Бағалау парақшасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өнер
Мектеп: № 76 Жалпы білім беретін
Күні: 15. 02. 19ж
Мұғалімнің аты-жөні: Санетова Динара Амангелдіқызы
Сынып: 3 «Ә»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ойнай білу де - өнер
«Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3. 1. 4. 1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.
3. 2. 3. 1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді қолданады, мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
- шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, оқиғаның негізінде сюжеттің дамуын болжайды.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
- берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады, шығарманың құрылымын, стилін жетілдіреді.

Бағалау критерийлері
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады
Мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастыра алады
Кейіпкердің іс-әрекетіне қарап мінез-құлқына баға береді
Оқиғаның негізінде сюжеттің дамуын болжайды
Шығарманың құрылымын жетілдіреді
Ойлау дағдысының деңгейі
Талдау
Тілдік мақсаттар
Асық ойыны, мергендік, снаряд, илану
Құндылықтарды дарыту
Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру. Достық, адалдық, шығармашылық құндылықтары қалыптасады
Пәнаралық байланыс
Музыка, дүниетану, қазақ тілі
Акт қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, компьютер, презентация
Осыған дейін меңгерілген білім
Атқа міну - өнер. Менде атқа міне аламын. Алан Маршалл

Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
Көздер
Cабақтың басы
5 минут
Сәлеметсіңдерме?
Көңіл - күйлерін қалай?
Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма?
«Ребус» шешу
,, , , ,, , , ,, ,
+ + Ы +
(оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін, және тақырыпты ашу үшін ребусті пайдаландым)
Интерактивті
Тақта
Слайд

Тақта, компьютер
Топтық ереже А3
Топқа бөлу: Ұлттық ойындар арқылы топтарға бөлінеді
(асық қоржынынан асықтың суретін алып,
сол арқылы топқа бөлінеді)
I-топ «Қанталапай» ойыны
II-топ «Асық қағу» ойыны
III-топ «Асық жасыру» ойыны
IV-топ «Ұпай ұту» ойыны
Топтар таңдаған ұлттық ойындары туралы түсінік береді.
Топтық ереже
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Пысықтау: Атқа міну - өнер. Менде атқа міне аламын. Алан Маршалл
«Ақиқат және Жалған» әдісі
Аланның өмірінде қиындық болды. +
Аланның іс-әрекеті дұрыс емес -
Әңгімені Алан Малшалл жазды +
Жылқының бес мүшесі өте жақсы дамыған +
Алан алдына қойған мақсатына жетті +
Аланның әкесі мүлде ақылын айтпады -
1 - ширату тапсырмасы: Шешендік сөздің мәнін түсіндіріп көр.
Қой асығы демеңдер,
Қолыңа жақса, сақа ғой
Жасы кіші демеңдер,
Ақылы асса, аға қой.
Сұрақтар тізбегі
Тақта, компьютер
Қима қағаздар А3

2 - тапсырма «Автормен танысу»
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Мамандығы актёр болғанымен, өзінің шығармашылық мұратын сатирадан тапқан. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т. б жыр- жинақтары бар.
3 - тапсырма
(Ж, Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Кадр» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығанна кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұраймын Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды.
Жаңа сөздермен жұмыс: (асық ойыны, мергендік, снаряд, илану)
А3 қағаз

(Т) 4 - тапсырма «Қабырғадағы сұрақ» әдісі
(Қабырғада тақырыпқа қатысты сұрақтар ілініп тұрады, оқушылар қабырғадағы сұрақтарды алып, дайындалып жауап беруі қажет )
«Құлп пен кілт» әдісі (композиция ұғымын бұрын естігендерің бар ма? Сюжет дегеніміз не?
оқушылардан өз ойларын сұрау)
Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы, жалғасуы, аяқталуы болатынын білесің. Мұны шығарманың құрылымы (композициясы) деп атайды. Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты. Сюжет - шығармадағы оқиғалар тізбегі.
Интерактивті
тақта, слайд

Кері байланыс «Сұрақ-жауап» әдісі
- Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.
- Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт.
- Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр.
(ҚБ) «Бір - бірін бағалау»
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.
СЕРГІТУ СӘТІ
«Асық» ойынның қимылдарын көрсету. (Мұғалімнің көмегімен таңдалып алынған оқушы, тақтаға шығып, асық ойынының қимылдарын көрсетеді, ал қалған оқушылар орнында тұрып, сол іс-әрекетті қайталайды, музыка әуенімен)
А3
Суреттер
Қоржында
оқушылардың есімі жазылған қима қағаздар
Асық

«Лотерея» әдісі (асық қоржының ішінде оқушылардың аттары жазылған оны мұғалім біреуін таңдап алады, сол оқушы тақтаға шығады)
(Ж) 5 - тапсырма «Композиция» әдісі
(4 топқа, асықтың қима қағаздары беріледі, сұраққа жауап беру арқылы ретімен тақтаға ілінеді)
Тақырыптың аты?
Кіріспе бөлім қалай басталады?
Негізгі бөлімде не айтылған?
Қорытынды қандай мақал мен аяқталды?
(Т) 6 - тапсырма «Менің жұмысым» әдісі
(Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат қояды)
(ҚБ) «Смайликтер» арқылы бағалау
Слайд
Смайликтер Бағалау парақшасы
Басы
Негізгі бөлім
Соңы

Дескриптор:
- кейіпкердің іс-әрекетіне қарап, мінез-құлқын айтады;
- сөздерді мағынасына қарай орынды қолданады;
- оқиғаның соңын болжап айтады;
- шығарманың құрылымын анықтайды;
- мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды;
- мәтіннің әр бөлігіне сәйкес ат қояды.
Рефлексия: «Алтын асық, Күміс асық, Қола асық»
(тақтаға үш асықтың суреті ілінеді, оқушылар бүгінгі сабақты түсінгенін, қай кезең қай тапсырма қиын болды соны жазып, 3 суреттің біреуіне жабыстырады, күміс, қола асыққа стикер жабыстырған оқушымен жұмыс жасау)
Үйге тапсырма: Елдестің ойыны оқу, мазмұндау 39 - бет. Әр топқа ойын атаулары берілген, соның ойнау ережесін және тарихын біліп келу. (шығармашылық тапсырма)

Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
А - деңгейі Мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады «Бағытталған оқу» әдісі.
Ә - деңгейі
Мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастыра алады
«Сұрақ-жауап» әдісі
Б - деңгейі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz