Архимед мектебі




Презентация қосу
Қазақстандық
жаңашылдардың
іс-тәжірибесі

Орындаған:
Мыңбайұлы Архимед

Өмірбаяны 1953 жылы 1 ақпанда Көкшетау
қаласында дүниеге келген.
1975 жылы Киров атындағы Қазақтың
мемлекеттік университетінің физика
Қызметы: Мұғалім, математика факультетін бітіріп,
Алматы, Ресей мектептерінде
актер математика пәнінен сабақ беріп мол
тәжірибе жинақтаған, жаңашыл ұстаз.
Туған жылы 1ақпан 1988-1989 оқу жылынан бастап ерекше
тәрбиені қажет ететін жоғары сынып
1953ж оқушыларына арналған эксперименттік
мектептің директоры қызметін атқарды.
Туған жері Көкшетау, 1991 жылдан «Архимед» жекеменшік
Қазақ КСР мектебінің жетекшісі.
1967 жылы «Арман-атаман » фильмінде,
Азаматтығы Қазақстан 1988 жылы «Игла» фильмінде ойнаған.

Ұлты Қазақ
Вставка рисунка

Архимед
мектебі

Архимед мектебінің міндеті -
балаларға сапалы білім, саналы тәрбие
беріп, олардың өмірдегі өз жолын
табуына көмектесу. Бұл мектеп сол
кезде жартылай шаруашылық негізде
жұмыс істеп, оқушылар түске дейін
қалалық жүзден астам өндіріс
орындарында міндетті түрде 4 сағат
еңбек еткен. Тапқан табыстарының
50 сомын мектеп қорына өткізіп, оны
бос уақыттары мен каникулдарын
мазмұнды ұйымдастыру үшін
жұмсаған.
Вставка рисунка

Негізгі
идеялары мен
тәжірибелері

Көпшілік Архимед мектебін "Болашақ"
мектебі дейді. Оқу-тәрбие жұмысында
бетбұрыс жасау идеясын ұсынып, әр
оқушының еркін дамуына, азамат ретінде
белсенді әрекет етуін, мүмкіндік
туғызатын мектептің жаңа моделін құру
идеясын ұсынды. Педагогикалық процесті
еркін демократиялық негізде жүргізу де
Мыңбаевтың идеясы. Архимед мектебінің
басым көпшілігі ерекше тәрбиені қажет
ететін әдеттегі қиын балалар деп
аталып жүрген 9-10 сынып оқушылары.
Ш.А.Амонашвили
Жаңашыл педагогтің қызметі:
профессор, психология ғылымдарының
докторы, академик

Негізгі идеялары және
педагогикалық ұрындары
ынтымақтастық педагогикасы, жеке тұлғаны
демократияландыру.

Ұраны:
Тәрбие процесінің барлық салаларында әр
баланың жеке басына құрметпен қарау"
В.Ф.Шаталов

Теориялық материалмен
жұмыс кезеңдері
Тәжірибесінің
1-кезеңде тақырыпты жан-жақты түсіндіріп, ерекшелігі
2-кезеңде тірек плакаттарын қолданып,
Бірінші ерекшелігі – оқу процесін оқушылар
қысқашатүсіндіріп,
дың іс-әрекетін, танымдық жұмыстарын
3-кезеңде оқушыларға тірек сигналдары
кезеңдерге бөліп, мұғалімнің қатаң түрде
беріліп, оларды балалар өз альбомдарына
басқаруы.
желімдеп,
4-кезеңде оқушылар оқулықпен және тірек Екінші ерекшелігі – бағдарламанық бір-
сигналдарымен үйде жұмыс істейді. бірімен байланысты немесе қарама-қарсы
5-кезеңде сабақ үстінде тірек сигналдарын
тақырыптарын біріктірі поқыту.
естеріне түсіріп, дәптертеріне жазып,
6-кезеңде оқушылар мұғалімге тақырып
бойынша ауызша жауаптар береді.
С.Н.Лысенкова
Әдістемесінің негізі – бастауыш сыныптардағы
оқу процесінде тірек сигналдарды пайдалану, оқу
материалы туралы оқушыда тұтас түсінік
қалыптастырып, "оза оқытып, перспективалы
жұмыс жасау".

Туған жылы 24 ақпан 1924ж
Туған жері Мәскеу, СССР
Өмірден өтті 6 желтоқсан 2012ж
Жерленген Мәскеу, РФ
жері
Азаматтығы Ресей
С.Н.Лысенкова балаларға ауызша
тапсырмаларды аз орындатып, бүкіл
Қызметі Зерттеуші
сынып қатысатын жазбаша
тапсырмаларға ерекше ден қояды. Ол
оқушылардың сыныбы ілгерілеген
сайын көп пікір таластар өткізгенді
дұрысдеп санайды.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ЖАҢАШЫЛ ПЕДАГОГ ИДЕЯЛАРЫ
Жаңашыл педагогтар
Жаңашыл педагогтар туралы
Жаңашыл педагог қызметі, идеялары
Архимед күшінің өлшем бірлігі
Сан қилы есеп
АРХИМЕД ЗАҢЫ
Манометр тобына
АРХИМЕД ЖАЙЛЫ АҢЫЗ
Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы
Пәндер