мақсаттардың дұрыс анықталуы;
бағалау критерийлерінің белгіленуі;
оқыту әдістерінің тиімді таңдалуы;
қалыптастыруш бағалау тәсілдерінің ұтымды қолданылуы;
оқушылардың сабақта жұмыс істеу түрі, оқыту үлгілерінің (жеке, жұптық,
топтық, бүкіл сыныптық) үйлесімділігі;
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың тиімді таңдалуы;
тапсырмаларға сәйкес дескрипторлардың анықталуы;
үйге берілетін тапсырмалардың дайындалуы;
саралау тапсырмаларының дайындалуы;
бақылау, бағалау түрлерінің анықтығы;
сабақты қорытындылауға қажетті сұрақтардың дайындалуы;
сабақтың ресурстармен жабдықталуы (қосымша оқу материалдары, т.б.)
Жаратылыстану

Талқылау

««Жаратылыстану» пәнін оқып үйренуде АКТ қолданудың
маңызы қандай?
Сіз өз тәжірибеңізде мұны қалай жүзеге асырасыз?
Жаратылыстану сабағында қосымша ғылыми
ресурстарды қайдан алуға болады?
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

*Мұғалі т ыра ды
ұ ра с
м
ы нда йды/қ
да й

а л д а йды
т

*ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа
алады

БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМА ДАЙЫНДАУ АЛГОРИТМІ

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау
тапсырмаларын дайындау

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын
құрастыру кезінде мұғалім жиынтық бағалауға қатысты әдістемелік ұсыныста
көрсетілген үлгілерді қолдануына болады. Одан басқа, мұғалімге келесі
алгоритмдерге сәйкес өз бетінше бағалау құралдарын құрастыру ұсынылады:
•оқу бағдарламасы, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын
іріктеу;
•жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау
критерийлерін анықтау, ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру;
•ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін
критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше
тапсырмалар дайындау;
•әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру;
•білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін
ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауға рубрикалар
құрастыру
Осылайша мұғалім бөлім немесе ортақ тақырыптар бойынша жиынтық
бағалауды жоспарлау кезінде оқу мақсаттарының негізгілерін көрсететін, ойлау
дағдыларының деңгейлеріне сәйкес екенін белгілейтін бағалау критерийлерін
анықтайды.
Бастауыш сынып: Тоқсандық жиынтық
бағалау тапсырмаларын дайындау

Орта білім беру мазмұнын жаңарту
«Жүйелі-әдістемелік кешен» порталы
http://smk.edu.kz/
Өзін-өзі бағамдау

Ұқсас жұмыстар
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыптары
Дағдыларды дамыту
Балалардың музыкалық әрекеттерін ұйымдастырудың Музыкалық сабақтар формасы
Тәжірибелік дағдылар
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Пәндер