САЛЫҚТЫҚ ЖОСПАРЛАУ МЕН БОЛЖАМДАУ




Презентация қосу
САЛЫҚТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
МЕН БОЛЖАМДАУ
ОРЫНДАҒАНДАР : ТӨЛЕУБЕКОВА А.
БАТЫРБЕК А.
БҮРКІТБАЕВА А.
РАМИНҚЫЗЫ Ж.
САБИТОВА А.
ОРЫНБАСАР А.
ТЕКСЕРГЕН: ТУРМАХАМБЕТОВА А.А
ЖОСПАР:
1. Салықтық жоспарлау түсінігі.
2. Салықтық жоспарлау кезеңдері.
3. Салықтық жоспарлау мақсаты мен функциялары.
4. Салықтық болжамдау түсінігі.
5. Салықтық болжамдау мен жоспарлаудың салық менеджментінде
атқаратын рөлі.
САЛЫҚТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Нарықтық қатынастарға Салықтарды жоспарлау –
көшуге байланысты тиісті немесе
салықтардың функциялары шоғырландырылған бюджетке
кеңейді, олардың бюджеттік белгілі бір уақыт аралығында
процестегі және жалпы салықтардың экономикалық
ұлттық экономикадағы ролі негізделген мөлшерінің түсуін
мен маңызы айтарлықтай анықтау бойынша мемлекеттік
өсті. Осыған байланысты және жергілікті басқару
бөлек шаруашылық органдарының және салық
субъектілер деңгейінде де, төлеушінің қызметін
сол смяқты макро деңгейде бейнелейтін салық процесінің
де салықтық жоспарлау құрамдас бөлігі, сондай-ақ
мәселесі ерекше өзекті бола нақты шаруашылық
бастады. субъектілерінің төлеуге тиісті
салықтарының көлемі.
САЛЫҚТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Салықтық жоспарлаудың маңызы кез келген салық төлеушінің өзінің заңмен рұқсат етілетін
қаражаттарын, өз салықтық міндеттемелерін барынша қысқарту үшін амалдар мен
тәсілдерді пайдалануға құқылы.

Салықтық жоспарлаудың құрамдас бөліктері (кезеңдері) болып мыналар табылады:
САЛЫҚТЫҚ ЖОСПАРЛАУ Салықтық жоспарлаудың негізгі мақсаттары:
КЕЛЕСІ ФУНКЦИЯЛАРДЫ • салық төлемдерін оңтайландыру,
АТҚАРАДЫ • нақты салық бойынша немесе салықтар
жиынтығы бойынша салық ысырабын азайту,
кәсіпорынның айналымды қаражатының көлемін
арттыру,
• және соған нәтиже ретінде ұйымды одан әрі
дамыту,
• оның жұмысының тиімділігі үшін нақты
мүмкіндіктерді ұлғайту болып табылады.
Салықтық жоспарлауды жедел, тактикалық және
стратегиялық элементтерді қамтитын үш деңгейлі
жүйе ретінде қарастырады.
БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІНЕ ҚАРАЙ САЛЫҚТЫҚ
ЖОСПАРЛАУ БӨЛІНЕДІ:
• Жалпы мемлекеттік салықтық
жоспарлау мемлекет қолындағы
басқару жүйесінің және нәтижелі
шешім қабылдаудың қажетті құралы
болып саналады. Жалпы мемлекеттік
салықтық жоспарлаудың негізгі
мақсаты салық төлеушілердің қаржы
ресурстарының бір бөлігін бюджетке
орталықтандыру мақсатындағы іс
шаралардың жиынтығымен
сипатталады.
САЛЫҚТЫҚ БОЛЖАМДАУ
Салықтық жоспарлау мен болжамдау процесі бір-
бірімен тығыз байланысты.
Салықтық болжамдау салықтық жоспарлау алдында
жүзеге асырылады және салықтық жоспарлау
салықтық болжамдау нәтижелерін түзету негізінде
жүзеге асырылады.
Салықтық болжаудың негізгі мақсаты- бюджеттік
тапсырмалардың сандық және сапалық
көрсеткіштердің экономикалық негізін қамтамасыз
ету және салық концепциялардың заңдық тәртібінде
қабылданған және өңдеулерден елдің әлеуметтік-
экономикалық дамуын қамтамасыз ету.
САЛЫҚТЫҚ БОЛЖАМДАУ
Макродеңгейде салықтық жоспарлау келесі мақсаттарға қол
жеткізу үшін қажет:
• - қысқа, орта және ұзақ мерзімді кезеңдерге салық саясатын
жасау;
• - елдің, жергілікті билік органдарының орта және ұзақ
мерзімді кезеңдерге әлеуметтік-экономикалық дамуына болжам
жасау;
• - алдағы жылға және болашаққа республикалық, жергілікті
бюджеттердің жобаларын уақытылы және негізді құрастыру;
• - тиісті бюджеттерді орындау кезірде саяси, экономикалық
және әлеуметтік қажетті шешімдерді қабылдау;
• - ұлттық экономиканың дамуы мен барлық шаруашылық
субъектілердің қызмет етуі үшін қалыпты жағдай жасау;
• - салық төлеуші үшін салық ауыртпалығын анықтау және
т.б.
САЛЫҚТЫҚ БОЛЖАМДАУДЫ ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ
ҚҰРУ САТЫЛАРЫ БОЛЫП МЫНАЛАР ТАБЫЛАДЫ:

1.Аумақтық меншіктің табыстылығын бағалау (аймақтардың қаржылық қамтамасыз етілу және
бюджеттің тиімділігі коэффициенті қолданылады), салалардың техникалық жаңаруға қажеттілігі,
аймақтың мамандандырылуы, еңбек ақының жағдайы, аймақтың ресурс базасы, аумақтардың
экспорттық-импорттық операцияларға қатысуы, өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылымның
сапасы, көлікті магистралдармен қамтамысз ету және т.б.
2.Аймақтың экономикалық өсу қарқынын есепке ала отырып, салық түсімдерінің көлемін
болжамдау. Бұл мәліметтердің бюджеттің барлық деңгейлерін кезекті қалыптастыру кезінде мәні
артады, себебі оларда аймақтардың субвенция және трансферттік қаржыландыру сияқты
мемлекеттік ресурстарға мұқтаждығын барынша айқын көрсетеді.
3.Мүлік түрлері мен ресурстарды жаппай түгендеу негізінде аймақтардың әлеуметтік-
экономикалық қажеттіліктерін болжау. Аумақ меншігін пайдаланудан алынатын қаражат үлесін
анықтау және оны ішкі қажеттілікті қанағаттандыруға жұмсау.
4.Бюджет тапшылығы сомасын, инфляция деңгейін, баға индексі және нарықтық индикаторлар
сомасын өсіру.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

1. С. В. Барулин, Е. А. Ермакова, В. В. Степаненко
Налоговый менеджмент
2. Л. С. Кирина, Н. А. Горохова Налоговый
менеджмент
3. Карп М.В. Налоговый менеджмент
4. Салық және бюджетке төленетін басқа да
міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)
5. Қазақстан Республикасының «Салықтар және
бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер
туралы» Салық кодексі, 10-қаңтар, Алматы, 2006
жыл.
6. Б.Медешов.//Нарықтық экономика теориясына
кіріспе
7. Г.Д.Митюгина. Жеке тұлғалардан алынатын
табыс салығы бойынша жеңілдіктер
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
БОЛЖАУ МЕН ЖОСПАРЛАУ ӘДІСТЕРІ
Ресурстық және аймақтық болжамдау
Экономикалық болжамдау классификациясы
Болжау мағынасы
Халықаралық салықтық
Салықтық механизм
Салықтық жоспарлау түсінігі және экономикалық мазмұны
Салықтық жоспарлау мен салықтық болжауды ұйымдастыру
Салық саясаты
КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ
Пәндер