Ырықты зейін




Презентация қосу
ЗЕ ЙІН ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ
ҰҒЫМ
Зейін - адамның психикалық әрекетінің белгілі бір нәрсеге бағытталып
шоғырлануы. Адам өмірінде зейіннің алатын орны зор.
Әсіресе, таным процесінде, білім алу ісінде маңызы ерекше. Шәкірттің
сабақты түсіне қоймауы, есінде дұрыс сақтай алмауы, тапсырманы
орындауда қате жіберуі оған дұрыстап зейін қоймаудан болады.
Зейін

Ырықсыз Үйреншікті
зейін зейін
Ырықты
зейін
Ырықсыз зейін Ырықты зейін Үйреншікті зейін
Егер мұғалімнің Алдына мақсат қойып, Үйреншікті зейін
түсіндіру мазмұны көздеген нәрсені алдын адамның әдетіне
жағына қызықты ала белгілеп, әдейілеп айналып кеткен зейін.
болып, көрнекі зейінін соған аударуды Ол арнайы күш
құралдар қолданылса, ырықты зейін деп
онда оқушылар атайды. жұмсауды қажет
педагогтің сөзін өздері- етпейді.
ақ ұйып тыңдайды,
көрсеткендерін көңіл
коя карайды.
Адамның көңілін Зейінге бөгде Жеке адам зейінінің
аудару үшін тітіркендіргіштер – негізгі ерекшеліктеріне
тітіркендіргіштердің ауру, шаршау, басқа тұрақтылық, оның
күтпеген жерден пайда ойлар кедергі болады, бір нысаннан екінші
нысанға оңай ауысуы,
болуы, олардың күші алаңдатады. бөлінуі, нысандарды
онша улкен болмаса да, қамту көлемі, алаң
маңызы келеді. болмаушылық, т.б.
жатады.
Зейіннің қасиеттері

Тұрақтылығы
Аударылуы Бөлінушілігі
мен жинақтылығы

бір объектіден екінші бір мезгілде бірнеше
зейіннің бір жұмысқа
объектіге нәрсені атқара білу
ұзағырақ тұрақтауы
назарымызды көшіру мүмкіншілігі

Көлемі Алаң болушылық

бір уақыт ішінде оның
бір объектіге саналы
қамтитын
түрде зейінді аудара
объектілерінің санын
алмаушылық
айтады
Балада зейіннің дамуы және оны
тәрбиелеу

1. 1-сыныптан бастап оқушыларды зейінділікке әдеттендіру, оларда
зейіннің жоғары түрлерін дамыту.
2. Бүкіл сыныпқа не жеке оқушыларға берілетін тапсырмалар дәл, анық,
қысқа болып келсін.
3. Бала қайда жүрсе де, байқағыштыққа тәрбиеленуі тиіс.
4. Балалардың жүйке жүйесінің әлі де болса «қатая» қоймағандығы еске
алынсын.
5. Мұғалімнің жеке басының үлгі-өнегесі.
Студенттің зейінін дамытуыға
мысал келтір.
Зейін
дегеніміз
не?
Техникалық бақылау бөлімінде екі тексеруші жұмыс
істейді. Біреуі жұмысты жаңадан бастаған, екіншісі
тәжірибелі. Жас тексеруші бөлшектерді бір-бірден алып,
тексерсе, тәжірибелісі қолына екеуін алып тексеріде.

Сұрақ: Екеуінің бір-бірінен зейін айырмашылығы
қандай?
е
Зейін неш
түрге
бөлінеді?
Адамның зейінін өзіңе қалай аударуға
болады?
Актёрге өз міндетін ойдағыдай атқаруы үшін
зейінінің қандай қасиеттерін дамыту пайдалы?
Актёр әрекеті өте күрделі. Ол зейінін тек рөлге
бағындырып қоймайды. Сахнада өз міндетін
орындай жүріп, серіктеріне де көңіл бөледі.
Жауабы
Жауабы#17.
Слайд 17
Назарларыңызға Рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Зейін туралы ұғым
Зейін туралы жалпы түсінік
Зейін дегеніміз
Зейін туралы түсінік
Жалпы психология
Зейіннің физиологиялық негізі
Зияты зақымданған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Психикалық үрдістер
Есту қабілеті бұзылған балалардың зейін ерекшеліктері
Зейiнділіктің қалыптасуы
Пәндер