Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру



«Бастауыш білім беру» мамандығы
№1 АҚМГПК
Күні:
Оқытушы: Тлекеева Ф. А
Топ: 31бш
Қатысқан білім алушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Критериалды бағалау жүйесін, жиынтық бағалау жүйесін меңгерту;
Практикада қолданудың тәсілдерін үйрету.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық білім алушылар oрындaй aлaды: ҚМЖ жаза алады;
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: ҚМЖ жазады, бағалау критерийларын орынды қолданады;
Кeйбiр білім алушылар oрындaй aлaды: ҚБ тапсырмалары мен ЖБтапсырмаларын құрастырады.
Бағалау критерийлері
Критериалды бағалау жүйесін жасайды;
ЖБ жүйесін жасайды;
ҚБ, ЖБ тапсырмаларын құрастырады.

Ойлау дағдысының деңгейі
Қолдану
Тілдік мақсаттар
Тілдік дағдылар: Блум таксономиясы, критериалды бағалау жүйесі, дескриптор, дифференсация, кері байланыс, рефлексия.
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мәңгілік елдің жеті идеясын насихаттау;
Жаңартылған білім мазмұнының ұрпақ тәрбиесі мен олардың өсіп дамуына, жарқын болашағына зор үлесі жайлы мәліметтер келтіру.
Пәнаралық байланыс
Педагогика
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Осыған дейін меңгерілген білім
ҚМЖ құрастыру, ҚБ тапсырмалары, критериалды бағалау мақсаттары.

Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
Көздер
Cабақтың басы
5 минут
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
ҚМЖ эл. нұсқаларына әдістемелік талдау жасау;
ҚБ тапсырмаларын текскру.
ІІІ. Өткен тақырыптарды бекіту:
«Экспресс сұрақтар» әдісі
«А» деңгейі:
ҚМЖ құрылымын ата.
«Ә» деңгейі:
Бағалау критерийлері қалай қойылады?
«Б» деңгейі:
ҚБ, ЖБ тапсырмалары қай кезде жүзеге асады және осы тапсырмаларға мысалдар келтір.
Берген жауаптарын ауызша кері байланыс беру арқылы бағалаймын.
СМК edu rz
NAO кз
сайттары

Сабақтың ортасы
30 минут
Жаңа тақырып пен сабақ мақсаты, критерийлері таныстырылады.
Осы оқу мақсаттары негізінде білім алушылар өздеріне сабақ мақсатын қояды.
Жаңа тақырып бойынша жұмыс:
1- қатар, сауат ашу пәніне ЖБ тапсырмаларының бағалау критерийлерін жазу;
2- қатар, ЖБ тапсырмасын әзірлеу;
3- қатар, ЖБ тапсырмасының дескрипторын әзірлеу;
(Т) жалпы топ, ЖБ тапсырмасының рубрикасын әзірлеу.
Пайдалануға керекті материалдар:
Сауат ашу пәнінің бағдарламасы, ҰМЖ, ОМЖ.
Дескриптор:
ЖБ тапсырмасының бағалау критериларын жаза алады:
ЖБ тапсырмасын әзірлейді;
ЖБ тапсырмасының дескрипторын әзірлейді;
Рубриканы әзірлейді.
Әр қатардан бір жұптық жұмыс тыңдалады.
Өзара бағалау ( ӨБ)
Бір-бірінің жұмысын «1:1» әдісімен (1 маңызды, 1 дамытатын тұс) дескрипторға сәйкес бағалайды.
Оқытушының бағалауы (ОБ)
Сауат ашу оқулығы, 1-2 бөлім.
Сауат ашу пәнінің оқу жоспары

Сабақтың соңы
Рефлексия
Кері байланыс
Қорытындылау.
«Сауалдар кестесі» әдісі
Өзін-өзі бағалау
«Менің шеңберім» әдісімен 10-50 дейінгі ұпай бойынша өз біліміңізді бағалаңыз.
Балл тұсына аттарын жазып, стикер жабыстырады.
VI. Үй тапсырмасы:
Сауат ашу пәніне бөлім бойынша ЖБ құрастыру;
Сауат ашу пәніне тоқсандық ЖБ құрастыру.
кесте
тақтаға жазып қоямын
Сұрақ
Жауап
Бүгінгі сабақта өз мақсатыңызға жете алдыңыз ба?
Қай тапсырма сіз үшін қиындық туғызды? Неліктен?
Білім алушының аты-жөні:

Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Білім алушыларға сабақ барысында берілетін тапсырмаларымды қарапайымнан күрделіге қарай жоспарлаймын. Жекелеген білім алушылардың мақсатқа жетуіне топтық жұмыс арқылы қол жеткіземін. Қажет жағдайда қосымша түсінік беріп отырамын. Белсенді білім алушыларға сабақ барысында жоғары деңгейлі сұрақтар қоямын және шығармашылықпен орындайтын тапсырмаларды сол білім алушылардың мүмкіндігін ескере отырып беремін. Сонымен қатар кей тапсырмалар барлық топқа бірдей берілгенімен күтілетін нәтиже әр түрлі болмақ. Білім алушылардың өздеріне қойған мақсатқа жеткен-жетпегенін кері байланыс арқылы анықтап аламын. Келесі сабақта белсенді білім алушыларға жеке күрделі тапсырмалардайындап келуді жоспарлап отырмын.
«Менің шеңберім» әдісі бойынша өз-өзін бағалайды.
«1:1» және «Пікір айту» әдісімен өзара бағалайды.
«Салыстыра келе. . . », «Стикерге жазу» әдісімен оқушыларды өзім бағалаймын.
Педагогика пәнімен пәнаралық байланыс орнады.
Тақта мен білім алушы арақашықтығын және олардың қауіпсіздігін сақтауға ерекше мән бердім.
Тәрбиелік мәні мәңгілік еліміздің құндылықтарын білуге негізделген.

Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz