Сөздерді оқы


Slide 1

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Күні:07. 04. 19

Мұғалімнің аты-жөні:Тықырова Құндызай Бауыржанқызы

Сынып: 2 ә

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн

Сөз таптары. Зат есім

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2. 2. 2. 1; Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2. 1. 5. 1; Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын білдіру; 2. 4. 2. 3; Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік ажырату) ;

2. 2. 3. 1 ; Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

Slide 2

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіреді;

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:

Салт-дәстүр, ауыз әдебиеті үлгілерін, заттың атын білдіретін сөздер туралы біледі

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

Зат есімнің сөз табы екенін, зат есімнің жалқы және жалпы, дара және күрделі, жеке және көпше түрлерін біледі.

Бағалау критерийлері

Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырата алады;

Аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойларын білдіре алады; Зат есімдерге сұрақ қоя алады;

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді.

Slide 3

Ойлау дағдысының деңгейі

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Зат есім, сөз таптары, шілдехана

Негізгі сөздер мен тіркестер, мәтіндегі жаңа сөздер:

Салт - дәстүр, жеті ата, шілдехана.

Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:

Сөз таптары дегеніміз не?

Зат есім дегеніміз не?

Зат есімнің сұрақтары қандай?

Жеті атамызды білеміз бе?

Қандай салт - дәстүрлерімізді білесіңдер?

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Ұлтымыздың салт-дәстүрін және ауыз әдебиетін дәріптеу

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, дене шынықтыру

Акт қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, компьютер, проектор, слайд

Осыған дейін меңгерілген білім

Нәтиже сабақ, мен не үйрендім ?

Slide 4

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

Көздер

Сабақтың басы

4 минут

6 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал:

Өткен материалды бекіту:

Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар.

1. Омоним деген не?

2. Синоним деген не?

3. Антоним деге не ?

4. Сөз құрамы, түбір мен қосымша деген не оларға мысал келтір?

Интербелсенді тақта

Slide 5

Сабақтың ортасы

20 минут

Жаңа білім

«Миға шабуыл» әдісі.

Сөзжұмбақ: “Зат есім”

Сұрақтары:

Су тіршілік . . . . /көзі/

Әрі қызық, әрі тәтті,

Татқан жанды таңырқатты /алма/

Қабат, қабат, қаттама,

Ақылың болса аттама. /Кітап/

Кезікті бір жануар,

Үстінде екі тауы бар. /Түйе/

Уақыт өлшеп, сынап,

Таппайды бір тағат. /Сағат/

Үсті толы ине,

Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/

Мұрнын сипап күн бойы,

Бетін сусып жуады.

Тымсырды аңдып түн бойы,

Тышқанды көп қуады. /Мысық/

Дескрипторы:

Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке - жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.

Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.

Тақта

А3 форматты сурет

маркерлер

с

е

т

а

з

м

і

Slide 6

Жаңа материалды меңгерту

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.

Дескрипторы:

Сурет бойынша талдау жасайды.

«Шежіре ағашы» және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс жасайды.

Аудио - бейне жазба

www. iMektep. kz

Оқулық

Суреттер

Slide 7

Оқулықпен жұмыс:

1 - жаттығу

1. Мәтінді түсініп оқы

- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой

- Мәтінге ат ойлап тап.

-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?

-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.

Дескрипторы:

Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.

Мәтінге ай қояды.

Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жазады.

Оқулық

Дәртермен жұмыс

Slide 8

2 - жаттығу.

Сөздерді оқы.

Сөздерді кестеге орналастыр.

-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, өзің қорытыңды жасап көр.

Дескрипторы:

Кестемен жұмыс жасайды.

Берілген сөздердің мағынасын ашады.

«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі /топтық жұмыс/:

3 - жаттығу.

Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.

Сәби, немере, бөпе, бөбек, балапан.

Дескрипторы:

Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.

Дәптерге көшіріп жазады.

Оқулық

Дәптермен жұмыс

Кім? Кімдер?

Не? Нелер?

Не істеді?

. . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 9

2 минут

Сергіту сәті.

“Он сұрақ” әдісі:

Дескрипторы:

Сынып ішінен жеке - жеке оқушыларды шығарып, бастарына берілген сөздерді кигізіледі.

Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.

Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.

Осы ретпен 5 - 6 оқушы ойынды жалғастырады.

Суреттер

Орындық

Slide 10

4 - жаттығу

Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.

Ойыншық, нағашы, ата, тұлкі, жоғары келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш.

Дескрипторы:

Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.

Кестеге сөздерді бөлік жазады.

Оқулық

Карточкалар

Кім?

Не?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 11

Сабақтың соңы

8 минут

Кері байланыс:

«Ашық микрофон» әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және сол бойынша бағалаймын.

Сұрақтар:

1. Сөз таптары деген не?

2. Олар нешеге бөлінеді?

3. Зат есім деге не?

4. Қандай сұрақтарға жауап береді?

Дескрипторы:

Сұрақтарға жауап береді.

Бағаланады.

Сабақты бекіту:

Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендігін айтамын.

Микрофон

Смайликтер

Slide 12

3 минут

Рефлексия:

“Ауа райы” әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.

Смайлик,

Стикерлер

Slide 13

Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

А-деңгейі

1. Мәтін және оның түрлері

2. Омоним деген не оларға мысал келтір 3. Синоним деген не оларға мысал келтір.

Ә-деңгейі

1 Кім ? Не ? сұрақтарына сөйлем құрастырып маңыздылығын атай алады.

2. Не істеді? Қандай ? Қанша? Сұрақтарына сөйлем құрай алады .

Үйге тапсырма:

Сөз таптары. Зат есім.

5 - жаттығу.

«Ашық микрофон» әдісі

арқылы бағалаймын.

Көркем еңбек, дене шынықтыру

Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысқан. Сабақта және сергіту сәтінде оны сақтай алады.


Ұқсас жұмыстар
Жаңа сөздер
Тұрлаусыз мүшелер
Ғ. Мүсірепов - Ананың анасы
Ана тілі туралы өткен сабақта қандай өлеңдер оқыдық
Ж. Аймауытов "Құштарлық"
Мәтін түрлері
Ц дыбысы
Адасқан сөйлемдер
Зат есімнің тәуелденуі
Ғ. Мүсірепов. "Ананың анасы" әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz