ОҚЫТУ АСПЕКТІЛЕРІ



ТАқырыбы:ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ПРАКТИКАДА ІСКЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ
№1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық - педагогтік колледжі
131 ТОП
СЕМИНАР-КОУЧИНГ

Жоспары:
1. Болашақ мамандардың қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінен алған теориялық білімдерін практикамен ұштастырудағы ізденістері
2. Қысқа мерзімді жоспарды практикада іске асыру жолдары
3. Кері байланыс

Табысты келешекке қол жеткізу шарттары
Умение работать с информацией

ІЗденісі
http://db. come. kz.
www. cpm. kz
smk. edu. kz
Nao. kz
Журналдар
Дайындық практикасы
Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық
ҚР жалпыға міндетті білім беру стандарты


Өзін-өзі бағамдау пирамидасының бағытымен кәсіби дамуға ұмтылады

Оқыту аспектілері

1. Белсенді оқу
Өз тәжірибесінің негізінде үйрену:
оқушыларға эксперимент жасап, мәнін ұғынып, түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді;
жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырады;
қателіктер бізге өзімізді тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге жол ашады;
нәтижесі - терең білім;
көзқарасты өзгертеді.
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері

Құрылымдалған топтық жұмыс:
тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді;
ақпарат алу және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын жетілдіреді;
тиімді дербестікті дамытады - «біз бірлесіп табысқа жетеміз»;
оқушылар арасындағы тосқауылдарды жояды.
2. Бірлескен оқу

Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру:
түсінік пен дағдылар тереңдейді;
өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжі артады;
оқушыларға идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, шығармашылыққа ынталандырады;
барлық оқушылар үшін тиімді;
барлық оқушылардан күтілетін нәтижені арттыра алады.
3. Саралау

4. Пәнаралық байланыс
Пәндердің арасында байланыс орнату:
білім беру бағдарламасының аясын кеңейтіп, теңестіреді;
тереңірек білім алуға мүмкіндік береді;
көптеген дағдыларды қалыптастырады;
түсінік пен дағдыларды дамытуға көмектесе алады;
оқудың анағұрлым саналы меңгерілуіне көмектеседі;
оқуға деген уәжді арттыра алады.

уәжді және өзін-өзі бағалау деңгейін арттырады;
оқыту үдерісіне бағыт береді;
оқушылардың өз жұмысын жақсартуына мүмкіндік береді;
оқушылардың барынша тиімді оқу жолдарын түсінуіне көмектеседі
5. Оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру

Оқушылардың тапсырмаларды өзара талқылауы:
оқушылардың көбірек үлес қосуына мүмкіндік береді;
оқушылардың бір-біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейді;
тақырыпты терең түсінуіне жол ашады;
оқушылардың өз үлгерімі туралы ойланып, әрі қарай не істеу керектігі туралы шешім қабылдауына мүмкіндік береді;
тапсырманы күрделендіріп, оқушылардың уәжін арттырады.
6. Оқу әңгімелері

Технологияларды пайдалану:
белсенді оқудың қызықты тәсілдерін ұсына алады;
уәжді арттыра алады;
зерттеу жүргізу, қарым-қатынас жасау, ынтымақтастық орнату және тапсырмаларды тиімді іске асыру үшін қолданылады;
оқушылардың ақпарат іздеп, өз тәсілдерін табуына мүмкіндік бере отырып, олардың өз үлесін қосуына септігін тигізеді;
сыныптан тыс өз бетінше білім алуға мүмкіндік береді.
7. Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану

8. Модельдеу
Іске асып жатқан ойлау үдерістерін түсіндіре отырып мысал ұсыну:
оқушыларды бір мезгілде пән мазмұны туралы ойлануға және сарапшы ретінде әрекет етуге жетелейді;
оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуіне көбірек мүмкіндік беріп, тапсырманы кезеңдерге бөледі;
үдеріс туралы ойланып, рефлексия жасауға ынталандырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz