ОҚЫТУ АСПЕКТІЛЕРІ


Slide 1

ТАқырыбы:ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ПРАКТИКАДА ІСКЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ

№1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық - педагогтік колледжі

131 ТОП

СЕМИНАР-КОУЧИНГ

Slide 2

Жоспары:

1. Болашақ мамандардың қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінен алған теориялық білімдерін практикамен ұштастырудағы ізденістері

2. Қысқа мерзімді жоспарды практикада іске асыру жолдары

3. Кері байланыс

Slide 3

Табысты келешекке қол жеткізу шарттары

Умение работать с информацией

Slide 4

ІЗденісі

http://db. come. kz.

www. cpm. kz

smk. edu. kz

Nao. kz

Журналдар

Дайындық практикасы

Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық

ҚР жалпыға міндетті білім беру стандарты

Slide 5 Slide 6

Өзін-өзі бағамдау пирамидасының бағытымен кәсіби дамуға ұмтылады

Slide 7

Оқыту аспектілері

Slide 8

1. Белсенді оқу

Өз тәжірибесінің негізінде үйрену:

оқушыларға эксперимент жасап, мәнін ұғынып, түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді;

жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырады;

қателіктер бізге өзімізді тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге жол ашады;

нәтижесі - терең білім;

көзқарасты өзгертеді.

Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері

Slide 9

Құрылымдалған топтық жұмыс:

тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді;

ақпарат алу және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын жетілдіреді;

тиімді дербестікті дамытады - «біз бірлесіп табысқа жетеміз»;

оқушылар арасындағы тосқауылдарды жояды.

2. Бірлескен оқу

Slide 10

Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру:

түсінік пен дағдылар тереңдейді;

өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжі артады;

оқушыларға идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, шығармашылыққа ынталандырады;

барлық оқушылар үшін тиімді;

барлық оқушылардан күтілетін нәтижені арттыра алады.

3. Саралау

Slide 11

4. Пәнаралық байланыс

Пәндердің арасында байланыс орнату:

білім беру бағдарламасының аясын кеңейтіп, теңестіреді;

тереңірек білім алуға мүмкіндік береді;

көптеген дағдыларды қалыптастырады;

түсінік пен дағдыларды дамытуға көмектесе алады;

оқудың анағұрлым саналы меңгерілуіне көмектеседі;

оқуға деген уәжді арттыра алады.

Slide 12

уәжді және өзін-өзі бағалау деңгейін арттырады;

оқыту үдерісіне бағыт береді;

оқушылардың өз жұмысын жақсартуына мүмкіндік береді;

оқушылардың барынша тиімді оқу жолдарын түсінуіне көмектеседі

5. Оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру

Slide 13

Оқушылардың тапсырмаларды өзара талқылауы:

оқушылардың көбірек үлес қосуына мүмкіндік береді;

оқушылардың бір-біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейді;

тақырыпты терең түсінуіне жол ашады;

оқушылардың өз үлгерімі туралы ойланып, әрі қарай не істеу керектігі туралы шешім қабылдауына мүмкіндік береді;

тапсырманы күрделендіріп, оқушылардың уәжін арттырады.

6. Оқу әңгімелері

Slide 14

Технологияларды пайдалану:

белсенді оқудың қызықты тәсілдерін ұсына алады;

уәжді арттыра алады;

зерттеу жүргізу, қарым-қатынас жасау, ынтымақтастық орнату және тапсырмаларды тиімді іске асыру үшін қолданылады;

оқушылардың ақпарат іздеп, өз тәсілдерін табуына мүмкіндік бере отырып, олардың өз үлесін қосуына септігін тигізеді;

сыныптан тыс өз бетінше білім алуға мүмкіндік береді.

7. Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану

Slide 15

8. Модельдеу

Іске асып жатқан ойлау үдерістерін түсіндіре отырып мысал ұсыну:

оқушыларды бір мезгілде пән мазмұны туралы ойлануға және сарапшы ретінде әрекет етуге жетелейді;

оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуіне көбірек мүмкіндік беріп, тапсырманы кезеңдерге бөледі;

үдеріс туралы ойланып, рефлексия жасауға ынталандырады.


Ұқсас жұмыстар
Топтардағы оқыту
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Қазіргі кезеңдегі болашақ маманның тұлғасын қалыптастырудың өзекті бағыттар
Білім беру парадигмасы педагогикалық қауымдастықтың қабылдаған теориялық, дүниетанымдық алғышарттардың жиынтығы
Болашақ мамандарға қойылатын талаптар
Арнайы мамандардың зерттеулерінің көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік сауаттылық аспектілері қарастырылады
Оқытудың белсенді әдістері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Еңбекті қорғауды басқарудың жаңа жүйесінің негізгі аспектілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz