Оқыту - қоғамдық қүбылыс




Презентация қосу
Оқу-тәрбие жұмыстарын
жүргізудің әдіс-тәсілдері
Орындаған: Алданова Г.
Қабылдаған: Әсілхан Н.
А.Байтұрсынұлы мұрасынан:

«Білім - қарудың бір түрі.
Терең білімді адам шеберлікке бейім:
ол не істесе де, зор құрметке лайық»
Оқыту – қоғамдық қүбылыс. Себебі, оқытудың мақсат, міндеттері
және оның мазмұны мен әдістері туралы мәселелер қоғамның
қажеттілігінен туындап, тарихи дамып, қоғам дамуының барлық
кезеңдерінде мектеп алдына қойылған міндеттерді қарастырып отырады.
«Процесс» деген ұғым – бүл ілгері қарай қозғалыс, бір ізділік
әрекеттің заңдылығын көрсететін түсінік. Оқыту білімді, біліктілік
пен дағдыны меңгертетін, оқушыларда дүниеге ғылыми көзқарасты
қалыптастыратын, олардың дүние танымы мен шығармашылық күш-
қайраты және қабілетін шыңдап дамытатын процесс.
Оқыту – мақсатты процесс. Оның мақсат, міндеттері мен
мазмұны және ұйымдастырдағы амал-тәсілдері тек қоғамның
талабымен, қажеттілігімен байланысты туындап, өзгеріп, жаңарып
отырады.
Оқыту – таным процесі. Себебі, оқыту барысында оқушыда
білмеуден білуге қарай ілгері қозғалыс болады.
Әлеуметтену

Білім беру

Оқыту Тәрбиелеу
Оқыту процесінің

Бірінші қызметі –
оқушыларға білім Үшінші қызметі –
беру. Екінші қызметі –
дамыту
тәрбиелеу.

Білім беру, біріншіден,
Оқыту барысында
ғылым негіздеріне сай Оқыту процесі барысында оқушыларға білім беру,
оқушыларды нақты оқушыларды теориялық оларды тәрбиелеу
фактілермен, қағида және білімдер жүйесімен негізінде тұлғаның ақыл-
тұсініктермен, қаруландырып, жеке ойы, сана-сезімі,
заңдылықтармен тұлғалық қасиеттерін шығармашылық қабілеті
қаруландырудыміндеттесе, қалыптастырып дамыту. т. б. Көптеген тұлғалық
Тәрбие процесі дұрыс қасиеттерінің дамуына,
екіншіден солардың
ұйымдастырылған жағдайда біліктіліктері шыңдалып,
негізінде, дүниедегі оқытудың барысына қолайлы қабілеттерінің артуына оң
әртүрлі құбылыстарға ықпал етеді, соның негізінде әсер етеді. Яғни, тұлға
олардың ғылыми тұлғаның танымдық қызметі жан-жақты қалыптасып
көзқарасын тәрбиелеу. мен оқуға деген дамиды.
қызығушылығы артады.
Оқу-тәрбие тәсілдері-педагогикалық процеске
қатысушылардың тәрбие мақсаттарына бағытталған
оқушылардың белсенді іс-әрекетінің ынталандыруы
мен нақты әрекеті.Сипатына қарай топтастырылған
тәрбие әдістері: сендіру, жаттықтыру, мадақтау және
жазалау, іс-әрекетті ұйымдастыру, оқушының тәртібіне
ықпал ету әдістері.Нәтижесіне қарай топтастырылған
тәрбие әдістері:
• адамгершілікті қалыптастыруға бағытталған түрткілер,
қатынастар, түсініктер, идеялар тудыратын әдістер.
• әдептілікті және тәртіптілікті қалыптастыратын әдістер.
Әдіс дегеніміз - оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың
бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.
Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке
келтіріледі. Оқыту әдістері – бұл мұғалім мен оқушылардың оқу-
тәрбие жұмысының міндеттерін шешуге бағытталған өзара
бірлескен іс-әрекетінің тәсілі. Оқыту әдістерінде объективті
/мұғалімнен тәуелсіз/ және субъективті /оған тәуелді/ бөлімдер
болады.
Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызу керек. Олар
оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге
ықпал етеді. Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық
жұмыстары.
Оқыту әдістері әр түрлі функцияларды орындайды:
оқытушылық, мотивациялық, дамытушылық, тәрбиелеушілік,
ұйымдастырушылық.
А. П. Пинкевич тәрбиені екі топқа бөліп, бірінші
тобына педагогикалық ұзақ мерзімді әсер ету әдісін, ал
екінші тобына өтпелі әдісті, яғни белгілі – бір
жағдайда нәтиже беретін әдістерді енгізген. Жеке
тұлғаны қалыптастыруда ұзақ мерзімді педагогикалық
әдістер тиімді деп саналады. Олар: ұзақ мерзімді
жаттықтыру, оқыту әдістерінің жүйесі, тәрбиешінің
жеке басының үлгісі.
Тәрбие әдістері – бұл педагогикалық жұмыстың
тәсілдері мен жолдары арқылы тәрбие мақсатына жету.
(Т.Е. Конникова)
Тәрбие әдістері – тәрбиеші мен тәрбиеленушілер іс-
әрекетінің өзара байланыс тәсілдері (В.А. Сластенин)
Тәрбме әдістері – бұл мектеп тәжірибесінде қойылған
мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол
(Ж. Әбиев)
Қорытынды

Әдістер-тәсілдер тәрбие мақсатына
жетуге, оқушыларды қоғамдағы тәртіп
ережелерін үйретуге, адамдармен қарым-
қатынас жасауға, олардың жақсы
тәжірибесін алуға көмектеседі.Сондай-ақ,
біз болашақ мұғалімдер үшін оқу-тәрбие
жұмыстарын дұрыс жүргізу, дұрыс бағдар
беру маңызды.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие үдерісінің мәні
Пән оқытушысы
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Теория негізі
Эколгиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары
Тәрбие - тәрбиелеу үрдісін ғылыми байыптаудың негізгі категориясы
Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
Глоссарий
Басқа сөзбен айтқанда, менеджмент - ғылым мен адамдарды және әлеуметтік процестерді басқару өнерін біріктіру
Педагогика ғылымы
Пәндер