Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау




Презентация қосу
Сабақ тақырыптары
2-4-сыныптарға Қазақ тілі және әдебиеттік оқу сабақтарын
арналған қазақ тілі жоспарлау
және әдебиеттік оқу (2)

Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау.
Бағамдауға арналған жаттығу - белсенді оқу
және пән бойынша педагогикалық білім

Бағамдауға арналған жаттығу - белсенді оқу
және пән бойынша педагогикалық білім

Бағамдауға арналған жаттығу - белсенді оқу
және пән бойынша педагогикалық білім
Сабақ жоспарлау

Талқылау

«Қазақ тілі» мен «Әдебиеттік оқу» пәндері сабақтарының
ұқсастықтары мен айырмашылықтары.
•«Қазақ тілі» мен «Әдебиеттік оқуды» қалай
сабақтастыруға болады?
«Қазақ тілі», «Әдебиеттік оқу»

Сабақ жоспарлау
Пәндердің оқу-әдістемелік кешені, оқу бағдарламасы, оқу
жоспары
«Қазақ тілі», «Әдебиеттік оқу» пәндері бойынша белсенді сабақ
жоспарын дайындайды.

Жоспарды бағалау, кері байланыс ұсыну
Сабақ жоспарлау

Оқу мақсаттарын таңдау;
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсатын белгілеу (таңдап алынған оқу мақсаттарына сәйкес);
Бағалау критерийлерін дайындау; тапсырма құрастыру кезінде саралау
тәсілін қамтамасыз ету үшін бағалау критерийлерін ойлау дағдыларының
деңгейлеріне сәйкестендіру;
Сабақ тақырыбы, мақсаттары және бағалау критерийлері белгіленгеннен
кейін, сабақ жоспарын жасауға кірісу (Сабақ жоспарының үлгісін пайдалану);
Оқу жоспарына және ресурстарға сүйене отырып, сабақты жоспарлау;
Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін сабақтың алға қойылған мақсатына
қол жеткізетіндей етіп жоспарлау;
Оқушылар үшін бағалау критерийлеріне сәйкес келетін және мақсатқа қол
жеткізу туралы қорытынды жасайтындай тапсырмаларды таңдау,
дескрипторлар әзірлеу, т.б.
Сараланған оқуды ұйымдастыру
Сабақ жоспарлау

Оқулық, оқу бағдарламасы, оқу жоспарымен жұмыс
Пән бойынша оқу мақсаттарына сәйкес әр түрлі деңгейлі
тапсырмалар дайындау
Ұсынылған тапсырмаларда:
-сыныптағы көпшілік оқушылардың оқу мақсатына қол
жеткізудегі прогресін көрсетуге мүмкіндік беретін жаттығуды
қалай жоспарлауға болатынын;
-көбірек қолдауға мұқтаж оқушыларға арнап жаттығуды қалай
бейімдеуге болатынын;
-анағұрлым күрделі тапсырмалары орындайтын оқушыларға арнап
жаттығуды қалай бейімдеуге болатынын қарастырады.
Сабақ жоспарын бағалау барысында ескеру:

сабақ мақсатының, тілдік мақсаттардың дұрыс анықталуы;
бағалау критерийлерінің белгіленуі;
оқыту әдістерінің тиімді таңдалуы;
оқушылардың сабақта жұмыс істеу түрі, оқыту үлгілерінің (жеке,
жұптық, топтық, бүкіл сыныптық) үйлесімділігі;
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалардың тиімді
таңдалуы;
тапсырмаларға сәйкес дескрипторлардың анықталуы;
үйге берілетін тапсырмалардың дайындалуы;
саралау тапсырмаларының дайындалуы;
бақылау, бағалау түрлерінің анықтығы;
сабақты қорытындылауға қажетті сұрақтардың дайындалуы;
сабақтың ресурстармен жабдықталуы (қосымша оқу материалдары,
т.б.)
Ықшамсабақ

Сабақты жоспарлау және талқылау.
Ықшамсабақтың мақсатын түсіну.
Сабақ жоспарын іске асыру.
Қазақ тілі бойынша пәндік педагогикалық білімінің
деңгейін және өзінің белсенді оқуды түсінетінін
көрсету.
Ықшамсабаққа қысқаша шолу
• Жаттығу өткізіледі, сосын кері байланыс ұсынылады.
• Мұғалім жаттығуды өткізеді.
• Қадағалаушылар ескертпелерді жазып, кері байланыс ұсынады.
• Оқушылар жаттығуға қатысады және кері байланыс ұсынады.

1 2 3 4 5

A Мұғалім Қадағалаушы Қадағалаушы Оқушы Оқушы

Ә Оқушы Мұғалім Қадағалаушы Қадағалаушы Оқушы

Б Оқушы Оқушы Мұғалім Қадағалаушы Қадағалаушы

В Қадағалаушы Оқушы Оқушы Мұғалім Қадағалаушы

Г Қадағалаушы Қадағалаушы Оқушы Оқушы Мұғалім
Өзін-өзі бағамдау

Ұқсас жұмыстар
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Ықшамсабақ өткізу
Сабақ тақырыптары
Менің туған өлкем
«Көмек шеңбері» Психологиялық тренинг
Паскаль тілінің басқару операторлары шартты және шартсыз көшу операторлары
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Тәрбиеге әсер беретін нәрсе өскен орта, ата - ананың тәрбиесі
Адамның рухани саулығы
Әке - ер, ана - жігер, бір үйде екі кемеңгер
Пәндер