Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні



Сауат ашу сабақтарына қойылатын талаптар
орындаған: Алданова Г.
тобы: 102-18

Сауат ашу» пәні оқушылардың:
қазақ тілі фонетикасы, лексикасы, грамматикасы мен пунктуациясы туралы бастапқы білім негіздерін игеруіне;
оқу мен жазуға деген қызығушылығының оянуына;
оқу және жазу дағдыларының жетілуіне;
қарым-қатынас жасауда айтылым, тыңдалым, жазылым және оқылым дағдыларын дұрыс, орнымен қолдану біліктерін қалыптастыруға;
жұппен, топпен, ұжыммен жұмыс жасауға дағдылануына және түрлі рөлді (көшбасшы, орындаушы) орындауға үйренуіне;
өз ұлтының, Қазақстанда тұрып жатқан басқа да халықтардың мәдениетіне ізгілік және құрмет сезімінің қалыптасуына негіз қалаушы пән болып табылады.

Мұғалімнің сөзі, оқу материалдары баланың жас ерекшелігіне сай түсінікті болуы тиіс. оқу материалдарының бәрі де бала үшін өте жеңіл болуы керек. Оқыту барысында балаға шамасы жетпейтін аса қиын тапсырмаларды ұсынуға болмайды. Сауат ашу кезеніңдегң негізгі оқу материлдары:-жеке сздер, сөз тіркестері, шағын сөйлемдер. Сөз балаға таныс және дыбысталу жағынан жеңіл болса, оны оқуда жазу да қиын болмайды. Оқушыларға сауат аш кезеніңде нақты ұғымды білдіретін сөздер ұсынылады.
Сауат ашуға қойылатын педагогикалық талаптар:


Көрнекілік. Бұл-бастауыш мектеп тәжірибесінде бұрыннан қолданылып келе жатқан дәстүрлі әдіс. Бастауыш сыныптар да сабақтардың бірде біреуі көрнекіліксіз өтпейді. Сауат ашу сабақтарында қолданылатын қима әліппе мен кестелер, хемалар, ойыншықтар, түлі заттық үлгілер, плакаттар, оқу техникалық құралдар, түрлі дидактикалық материалдар сабақ спасын арттырады. Көрнекі құралдарды тиімді пайдалану мұғалімнің шеберлігі мен шығармашылық жұмыс жүргізу дәрежесіне байланысты.
Сауат ашуға қойылатын педагогикалық талаптар:


Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні. Сауат ашу сабақтарында оқушылардың жалпы білімін, ой өрісін дамытуға аса қажетті мағлұматтармен тәрбиелейтін оқу материалдары ұсынылады. Талдауға арналған жеке сөйлемдер мен сөздер білім мен тәрбие беру талаптарына сай болу керек.
Сауат ашуға қойылатын педагогикалық талаптар:


Сауат ашуға қойылатын педагогикалық талаптар:
Жеке - дара жұмыс. Әрбір оқушымен жеке- дара жұмыс - сауат ашу жұмысына қойылатын басты талаптардың бірі. Мектепке балалар түрлі дайындықпен келеді. Ойыннан мектептегі ой еңбегіне ауысқан балалардың өзіндік ерекшеліктерін мұқият есепке ала отырып мұғалім әрбір оқушымен жеке жұмыс жүргізеді. Онсыз мектеп бағдарламасының барша балаға бірдей білім беру талабын ойдағыдай орындауы қиын болады.

Мұғалімге қойылатын талаптар:
мұғалім сабақтың жартысында сыныппен жұмыс істейде, қалған уақытта оқушылардың білімді өздігімен меңгеруге мүмкіндік береді. Өздігімен жұмысқа сабақтың 50% бөле білуі;
- мұғалімнің зейіні екі немес үш сыныпқа бөле алуы;
- оқушылардың өздігімен жұмысында мұғалім тарапынан тез арада көмек ала алмай, себебі басқа сыныптармен айналысады;
- оқушылардың өздігімен жұмысына басқа сыныппен жүргізіліп жатқан әңгімелесу немесе түсіндірулері кедергі келтіруі мүмкін;
- мұғалімнің педагогикалық әрекетінің көппәнділігі;
- шағын кешенді мектеп мұғалімі бірдей уақытта түрлі жастағы, түрлі сынып бағдарламасымен түрліше дайындалуы;
- бірнеше сыныппен бірдей уақытта сабақ жүргізу мұғалімнен тыңғылықты ізденісті, оқу әрекетін дұрыс ұйымдастыруды, сабақ кестесін тиімді құруды және ұтқыр педагогикалық тактіні талап етеді;
- шағын жинақталған мектепте мұғалім күніне 8, 12 сабаққа дайындалуы мүмкін.

Қорытынды
Сауат ашу кезінде оқушыларды сөз бен сөйлемдерді саналы, дұрыс оқуға дағдыландырумен қатар, әріп элементтері мен жекелеген әріптерді түзу жазып дағдыландыру барысында балаларға табиғат, адамдардың өмір сүруі жөнінде мағлұматтар беріліп, олардың айналадағы заттар мен құбылыстар туралы түсінігі кеңінен түсінеді.
Педагогиканың талабы бойынша, сауат ашудың бірінші күнінен бастап-ақ бұның тәрбиелік мәніне зор көңіл бөлінеді.
Оқыту мен тәрбие, жеке тұлғаны дамуы- бір-бірінен ажыратуға келмейтін, тұтас бір процесс болғандықтан, оқытудың тәрбиелік мәнінің өзі ақыл-ой тәрбиесіне жатады.
Балалардың эстетикалық талғамын дамыту ертегі, көркем әңгіме, өлең, оқу, сурет, музыка т. б. арқылы іске асырылады.
Баланың бастаған істі аяқтап шығу, көздеген игі мақсатына жету, ұқыптылық, уақытты дұрыс пайдалану т. б. мінез-құлық сапалары да сауат ашу кезеңінде тәрбиелене бастайды.
Сөйтіп, рухани-адамгершілік, достық, ұлттық дәстүрді сақтау, Отанын, халқын шын жүректен сүю, эстетикалық, еңбек тәрбиесі т. б. жұмыстардың негізі сауат ашу кезеңінде -ақ қалана бастады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz