Педагогикалық консилиумның мақсаты




Презентация қосу
АТА-АНАЛАРМЕН
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
АҒАРТУ ІСІ.
ОРЫНДАҒАН: АЛДАНОВА Г.
ТОБЫ: 102-18.
ҚАБЫЛДАҒАН: ӘСІЛХАН Н.
• Мектептегі тәрбие жұмысының нәтижелігінің бір ұшы ата-
аналармен, қоғамдастық-пен мектептің бірлескен әрекетінде.
Мұғалім мен ата-ананың қарым-қатынасында негізгі рөлді педагог
атқарады, өйткені тәрбие жұмысы – оның негізгі мамандығы.
Мұғалім ата-аналармен жұмыс істей жүріп, балаға, оның
қылықтарына, оқудағы табыстары мен көзқарасына, тағы
басқаларға баға беріп отырады. Әрбір жағдайдан шығудың, оны
түзетудің жолдарын табуы қажет. Ата-аналар ортасындағы
арақатынасты одан әрі нығайтуға негіз боларлықтай тартымды да
қызықты іс-шаралар өткізіліп отырған дұрыс.
• Отырыстар мен тренигтер ата-
аналармен мектеп арасындағы
алшақтықты жақындатар ең төте
жол болары анық. Тәрбие
сағаттарында, аналар
жиналыстарында ұсыныстар мен
кеңестер, сауалнамалар, ойындар,
пікір-таластар, ой ашар сұрақтары,
тренингтер т.б. жұмыстар жүргізіп
отыру керек деп есептеймін.
Қазіргі мектепте жағдай көптеп өзгеруде: оқу және
тәрбие процесінің құрылымы мен мазмұны, соған сай
мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасатары олардың
өзара қарым–қатынасы сабақтың ұйымдастыру
формаларымен өткізу технологиясы көптеген оқу
пәндерін оқытудағы жаңа көзқарас сонымен қатар
сыныптан тыс тәрбие жұмысын мектепті басқару ісі
біртіндеп демократиялық бағытты ұстануда яғни,
педагогикалық әрекеттегі үшбұрыш – мұғалім - оқушы –
ата – анаға қатысты жағдайда жаңа демократиялық
қарым – қатынасқа ие болды. Олай болса осы қарым –
қатынасты реттеп отыратын әкімшілік басқару жүйеде
ендігі жерде келмеске кетті.
Соңғы жылдары педагогикалық
әдебиеттерде «Ата-аналарды
тәрбиелеу»деген ұғым пайда болды.
Ондағы көзделген мақсат ата–
аналарға бала тәрбиесіне қатысты
педагогикалық кеңес, оқуды
ұйымдастыру, соған сәйкес олардың
педагогикалық білімдерін жетілдіры
отыруды көздейді. Ғалымдардың
айтуынша, әр елде сонымен қатар
отандық педагогикада жүргізілген
зерттеу жұмыстары нәтижесінде сай
ата – аналар балаларын тәрбиелеу
барысында айтулы қиыншылықтарға
кездеседі
А. Сухомлинский оқушылардың ата – аналарымен
жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып:
«Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді
біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен
адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай
болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның
тұтастай негізгі ықпал ету факторларын
жасайды.Педагогикалық әрекетте мектептің
жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне
қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы
ерекше екендігін көрсетеді.
Педагогикалық
консилиумның мақсаты:
1.Оқу-тәрбие жұмысында
нәтижеге қол жеткізу;
2. Сыныптың оқушыларының 1-
тоқсандағы білім сапасы мен
тәртібіне байланысты саралау
жұмыстарын жүргізу;
3.Оқушылардың
жетістіктерімен танысу,
жіберген кемшіліктерімен ата-
аналарға жеке пікірлесу
барысында таныстыру, бірлесе
кемшіліктерді жою жолдарын
анықтау.
Қорытындылай келе, тәрбие үрдісінің бір тарауы aта-
аналармен жұмыс десек, отбасынан басталатын тәрбие
мектеп өмірінен жалғасын табады. Қазақтың отбасында
өмірге келген әр бала ес біліп, етек жыйғанша, негізінен әке
мен ананың тәрбиесінде болады. Бүгінгі мақсат-әрбір балаға
түбегейлі біліммен мәдениеттің негіздерін білу және олардың
жан – жақты дамуына ата-ана, мектептің жағдай жасауы
болып табылады. Ата-аналар мектеппен тығыз байланыста
болу керек. Жоғарыдағы айтылған баланы оқыту мен
тәрбиелеудің әдіс-тәсілдері және түрлері ата-аналармен
мұғалімдерге пайдасы тиер деғен ойдамын. Бала, ата – ана
және мектеп осы үш бірлік бірлесе жұмыс атқарғанда ғана
табысты нәтижеге қол жеткізе аламыз.
НАЗАР АУДАРҒАНЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Екінші кезең
Мүмкіндігі шектеулі балалар
2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 Бұйрық
Оқытудың жеке бағдарламасы
Мұғалімнің шеберлігі педагогикалық мамандық негізінде басқара білу
Педагогикалық менеджменттің құрылымдары
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Тұтас педагогикалық үдеріс
Педагогикалық үдерістегі мақсаттардың иерархиясы
Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері
Пәндер