Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде
педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының білім беру
бағдарламалары бойынша бағалау рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізу

Астана 2019
Бағалау рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізу бойынша сессиялардың мазмұны
10.01.2019ж.
Мақсаттар:
1) бағалау нәтижелерін талдауының мәнін түсіну;
2) тыңдаушылардың сабақты жоспарлау үрдісі бойынша таныстырылымын бағалау тәжірибесін талқылау;
3) қысқамерзімді сабақ жоспарын (ҚМЖ) құру бойынша талаптарды талқылау;
4) бағалау рәсімін ұйымдастыруда біркелкі түсінікті қалыптастыру;
5) бағалау критерийлері мен компоненттеріне түсінік беру, таныстырылымды бағалау бойынша шешім қабылдау.
Уақыт Мазмұны
13.15-14.45 Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды қорғауды бағалау тәжірибесін және нәтижелерді талдау
14.45-15.00 Үзіліс
15.00-16.30 Сабақ жоспары таныстырылымын бағалау рәсімдері мен критерийлерін түсіндіру
11.01.2019ж.
Мақсаттар:
1) жоспарлау бойынша таныстырылымды бағалау Проформасын қолдану арқылы бағалау дағдыларын дамыту;
2) сабақ таныстырылымын жиынтық бағалау бойынша шешім қабылдауда біркелкі түсінікті қалыптастыру;
3) таныстырылымды бағалау бойынша шешімнің негіздемесін түсінуде біркелкі түсінікті қалыптастыру;
4) таныстырылымды бағалау бойынша ұсыныстар жасау.
9.00-10.30 Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау .
10.30-10.45 Үзіліс
10.45-12.15 Таныстырылымды қорғауды бағалау бойынша шешімді негіздеу.

Бағалау рәсімдерін талдау нәтижелері .

Өрлеу базасында бағдарламалар бойынша 2018 жылғы тыңдаушылардың %

1.30 1.76
100% 2.73 2.11
99%
98%
97%
96%
98.70 98.24
95% 97.27 97.89
94%
93%
92%
91%
90%
Ағылшын тілі Қазақ тілі Орыс тілі Бастауыш сынып
Ұсынылған % Ұсынылмаған %

Бағдарламалар бойынша 2018 жылғы тыңдаушылардың % мәліметтері

100% 1.04 1.36 0.72
1.64 1.90
99% 3.48 3.68
98% 4.60
5.61
97%
96% 8.49
95% 98.96 98.64 99.28
98.36 98.10
94% 96.52 96.32
93% 95.40
94.39
92%
91% 91.51
90%
у і у ка і а
ан дер а ну а ла и дер ик
а
ик ан
у
ы ру
т із т т із т з т т
ыс ег ыс об ма ег ма Ф
и ыс ық
л н л Ж р н е л
ат
ы
ық ат
ы
әне н фо ық М
ат
ат
ы
шын
р қ р ж И қ р е
а Құ а
ка Құ а н
е Ж
н е е Ж
ф и н е еЖ Де
ж ән жә ж ән ра жә ж ән
Г
гия и хы ия и хы ия
о ф м
ол ар гр
а
та
р
Хи
и зіт е о н
Б а
ежү Г
қст
ни за
Дү Қа

Ұсынылған % Ұсынылмаған %

Өрлеу базасында бағдарламалар шеңберінде 2018 жылғы тыңдаушылардың критерийлер бойынша деректері

№ Аймақ 1 критерий 2 критерий 3 критерий 4 критерий
1 Биология және Жаратылыстану 2,01 1,97 1,71 1,72
2 Дүниежүзі тарихы және Құқық негіздері 1,96 1,97 1,57 1,63
3 География және Жаратылыстану 1,97 1,99 1,76 1,75
4 Графика және Жобалау 1,96 1,88 1,57 1,61
5 Информатика 1,97 1,99 1,67 1,68
6 Қазақстан тарихы және Құқық негіздері 1,97 1,98 1,66 1,67
7 Математика 2,03 2,04 1,71 1,70
8 Физика 1,99 1,99 1,71 1,78
9 Дене шынықтыру 1,80 1,75 1,40 1,40
10 Химия және Жаратылыстану 1,99 2,09 1,75 1,81
ҚР бойынша орта мән 1,97 1,97 1,65 1,67

№ Аймақ 1 критерий 2 критерий 3 критерий 4 критерий 5 критерий
1 Ағылшын тілі 2,03 2,06 1,76 1,76 1,75
2 Қазақ тілі 1,98 2,04 1,74 1,77 1,73
3 Орыс тілі 2,00 2,06 1,77 1,76 1,68
4 Бастауыш сынып 1,99 2,05 1,75 1,78 1,71
ҚР бойынша орташа мән 2,00 2,05 1,75 1,77 1,72

«Есептелмеді» қорытынды шешімі
кезіндегі тренердің бағалау
№ Бағдарлама көрсеткіші (%)
0 1 2 3
1 Ағылшын тілі 1,39 8,33 77,78 12,50
2 Қазақ тілі 1,69 77,97 20,34
2018 жылы Өрлеу базасында «есептелмеді»
шешімін алған тыңдаушылар тренерлерінің 3 Орыс тілі 85,51 14,49
бағалауы бойынша ақпарат 4 Бастауыш сынып 4,31 81,47 14,22
5 Биология және Жаратылыстану 6,67 86,67 6,67
6 Дүниежүзі тарих және құқық негіздері 2 6 72 20
7 География және Жаратылыстану 4,35 78,26 17,39
8 Графика және жобалау 2,63 2,63 55,26 36,84
9 Информатика 95,45 4,55
10 Қазақстан тарихы және Құқық негіздері 25,00 69,44 5,56
11 Математика 4,17 79,17 16,67
12 Физика 66,67 33,33
13 Дене шынықтыру 0,99 5,45 80,94 12,62
14 Химия және Жаратылыстану 100
Жалпы қорытынды 1,75 6,86 79,04 16,55

Бағалау бойынша нормативтік құжаттар

Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрінің 2017 жылғы 18 қаңтардағы № 18
бұйрығымен енгізілген өзгертулер ескерілген Қазақстан Республикасы білім және ғылым
Министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығымен бекітілген педагог кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын жүргізу және ұйымдастыру Ережесі

ҚР БжҒМ Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар департаметінің № 11-
4/744 13.04.2017ж. күнгі хаты (орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде курстарда жаңа
форматтағы қорытынды бағалауды өткізу (таныстырылым)

ҚР БжҒМ Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар департаметінің № 11-
4/744 13.04.2017ж. күнгі хаты (орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде курстарда жаңа
форматтағы қорытынды бағалауды өткізу (таныстырылым)

1. http://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013420; 1. http://cpi.nis.edu.kz/public/!online30-05-2016/pr.pdf
Бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің тәртібі
Жиынтық бағалау – Курстар аяқталғаннан кейін тыңдаушылардың бағдарламаны меңгеруін анықтайтын
бағалау түрі
Курстарды өткізу және бағалау мерзімі
Тыңдаушыларды оқыту 1-4 апта Өрлеу, ПШО
Жиынтық бағалау 2 апта ПӨО

Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды жиынтық
бағалау
(Курстардың соңғы күнінде өткізіледі)

1-2 апталық
недельные
курстар
курсы 3-4 апталық курстар

Таныстырылым кезінде пән бойынша Таныстырылым кезінде пән бойынша
жаңартылған бағдарламаға сәйкес жаңартылған бағдарламаға сәйкес
педагогикалық тәсілдерді, педагогикалық тәсілдерді, критериалды бағалау
критериалды бағалау жүйесін түсінуі жүйесін түсінуі мен қолдануы, сонымен қатар
мен қолдануы бағаланады ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалына
қатысты рефлексиясы
бағаланады
Бағалау рәсімдеріне қатысушылардың рөлі
Тыңдаушы (әріптестер) ПӨО жауапты тұлғасы
Әріптестерінің таныстырылымын Тыңдаушылардың таныстырылымын бағалайды
бағалайды және Сабақты жоспарлау және Сабақты жоспарлау бойынша
бойынша таныстырылымды жиынтық таныстырылымды жиынтық бағалау
бағалау проформасын (әріптестер үшін) проформасын (ПӨО жауапты тұлғасы үшін)
толтырады толтырады

Бақылаушы
Тренер Тыңдаушылардың таныстырылымын
бағалауды бақылайды және Бағалау
Әріптестерінің таныстырылымын бағалайды
рәсімдерін бақылау формасын толтырады
және Сабақты жоспарлау бойынша
таныстырылымды жиынтық бағалау
проформасын (тренер үшін) толтырады
ПӨО жауапты менеджері
Бағалау рәсімдерін үйлестіреді

Тыңдаушының міндеті

1. Сабақ жоспарын құрастырады, электронды нұсқасын тренерге тапсырады
2. Таңдауы бойынша постер немесе слайд түрінде таныстырылым дайындайды
3. Жеке басын куәландыратын құжаттың негізінде бағалау рәсіміне тіркеледі (құжаты
болмаған жағдайда тыңдаушы таныстырылымды жиынтық бағалауға жіберілмейді)
4. Әріптестерінің таныстырылымын жиынтық бағалайды және таныстырылымды
жиынтық бағалау проформасына (әріптестер үшін) баға қояды
5. Келесі талаптарды сақтайды:
а) әріптестерін зейінмен тыңдау, басқа іспен шұғылданбау;
б) таныстырылымды қорғауда әріптестеріне кедергі жасамау;
в) әр таныстырылым соңында әріптестерді бағалау Проформасына критерийлер
бойынша бағаларды уақтылы қою;
г) бағаларды критерийлерге сәйкес анық қойып, Проформаны мұқият толтыру

Таныстырылымның ұзақтығы: 5-7 минут.
Таныстырылым формасы – мұғалімнің қалауы бойынша: постер, слайдтар
Сабақтың қысқамерзімді жоспарының болуы міндетті!

Тренердің міндеті

1. Аудиторияның даярлығын тексереді: аудиторияда механикалық (электрондық) сағаттың,
интерактивті тақтаның (экран), проектордың болуы
2. Таныстырылымды бағалаудан бұрын басып шығарады:
а) Тренерге арналған Бағалау Проформаларын
б) Тыңдаушылар саны бойынша әріптестер үшін бағалау Проформаларын (проформалардың
электронды нұсқасын ПӨО жауапты тұлғасы жібереді)
3. Таныстырылымды жиынтық бағалайды

4. Тренерге арналған бағалау Проформасына баға қояды
5. Таныстырылымды бағалау ақталғаннан кейін бақылаушыға келесі бағалау материалдарын
тапсырады:
а) тренердің таныстырылымды бағалау проформасының қағаз нұсқасын
б) әріптестердің таныстырылымды бағалау проформасының қағаз нұсқасы
в) тыңдаушылар саны бойынша сабақ жоспарларының электронды нұсқасын 11
Біліктілікті арттыру курстары тыңдаушыларының портфолиосын бағалау
проформасы (1-2 апталық курстар)

1,2 апталық курстарда сабақ бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасы негізінде орта бағаны есептеу
1. Критерийлер бойынша бағалардың қосындысы 4-ке (критерийлер саны) бөлінеді, мысалы, 2+3+3+3 = 11: 4 = 2,75
2. Шыққан нәтиже 2,75 бүтін санға дейін дөңгелектенеді – 3;
3. Проформаға бүтін сан енгізіледі
4. Бір немесе бірнеше критерийлер бойынша «0» болған жағдайда таныстырылым үшін баға қойылмайды

Бағалау аяқталғаннан кейін ТАӘ толық жазылып, қолы қойылуы керек.
Тренер проформасы 2 бетте шығарылады (бір беттен тұрады), ал әріптестер проформасы 1 бетте шығарылады (1 бетте 2
жағынан).

Біліктілікті арттыру курстары тыңдаушыларының портфолиосын бағалау
проформасы (3-4 апталық курстар)

3,4 апталық курстарда сабақ бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасы негізінде орта
бағаны есептеу
1. Критерийлер бойынша бағалардың қосындысы 5-ке (критерийлер саны) бөлінеді, мысалы, 2+3+3+3+2
= 13: 5 = 2,6
2. Шыққан нәтиже 2,6 бүтін санға дейін дөңгелектенеді – 3;
3. Проформаға бүтін сан енгізіледі
4. Бір немесе бірнеше критерийлер бойынша «0» болған жағдайда таныстырылым үшін баға қойылмайды

Бағалау аяқталғаннан кейін ТАӘ толық жазылып, қолы қойылуы керек.
Тренер проформасы 2 бетте шығарылады (бір беттен тұрады), ал әріптестер проформасы 1 бетте
шығарылады (1 бетте 2 жағынан).

Бағалау шкаласы

Бағалау келесі шкалада жүзеге асырылады:

0 «дәлелдемелер ұсынылмаған»
1 «дәлелдемелер әлсіз»
2 «дәлелдемелер күшті»
3 «дәлелдемелер өте күшті»

Әрбір критерий 3 компонеттен тұрады (Проформада
көрсетілген)
Әр критерийге сәйкестігі жалпы қарастырылады
(жалпы 3 компонент бойынша)
Әр критерий бойынша максималды балл -3 балл.

Плагиат

Плагиат
Плагиат - басқа біреудің жұмысын қолданыс мақсаты мен пайдаланылатын объектке қарамастан
толық не/немесе ішінара пайдаланып, өз жұмысы ретінде ұсыну;

Ескертпе:
1) Тапсырмаларды құрастыру кезінде (текст, карта, сурет және т.б) сілтемелер жасалуы керек;
2) Сілтемелер көрсетілген бірақ өзгеріссіз жасалған тапсырмалар мұғалімнің өз жұмысы ретінде
саналмайды;
3) Қолданылатын ресурстарды мұғалім мен оқушылардың қажеттілігін есепке ала отырып
пайдалану;
4) Лек бойынша бағалау нәтижесі шықпайынша тыңдаушылар өз сабақ жоспарларын интертет
сайттарына жүктемейді.

Плагиатты анықтау үшін тыңдаушы порфтолиосын тексеру

• Эксперт тыңдаушының ҚМЖ арнайы компьютерлік бағдарламаны және/немесе
ғаламтор желісінің Google, Yahoo!, Yandex, Rambler және т.б. іздеу жүйелерін
қолданып тексереді;
1 кезең • Ғаламторда сабақ жоспары мәтінің үзіндісі ұқсас немесе бірдей болған жағдайда
антиплагиат бағдарламасы көшірілген не ұқсас мәтіндерді сары түспен бояп
көрсетеді және жалпы анализден кейін плагиаттың дереккөздерін көрсетеді.

• Антиплагиат бағдарламасымен тексергеннен кейін эксперт бірегейлікті тексеру
үшін өзі жоспардың мәтініне салыстырмалы талдау жасайды. Кез-келген
дереккөзден алынып, сілтемемен ресімделген ақпарат плагиат болып
2 кезең танылмайды;
• Эксперт плагиат анықталған жағдайда, плагиаттың дәлелдемері берілген
салыстырмалы кестені жасап, негіздемеге қосады.

2018 жылы Өрлеу базасында плагиат бойынша № Бағдарлама Саны %
«есептелмеді» шешімін алған тыңдаушылардың 1 Ағылшын тілі 32 44,44
сандық деректері 2 Қазақ тілі 2 3,39
3 Орыс тілі 15 21,74
4 Бастауыш сынып 45 19,40
5 Биология және Жаратылыстану 3 20,00
6 Дүниежүзі тарих және құқық негіздері 2 4,00
7 География және Жаратылыстану 9 39,13
8 Графика және жобалау 4 10,53
9 Информатика 13 29,55
10 Қазақстан тарихы және Құқық негіздері 5 13,89
11 Математика 9 18,75
12 Физика 3 14,29
13 Дене шынықтыру 100 24,75
14 Химия және Жаратылыстану 2 33,33
Жалпы қорытынды 244 21,84

Бағалау бойынша шешім қабылдау

«2» и «3» деген тренер мен тыңдаушылардың қойған
«есептелді» бағалары расталған жағдайда қабылданады
шешімі
Таныстырылымды бағалау критерийлерінің бір
«есептелмеді» немесе бірнеше критерийлері бойынша
шешімі дәлелдемелер болмаса
сабақ жоспарының болмауы
Плагиат анықталған жағдайда

МОДЕРАЦИЯ
Модерация экспертпен «есептелмеді» деген шешім
қабылданған жағдайда ПӨО өткізіледі
Таныстырылымды қорғау бейнежазбасы мен тыңдаушылардың
сабақ жоспарының модерациясы ол жұмысты бағаламаған
эксперттермен, бөлім басшыларымен, жетекші директордың
орынбасарымен жүргізіледі.
АПЕЛЛЯЦИЯ

Апелляция келесі жағдайларда қолданылады:
1) Бағалау рәсімдері өрескел бұзылған жағдайда;
2) ПӨО бағалауды өткізу мерзімін сақтамаған жағдайда.

Қайта бағалауды өткізуді ұйымдастыру

Тыңдаушы ПӨО жауапты тұлғасы

• Қайта бағалаудан өтуге өтініш • Қайта тапсыратын тыңдаушыға
жазады тиісті проформаны толтырады
• PDF форматындағы өтініші мен жеке • Курстың соңғы күні
куәлігінің көшірмесі тыңдаушыларды қайта бағалаудан
peresdacha@cpi.nis.edu.kz электронды өткізеді
поштасына жібереді
• Тыңдаушының өтінішінің
• Өтініштің түпнұсқасын бағалау
түпнұсқасын ПӨО пошта қызметі
өткізілетін күні ПӨО жауапты арқылы лек бойынша бағалау
тұлғасына береді материалдарымен қоса жібереді

24

Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған білім беру бағдаралмасы
Мұғалім - Сынып журналы
Тарихты оқыту әдістемесі
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Сабақ тақырыптары
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау үдерісі
Пәндер