Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні




Презентация қосу
Сауат ашу
сабақтарына
қойылатын
талаптар
орындаған: Алданова Г.
тобы: 102-18
қазақ тілі фонетикасы, лексикасы, грамматикасы
мен пунктуациясы туралы бастапқы білім
негіздерін игеруіне;
оқу мен жазуға деген қызығушылығының
Сауат ашу» оянуына;
оқу және жазу дағдыларының жетілуіне;
пәні қарым-қатынас жасауда айтылым, тыңдалым,
оқушыларды жазылым және оқылым дағдыларын дұрыс,
орнымен қолдану біліктерін қалыптастыруға;
ң: жұппен, топпен, ұжыммен жұмыс жасауға
дағдылануына және түрлі рөлді (көшбасшы,
орындаушы) орындауға үйренуіне;
өз ұлтының, Қазақстанда тұрып жатқан басқа да
халықтардың мәдениетіне ізгілік және құрмет
сезімінің қалыптасуына негіз қалаушы пән болып
табылады.
Мұғалімнің сөзі , оқу материалдары
баланың жас ерекшелігіне сай түсінікті
болуы тиіс.оқу материалдарының бәрі де
бала үшін өте жеңіл болуы керек.Оқыту
Сауат ашуға барысында балаға шамасы жетпейтін аса
қиын тапсырмаларды ұсынуға
қойылатын болмайды.Сауат ашу кезеніңдегң негізгі оқу
педагогикалық материлдары:-жеке сздер,сөз
талаптар: тіркестері,шағын сөйлемдер.Сөз балаға таныс
және дыбысталу жағынан жеңіл болса,оны
оқуда жазу да қиын болмайды.Оқушыларға
сауат аш кезеніңде нақты ұғымды білдіретін
сөздер ұсынылады.
келе жатқан дәстүрлі әдіс.Бастауыш
сыныптар да сабақтардың бірде біреуі
көрнекіліксіз өтпейді.Сауат ашу
сабақтарында қолданылатын қима
әліппе мен
кестелер,хемалар,ойыншықтар,түлі
заттық үлгілер,плакаттар,оқу
Сауат ашуға техникалық құралдар,түрлі
қойылатын дидактикалық материалдар сабақ
педагогикалық спасын арттырады.Көрнекі
талаптар: құралдарды тиімді пайдалану
мұғалімнің шеберлігі мен
шығармашылық жұмыс жүргізу
дәрежесіне байланысты.
Оқу материалдарының
білімділік және тәрбиелік
мәні. Сауат ашу сабақтарында
оқушылардың жалпы білімін, ой
өрісін дамытуға аса қажетті
Сауат ашуға мағлұматтармен тәрбиелейтін
қойылатын оқу материалдары ұсынылады.
педагогикалық Талдауға арналған жеке
талаптар: сөйлемдер мен сөздер білім мен
тәрбие беру талаптарына сай
болу керек.
Жеке - дара жұмыс.Әрбір оқушымен
жеке- дара жұмыс - сауат ашу жұмысына
қойылатын басты талаптардың бірі.
Сауат ашуға Мектепке балалар түрлі дайындықпен
келеді. Ойыннан мектептегі ой еңбегіне
қойылатын ауысқан балалардың өзіндік
педагогикалық ерекшеліктерін мұқият есепке ала
отырып мұғалім әрбір оқушымен жеке
талаптар: жұмыс жүргізеді. Онсыз мектеп
бағдарламасының барша балаға бірдей
білім беру талабын ойдағыдай орындауы
қиын болады.
мұғалім сабақтың жартысында сыныппен жұмыс істейде, қалған
уақытта оқушылардың білімді өздігімен меңгеруге мүмкіндік
береді. Өздігімен жұмысқа сабақтың 50% бөле білуі;
- мұғалімнің зейіні екі немес үш сыныпқа бөле алуы;
- оқушылардың өздігімен жұмысында мұғалім тарапынан тез
арада көмек ала алмай, себебі басқа сыныптармен
айналысады;
Мұғалімге - оқушылардың өздігімен жұмысына басқа сыныппен жүргізіліп
жатқан әңгімелесу немесе түсіндірулері кедергі келтіруі мүмкін;
қойылатын - мұғалімнің педагогикалық әрекетінің көппәнділігі;
талаптар: - шағын кешенді мектеп мұғалімі бірдей уақытта түрлі жастағы,
түрлі сынып бағдарламасымен түрліше дайындалуы;
- бірнеше сыныппен бірдей уақытта сабақ жүргізу мұғалімнен
тыңғылықты ізденісті, оқу әрекетін дұрыс ұйымдастыруды, сабақ
кестесін тиімді құруды және ұтқыр педагогикалық тактіні талап
етеді;
- шағын жинақталған мектепте мұғалім күніне 8, 12 сабаққа
дайындалуы мүмкін.
Сауат ашу кезінде оқушыларды сөз бен сөйлемдерді
саналы, дұрыс оқуға дағдыландырумен қатар, әріп
элементтері мен жекелеген әріптерді түзу жазып
дағдыландыру барысында балаларға табиғат,
адамдардың өмір сүруі жөнінде мағлұматтар беріліп,
олардың айналадағы заттар мен құбылыстар туралы
түсінігі кеңінен түсінеді.
Педагогиканың талабы бойынша, сауат ашудың бірінші
Қорытынд күнінен бастап-ақ бұның тәрбиелік мәніне зор көңіл
бөлінеді.
ы Оқыту мен тәрбие, жеке тұлғаны дамуы- бір-бірінен
ажыратуға келмейтін, тұтас бір процесс болғандықтан ,
оқытудың тәрбиелік мәнінің өзі ақыл-ой тәрбиесіне
жатады.
Балалардың эстетикалық талғамын дамыту
ертегі,көркем әңгіме, өлең, оқу, сурет, музыка т.б.
арқылы іске асырылады.
Баланың бастаған істі аяқтап шығу, көздеген игі
мақсатына жету, ұқыптылық, уақытты дұрыс пайдалану
т.б. мінез-құлық сапалары да сауат ашу кезеңінде

Ұқсас жұмыстар
Электр тізбегін құрастыру
Электр тұтынушы
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Жамбыл деген жәй атым, Халық менің шын атым! ” Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Ильясова Н. Н
Балалар және жастар шығармашылығының орталықтарындағы ерекшеліктер
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері
Тексеру сабағы
Сатылай кешенді талдау
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік біліктілігі
Пәндер