Сөздерді оқы




Презентация қосу
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:Салт-дәстүр
және ауыз әдебиеті
Күні:07.04.19 Мұғалімнің аты-жөні:Тықырова Құндызай Бауыржанқызы
Сынып: 2 ә Қатысқан оқушылар Қатыспағандар:
саны:
Сабақтың тақырыбы Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн
Сөз таптары.Зат есім
Осы сабақ арқылы 2.2.2.1; Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және
жүзеге асатын оқу мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
мақсаттары 2.1.5.1; Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіру;
2.4.2.3; Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік
ажырату);
2.2.3.1 ;Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру және жауап беру.
Сабақтың Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
мақсаттары Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіреді;
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Салт-дәстүр, ауыз әдебиеті үлгілерін,заттың атын білдіретін
сөздер туралы біледі
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Зат есімнің сөз табы екенін, зат есімнің жалқы және жалпы, дара
және күрделі , жеке және көпше түрлерін біледі.
Бағалау Синоним,антоним,омоним сөздерді ажырата алады;
критерийлері Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіре алады;
Зат есімдерге сұрақ қоя алады;
Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және
жауап береді.
Ойлау дағдысының деңгейі
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Зат есім,сөз таптары,шілдехана
Негізгі сөздер мен тіркестер,мәтіндегі жаңа сөздер:
Салт – дәстүр, жеті ата, шілдехана.
Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:
- Сөз таптары дегеніміз не?
- Зат есім дегеніміз не?
- Зат есімнің сұрақтары қандай?
- Жеті атамызды білеміз бе?
- Қандай салт – дәстүрлерімізді білесіңдер?
Сабақта қамтылатын Ұлтымыздың салт-дәстүрін және ауыз әдебиетін дәріптеу
құндылықтар
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек, дене шынықтыру
Акт қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, компьютер, проектор, слайд
Осыған дейін меңгерілген Нәтиже сабақ, мен не үйрендім ?
білім
Жоспарланаты Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дерек
н уақыт Көздер
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын
4 минут сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал:
Интербелсенді
тақта

Өткен материалды бекіту:
Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар.
6 минут 1.Омоним деген не?
2.Синоним деген не?
3.Антоним деге не ?
4.Сөз құрамы,түбір мен қосымша деген не оларға
мысал келтір?
Сабақтың Жаңа білім
ортасы «Миға шабуыл» әдісі.
20 минут Сөзжұмбақ: “Зат есім”
Сұрақтары:
1. Су тіршілік .... /көзі/
з
2. Әрі қызық, әрі тәтті ,
Татқан жанды таңырқатты /алма/
а Тақта

3. Қабат, қабат, қаттама,
Ақылың болса аттама. /Кітап/
т А3 форматты
сурет
4. Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. /Түйе/
е маркерлер
5. Уақыт өлшеп, сынап,
Таппайды бір тағат. /Сағат/
с
6. Үсті толы ине,
Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/ і
7. Мұрнын сипап күн бойы,
Бетін сусып жуады. м
Тымсырды аңдып түн бойы,
Тышқанды көп қуады./Мысық/
Дескрипторы:
8. Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке – жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.
9. Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.
Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.
Аудио – бейне
жазба
www.iMektep.kz
Оқулық
Суреттер

Дескрипторы:
1. Сурет бойынша талдау жасайды.
2. «Шежіре ағашы» және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс
жасайды.
Оқулықпен жұмыс: Оқулық
1 – жаттығу
1.Мәтінді түсініп оқы
- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой
- Мәтінге ат ойлап тап.
Дәртермен
-Бұл мәтін әңгіме ме,өлең бе? жұмыс
-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.

Дескрипторы:
1. Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.
2. Мәтінге ай қояды.
3. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп
жазады.
2 – жаттығу.
Сөздерді оқы.
Оқулық
Сөздерді кестеге орналастыр.

Кім? Кімдер? Не? Нелер? Не істеді?
............. ................... ....................
..................... ....................... ......................... Дәптермен
....................... ................... ................... жұмыс
-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай
топтастырылғанын байқап,өзің қорытыңды жасап көр.
Дескрипторы:
1. Кестемен жұмыс жасайды.
2. Берілген сөздердің мағынасын ашады.

«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі /топтық жұмыс/:
3 – жаттығу.
Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.
Сәби,немере,бөпе,бөбек,балапан.
Дескрипторы:
3. Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.
4. Дәптерге көшіріп жазады.
Сергіту сәті.
“Он сұрақ” әдісі:

2 минут

Суреттер

Орындық

Дескрипторы:
1. Сынып ішінен жеке – жеке оқушыларды шығарып, бастарына
берілген сөздерді кигізіледі.
2. Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.
3. Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.
4. Осы ретпен 5 – 6 оқушы ойынды жалғастырады.
4 – жаттығу
Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не ?
сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
Ойыншық,нағашы,ата,тұлкі,жоғары келді , қарға,тәтті , Оқулық
дәрігер,ұста,ұшты,күріш.

Кім? Не? Карточкалар
............................................................ ..........................................................

.............................................................. ...........................................................

............................................................... ................................................................
Дескрипторы:
1. Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.
2. Кестеге сөздерді бөлік жазады.
Сабақтың Кері байланыс:
соңы «Ашық микрофон» әдісі бойынша оқушылар
8 минут тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және
сол бойынша бағалаймын.
Сұрақтар:
Микрофон
1.Сөз таптары деген не?
2.Олар нешеге бөлінеді?
3.Зат есім деге не?
4. Қандай сұрақтарға жауап береді?
Дескрипторы:
1. Сұрақтарға жауап береді.
2. Бағаланады.
Смайликтер
Сабақты бекіту:
Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендігін айтамын.
Рефлексия:
3 минут “Ауа райы” әдісі арқылы оқушылар бүгінгі
сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында Смайлик,
оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай
дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.

Стикерлер
Саралау – сіз оқушыларға көбірек Бағалау – Оқушылардың Пәнаралық байланыс
қолдау көрсету үшін не істейсіз? ақпаратты қаншалықты Қауіпсіздік ережелері
Қабілеті жоғары оқушыларға меңгергенін қалай тексересіз? АКТ-мен байланыс
қандай тапсырма беруді көздеп Құндылықтармен байланыс
отырсыз? (тәрбиелік элемент)
А-деңгейі «Ашық микрофон» әдісі Көркем еңбек, дене
1.Мәтін және оның түрлері арқылы бағалаймын. шынықтыру
2.Омоним деген не оларға мысал
Оқушылар қауіпсіздік
келтір 3.Синоним деген не оларға
мысал келтір. ережесімен танысқан.
Ә-деңгейі Сабақта және сергіту
1 Кім ? Не ? сұрақтарына сөйлем сәтінде оны сақтай алады.
құрастырып маңыздылығын атай Ұлттымыздың салт-
алады.
дәстүрін біледі.Салт –
2.Не істеді? Қандай ? Қанша?
Сұрақтарына сөйлем құрай алады дәстүр және ауыз әдебиеті
. туралы ой өрістерін
Үйге тапсырма: дамытады
Сөз таптары.Зат есім.
5 – жаттығу.
Ойлану Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы
Сабақ мақсаттары/оқу ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
мақсаттары жүзеге бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды
асырымды болды ма? сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгін оқушылар нені Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші
үйренді? Сыныптағы оқу сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жинақы мәтін
атмосферасы қандай жазуды үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы белсенді ,
болды? көңілді болды. Дифференциация сабақ үдерісінде болды.
Дифференциацияны жүзеге Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым.
асыру қолымнан келді ме? Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.
Мен жоспарланған
уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неліктен?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:Тапсырмалар оқу мақсатына орай орындалды;
2: Кері байланыс сабақтың басынан ,аяғына дейін жүргізілді.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру
және оқытуға қатысты)?
1: Рольдік ойындарды орындатса;
2: Балаларға күнделікті өмірде қолданылатын қыстырма сөздердерден сөздік
жасатса.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма
дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Оқушылармен топтық жұмыс жүргізу барысында жеке оқушылардың толық
қатысуын қадағалауды, сонымен қатар оларды сөйлету (сұрақ –жауап) арқылы
сабаққа тартуды білдім.

Ұқсас жұмыстар
Тұрлаусыз мүшелер
Ғ. Мүсірепов - Ананың анасы
Ана тілі туралы өткен сабақта қандай өлеңдер оқыдық
Ж. Аймауытов "Құштарлық"
Ц дыбысы
Адасқан сөйлемдер
Зат есімнің тәуелденуі
Ғ. Мүсірепов. "Ананың анасы" әңгімесі
Әнші бейнесін тереңірек талдау
"Оқу құралдары" орыс сыныптарына
Пәндер