Карбюраторлы қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің құрылымы және бөлшектерінің конструкциясын жобалау




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
МУХТАР ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҚМУ КОЛЛЕДЖІ.

Карбюраторлы қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің
құрылымы және бөлшектерінің конструкциясын жобалау.

Орындаған : Мамыр Ә.Б.
Қабылдаған : Тәліп.А.Ж.

Шымкент-2020
Тақырып өзектілігі: Курстық жобадағы маған берілген тақырып
Карбюраторлы қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің құрылымы және
бөлшектерінің конструкциясын жобалау.

Қызметтік белгілеулерді талдау, бөлшектің конструкциясы технологиялық
талдаудан өткен, дайындаманы таңдау жұмыстары қарастырылған және
механикалық өңдеудің дәлдік талдауы өткізіліп, есептеулер жүргізілді

Курстық жобаның мақсаты: Машина жасау карбюраторлы
қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің құрылымы және
бөлшектерінің конструкциясын жобалау.
7-сурет Карбюраторлы ВАЗ қозғаушының қоректендіру жүйесі.
1 - ауа филътрі, 2,3 - енгізу және шығару түтіктері, 4 - карбюратор, 5 - отын өткізгіші, 6 -
бак, 7-насос, 8 - өшіргіш (глушитель) тутігі, 9,10 - қосымша және бас өшіргіш (глушитель).
Бензин нассосының құрылысы
1 – қол тұтқасы; 2 – қороп; 3 – диафрагма; 4 – сору клапаны; 5 – сору каналы; 6 – қақпақ; 7 – клапандар қоробы; 8-
айдау клапаны; 9, 12 серіппе; 10 – шток; 11 – тірек; 13-тірек
6-сурет іштен жанатын қозғалтқыштардың қоректендіру жүйелері
Қозғалтқыш қаңқасы – механизмдер мен жүйелерге тиянақ (база)
болатын қозғалмайтын бөлшектер тобы. Оған картер блогы,
цилиндрлер, иінді білік подшипниктерінің қақпақтары, картер
блогының алдыңғы және артқы беттері, сондай-ақ май құйылатын
астау мен бірқатар ұсақ бөлшектер жатады.
Қозғалыс механизміне цилиндрдегі газ қысымын қабылдайтын
және сол қысымды қозғалтқыштың иінді білігінің айналдырушы
моментіне түрлендіретін қозғалмалы бөлшектер жатады. Оның
құрамына поршень, шатун, иінді білік пен маховик кіреді. Газ тарату
механизмі жанғыш қоспаны тиісті цилиндрге дер кезінде беру және
пайдаланылған газды сыртқа шығару қызметін атқарады. Бұл
механизм құрамына жұдырықшалы білік, итергіш, штанга, клапанды
ашатын күйенте мен оны жабатын серіппелер жатады.
Майлау жүйесі үйкеліске түсетін беттерге жағар май жеткізетін
агрегат пен арналар жүйесінен тұрады. Суыту жүйесі сұйықты
немесе ауалы болуы мүмкін. Сұйық арқылы суытқыш сұйықпен (су,
антифриз) толтырылған цилиндр астарларынан, сорғыдан,
радиатордан (сұйық желдеткіш тудыратын ауа ағынымен суытылып
отырады) және су температурасын реттеп отыратын құрылғыдан
құралады. Ауамен суыту цилиндрлерді желдеткішпен не ауа
ағынымен (мотоциклде) үрлеуге негізделген.
4. Іштен жанатын қозғалтқыштардың негізгі элементтері
Карбюратордың қоректендіру
жүйесі
Қоректендіру жүйесі керекті күрамды (бензин мен ауа қатынасы) жану
қоспасын дайындауды қамтамасыз ету жэне қозғалтқыштың жұмыс істеу
режиміне байланысты қоспаның керекті көлемін цилиндр ішіне беруге
арналған.
Қозғалтқыштың үнемділік, қуаттылық, жеңіл іске қосылу, ұзақ мерзімділік
қасиеттері қоректендіру жүйесінің техникалық жағдайына байланысты.
Төменгі сапалы бензинді қолдану қозгалтқыштың қалыпсыз жұмыс істеуіне
(дірілдің, жанармайдың шығынына жэне т.б. кемістіктер) экеп соктырады.
Ауа сүзгілері техникалық жарамды жағдайда болуға тиіс. Ауа сүзгілері
тұрқысының тығыздығы мен сүзу элементінің бұзылуы қозғалтқыш
цилиндрінің ішіне абразивгі бөлшектердің өтуіне себеп болады.
Қоректендіру жүйесіне техникалық қызмет көрсету жұмыстары өз
кезегінде: жанармай құбырларының, жану қоспасын беру жэне жұмыс
істелген газдарды шығару құбырларының тығыздығы мен бекітілісін тексеру,
карбюратордың дроссельді жэне ауа қақпақтарының жетегінің жұмысын
тексеру, жанармай жэне ауа сүзгілірін тазалау мен жуу, жылы- на екі рет
(көктемде жэне күзде) карбюраторды жуу, тазалау және реттеу жұмыстары
болып келеді.
Қарапайым (а) және термореттеуішті (б) ауа сүзгісі
1, 22 - корпус; 2,10,11,12,16 – түтіктер; 6,18,24 - резеңке төсемдері; 13 - термореттегіш, 14 – шланг; 15 – термоэлемент; 19 -
сүзгіш элементтері; 21 - ілгешек, 25 – қалқағыш.
Карбюраторлы Іштен жану
қозғалтқышы білігінің айналу
шапшаңдығы әдетте 3000 – 7000
айн/мин-қа тең. Жарыс автомобилі мен
мотоцикл қозғалтқыштарының жиілігі
15000 айн/мин, кейде одан да жоғары
болады. Массасы бойынша жанғыш
қоспадағы ауаның бензин буымен
арақатынасы – 15:1 шамасында.
Қозғалтқыш жанғыш қоспадағы ауаның
бензин буымен салыстырғандағы үлесі
18:1-ден төмен және 12:1-ден жоғары
болса ғана жұмыс істейді.
Карбюраторлы Іштен жану
қозғалтқышының қуатын цилиндрге
берілетін қоспа мөлшерін өзгерту
арқылы реттеуге болады. Айналу
жиілігінің жоғары болуы, қоспадағы
отын мен ауаның тиімді қатынасы
қозғалтқыш қуатын арттыруға әсерін
тигізеді
Қорытынды.

Көрсетілген материалдардың талдауы курстық жобада негізгі мақсаты -карбюратордың
қоректендіру жүйесін және конструкциясын жобалау. Машина жасау саласы ел
экономикасының барлық салаларына Локомотив болып келеді.
Мен өз бетімше курстық жобасында оқу кезеңіндегі пәндерден алған білімдерімді
дағдатыдым.

Карбюраторлы двигательдердің қоректендіру жүйесін шартты түрде үш бөлікке бөлуге
болады. Олардың бірінші бөлігі жанар маймен, екіншісі ауамен, ал үшіншісі жанған газды
сыртқа шығаратын бөліктертерден құрылған.

Көп цилиндірлі қозғалтқыштардың білік индерінің аралык бүрышын, жеке цилиндірлердің
үшқындарының кезектілігін, есепке ала отыра орындайды, жүріс, бір қалыптылығын жэне
ең жақсы түріндегі инерциялы күштердің теңгерілгіштігімен жасалынады.

Менің тақырыбым карбюратор жайлы өзі орны КР-да маңызды рөл атқарады.
Назарларынызғ
а рахмет

Ұқсас жұмыстар
Іштен жанатын қозғалтқыш
Дизель қозғалтқышы
Сұйытылған газ
Іштен жанатын қозғалтқыштары
Қозғалтқыштың негізгі ақаулары
Карбюраторлы іштен жану қозғалтқышы
Май присадкалары
Жану процесі
Қозғалтқыштың ақаулары
КАРБЮРАТОРЛЫҚ ДВИГАТЕЛЬДІҢ ЦИЛИНДРЛІ – ПОРШЕНДІ ТОБЫНА ДИАГНОСТИКА ЖАСАУ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
Пәндер