Архимед мектебі


Slide 1

Қазақстандық жаңашылдардың іс-тәжірибесі

Орындаған:

Slide 2

Мыңбайұлы Архимед

1953 жылы 1 ақпанда Көкшетау қаласында дүниеге келген.

1975 жылы Киров атындағы Қазақтың мемлекеттік университетінің физика математика факультетін бітіріп, Алматы, Ресей мектептерінде математика пәнінен сабақ беріп мол тәжірибе жинақтаған, жаңашыл ұстаз.

1988-1989 оқу жылынан бастап ерекше тәрбиені қажет ететін жоғары сынып оқушыларына арналған эксперименттік мектептің директоры қызметін атқарды.

1991 жылдан «Архимед» жекеменшік мектебінің жетекшісі.

1967 жылы «Арман-атаман» фильмінде, 1988 жылы «Игла» фильмінде ойнаған.

Өмірбаяны

Қызметы:

Мұғалім, актер

Туған жылы

1ақпан 1953ж

Туған жері

Көкшетау, Қазақ КСР

Азаматтығы

Қазақстан

Ұлты

Қазақ

Slide 3

Архимед мектебі

Архимед мектебінің міндеті - балаларға сапалы білім, саналы тәрбие беріп, олардың өмірдегі өз жолын табуына көмектесу. Бұл мектеп сол кезде жартылай шаруашылық негізде жұмыс істеп, оқушылар түске дейін қалалық жүзден астам өндіріс орындарында міндетті түрде 4 сағат еңбек еткен. Тапқан табыстарының 50 сомын мектеп қорына өткізіп, оны бос уақыттары мен каникулдарын мазмұнды ұйымдастыру үшін жұмсаған.

Slide 4

Негізгі идеялары мен тәжірибелері

Көпшілік Архимед мектебін "Болашақ" мектебі дейді. Оқу-тәрбие жұмысында бетбұрыс жасау идеясын ұсынып, әр оқушының еркін дамуына, азамат ретінде белсенді әрекет етуін, мүмкіндік туғызатын мектептің жаңа моделін құру идеясын ұсынды. Педагогикалық процесті еркін демократиялық негізде жүргізу де Мыңбаевтың идеясы. Архимед мектебінің басым көпшілігі ерекше тәрбиені қажет ететін әдеттегі қиын балалар деп аталып жүрген 9-10 сынып оқушылары.

Slide 5

Ш. А. Амонашвили

Тәрбие процесінің барлық салаларында әр баланың жеке басына құрметпен қарау"

Ұраны:

ынтымақтастық педагогикасы, жеке тұлғаны демократияландыру.

Негізгі идеялары және педагогикалық ұрындары

профессор, психология ғылымдарының докторы, академик

Жаңашыл педагогтің қызметі:

Slide 6

В. Ф. Шаталов

Теориялық материалмен жұмыс кезеңдері

Тәжірибесінің ерекшелігі

1-кезеңде тақырыпты жан-жақты түсіндіріп,

2-кезеңде тірек плакаттарын қолданып, қысқашатүсіндіріп,

3-кезеңде оқушыларға тірек сигналдары беріліп, оларды балалар өз альбомдарына желімдеп,

4-кезеңде оқушылар оқулықпен және тірек сигналдарымен үйде жұмыс істейді.

5-кезеңде сабақ үстінде тірек сигналдарын естеріне түсіріп, дәптертеріне жазып,

6-кезеңде оқушылар мұғалімге тақырып бойынша ауызша жауаптар береді.

Бірінші ерекшелігі - оқу процесін оқушылар дың іс-әрекетін, танымдық жұмыстарын кезеңдерге бөліп, мұғалімнің қатаң түрде басқаруы.

Екінші ерекшелігі - бағдарламанық бір-бірімен байланысты немесе қарама-қарсы тақырыптарын біріктірі поқыту.

Slide 7

С. Н. Лысенкова

С. Н. Лысенкова балаларға ауызша тапсырмаларды аз орындатып, бүкіл сынып қатысатын жазбаша тапсырмаларға ерекше ден қояды. Ол оқушылардың сыныбы ілгерілеген сайын көп пікір таластар өткізгенді дұрысдеп санайды.

Әдістемесінің негізі - бастауыш сыныптардағы оқу процесінде тірек сигналдарды пайдалану, оқу материалы туралы оқушыда тұтас түсінік қалыптастырып, "оза оқытып, перспективалы жұмыс жасау".

Туған жылы

24 ақпан 1924ж

Туған жері

Мәскеу, СССР

Өмірден өтті

6 желтоқсан 2012ж

Жерленген жері

Мәскеу, РФ

Азаматтығы

Ресей

Қызметі

Зерттеуші

Slide 8

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
ЖАҢАШЫЛ ПЕДАГОГ ИДЕЯЛАРЫ
Жаңашыл педагогтар
Жаңашыл педагогтар туралы
Жаңашыл педагог қызметі, идеялары
Архимед күшінің өлшем бірлігі
Сан қилы есеп
АРХИМЕД ЗАҢЫ
Манометр тобына
АРХИМЕД ЖАЙЛЫ АҢЫЗ
Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz