Бағалау парақшасы




Презентация қосу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: № 76 Жалпы білім беретін
Өнер
Күні: 15.02.19ж Мұғалімнің аты-жөні: Санетова Динара Амангелдіқызы
Сынып: 3 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Ойнай білу де – өнер
«Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров
Осы сабақ арқылы жүзеге 3.1.4.1- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды
асатын оқу мақсаттары емес тілдік құралдарды қолдану.
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп
тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау.
Сабақтың мақсаттары Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
- сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді қолданады, мәтіннің
тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
- шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, оқиғаның негізінде
сюжеттің дамуын болжайды.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
- берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады, шығарманың
құрылымын, стилін жетілдіреді.
Бағалау Мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады
критерийлері Мәтін бойынша өздігінен сұрақтар құрастыра алады
Кейіпкердің іс-әрекетіне қарап мінез-құлқына баға береді
Оқиғаның негізінде сюжеттің дамуын болжайды
Шығарманың құрылымын жетілдіреді
Ойлау Талдау
дағдысының
деңгейі
Тілдік мақсаттар Асық ойыны, мергендік, снаряд, илану
Құндылықтарды Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру.
дарыту Достық, адалдық, шығармашылық құндылықтары қалыптасады
Пәнаралық Музыка, дүниетану, қазақ тілі
байланыс
Акт қолдану Интербелсенді тақта, компьютер, презентация
дағдылары
Осыған дейін Атқа міну – өнер. Менде атқа міне аламын. Алан Маршалл
меңгерілген білім
Жоспарлана Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дерек
тын уақыт Көздер
Cабақтың • Сәлеметсіңдерме? Интерактивті
басы • Көңіл – күйлерін қалай? Тақта
5 минут • Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма?
«Ребус» шешу
,,, ,,,, ,,,,
Слайд

+ + Ы+
(оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін,
және тақырыпты ашу үшін ребусті
пайдаландым)
Топқа бөлу: Ұлттық ойындар арқылы топтарға бөлінеді
(асық қоржынынан асықтың суретін алып,
сол арқылы топқа бөлінеді)
Тақта,
компьюте
I-топ «Қанталапай» ойыны р
II-топ «Асық қағу» ойыны
III-топ «Асық жасыру» ойыны
IV-топ «Ұпай ұту» ойыны
Топтар таңдаған ұлттық ойындары туралы түсінік береді.
•Топтық ереже
•Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
•Уақытты үнемдейміз! Топтық
•Нақты, дәл жауап береміз! ереже А3
•Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
•Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Пысықтау: Атқа міну – өнер. Менде атқа міне аламын. Алан Маршалл
«Ақиқат және Жалған» әдісі
Аланның өмірінде қиындық болды. +
Аланның іс-әрекеті дұрыс емес – Сұрақтар
Әңгімені Алан Малшалл жазды + тізбегі
Жылқының бес мүшесі өте жақсы дамыған +
Алан алдына қойған мақсатына жетті +
Аланның әкесі мүлде ақылын айтпады -

1 - ширату тапсырмасы: Шешендік сөздің мәнін түсіндіріп көр.

Тақта,
компьютер

Қой асығы демеңдер,
Қолыңа жақса, сақа ғой Қима
Жасы кіші демеңдер, қағаздар А3
Ақылы асса, аға қой.
2 - тапсырма «Автормен танысу»
Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл
ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Мамандығы актёр
болғанымен, өзінің шығармашылық мұратын сатирадан
тапқан. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б
жыр- жинақтары бар.

3 - тапсырма
А3 қағаз
(Ж,Т) Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін
«Кадр» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығанна
кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұраймын
Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып,
жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді
тұтас оқиды.
Жаңа сөздермен жұмыс: (асық ойыны, мергендік,
снаряд,илану)
(Т) 4 – тапсырма «Қабырғадағы сұрақ» әдісі
(Қабырғада тақырыпқа қатысты сұрақтар ілініп тұрады, оқушылар
қабырғадағы сұрақтарды алып, дайындалып жауап беруі қажет )

Интерактивті
«Құлп пен кілт» әдісі (композиция ұғымын бұрын естігендерің бар ма? тақта, слайд
Сюжет дегеніміз не?
оқушылардан өз ойларын сұрау)

Сен мәтіндегі негізгі ойдың басталуы, жалғасуы, аяқталуы
болатынын білесің. Мұны шығарманың құрылымы (композициясы)
деп атайды. Композициялық құрылым сюжетпен тығыз байланысты.
Сюжет – шығармадағы оқиғалар тізбегі.
Кері байланыс «Сұрақ-жауап» әдісі

- Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.
- Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт. А3
- Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр.
Суреттер
(ҚБ) «Бір - бірін бағалау»
Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені
жақсарту керектігін анықтайды.

СЕРГІТУ СӘТІ Қоржында
оқушыларды
ң есімі
жазылған
қима
қағаздар

«Асық» ойынның қимылдарын көрсету. (Мұғалімнің көмегімен таңдалып
алынған оқушы, тақтаға шығып, асық ойынының қимылдарын
көрсетеді, ал қалған оқушылар орнында тұрып, сол іс-әрекетті Асық
қайталайды, музыка әуенімен)
«Лотерея» әдісі (асық қоржының ішінде оқушылардың аттары
жазылған оны мұғалім біреуін таңдап алады, сол оқушы тақтаға
шығады)

(Ж) 5 – тапсырма «Композиция» әдісі
(4 топқа, асықтың қима қағаздары беріледі, сұраққа жауап беру арқылы
ретімен тақтаға ілінеді)
Слайд
Тақырыптың аты?
Кіріспе бөлім қалай басталады?
Негізгі бөлімде не айтылған?
Қорытынды қандай мақал мен аяқталды? Смайликтер
Бағалау
парақшасы
Басы Негізгі бөлім Соңы

(Т) 6 - тапсырма «Менің жұмысым» әдісі
(Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінді 3 бөлікке бөліп, әр бөлікке ат
қояды)
(ҚБ) «Смайликтер» арқылы бағалау
Дескриптор:
- кейіпкердің іс-әрекетіне қарап, мінез-құлқын айтады;
- сөздерді мағынасына қарай орынды қолданады;
- оқиғаның соңын болжап айтады;
- шығарманың құрылымын анықтайды;
- мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды;
- мәтіннің әр бөлігіне сәйкес ат қояды.

Рефлексия: «Алтын асық, Күміс асық, Қола асық»
(тақтаға үш асықтың суреті ілінеді, оқушылар бүгінгі сабақты
түсінгенін, қай кезең қай тапсырма қиын болды соны жазып, 3 суреттің
біреуіне жабыстырады, күміс, қола асыққа стикер жабыстырған
оқушымен жұмыс жасау)

Үйге тапсырма: Елдестің ойыны оқу, мазмұндау 39 – бет. Әр топқа ойын
атаулары берілген, соның ойнау ережесін және тарихын біліп келу.
(шығармашылық тапсырма)
Саралау – сіз оқушыларға көбірек Бағалау – Оқушылардың Пәнаралық байланыс
қолдау көрсету үшін не істейсіз? ақпаратты қаншалықты Қауіпсіздік ережелері
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай меңгергенін қалай АКТ-мен байланыс
тапсырма беруді көздеп отырсыз? тексересіз? Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
А – деңгейі «Алтын асық, Күміс асық, Музыка, дүниетану, қазақ тілі
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады, Қола асық» әдісі арқылы Қауіпсіздік ережесі сақталды.
негізгі ойды табады «Бағытталған бағалаймын. Жақсы қарым-қатынас орнату,
оқу» әдісі. ынтымақтастық дағдысын,
Ә – деңгейі оқушылардың іздену
Мәтін бойынша өздігінен сұрақтар дағдыларын қалыптастыру .
құрастыра алады Сергіту сәті: «Асық ойынның
«Сұрақ-жауап» әдісі қимылдарын көрсету»
Б - деңгейі
Кейіпкердің іс-әрекетіне қарап мінез-
құлқына баға береді. Шығарманың
құрылымын жетілдіреді. «Менің
жұмысым» әдісі
Ойлану Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы
Сабақ мақсаттары/оқу ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
мақсаттары жүзеге бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды
асырымды болды ма? сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгін оқушылар нені Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші
үйренді? Сыныптағы оқу сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап топпен ой бөлісуді
атмосферасы қандай үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы белсенді , көңілді
болды? Дифференсацияны болды. Дифференсация сабақ үдерісінде болды. Мен
жүзеге асыру қолымнан жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма
келді ме? Мен ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын..
жоспарланған уақытымды
ұстандым ба? Мен
жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неліктен?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру
және оқытуға қатысты)?
1:
2:-
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма
дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Оқушылармен топтық жұмыс жүргізу барысында жеке оқушылардың толық
қатысуын қадағалауды, сонымен қатар оларды сөйлету (сұрақ –жауап) арқылы
сабаққа тартуды білдім.

Ұқсас жұмыстар
Түрлі - гүл, қоры сабақты зымыран түсті бағалау тынд қорытындылау
Білім беру мекемелерінің имиджі
Ыбырай – шағын әңгіме шебері (Қ.Бітібаеваның технологиясы негізінде)
Армандастар қайда
Бала Шоқан әңгімесі. Сапарғали Бегалин
ЖЕКЕ КАБИНЕТ ПАЙДАЛАНУШЫСЫНА ЖАДЫНАМА ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
Сабақ мақсаттары
Аустралия материгінің пайдалы қазбалары
Еліктеуіш сөздер
ЖАЗБАША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН БАҒАЛАУ МӨЛШЕРІ
Пәндер