Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау


Slide 1

Қазақстан Республикасы орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламалары бойынша бағалау рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізу

Астана 2019

Slide 2

10. 01. 2019ж.

Мақсаттар:

1) бағалау нәтижелерін талдауының мәнін түсіну;

2) тыңдаушылардың сабақты жоспарлау үрдісі бойынша таныстырылымын бағалау тәжірибесін талқылау;

қысқамерзімді сабақ жоспарын (ҚМЖ) құру бойынша талаптарды талқылау;

бағалау рәсімін ұйымдастыруда біркелкі түсінікті қалыптастыру;

бағалау критерийлері мен компоненттеріне түсінік беру, таныстырылымды бағалау бойынша шешім қабылдау.

Уақыт

Мазмұны

13. 15-14. 45

Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды қорғауды бағалау тәжірибесін және нәтижелерді талдау

14. 45-15. 00

Үзіліс

15. 00-16. 30

Сабақ жоспары таныстырылымын бағалау рәсімдері мен критерийлерін түсіндіру

11. 01. 2019ж.

Мақсаттар:

1) жоспарлау бойынша таныстырылымды бағалау Проформасын қолдану арқылы бағалау дағдыларын дамыту;

2) сабақ таныстырылымын жиынтық бағалау бойынша шешім қабылдауда біркелкі түсінікті қалыптастыру;

3) таныстырылымды бағалау бойынша шешімнің негіздемесін түсінуде біркелкі түсінікті қалыптастыру;

4) таныстырылымды бағалау бойынша ұсыныстар жасау.

9. 00-10. 30

Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау .

10. 30-10. 45

Үзіліс

10. 45-12. 15

Таныстырылымды қорғауды бағалау бойынша шешімді негіздеу.

Бағалау рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізу бойынша сессиялардың мазмұны

2

Slide 3

Бағалау рәсімдерін талдау нәтижелері .

3

Slide 4

4

Slide 5

5

Аймақ

1 критерий

2 критерий

3 критерий

4 критерий

1

Биология және Жаратылыстану

2, 01

1, 97

1, 71

1, 72

2

Дүниежүзі тарихы және Құқық негіздері

1, 96

1, 97

1, 57

1, 63

3

География және Жаратылыстану

1, 97

1, 99

1, 76

1, 75

4

Графика және Жобалау

1, 96

1, 88

1, 57

1, 61

5

Информатика

1, 97

1, 99

1, 67

1, 68

6

Қазақстан тарихы және Құқық негіздері

1, 97

1, 98

1, 66

1, 67

7

Математика

2, 03

2, 04

1, 71

1, 70

8

Физика

1, 99

1, 99

1, 71

1, 78

9

Дене шынықтыру

1, 80

1, 75

1, 40

1, 40

10

Химия және Жаратылыстану

1, 99

2, 09

1, 75

1, 81

ҚР бойынша орта мән

1, 97

1, 97

1, 65

1, 67

Аймақ

1 критерий

2 критерий

3 критерий

4 критерий

5 критерий

1

Ағылшын тілі

2, 03

2, 06

1, 76

1, 76

1, 75

2

Қазақ тілі

1, 98

2, 04

1, 74

1, 77

1, 73

3

Орыс тілі

2, 00

2, 06

1, 77

1, 76

1, 68

4

Бастауыш сынып

1, 99

2, 05

1, 75

1, 78

1, 71

ҚР бойынша орташа мән

2, 00

2, 05

1, 75

1, 77

1, 72

Өрлеу базасында бағдарламалар шеңберінде 2018 жылғы тыңдаушылардың критерийлер бойынша деректері

Slide 6

6

2018 жылы Өрлеу базасында «есептелмеді» шешімін алған тыңдаушылар тренерлерінің бағалауы бойынша ақпарат

Бағдарлама

«Есептелмеді» қорытынды шешімі кезіндегі тренердің бағалау көрсеткіші (%)

0

1

2

3

1

Ағылшын тілі

1, 39

8, 33

77, 78

12, 50

2

Қазақ тілі

1, 69

77, 97

20, 34

3

Орыс тілі

85, 51

14, 49

4

Бастауыш сынып

4, 31

81, 47

14, 22

5

Биология және Жаратылыстану

6, 67

86, 67

6, 67

6

Дүниежүзі тарих және құқық негіздері

2

6

72

20

7

География және Жаратылыстану

4, 35

78, 26

17, 39

8

Графика және жобалау

2, 63

2, 63

55, 26

36, 84

9

Информатика

95, 45

4, 55

10

Қазақстан тарихы және Құқық негіздері

25, 00

69, 44

5, 56

11

Математика

4, 17

79, 17

16, 67

12

Физика

66, 67

33, 33

13

Дене шынықтыру

0, 99

5, 45

80, 94

12, 62

14

Химия және Жаратылыстану

100

Жалпы қорытынды

1, 75

6, 86

79, 04

16, 55

Slide 7

Бағалау бойынша нормативтік құжаттар

Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрінің 2017 жылғы 18 қаңтардағы № 18 бұйрығымен енгізілген өзгертулер ескерілген Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығымен бекітілген педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарын жүргізу және ұйымдастыру Ережесі

ҚР БжҒМ Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар департаметінің № 11-4/744 13. 04. 2017ж. күнгі хаты (орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде курстарда жаңа форматтағы қорытынды бағалауды өткізу (таныстырылым)

ҚР БжҒМ Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар департаметінің № 11-4/744 13. 04. 2017ж. күнгі хаты (орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде курстарда жаңа форматтағы қорытынды бағалауды өткізу (таныстырылым)

http://adilet. zan. kz/rus/docs/V1600013420;

7

http://cpi. nis. edu. kz/public/!online30-05-2016/pr. pdf

Slide 8

Бағалауды ұйымдастыру мен өткізудің тәртібі

Жиынтық бағалау - Курстар аяқталғаннан кейін тыңдаушылардың бағдарламаны меңгеруін анықтайтын бағалау түрі

Курстарды өткізу және бағалау мерзімі

Тыңдаушыларды оқыту

1-4 апта

Өрлеу, ПШО

Жиынтық бағалау

2 апта

ПӨО

8

Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау

(Курстардың соңғы күнінде өткізіледі)

1-2 недельные курсы

3-4 апталық курстар

Таныстырылым кезінде пән бойынша жаңартылған бағдарламаға сәйкес педагогикалық тәсілдерді, критериалды бағалау жүйесін түсінуі мен қолдануы бағаланады

Таныстырылым кезінде пән бойынша жаңартылған бағдарламаға сәйкес педагогикалық тәсілдерді, критериалды бағалау жүйесін түсінуі мен қолдануы, сонымен қатар ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалына қатысты рефлексиясы

бағаланады

1-2 апталық курстар

Slide 9

Бағалау рәсімдеріне қатысушылардың рөлі

ПӨО жауапты менеджері

Тыңдаушы (әріптестер)

Тренер

ПӨО жауапты тұлғасы

Әріптестерінің таныстырылымын бағалайды және Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасын (әріптестер үшін) толтырады

Әріптестерінің таныстырылымын бағалайды және Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасын (тренер үшін) толтырады

Бағалау рәсімдерін үйлестіреді

Тыңдаушылардың таныстырылымын бағалайды және Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасын (ПӨО жауапты тұлғасы үшін) толтырады

9

Бақылаушы

Тыңдаушылардың таныстырылымын бағалауды бақылайды және Бағалау рәсімдерін бақылау формасын толтырады

Slide 10

Тыңдаушының міндеті

Сабақ жоспарын құрастырады, электронды нұсқасын тренерге тапсырады

Таңдауы бойынша постер немесе слайд түрінде таныстырылым дайындайды

Жеке басын куәландыратын құжаттың негізінде бағалау рәсіміне тіркеледі (құжаты болмаған жағдайда тыңдаушы таныстырылымды жиынтық бағалауға жіберілмейді)

Әріптестерінің таныстырылымын жиынтық бағалайды және таныстырылымды жиынтық бағалау проформасына (әріптестер үшін) баға қояды

Келесі талаптарды сақтайды:

а) әріптестерін зейінмен тыңдау, басқа іспен шұғылданбау;

б) таныстырылымды қорғауда әріптестеріне кедергі жасамау;

в) әр таныстырылым соңында әріптестерді бағалау Проформасына критерийлер бойынша бағаларды уақтылы қою;

г) бағаларды критерийлерге сәйкес анық қойып, Проформаны мұқият толтыру

10

Таныстырылымның ұзақтығы: 5-7 минут.

Таныстырылым формасы - мұғалімнің қалауы бойынша: постер, слайдтар

Сабақтың қысқамерзімді жоспарының болуы міндетті!

Slide 11

11

Тренердің міндеті

1. Аудиторияның даярлығын тексереді: аудиторияда механикалық (электрондық) сағаттың, интерактивті тақтаның (экран), проектордың болуы

2. Таныстырылымды бағалаудан бұрын басып шығарады:

а) Тренерге арналған Бағалау Проформаларын

б) Тыңдаушылар саны бойынша әріптестер үшін бағалау Проформаларын (проформалардың электронды нұсқасын ПӨО жауапты тұлғасы жібереді)

3. Таныстырылымды жиынтық бағалайды

4. Тренерге арналған бағалау Проформасына баға қояды

5. Таныстырылымды бағалау ақталғаннан кейін бақылаушыға келесі бағалау материалдарын тапсырады:

а) тренердің таныстырылымды бағалау проформасының қағаз нұсқасын

б) әріптестердің таныстырылымды бағалау проформасының қағаз нұсқасы

в) тыңдаушылар саны бойынша сабақ жоспарларының электронды нұсқасын

Slide 12

Біліктілікті арттыру курстары тыңдаушыларының портфолиосын бағалау проформасы (1-2 апталық курстар)

12

Slide 13

13

1, 2 апталық курстарда сабақ бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасы негізінде орта бағаны есептеу

Критерийлер бойынша бағалардың қосындысы 4-ке (критерийлер саны) бөлінеді, мысалы, 2+3+3+3 = 11: 4 = 2, 75

Шыққан нәтиже 2, 75 бүтін санға дейін дөңгелектенеді - 3;

Проформаға бүтін сан енгізіледі

Бір немесе бірнеше критерийлер бойынша «0» болған жағдайда таныстырылым үшін баға қойылмайды

Бағалау аяқталғаннан кейін ТАӘ толық жазылып, қолы қойылуы керек.

Тренер проформасы 2 бетте шығарылады (бір беттен тұрады), ал әріптестер проформасы 1 бетте шығарылады (1 бетте 2 жағынан) .

Slide 14

14

Біліктілікті арттыру курстары тыңдаушыларының портфолиосын бағалау проформасы (3-4 апталық курстар)

Slide 15

15

3, 4 апталық курстарда сабақ бойынша таныстырылымды жиынтық бағалау проформасы негізінде орта бағаны есептеу

Критерийлер бойынша бағалардың қосындысы 5-ке (критерийлер саны) бөлінеді, мысалы, 2+3+3+3+2 = 13: 5 = 2, 6

Шыққан нәтиже 2, 6 бүтін санға дейін дөңгелектенеді - 3;

Проформаға бүтін сан енгізіледі

Бір немесе бірнеше критерийлер бойынша «0» болған жағдайда таныстырылым үшін баға қойылмайды

Бағалау аяқталғаннан кейін ТАӘ толық жазылып, қолы қойылуы керек.

Тренер проформасы 2 бетте шығарылады (бір беттен тұрады), ал әріптестер проформасы 1 бетте шығарылады (1 бетте 2 жағынан) .

Slide 16

Бағалау шкаласы

0

«дәлелдемелер ұсынылмаған»

1

«дәлелдемелер әлсіз»

2

«дәлелдемелер күшті»

3

«дәлелдемелер өте күшті»

16

Бағалау келесі шкалада жүзеге асырылады:

Әрбір критерий 3 компонеттен тұрады (Проформада көрсетілген)


Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған білім беру бағдаралмасы
Мұғалім - Сынып журналы
Тарихты оқыту әдістемесі
Ұзақ мерзімді жоспар
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Сабақ тақырыптары
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz