Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Презентация қосу
«Бастауыш білім беру» №1 АҚМГПК
мамандығы
Күні: Оқытушы: Тлекеева Ф.А
Топ: 31бш Қатысқан білім алушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Осы сабақ арқылы Критериалды бағалау жүйесін,жиынтық бағалау жүйесін меңгерту;
жүзеге асатын оқу Практикада қолданудың тәсілдерін үйрету.
мақсаттары
Сабақтың мақсаттары Бaрлық білім алушылар oрындaй aлaды: ҚМЖ жаза алады;
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: ҚМЖ жазады,бағалау
критерийларын орынды қолданады;
Кeйбiр білім алушылар oрындaй aлaды: ҚБ тапсырмалары мен
ЖБтапсырмаларын құрастырады.
Бағалау критерийлері Критериалды бағалау жүйесін жасайды;
ЖБ жүйесін жасайды;
ҚБ,ЖБ тапсырмаларын құрастырады.
Ойлау дағдысының Қолдану
деңгейі
Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар: Блум таксономиясы,критериалды бағалау
жүйесі,дескриптор,дифференсация,кері байланыс,рефлексия.
Сабақта қамтылатын Мәңгілік елдің жеті идеясын насихаттау;
құндылықтар Жаңартылған білім мазмұнының ұрпақ тәрбиесі мен
олардың өсіп дамуына,жарқын болашағына зор үлесі жайлы
мәліметтер келтіру.
Пәнаралық байланыс Педагогика
АКТ қолдану Интербелсенді тақта
дағдылары
Осыған дейін ҚМЖ құрастыру, ҚБ тапсырмалары,критериалды бағалау
меңгерілген білім мақсаттары.
Жоспарланатын Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дерек
уақыт Көздер
Cабақтың басы І. Ұйымдастыру кезеңі СМК edu rz
5 минут ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1. ҚМЖ эл.нұсқаларына әдістемелік талдау жасау; NAO кз
2. ҚБ тапсырмаларын текскру. сайттары
ІІІ. Өткен тақырыптарды бекіту:
«Экспресс сұрақтар» әдісі
«А» деңгейі:
ҚМЖ құрылымын ата.
«Ә» деңгейі:
Бағалау критерийлері қалай қойылады?
«Б» деңгейі:
ҚБ,ЖБ тапсырмалары қай кезде жүзеге асады және осы
тапсырмаларға мысалдар келтір.
Берген жауаптарын ауызша кері байланыс беру арқылы
бағалаймын.
Сабақтың Жаңа тақырып пен сабақ мақсаты ,критерийлері таныстырылады. Сауат ашу
ортасы Осы оқу мақсаттары негізінде білім алушылар өздеріне сабақ оқулығы, 1-2
30 минут мақсатын қояды. бөлім.
Жаңа тақырып бойынша жұмыс:
1- қатар, сауат ашу пәніне ЖБ тапсырмаларының бағалау
критерийлерін жазу; Сауат ашу
2- қатар, ЖБ тапсырмасын әзірлеу; пәнінің оқу
3- қатар,ЖБ тапсырмасының дескрипторын әзірлеу; жоспары
(Т) жалпы топ, ЖБ тапсырмасының рубрикасын әзірлеу.
Пайдалануға керекті материалдар:
Сауат ашу пәнінің бағдарламасы,ҰМЖ,ОМЖ.
Дескриптор:
ЖБ тапсырмасының бағалау критериларын жаза алады:
ЖБ тапсырмасын әзірлейді;
ЖБ тапсырмасының дескрипторын әзірлейді;
Рубриканы әзірлейді.
Әр қатардан бір жұптық жұмыс тыңдалады.
Өзара бағалау ( ӨБ)
Бір-бірінің жұмысын «1:1» әдісімен (1 маңызды, 1 дамытатын тұс)
дескрипторға сәйкес бағалайды.
Оқытушының бағалауы (ОБ)
Сабақтың Қорытындылау.
соңы «Сауалдар кестесі» әдісі
Сұрақ Жауап
Бүгінгі сабақта өз мақсатыңызға жете
алдыңыз ба? кесте
Қай тапсырма сіз үшін қиындық
Рефлексия
туғызды? Неліктен?
Білім алушының аты-жөні:
Өзін-өзі бағалау
«Менің шеңберім» әдісімен 10-50 дейінгі ұпай бойынша өз біліміңізді бағалаңыз.
Балл тұсына аттарын жазып, стикер жабыстырады.
Кері 30
байланыс
20 40
10 50 тақтаға
VI. Үй тапсырмасы:
жазып
1. Сауат ашу пәніне бөлім бойынша ЖБ құрастыру; қоямын
2. Сауат ашу пәніне тоқсандық ЖБ құрастыру.
Саралау – сіз оқушыларға көбірек Бағалау – Оқушылардың Пәнаралық байланыс
қолдау көрсету үшін не істейсіз? ақпаратты қаншалықты Қауіпсіздік ережелері
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай меңгергенін қалай АКТ-мен байланыс
тапсырма беруді көздеп отырсыз? тексересіз? Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
Білім алушыларға сабақ барысында берілетін «Менің шеңберім» әдісі бойынша Педагогика пәнімен пәнаралық байланыс
тапсырмаларымды қарапайымнан күрделіге өз-өзін бағалайды. орнады.
қарай жоспарлаймын.Жекелеген білім «1:1» және «Пікір айту» әдісімен Тақта мен білім алушы арақашықтығын
алушылардың мақсатқа жетуіне топтық жұмыс өзара бағалайды. және олардың қауіпсіздігін сақтауға
арқылы қол жеткіземін. Қажет жағдайда қосымша «Салыстыра келе...», «Стикерге ерекше мән бердім.
түсінік беріп отырамын. Белсенді білім жазу» әдісімен оқушыларды өзім Тәрбиелік мәні мәңгілік еліміздің
алушыларға сабақ барысында жоғары деңгейлі құндылықтарын білуге негізделген.
бағалаймын.
сұрақтар қоямын және шығармашылықпен
орындайтын тапсырмаларды сол білім
алушылардың мүмкіндігін ескере отырып
беремін. Сонымен қатар кей тапсырмалар барлық
топқа бірдей берілгенімен күтілетін нәтиже әр
түрлі болмақ. Білім алушылардың өздеріне қойған
мақсатқа жеткен-жетпегенін кері байланыс
арқылы анықтап аламын.Келесі сабақта белсенді
білім алушыларға жеке күрделі
тапсырмалардайындап келуді жоспарлап
отырмын.
Ойлану Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы
Сабақ мақсаттары/оқу ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
мақсаттары жүзеге бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды
асырымды болды ма? сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгін оқушылар нені Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші
үйренді? Сыныптағы оқу сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жинақы мәтін
атмосферасы қандай жазуды үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы белсенді ,
болды? көңілді болды. Дифференциация сабақ үдерісінде болды.
Дифференциацияны жүзеге Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым.
асыру қолымнан келді ме? Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.
Мен жоспарланған
уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неліктен?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1. Оқу мақсаттарын тиімді қоя білді;
2: Кері байланыс сабақтың басынан ,аяғына дейін жүргізілді.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру
және оқытуға қатысты)?
1: Әр білім алушыда жеке ноутбуг болса;
2: Білім алушылардың барлығында ҰМЖ,ОМЖ,КТЖ болу керек.
Осы сабақ барысында топ немесе жеке біліп алушылар туралы менің келесі
сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
топтық жұмыс жүргізу барысында жеке білім алушылардың толық қатысуын
қадағалауды, сонымен қатар оларды сөйлету (сұрақ –жауап) арқылы сабаққа
тартуды білдім.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz