Мектеп телімдерінде тәжірбие қою әдістемесінің негізгі элементі


Slide 1

Мектеп телімдерінде тәжірбие қою әдістемесінің негізгі элементі

Дайындаған: Болекбаева Нуржанат

Қабылдаған: Мурсал Айгерим

Slide 2

1. Тәжірбиенің жүргізілуі

2. Тәжірбиенің ұзақтығы

3. Тәжірбие кезінде өсімдік өсіру технологиясын үйрену

Slide 3

Тәжірбиенің жүргізілуі

Егістік тәжірбиені жүргізбес бұрын, оның тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін анықтау керек, көлемі, схемасы және зерттеу әдістемесін таңдау керек.

Slide 4

Мектеп телімдерінде тәжірбие телімдерін таңдау

Тәжірбие тақырыптары

Сорт сынақтарын өткізу

тәжірбиесі

Агротехника тәжірбиесі

Сорт сынақтарын өткізу

тәжірбиелерінде бірдей жағдайда

бірнеше сорт

салыстырылып бағаланады.

Бұл тәжірбиелер өсімдіктердің

жергілікті жердің қолайсыз

жағдайларына төзімді, өнімді мол беретін сорттарын

анықтау мен бағалау үшін қолданылады

Агротехникалық тәжірбиелерде

бақ өсімдіктеріне

әсер ететін жағдайларға және

өсіру ерекшеліктеріне байланысты

Slide 5

Тәжірбиенің ұзақтылығы

Қысқа мерзімді-1-3 жыл

Көпжылдық -3 жылдан көп

Slide 6

Қысқа мерзімді тәжірбиелер

Кез-келген әдісті қысқа уақыт ішінде бағалау мен енгізу немесе бас тарту үшін қажет.

Тәжірбие схемасы бақылау мен тәжірбие варианттарының жиынтығын құрайды. Схемада тәжірбие варианттары бірнешеу болу мүмкін. Демонстрациялық тәжірбие схемасында екі вариант қана болуы қажет: тәжірбие мен бақылау

Тәжірбие

Бақылау

Slide 7

Тәжірбиелік вариант

Бұл вариантта кез-келген өсімдіктің, жаңа немесе болашағы бар сортты, өсірудің белгілі бір жағдайы, агротехникалық әдістер немесе олардың жиынтығының әсері зерттеледі.

Фенологиялық бақылау-вегетациялық кезең барысында, әрбір күн сайын 3-7 күн сайын міндетті түрде жүргізіледі.

Сонымен қатар биометриялық бақылау мен есептеу жүргізіледі.

Аумақ көлемі мен ауданы

Slide 8

Оқушылар тәжірбие кезінде анықтай алады, байланыстыра алады

?

Ғылыми жобалар мен жұмыстарда өсімдіктің химиялық құрамын талқылауды;

Оқушы тәжірбиені биология пәні мен қатар география, топырақтану, химия мен физика сабақтарымен байланыстыра зерттеу-тәжібиелерін жасай алады.

Slide 9

ҮЙБИДАЙЫҚ-

LOLIUM

Қазақстанда 5 түрі бар.

Қазақстанның оңтүстік аймақтарында тау беткейлерінде, жазық жерлерде, егістік арасында, жол жиегінде, елді мекендер маңында өсетін 5 түрі бар

Сонымен қатар қоңырбастыларға жататын 3 түрлі өсімдік фотосинтез процесі арқылы қоректеніп тіршілігін ары қарай жалғастырады.

Бұлардың биіктігі 20-80 см, сабақтары тік, кейде иіле өседі.

Бір жылдық және көпжылдық өсімдік.

Кең тарлаған. Жер жүзінің барлық жерінде өсе береді (Антарктидадан бастап)

Slide 10

Тәжірбие кезінде оқушылардың топтасып жұмыс жасауы өте маңызды

Оқушылар бірігіп бірнеше тәжірбиелерді орындай алады;

Тәжірбие нәтижесі болады:

Оқушылар біріге отырып, білім мен тәжірбие алмасады;

Тәжірбие мақсаты мен міндеттерін бірге анықтап, нақты тәжірбие жүргізе алады;

Мұғалімнің көмегі қажет етілмейді, оқушылар жұмысты бірігіп атқарады;

Slide 11

Тәжірбие участоктерінде өсімдік өсіру мен оның агротехникасын анықтау да тәжірбиелік жұмыстардың біріне жатады; Бұл арқылы оқушы; 1. Өсімдікті өсіру технологиясын үйрене отырып өсімдік өсіреді; 2. Ғылыми жұмыстың дәлелі ретінде өсімдікті өсіріп, оны бақылай алады; 3. тәжірбиелік бөлімдерді үйренеді;

Slide 12

1

Т + Тәжірбие обьектісін анықиау, оның агротехникасын, биологиясын зерттеп үйрену

У+ Участокты белгілеу және оны өңдеу

3

Т+ Тәжірбиенің тиімді үлгісін нақтылап белгілеу

4

Тәжірбиенің мақсатына орай жол-жөнекей пайда болуы мүмкін бақылаулар жүйесін ойластыру

5

Егілетін материалды таңдау

6

Б+ Белгіленген үлгі бойынша тәжірбие қою

7

Өсімдіктерді күтіп баптау, бақылау жүргізу

8

Өнімді жинау есепке алу, нәтижесін талдап, қорытынды жасау

Slide 13

Мектеп оқу елімдерінде егіске отырғызу

Мектеп оқу-тәжірбие телімдерінде оқушылар әртүрлі зерттеу әдістерін, тәжірбиелерді жүргізе алады. Тұқымның себілуін, оның күтіп-бапталуын жасап, өсіреді. Соңында көп өнім алуға тырысуы қажет. Егер оқушы барынша өнім көп алса, ол тәжірбие жасауға қызығады.

Slide 14

Тәжірбие нақты және нәтижелі болуы шарт;

Мұғалім

Оқушы

Тәжірбие

Оқу участогі

Оқу-тәжірбие телімдерінде жүргізілетін

тәжірбие жұмыстары

Slide 15

Өсімдік егісі

Оқу дала участогіне өсімдікті отырғызу ерекшелігі

196 сортты өсімдік

Тәжірбие барысында әр өсімдіктің өзінің отырғызу технологиясы мен агротехникасы болатынын есте сақтау қажет. Барлығынан бұрын мұғаліммнің жетекшілігімен ғана жұмыс жасауды үйрену қажет;

Slide 16

Тыңайтқыш қолдану Өсімдік танаптарына қолданылатын тыңайтқыштар жүйесі сүдігерге сіңірілетін негізгі тыңайтқыштардан, тұқыммен бірге берілетін жəне үстеп қоректендіруден тұрады. Республиканың ылғалмен қамтамасыз етілген аудандарында мақсары танаптарына азот 40-60 кг, фосфор 60кг жəне калий 30 кг мөлшерінде тыңайтқышын беру өнімділікті жəне дəн майлылығын көтеруге əсерін тигізеді.

Топырақта өсіру


Ұқсас жұмыстар
Мектеп оқу - тәжірибе телімдерінде жүргізілетін тәжірибе жұмыстары
Мектеп телімдерінде оқу тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру және ландшафтық дизайн
Биология оқу әдістемесінің дамуына үлес қосқан Қазақстандық адіскерлер жане олардың еңбектері
МЕКТЕП ОҚУ ТЕЛІМДЕРІНДЕ АЛМА БАҒЫН ӨСІРУ
Тіл дамыту әдістемесі
Мектепте АКТ – ның құралдарының даму тарихы
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗАТ ЕСІМДІ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz