Норвегиялық мектептердегі тәрбиешілер




Презентация қосу
Норвегияны
ң білім
беру жүйесі
Қабылдаған: Сүлеймен М
Орындаған: Тоғанбай А
Шардарбекова Е
Шалкарова Б
Қалдыбек І
Тобы: 125-48(а)
Норвегияда білім беру 6-16 жастағы барлық балалар үшін міндетті болып
табылады.Норвегияда оқу жылы тамыздың ортасынан бастап келесі жылдың
маусым айына дейін жалғасады. Желтоқсанның ортасынан бастап қаңтар айының
басына дейінгі Рождество мерекесі норвегиялық оқу жылын екі кезеңге бөледі.
Қазіргі уақытта екінші мерзім қаңтар айының басында басталады.
Норвегиядағы білім тарихы

Ұйымдастырылған білім Норвегияда ортағасырлық уақыттарда кездеседі.
Норвегия 1153 жылы архидиоцезге айналғаннан кейін көп ұзамай собордағы
мектептер Тронхеймде, Ослода, Бергенде және Хамарда діни қызметкерлерді
тәрбиелеу үшін салынған.

1537жылы Норвегияны қайта құрудан кейін (Норвегия 1536 жылы Даниямен жеке
одаққа кірді) соборлы мектептер латын тілінде оқытылатын мектептерге айналды
және барлық нарықтық қалалардың осындай мектепте болуына міндетті болды.

1736 жылы барлық балаларға арналған оқу жаттығулары жасалды, бірақ бірнеше
жыл өткен соң, амбулаториялық мектептер (оггангсколлер) орнатылды. 1827
жылы Норвегия 1889 жылы 7 жыл және 1969 жылы 9 жыл міндетті болатын
бастауыш мектепті таныстырды. 70-ші және 1980-шы жылдары фольккололь
жойылды және граннскол (мектеп мектебі) енгізілді.
Бүгінгі білім
Норвегиялық мектеп жүйесін үш бөлікке бөлуге болады: Бастауыш мектеп
(Барнсколе, 6-13 жас аралығы), төменгі орта мектеп (Унгдсксоле, 13-16 жас)
және орта мектеп (Videregendeende skole, 16-19 жас). Barneskole және
Ungdomsskole деңгейлері міндетті болып табылады және әдетте Груннсколе
деп аталады («базалық мектепке» аударылады).
Бастауыш мектеп (Барнсколе, 1-7 сыныптар, 6-13 жас аралығы)
Бастауыш мектептің бірінші жылында студенттер көп уақытын білім беру ойындарын
ойнайды және әлеуметтік құрылымдарды, алфавитті оқуды, базалық қосуды және алуды
және ағылшын тілінің негізгі дағдыларын үйренеді. 2-7 сыныптарда математика,
ағылшын тілі, ғылым, дін (тек христиандыққа ғана емес, сонымен бірге барлық басқа
діндерге, олардың мақсаттары мен тарихына), эстетика және музыка, география, тарих
және бесінші сыныптағы әлеуметтік зерттеулер. Бұл деңгейде ресми баға берілмейді.
Дегенмен, мұғалім көбінесе түсініктеме, талдау және кейде тесттерде бейресми деңгей
жазады. Сынақтарды үйге жеткізу және ата-аналарға көрсету қажет. Сондай-ақ, оқушы
ортадан жоғары немесе мектепте қандай да бір көмекке мұқтаж екенін білетін мұғалімге
кіріспе сынақ бар.

Төменгі орта мектеп (Унгомсксоль, 8-10 сыныптар, 13-16 жас)
Студенттер төменгі орта мектепті бітіргенде, 12 жастан 13 жасқа дейін, олар өз
жұмысына баға ала бастайды. Олардың бағалары, елдегі орналасуымен бірге, олардың
жоғарғы орта мектебіне қабылданған-танылмайтынын анықтайды. Сегізінші сыныптан
бастап студенттер бір элективті (valgfag) таңдай алады. Неміс тілі, француз және испан
тілдері, сондай-ақ қосымша ағылшын және норвегиялық зерттеулер. 2006 жылдың тамыз
айындағы білім беру реформасы алдында студенттер тілдердің орнына практикалық
таңдай алады. 1999 жылы туылған жасөспірімдер және кейінірек төменгі орта мектепті
бастағаннан кейін тағы бір рет таңдаулы таңдап алуы мүмкін, осылайша екі таңдауға
таңдау мүмкіндігі бар.
Норвегиядағы жоғары білім
Жоғары білім орта мектептен тыс, әдетте 3 жылдан асады. Көптеген жоғары оқу
орындарына қабылдану үшін сіз жалпы ЖОО қабылдау туралы сертификатына ие
болуыңыз керек (generell studiekompetanse). Мұны орта мектепте немесе 23/5-інші заңда,
жалпы адамның 23 жастан асқан, 5 жылдық бірлескен мектепте жұмыс тәжірибесі бар
және норвегиялық, математика, жаратылыстану ғылымдары, ағылшын және әлеуметтік
зерттеулер. Кейбір дәрежелерде екінші және үшінші сыныптағы арнайы таңдаулар
(мысалы, инженерлік зерттеулер үшін математика және физика) талап етіледі.
Норвегиялық
мектептердегі тәрбиешілер
Мектепке дейінгі мұғалім (Førskolelerrerer or barnehagelærer): Бұл мұғалімдер
негізінен балабақшада және бастауыш мектептің алғашқы төрт сыныпында
жұмыс істейді. Норвегияда мектепке дейінгі мұғалім болу үшін университет
колледжінен бакалавр дәрежесін алу керек.
Аға оқытушы (Adjunkt): Бұл мұғалімдер төменгі орта мектептің 5-ші және 10-шы
сыныптарының арасында жұмыс істейді, бірақ кейбіреулері, әдетте, кішігірім
пәндерде жұмыс істейді. Қосылу үшін университеттің немесе университет
колледжінің белгілі бір пәні бойынша бакалавр дәрежесін талап етеді. Көптеген
адъюнкттар басқа пәндерді төменгі деңгейде зерделеді, олар екінші пән ретінде
сабақ береді (математика мұғалімі физиканы төменгі деңгейде оқыған болуы
мүмкін, бірақ екеуін де үйретеді). Бұдан басқа, педагогикада бір жылдық курс
қажет.
Оқытушы: Лекторлар орта мектепте және орта мектептерде 8 сыныптан бастап
үшінші сыныпқа дейін жұмыс істейді. Оқытушылар жоғары оқу орнынан магистр
дәрежесін, сонымен қатар педагогикалық курспен айналысады. Оқытушылар
әдетте басқа мұғалімдерге қарағанда оқытуға академиялық көзқараспен ие.
Норвегияда әртүрлі дәрежедегі жүйе бар, олар
бірегей, сонымен қатар шетелдік жүйе негізінде
жасалған. Университет деңгейінде
пайдаланылатын бұрынғы ең көп таралған
бағалар жүйесі 1,0 баллдан (6,0-ден) ең жақсы
(4,0) немесе одан төмен деңгейде өтуге
негізделген шкалаға негізделген.

Жаңа Болон жүйесі енгізілуінің арқасында ескі
жүйе әлі жұмыс істеп жатқанда оқыған
студенттер екі жүйенің (яғни екі сандар мен
әріптер) сыныптары бар транскрипттермен
аяқталады.

Білім берудің төменгі деңгейлері 1-ден 6-ға
дейінгі шкаланы пайдаланып, 6 ең жоғары
және 2 ең төменгі баға. Өткізілмеген сынақтар
мен орта мерзімді бағалау үшін бағалар +
немесе - (6+ және 1-) қоспағанда жиі кездеседі
және шекара бағаларын көрсететін 5/6 немесе
4/3 сияқты бағалар қолдануға болады.
Дегенмен, оқушылар өздерінің соңғы
есептерінде 1, 2, 3, 4, 5 немесе 6 балл алады.

Ұқсас жұмыстар
КОНЬКИ СПОРТЫ
Қазығұрт ауданының білім бөлімі
Коньки Спорты - конькимен мұз үстінде шапшаң жүгіру және мұз айдынында мәнерлеп сырғанау
Менің ойымша - перископ
Патронат
Песец
Рефсум синдромы
Мeктeптeгі пcихологиялық қызмeтті бacқaру жәнe ұйымдacтыру
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Пәндер