Девиантты мінез - құлық психологиясына қысқаша сипаттама



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Мардан Сапарбаев Институты
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы: «Девиантты мінез-құлықты балалардың отбасымен жүргізілетін
әлеуметтік жұмыс мазмұны, формасы, бағыттары»
Орындаған: Стамкулова У. Б.
Тобы:ППк18-1
Қабылдаған:Бектурсунова Д. Т.
Шымкент, 2020.

Жоспар:
Девиантты мінез-құлық психологиясына қысқаша сипаттама.
Отбасы психологиясы, ұғымы.
Девиантты мінез-құлықтың пайда болуының отбасылық факторлары.
Девиантты мінез-құлықты балалардың психологиясын отбасымен бірге түзету, алдын-алу.

Девиантты мІнез-құлық психологиясы
Девиантты мінез-құлық ( лат. deviatio - ауытқу) - жалпыға ортақ ережелерден ауытқитын әлеуметтік іс-әрекет, осы ережелерді бұзатын адамдар мен әлеуметтік топтардың қылықтары; қабылданған құқықтық немесе моральдық нормаларды бұзған адамның мінез-кұлқы. Девиантты мінез-құлықтың көрсеткіштеріне: агрессия, демонстрация, оқудан, еңбектен бет бұру, үйден кету, алкоголизм, наркомания, қоғамға жат қылықтар, жыныстық жат мінез-құлық, суицид т. б. жатады.

Девиантты мінез-құлық
Кең мағынасында девиантты мінез- құлық кез келген әлеуметтік ережелерден (мысалы, оның ішінде жағымды: батырлық, аса еңбек- қорлық, альтруизм, өзін құрбан эту, аса үлкен рөл ойнау, жетістіктермен қатар, жағымсыз: қылмыс, қоғамдық тәртіпті бұзу, адамгершілік ережелерін, дәстүрді, әдет-ғұрыптарды этап өту, өзіне-өзі қол жұмсау және т. б. ) ауыт- қушылықты білдіреді. альтруизм
Тар мағынасында қалыптасқан құқықтық және өнегелік ережелерді тек белінен басып, этап өту деп түсініледі. Мүндай девиантты мінез- құлық әлеуметтік өмірді ыдыратып, әлеуметтік аномияға әкеп соқтырады. Ол конформизмге қарама-қарсы

Отбасы психологиясы
Отбасы - адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. Қоғамда отбасы екі қызмет атқарады, оның бірі - дүниеге ұрпақ әкелу, екіншісі - дүниеге келген сәбиді тәндік жағынан дамытуды қамтамасыз етіп, өмір бойы рухани жағынан жетілдіріп, оны тұлға ретінде қалыптастыру.
Отбасы психологиясы- психологиядағы неке және отбасы проблемаларын зерттейтін пәнаралық бағыт. Отбасы- некелесуден, туыстық байланыстардан тұратын шағын топтар, жеке өмірді ұйымдастырудың маңызды формасы және әлеуметтік қоғамдастық түрі. Отбасы тәрбиесі- ұлттық тәрбиенің негізі болып табылады. Отбасылық екіжақты жанжалдар- күйеуі мен әйелі де қатысатын отбасылық жанжалдар.

Отбасының бала тәрбиесіндегі міндеттері:
баланың дене және танымдық дамуы үшін максималды қауіпсіз жағдайлар мен түрлі мүмкіндіктер жасау;
баланы эмоционалдық қолдауды қамтамасыз ету;
баланың тіршілік іс -әрекетінде қауіпсіздік туралы алғашқы білім қалыптастыру;
балаларды өз - өзіне қызмет етуге және жақындарына көмектесуге бағытталған қолданбалы дағдылар мен іскерлікке үйрету;
тілдік қатынастың дамуын қамтамасыз ету;
баланың бейімі мен қызығушылығын дамыту.


Баланың психоәлеуметтік дамуындағы ауытқушылықтардың негізгі факторы - ата-ана. Баланың бойындағы асоциалды мінез-құлықты қалыптастыратын отбасы қатынасының бірнеше жағымсыз стилдері бар:
дисгармонды стиль - бір жағынан ата-ана баланың барлық тілектерін орындайды, үлкен қамқорлық жасайды, екінші жағынан конфликті жағдайларға баланы итермелейді
тұрақсыз, конфликті стиль - толық емес отбасындағы, ажырасу кезіндегі, ата-ана мен балалар бөлек тұрған жағдайдағы тәлім-тәрбиелік кемшіліктерден туындайды
асоциалды стиль - ата-ананың арақ ішуі, нашақор заттарды пайдалануы, криминалды іс-әрекет, аморальді өмір сүру жағдайы, отбасылық қаттыгездік, зорлаушылық жатады.

Жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын алдын-алу процесі әртүрлі әлеуметтік институттар кешені арқылы жүзеге асады. Алдын -алу шараларымен отбасы, мектептен тыс демалыс мекемелері (спорттық секциялар, клубтар және т. б. ) сияқты әлеуметтік институттар да айналысады. Олардың алдын-алу шаралары жасөспірімдерге қоғамда қабылданған тәсілдермен өздерінің қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік беруге және жағдай жасауға бағытталған, сонымен қатар, индивидке өмірлік субъективті қиын жағдайларда дер кезінде кәсіби көмектер көрсету


Девиантты мінез -құлықты түзету, алдын алу жолдары:
отбасы институтымен тығыз байланысты жүзеге асыру; •
жеткіншектер бос уақытындағы мазмұнды түрлі қызметтердің жанамалануы;
жеткіншектердің бос жəне сабақ уақыты аясындағы педагогикалық өзара əрекеттесудің тиімді формаларын, əдістерін, əдістемелерін, техноголияларын пайдалану;
жасөспірімдердің класстан жəне мектептен тыс уақытында концерттер, байқаулар, жарыстар, мерекелер өткізу;
оқу жылы мен демалыс уақытында спорттық-сауықтыру қызметін жүзеге асыру.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz