Сөздерді оқы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Күні:07. 04. 19
Мұғалімнің аты-жөні:Тықырова Құндызай Бауыржанқызы
Сынып: 2 ә
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн
Сөз таптары. Зат есім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2. 2. 2. 1; Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2. 1. 5. 1; Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіру; 2. 4. 2. 3; Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік ажырату) ;
2. 2. 3. 1 ; Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіреді;
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Салт-дәстүр, ауыз әдебиеті үлгілерін, заттың атын білдіретін сөздер туралы біледі
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Зат есімнің сөз табы екенін, зат есімнің жалқы және жалпы, дара және күрделі, жеке және көпше түрлерін біледі.
Бағалау критерийлері
Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырата алады;
Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіре алады; Зат есімдерге сұрақ қоя алады;
Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді.

Ойлау дағдысының деңгейі
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Зат есім, сөз таптары, шілдехана
Негізгі сөздер мен тіркестер, мәтіндегі жаңа сөздер:
Салт - дәстүр, жеті ата, шілдехана.
Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:
Сөз таптары дегеніміз не?
Зат есім дегеніміз не?
Зат есімнің сұрақтары қандай?
Жеті атамызды білеміз бе?
Қандай салт - дәстүрлерімізді білесіңдер?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Ұлтымыздың салт-дәстүрін және ауыз әдебиетін дәріптеу
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек, дене шынықтыру
Акт қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, компьютер, проектор, слайд
Осыған дейін меңгерілген білім
Нәтиже сабақ, мен не үйрендім ?

Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
Көздер
Сабақтың басы
4 минут
6 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал:
Өткен материалды бекіту:
Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар.
1. Омоним деген не?
2. Синоним деген не?
3. Антоним деге не ?
4. Сөз құрамы, түбір мен қосымша деген не оларға мысал келтір?
Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы
20 минут
Жаңа білім
«Миға шабуыл» әдісі.
Сөзжұмбақ: “Зат есім”
Сұрақтары:
Су тіршілік . . . . /көзі/
Әрі қызық, әрі тәтті,
Татқан жанды таңырқатты /алма/
Қабат, қабат, қаттама,
Ақылың болса аттама. /Кітап/
Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. /Түйе/
Уақыт өлшеп, сынап,
Таппайды бір тағат. /Сағат/
Үсті толы ине,
Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/
Мұрнын сипап күн бойы,
Бетін сусып жуады.
Тымсырды аңдып түн бойы,
Тышқанды көп қуады. /Мысық/
Дескрипторы:
Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке - жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.
Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.
Тақта
А3 форматты сурет
маркерлер
с
е
т
а
з
м
і

Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.
Дескрипторы:
Сурет бойынша талдау жасайды.
«Шежіре ағашы» және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс жасайды.
Аудио - бейне жазба
www. iMektep. kz
Оқулық
Суреттер

Оқулықпен жұмыс:
1 - жаттығу
1. Мәтінді түсініп оқы
- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой
- Мәтінге ат ойлап тап.
-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?
-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.
Дескрипторы:
Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.
Мәтінге ай қояды.
Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жазады.
Оқулық
Дәртермен жұмыс

2 - жаттығу.
Сөздерді оқы.
Сөздерді кестеге орналастыр.
-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, өзің қорытыңды жасап көр.
Дескрипторы:
Кестемен жұмыс жасайды.
Берілген сөздердің мағынасын ашады.
«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі /топтық жұмыс/:
3 - жаттығу.
Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.
Сәби, немере, бөпе, бөбек, балапан.
Дескрипторы:
Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.
Дәптерге көшіріп жазады.
Оқулық
Дәптермен жұмыс
Кім? Кімдер?
Не? Нелер?
Не істеді?
. . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2 минут
Сергіту сәті.
“Он сұрақ” әдісі:
Дескрипторы:
Сынып ішінен жеке - жеке оқушыларды шығарып, бастарына берілген сөздерді кигізіледі.
Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.
Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.
Осы ретпен 5 - 6 оқушы ойынды жалғастырады.
Суреттер
Орындық

4 - жаттығу
Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
Ойыншық, нағашы, ата, тұлкі, жоғары келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш.
Дескрипторы:
Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.
Кестеге сөздерді бөлік жазады.
Оқулық
Карточкалар
Кім?
Не?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Сабақтың соңы
8 минут
Кері байланыс:
«Ашық микрофон» әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және сол бойынша бағалаймын.
Сұрақтар:
1. Сөз таптары деген не?
2. Олар нешеге бөлінеді?
3. Зат есім деге не?
4. Қандай сұрақтарға жауап береді?
Дескрипторы:
Сұрақтарға жауап береді.
Бағаланады.
Сабақты бекіту:
Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендігін айтамын.
Микрофон
Смайликтер

3 минут
Рефлексия:
“Ауа райы” әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.
Смайлик,
Стикерлер

Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
А-деңгейі
1. Мәтін және оның түрлері
2. Омоним деген не оларға мысал келтір 3. Синоним деген не оларға мысал келтір.
Ә-деңгейі
1 Кім ? Не ? сұрақтарына сөйлем құрастырып маңыздылығын атай алады.
2. Не істеді? Қандай ? Қанша? Сұрақтарына сөйлем құрай алады .
Үйге тапсырма:
Сөз таптары. Зат есім.
5 - жаттығу.
«Ашық микрофон» әдісі
арқылы бағалаймын.
Көркем еңбек, дене шынықтыру
Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысқан. Сабақта және сергіту сәтінде оны сақтай алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz