Әдебиет сабақтарында қолданылатын көрнекілік құралдарының талаптары мен түрлері


Slide 1

Әр түрлі көнекіліктерге қойылатын талаптар

Slide 2

Көрнекілік - оқу материалын оқушы көңіліне оңай да, әсерлі жолмен жеткізуші көмекші құрал.

Slide 3

Көрнекіліктің маңызы, тиімділігі неде?

Білім мазмұнын байыта түседі.

Есту арқылы алған білімін көру арқылы бекіте түседі.

Оқушылардың ынтасын, қызығушылығын арттырады, ойлау, таным белсенділіктерін, көркем тілін дамытады.

Эмоциясына әсер етеді.

Алған білімдерін практикада жүзеге асыруға жетелейді.

Slide 4 Slide 5

Көрнекіліктерді қолдан жасау - аса күрделі дүние. Оған қойылатын басты талаптар мыналар:

Жазуын соңғы партада отыратын бала да оқи алатындай болу керек.

Көркемдеуі, безендіруі, бояулары әлем-жәлем емес, қарапайым, оқушы жан жүйесіне, көру қабілетіне кері әсер етпейтіндей, мектеп гигиенасына сай жасалуы керек.

Қолдануға оңай әрі мазмұнды болуы керек.

Тұжырымдылық, нақтылық, ғылыми жағынан тереңдік те басты шарт.

Slide 6

Сабаққа қажетті дидактикалық көрнекі құралдардың түрлері:

Slide 7

Заттық, образдық, графикалық

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Техникалық оқу құралдары

Slide 11 Slide 12 Slide 13

Я. А. Каменский «Алты ереже» атты еңбегінде: «Көрінетіннің бәрін көзге, естілетіннің бәрін құлаққа, сезілетіннің бәрін қолға беру керек», - деп атап көрсеткен.

Slide 14 Slide 15

Көркем шығармаға пайдаланылатын көрнекіліктердің жасалу жүйесін В. В. Глубков өзінің «Әдебиетті оқыту методикасы» атты еңбегінде үш түрге бөледі:

Slide 16

ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА КӨБІНЕ КӨРУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН КӨРНЕКІЛІКТЕР ЖИІ ПАЙДАЛАНЫЛАДЫ.

ЖАЗУШЫ ПОРТРЕТІ

ФОТОСУРЕТТЕР

СЫЗБА

КАРТА

КЕСТЕ-ПЛАКАТ

СИНХРОНДЫ КЕСТЕЛЕР

ДИАФИЛЬМДЕР

Slide 17

Кесте-сызбаның ең бір тиімді түрі - «Нені міндетті түрде білу керек?» деген көмек-нұсқау көрнекілігі.

Ыбырай Алтынсаринге былайша кесте-плакат жасауға болады:

«Қазақтан шыққан ұлы педагог»

Ыбырай Алтынсарин - тұңғыш педагог, балалар әдебиетінің атасы, оқулық жазушысы, кітап жазушы, мектептер ашушы, аудармашы.

Өлеңдері, оның тақырыбы: 1. Оқу, білім туралы - «Кел, балалар, оқылық», «Өнер-білім бар жұрттар».

2. Табиғат лирикасы: «Өзен», «Жаз».

3. Әлеуметтік мәселелерге: «Залым Төреге», «Азған елдің байлары», «Азған елдің молдасы».

Әңгімелері, тақырыбы: 1. Тәрбие мәселелері: «Бақша ағаштары», «Талаптың пайдасы», «Мейірімді бала».

2. Еңбек мәселелері: «Асан мен Үсен», «Қыпшақ Сейітқұл», «Әке мен бала», «Атымтай Жомарт».

портреті


Ұқсас жұмыстар
Оқытуда көрнекілік әдістері мен құралдарының қолданылуы
Әдебиет сабақтарында заманауи көрнекіліктер мен техникалық құралдарды қолдану және олардың тиімділігін талдау
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс кезеңдері мен әдістемелік тәсілдері
Өндірістік кәсіпорындарда қолданылатын қазіргі жасанды жарықтандыру құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктері
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту әдістемесі
Гендік инженерияда қолданылатын векторлар: түрлері және талаптары
Биология сабағында көрнекілік құралдарға қойылатын талаптар мен қолдану тәсілдері
Балалар тауарлары мен оқу құралдарының санитарлық-гигиеналық талаптары
Көрнекілік принципін жүзеге асырудың теориялық негіздері
Сабақтағы көрнекілік әдісі мен оқыту әдістерінің классификациясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz