Мәтіннен түсіндерме




Презентация қосу
«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДББҰ
«БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ ОРТАЛЫҒЫ»

«Әдебиеттік оқу» пәнінің оқу
мақсаттарын жүзеге асыру жолдары

Білім беру бағдарламалары орталығы
аға менеджері Сентаева Ж.Б.

Астана 2018 ж.
БҮГІНГІ КҮННІҢ ЕРЕЖЕСІ

Сенімгебағытталған қарым-қатынас стилі;
Болып жатқан іс-әрекетке белсене қатысу;
«Осында және қазір» қағидасы бойынша
қарым-қатынас;
Сөйлеушіге құрмет
ЖАТТЫҒУ

Менің жетістігім Менің жоспарым
«ЖАНДЫ КІТАП»

Жаңартылған білім беру мазмұны аясында
«Әдебиеттік оқу» пәнінің ерекшеліктері
«Әдебиеттік оқу» пәнінің ерекшеліктері

Оқу мақсаттары құндылыққа бағдарланған
жүйесінің және білім
беру үдерісі
нәтижелерінің тәсілдемелерді жүзеге
әрекеттік
артықшылықтары асыру арқылы
тұлғаға бағдарланған
коммуникативтік
зерттеушілік

Оқушылардың
ақпаратпен оқу
жұмыс сауаттылығын
дағдыларының қалыптастыруға
дамуы іздеу табу өңдеу жасау көрсетілім көмектеседі

Оқу сауаттылығы адамның жазба мәтіндерді түсініп және оны қолдануы,
оқығаны туралы ойланып, өз мақсаттарына жету үшін, өз білімі мен
мүмкіндігін кеңейту үшін, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқылыммен
айналысуы, алған білімін өмірде қолдана білуі.
«ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ЖЫЛДАМДЫҒЫНЫҢ
НОРМАСЫ

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2018 ж. 10 мамыры №199 бұйрығының
13- қосымшасымен бекітілген

Сынып І жартыжылдық ІІ жартыжылдық

2-сынып 40-45 сөз 50-55 сөз

3-сынып 60-65 сөз 65-70 сөз

4-сынып 75-80 сөз 80-90 сөз
Сауаттылық түрлері

Жалпы сауаттылық
Компьютерлік сауаттылық

Төтенше жағдайлардағы әрекеттік сауаттылық

Ақпараттық сауаттылық

Коммуникативтік сауаттылық

Шетел тілін білу сауаттылығы

Тұрмыстық сауаттылық

Құқықтық және қоғамдық саяси сауаттылық
ҚАЗІРГІ УАҚЫТТА ОҚУШЫЛАРҒА ӨМІРДЕ МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ
ШЕШУДЕ ҚАНДАЙ ДАҒДЫЛАР ҚАЖЕТ ДЕП ОЙЛАЙСЫЗ?
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ КЕСТЕСІН ТОЛТЫРЫҢЫЗ. ҚАНДАЙ
ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРДЫҢЫЗ?

№ Сауаттылық түрлері Дағдылар
1 Жалпы сауаттылық
2 Компьютерлік сауаттылық
3 Төтенше жағдайлардағы
әрекеттік сауаттылық
4 Ақпараттық сауаттылық
5 Коммуникативтік сауаттылық
6 Шетел тілін білу сауаттылығы
7 Тұрмыстық сауаттылық
8 Құқықтық және қоғамдық
саяси сауаттылық
Дағды бойынша қандай жұмыстар орындауы мүмкін? Қандай қорытынды шығардыңыз?

Сауаттылық Дағдылар Жұмыс түрлері
түрлері
1 Жалпы Жазу
сауаттылық Санау
Сұрақтарға жауап
беру
2 Компьютерлік Іздеу және таңдау
сауаттылық Қолдану
Талдау
3 Төтенше Көмектесу
жағдайлардағы Қамқорлық
әрекеттік Өзін ұстау
сауаттылық Денсаулығын сақтау
4 Ақпараттық Іздеу және таңдау,
сауаттылық сұраптау
Қолдану
талдау

5 Коммуникативтік Жұмыс жасау
сауаттылық Ұйымдастыру
Берілмеу
Бейімделу
6 Шет тілін білу Сөздікпен аудару
сауаттылығы Әңгімелеу
Мәтінді түсіну
Айтып беру
Қарым – қатынас
жасау
7 Тұрмыстық Таңдау
сауаттылық Жоспарлау
Қолдану
Бағдарлау
8 Құқықтық және Айырмашылығын
қоғамдық саяси түсіндіру
сауаттылық Айырмашылығын
анықтау
Дәлелдеу
Талдау және
салыстыру
№ Сауаттылық Дағдылар Тапсырма түрлері
түрлері
1 Жалпы Жазу эссе, шығарма, реферат жазу,
сауаттылық Санау калькультарсыз санау,
Сұрақтарға жауап сұрақтараға жауап беру, сөйлемдерді, сөз тіркестерін, сөздерді қолдануда
беру қиналмау
2 Компьютерлік Іздеу және таңдау Интернет желісінен ақпарат іздеу, мәтін құрастыру және редакциялау,
сауаттылық Қолдану электронды почтаны қолдану, электронды таблицалармен жұмыс, графикалық
Талдау редакторларды қолдану
3 Төтенше Көмектесу Алғашқы медициналық көмек көрсету, арнаулы қызмет көрсетуге жүгіну, өз
жағдайлардағы Қамқорлық денсаулығын сақтау, қауіпсіздік ережелерін сақтау
әрекеттік Өзін ұстау
сауаттылық Денсаулығын сақтау
4 Ақпараттық Іздеу және таңдау, Ақпаратты анықтамалықтардан, кітаптардан, энциклопедиядан, табу және
сауаттылық сұраптау таңдау, кесте,сызба, графиктерді оқу, БАҚ (газет, журнал, радио, теледидар)
Қолдану құралдарындағы ақпаратты қолдану, кітапханадағы алфавиттік және
талдау жүйелілік каталогті қолдану, сандық ақпаратты талдау

5 Коммуникативтік Жұмыс жасау Топта, командада жұмыс жасау, өзіне сендіру, топтың жұмысын ұйымдастыру,
сауаттылық Ұйымдастыру жаңаға бейімделу, үйреншікті және қалыптасқан талаптардан бас тарту
Берілмеу
Бейімделу
6 Шет тілін білу Сөздікпен аудару Жеңіл мәтіндерді сөздіктің көмегімен аудару, өзі туралы, достары, тұратын
сауаттылығы Әңгімелеу қаласы туралы әңгімелеп айту, алуан түрлі заттардың зат белгілеріндегі
Мәтінді түсіну нұсқаулықты оқу, тұрмыстық техникалық заттардың нұсқаулығын оқу
Айтып беру
Қарым – қатынас
жасау
7 Тұрмыстық Таңдау Заттарды, тауарларды, қызметтерді таңдау (дүкендерден, әртүрлі қызмет
сауаттылық Жоспарлау көрсету түрлері), отбасының қаражатына байланысты жұмсалатын қаржыны
Қолдану жоспарлау, әртүрлі техникалық құрылғыларды нұсқаулығы бойынша қолдану,
Бағдарлау таныс емес қалада анықтаманы, картаны қолданау
8 Құқықтық және Айырмашылығын Өз құқығын қорғау, билік басшыларының қызметі мен құзіреттілігі арасындағы
қоғамдық саяси түсіндіру айырмашылығын түсіндіру, құқықтық, азаматтық, тәртіптік заң бұзушылықтың
сауаттылық Айырмашылығын арасындағы айырмашылықты түсіндіру, сайлау алды үміткер адамдар мен
анықтау партиялардың бағдарламаларын салыстыру және талдау
Дәлелдеу
Талдау және
салыстыру
Тапсырманы орындаңыз.

1. Мәтінді оқыңыз.
2. Мәтін мазмұнын түсіндіңіз бе?
3. Қандай қорытынды шығардыңыз?

Біз қалай оқимыз?
Бір ағлышын унвиерисеттінің зретету нтәиежсі бойныша сөздреді
оуқда әірптредің онралсауы еш кдеергі бомладйы екен. Бсатысы
сзөдгеі ағлақшы және сңоғы әрпітер оырнда блоу креек. Ал қағлан
әірпетрідң онралаусына еш мән беірлемйді. Бұл мәтніді оуқға еш
кедрегі кетліремегн. Мұынң себбеі, біз әр сөдзегі әірптедрі жкее
еемс, тұатс оқмиыз.
Біз қалай оқимыз?
Бір ағылшын университетінің зерттеу нәтижесі бойынша сөздерді
оқуда әріптердің орналасуы еш кедергі болмайды екен. Бастысы сөздегі
алғашқы және соңғы әріптер орнында болу керек. Ал қалған әріптердің
орналасуына еш мән берілмейді. Бұл мәтінді оқуға еш кедергі келтірмеген.
Мұның себебі, біз әр сөздегі әріптерді жеке емес, тұтас оқимыз.

Оқырман қызығушылығы

-журналдар;
-комикстер;
-көркем әдебиеттер;
-анықтамалық әдебиеттер;
-газеттер.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ТАПСЫРМАСЫН
ОРЫНДАУДА ҚИНАЛАТЫН ТАПСЫРМАЛАРЫ:

сөздердің мағынасын анықтау, тірек сөздерді
табуда;
мақсатты ақпаратты табуда;

білік пен дағдыны бір аймақтан екінші
аймақта қолдануда;
диаграмманы, кестені, мәтінді оқуда;

білімін белсендіруде;

қойылған міндетті шешуде шешім таңдауда;

өз көзқарасын дәлелдеуде.
Ақпаратты табу Мәтінді Мәтін мазмұнына
интерпретациялау рефлексия/ түрі
және оған бағалау
Мәтінді шолып оқу, Әртүрлі ақпараттарды Мәтіндегі
мәтіннен негізгі салыстыру және ақпараттарды
элементтерді анықтау мәтіндерді өзара байланыстыру,
және ақпараттың салыстыру, тезиске мәтіндегі
қажетті бірлігін табу, қорытынды шығару, дәлелдемелерді
сұраққа қарағанда автордың бағалау, өз көзқарасын
мәтінде берілген қорытындысына дәлелдеу, дәлелдер
ақпарат түрін табу немесе мәтінннің негізгі келтіру және табу
ойына әкелу
ТҰТАС ЕМЕС МӘТІНДЕР

Графиктер Диаграммалар Сызбалар

Кестелер Кіру билеттері Сайт картасы

Көлік Бөлменің,
Тұрғылықты
қозғалысының тұрғын үйдің
жердің картасы
кестесі жоспары
Қандай ақпарат алуға болады? Ортақ тақырыбын анықтаңыз .
Мәтінді оқыңыз.
Оқудың қандай түрін қолдануға болады?
Мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңыз.

Туған жердің тасы да танымал
Қаныш Британия елінің шақыруымен келгеніне бірталай күн болып еді. Аз күнде көргендері де, білгендері де көп-ақ.
Бүгін де сондай күндердің бірі еді. Таңертеңгі ас үстінде өздерін бірнеше күннен бастап жүрген үкімет шенеулігі Қанышқа:
-Мистер Сәтбаев, сіздің тілегіңізді Британия музейі қуанышпен қабыл етіпті. Қай сағатта баруды қалайсыз? – деді.
Қаныш сол сағатта-ақ музейге баруға әзір екендігін білдірді. Патшалықтың тас қазынасы әрқайсысы жеке музей дерлік,
зәулім, кең бірнеше залға орналасқан екен. Қайда қараса да көздің жауын алғандай жыпырлаған тас.
Геологтың кәнігі көзі зал экспонаттары ішінен Африканың тұңғиық мөлдір алмасын да, Алтайдың аспан түстес
яшмасын* да көрді.
Содан бір сәтте ол қалың шынымен тұтас көмкерілген ұзын тағанның қазынасын қарап болып, бүйір қабырғаға бұрыла
бере, ұзағырақ бөгелді. Содан соң:
- Мүмкін емес! – деп қабырғаға жақындай берді.
Бұл көлемі ат басындай саф мыс еді.
Кесектің іргесінде жатқан этикеткаға үңілді. Жазуды аудартқан жоқ, өзі оқыды. Бірақ оқығанына таңданғаны
соншалық, артына жалт бұрылып:
- Мынау жатқан саф мыс «Трансвальден келген» деп жазылыпты. Мен соны бекер деймін. Бұл қазақ даласының қазынасы. Осы
сөзімді анықтап жеткізіңіз, өтінемін, - деді ғалым тілмашқа бұрылып.
Гид тыжырынып қалды. Қонақтың сөзін ұнатпай қалса керек.
- Мистер Сәтбаев академик деп естідік. Ғафу өтінемін, қателесіп тұрсыз. Бұл – Трансвааль мысы.
- Онда мен де артық айтсам, ғафу өтінемін. Бұл тас қазақ даласында жаратылған. Тіпті түпкі мекенін де айтайын, Жезқазған. Бұл сөзді
геология ғалымының докторы, академик қана емес, сол Жезқазғанның мыс кенін ағылшын компаниясы кеткеннен кейін он бес жыл
ұдайы зерттеген инженер-геолог Сәтбаев айтып тұрғанын ескеріңіз....
Сапардың аяқталар қарсаңында қонақтар жатқан отельге бір жапырақ хат келді. Британия музейінен екенін танып,
ашып қараса сол жолғы жайсыздық үшін өзінен сыпайы кешірім өтініпті. Экспонаттарды соңғы бір реттеуде музей қызметкерлері
жаңылысып, тас этикеткасын ауыстырып алған деп түсіндіріпті. Бары сол-ақ...
Қаныш түнгі Лондонның отқа оранған келбетіне қарап, ойда тұр. Кеудесін бір қуаныш кернегендей. Ұйқысы ашылып,
туған даласын ойлап, қиялдап кетті.
- Қызық болды-ау өзі. Иен даланың бір тасын осынау басқа құрлық, бөгде елде, мынау тұман бүркеген Лондонның тұнжыр аспаны
астында кезіктірем деп кім ойлаған. Шіркін, туған жердің жұмыр тасы-ай! Ақ, қара демей, асыл, жасық деп талғамай, бір ғана белгі –
қасиетің үшін, туған жердің топырағында жаралып, қыр төсінде жатқаның үшін де қымбаттысың-ау, туған жердің сұр тасы!...
М.Сәрсеке
4.2.1.2 ШЫҒАРМАНЫ ІШТЕЙ КӨЗ ЖҮГІРТІП, ШОЛЫП, ТҮРТІП АЛЫП,
СҰРАҚТАР ҚОЯ ОТЫРЫП, ҚАЖЕТТІ АҚПАРАТТЫ ТАУЫП, БЕЛГІ ҚОЙЫП
ОҚУ, ТАЛДАУ ЖАСАП ОҚУ, СЫН ТҰРҒЫСЫНАН БАҒАЛАП ОҚУ

Көз жүгіртіп оқу Іштей саналы түрде Белгілер қоя отырып
түсініп оқу ұсынылып оқудың мақсаты
мәтіндегі ақпарат ойланып оқу, ақпаратты
туралы жалпылама отырған ақпаратты одан әрі бағалау, автор сөзін өз
қолдану үшін мәтінді сөзімен түрлендіріп айта
түсінік алу мақсатында білу біліктерінің
мұқият оқуды көздейді.
қарастырылатын оқу қалыптасқандығы болып
табылады.
түрі

Тапсырма түрлері: Тапсырма түрлері:
•Азат жолдың тірек
сөйлемдерін атау; •Қажеттілік деңгейі Тапсырма түрлері:
•Мәтіннің жаңа тақырыбын
бойынша деректерді
ашатын сөйлемді атау; топтастыру.
•Арнайы ұсынылып отырған
V – таныс ақпарат
•Өте маңызды деген ! – жаңа ақпарат
азат жолдарды оқып, оларды мәліметтерді атаңыз;
қандай ортақ тақырып – мен басқаша ойладым
•Мәтіннен түсіндерме ? – мені таңалдырды
байланыстырып және сипаттама
тұрғандығын анықтау; (қызықтырды), одан да
ақпараттарды анықтаңыз. көп білгім келеді
•Мәтін ….. деп аталса оның
•Кешенді жоспар
мазмүнын қалай
құрастырыңыз.
жалғастыруға болады?
СҰРАҚТАР

Сұрақтар не үшін қажет?
«Жақсы сұрақ» — түрлі тәсілмен жауап
береуге мүмкіндік береді.
•Сұрақтың көмегімен жаңа ақпарат алуға
болады.
•Дұрыссұрақ қоя отырып белгілі ақпаратты
толықтыруға болады.
•Сұрақты әңгімені басқа бағытқа аламастыру
үшін қолдануға болады.
•Сұраққоя отырып өз пікіріңді, өз
ұстанымыңды білдіруге болады.
•Дұрыс қойылған сұрақ жауапты көрсетуі
мүмкін.
•Сұрақарқылы әңгімелесушіні өзіңізге
ыңғайлы сөйлеу қарқынына, көңіл-күйге
бағыттап алуыңызға болады.
ТАПСЫРМА ТҮРІН АНЫҚТАҢЫЗ

1-деңгей 2-деңгей 3-деңгей
-мәтіннен сөз, сөз - сипатта, түсіндір; -шеш;
тіркесін, терминдерді тап - басты белгілерін анықта;
және астын сыз; -мысалдар келтір;
-басқаша ат қой.
-топтастыр; - сұрақтар құрастыр
-ата, тізімін жаз.

4-деңгей 5- деңгей 6-деңгей
-мәтінді бөліктерге бөл, тірек -кесте, нұсқаулық, жоспар, - материалдың берілуін,
сөздерді анықта, әр бөлікке ат сценарий құрастыр; стилін, түрін бағала;
қой; - жұмыс бетін, сайттың -ақпараттың берілуін бағала
-мәтіндерді салыстыр; дизайн жаса; (жарнамалануы, насихаттау)
-ойша экеперимент жаса,
- комикс құрастыр. - ақпараттың нақты,
тексер; дұрыстығын бағала.
- басқа шешім тәсілдерін
ұсын, тап
Оқу мақсатын қалай жүзеге асыруға болады? Ойыңызбен бөлісіңіз.

2.2.7.1 3.2.7.1 4.2.7.1
мұғалімнің көмегімен мұғалімнің көмегімен шығармадан әдеби
шығармадағы шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды
көркемдеуіш құралдарды көркемдеуіш (теңеу, кейіптеу, эпитет,
(теңеу, кейіптеу) табу құралдарды (теңеу, аллитерация, әсірелеу) табу
эпитет, кейіптеу) табу және оларды қолдану

2- сынып 3- сынып 4- сынып
теңеу, кейіптеу теңеу, эпитет, кейіптеу теңеу, кейіптеу, эпитет,
аллитерация, әсірелеу
2.2.7.1 3.2.7.1 4.2.7.1
мұғалімнің көмегімен мұғалімнің көмегімен шығармадан әдеби көркемдегіш
шығармадағы көркемдеуіш шығармадағы әдеби құралдарды (теңеу, кейіптеу,
құралдарды (теңеу, кейіптеу) көркемдеуіш құралдарды эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу
табу (теңеу, эпитет, кейіптеу) және оларды қолдану
табу
2- сынып 3- сынып 4- сынып
теңеу, кейіптеу теңеу, эпитет, кейіптеу теңеу, кейіптеу, эпитет,
аллитерация, әсірелеу

Мәтін Негізгі ойы Көркем-
бөліктері бейнелі
сөздер
4.2.9.1 ТҮРЛІ ДЕРЕККӨЗДЕРДЕН ҚАЖЕТТІ АҚПАРАТТЫ ТАБУ, ӨҢДЕУ,
ТҰЖЫРЫМ ЖАСАУ ЖӘНЕ СЕБЕП-САЛДАРЛЫҚ БАЙЛАНЫСЫН СЫЗБА
ТҮРІНДЕ КӨРСЕТУ

«ФИШБОУН» БАСҚА
СХЕМАСЫ ТӘСІЛДЕР КЛАСТЕРЛЕР

Себептер

Тәсілдер
Дәлелдер

ДЕНОТАНТТЫ МЕНТАЛЬДІ
ГРАФ КОНЦЕПТУАЛДЫ КАРТА
КЕСТЕ

Ертегі Салыстыру Мультфильм
сызығы
4.3.3.1 ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСЫН СЫЗБА, ДИАФИЛЬМ,
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТҮРІНДЕ ҰСЫНУ

кітап

энциклопедия
БАҚ
Ақпарат
көздері

? ғаламтор
Тапсырманы орындаңыз.
№ Терминдер/ұғымдар Түсіндірмесі

- кестеге сөздер жазыңыз;
- жазған сөздердің түсіндірмесін жазыңыз;
- сөздерді қолданып, мәтін құрастырыңыз;
- құрастырған мәтінге ат қойыңыз.
Мәтін құрастыруда қандай сөздер қолданылмай қалды? Оның себебі неде? Тапсырма
арқылы қандай оқу мақсаттары жүзеге асырылды?
ТАПСЫРМАНЫ
ОРЫНДАҢЫЗ

Комикс құрастыру

-Комикс не туралы?
(тақырыбы)
-Кейіпкерлері кім болады?
-Олар қандай?
-Іс- әрекет қай жерде өтеді?
-Кейіпкерлер не туралы
сөйлеседі?
-Оқиға қалай дамиды?
3.3.2.1 – ШЫҒАРМА КЕЙІПКЕРІНЕ ХАТ/ЕРТЕГІ – (КЕЙІПКЕР ҚОСУ,
СОҢЫН ӨЗГЕРТУ…)/ ӨЛЕҢ (ТӨРТ ЖОЛДЫ)/ӘҢГІМЕ (ОҚЫҒАНЫ,
КӨРГЕНІ БОЙЫНША) ЖАЗУ

1.Төмендегі сөздерді қолдана отырып, байланысқан мәтін
құрастырыңыз.
эксперимент мектеп табыстар
мониторинг оқулықтар бағдарлама
қиындықтар сұрақтар оқыту
ата-аналар бағалау кеңес
іс-әрекет тәсілдемелер сабақтар

2. Мәтіннің жанрын анықтаңыз.

3. Құрастырған мәтініңізді ұсыныңыз.

Егер Сізде қолданылмай қалған сөз болса, неге оны қолдана
алмағандығыңызды түсіндіріңіз.
ЕРТЕГІНІ ТҮРЛЕНДІРУ
Бұл тапсырма оқушыларға өздеріне таныс шығармаға пародия құруға және оны
түрлі бағытта дамытуға мүмкіндік береді.

Төменде берілген ертегі сөздері мен
сөйлем тіркестерін қолдана отырып,
ертегі құрастыр.

Ақшақар орманда жеті дәуді кезіктірді.

Қасқыр жеті лақты жегісі келді, бірақ
олар оны тұтқынға алды.
ӨЗ МӘТІНІН ҚҰРАСТЫРУ

«Ертегіні жаңа үлгіде жазамыз» тәсілі
Оқушылар ертегі кейіпкерлері бейнеленген және қазіргі
кездегі лексиконға қосылған жаңа сөздер жазылған
парақтарды алады.
Бауырсақ, әже, ата, қасқыр, түлкі, аю, велосипед,
жарыс
Оқушылар ұсынылған сөздерді қолдана отырып қазіргі
заманғы үлгіде ертегі жазады.
Топтар қалауы бойынша ертегіні рөлге бөліп сахналайды.
ЖОСПАР ТҮРЛЕРІ
Сұраулы (Қайда? Қашан? Қанша? Неге?
Тезистік (шығарманың идеясы қысқа беріледі?
Атаулы (жоспар тезис түрінде беріледі,етістік
қолданылмайды)
Тірек схема (сөздер мен сөз тіркестерінен,
мағынасын ашатын сөйлемдерден тұрады)
Аралас (әртүрлі жоспарлардың түрінен
құралады)
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫ ИГЕРУІ ТИІС
ОҚЫРМАНДЫҚ БІЛІКТЕР

Мазмұнын түсіну,
Мәтіннің жалпы мағынасын
ақпаратты таба білу түсіну

Мағыналық бөліктердің
Мәтіннің тақырыбын анықтай
жалғасымдылығын түсіну білу

Тілдік құралдарды көру
Автордың ойын түсіну

«Жолдар арасында» оқу
Өзінің мәтінін құрастыра алу
білігі
Шығарманың жанрын анықтай
алу
МҰҒАЛІМДЕРГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ

«Әдебиеттік оқу»
пәнінен қысқа
мерзімді жоспарлар
жинағы (3-сынып)

http://smk.edu.kz
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Лексикография туралы түсінік
ТАҒДЫР КОНЦЕПТІСІ
Мәтіннен мағыналары жақын сөздерді тауып жаз
Қазақ тілінің сөз байлығы
Частных детских сада
Наурыз- жыл басы туралы
Тапсырма арқылы саралау деңгейлік тапсырма
Көзі қилы бала
Аялы алақан
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту
Пәндер