Экрандық техникалық құралдар



Әр түрлі көнекіліктерге қойылатын талаптар

Көрнекілік - оқу материалын оқушы көңіліне оңай да, әсерлі жолмен жеткізуші көмекші құрал.

Көрнекіліктің маңызы, тиімділігі неде?
Білім мазмұнын байыта түседі.
Есту арқылы алған білімін көру арқылы бекіте түседі.
Оқушылардың ынтасын, қызығушылығын арттырады, ойлау, таным белсенділіктерін, көркем тілін дамытады.
Эмоциясына әсер етеді.
Алған білімдерін практикада жүзеге асыруға жетелейді.


Көрнекіліктерді қолдан жасау - аса күрделі дүние. Оған қойылатын басты талаптар мыналар:
Жазуын соңғы партада отыратын бала да оқи алатындай болу керек.
Көркемдеуі, безендіруі, бояулары әлем-жәлем емес, қарапайым, оқушы жан жүйесіне, көру қабілетіне кері әсер етпейтіндей, мектеп гигиенасына сай жасалуы керек.
Қолдануға оңай әрі мазмұнды болуы керек.
Тұжырымдылық, нақтылық, ғылыми жағынан тереңдік те басты шарт.

Сабаққа қажетті дидактикалық көрнекі құралдардың түрлері:

Заттық, образдық, графикалық



Техникалық оқу құралдары



Я. А. Каменский «Алты ереже» атты еңбегінде: «Көрінетіннің бәрін көзге, естілетіннің бәрін құлаққа, сезілетіннің бәрін қолға беру керек», - деп атап көрсеткен.


Көркем шығармаға пайдаланылатын көрнекіліктердің жасалу жүйесін В. В. Глубков өзінің «Әдебиетті оқыту методикасы» атты еңбегінде үш түрге бөледі:

ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА КӨБІНЕ КӨРУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН КӨРНЕКІЛІКТЕР ЖИІ ПАЙДАЛАНЫЛАДЫ.
ЖАЗУШЫ ПОРТРЕТІ
ФОТОСУРЕТТЕР
СЫЗБА
КАРТА
КЕСТЕ-ПЛАКАТ
СИНХРОНДЫ КЕСТЕЛЕР
ДИАФИЛЬМДЕР

Кесте-сызбаның ең бір тиімді түрі - «Нені міндетті түрде білу керек?» деген көмек-нұсқау көрнекілігі.
Ыбырай Алтынсаринге былайша кесте-плакат жасауға болады:
«Қазақтан шыққан ұлы педагог»
Ыбырай Алтынсарин - тұңғыш педагог, балалар әдебиетінің атасы, оқулық жазушысы, кітап жазушы, мектептер ашушы, аудармашы.
Өлеңдері, оның тақырыбы: 1. Оқу, білім туралы - «Кел, балалар, оқылық», «Өнер-білім бар жұрттар».
2. Табиғат лирикасы: «Өзен», «Жаз».
3. Әлеуметтік мәселелерге: «Залым Төреге», «Азған елдің байлары», «Азған елдің молдасы».
Әңгімелері, тақырыбы: 1. Тәрбие мәселелері: «Бақша ағаштары», «Талаптың пайдасы», «Мейірімді бала».
2. Еңбек мәселелері: «Асан мен Үсен», «Қыпшақ Сейітқұл», «Әке мен бала», «Атымтай Жомарт».
портреті
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz