Кері байланыс мұғалім оқушы



Таштамирова Зухраның
“Оқу барысындағы тиімді кері байланыс” тақырыбына
дайындаған
ассоциограммасы

мұғалім ұйымда
стырады, қабілетті
болуы керек
тиімді әдістер
арқылы
кәсіби маман,
шығармашыл
болу арқылы
диалог, сұхбат
түрінде
Сабақ барысында
оқушылармен жақсы
қарым-қатынаста
болу арқылы
оқушылардың
ойын
тыңдау арқылы
оқушыларды
қызықтыру
арқылы
Мұғалім
Оқушы
Оқудағы тиімді кері байланысты орнату үшін мұғалімге сабақты қызықты етіп өткізуіне қажетті әдіс-тәсілдер болуы қажет. Сонымен қатар, мұғалім әрі теориялық, әрі дидактикалық тұрғыдан балаларға білім беруге, әдіс-тәсілдерді жетік қолдануға машық болуы керек.
мұғалім ретінде

Кері байланыс жүзеге асады
Кері байланыс күнделікті сабақ барысында қалыптасады.
Кері байланыс негізінде қалыптастырушы бағалау орын алады
жеке жұмыс
арқылы
жұптық жұмыс арқылы
топтық жұмыс
Кері байланысты тиімді ететін әдістер топтамасы
модельдеу әдісі арқылы
(макет) кері байланыс
“футбол добы” ойыны арқылы
6 қалпақ әдісі арқылы

Деңгейлеп оқыту және топпен оқыту кезінде кері байланыс өте тиімді
В
С
КЕРІ БАЙЛАНЫС
А
Мұғалім+оқушы
Мұғалімнің
“Кері дизайн”
арқылы
жұмыс жасауы
Оқушылар дер
кезінде
қателіктерін
түсініп,
мүмкіндіктерін түсінуі
Тақырыпты оқушылар жетік меңгереді, қате жерлерін түзетіп, мұғаліммен бірге үзету жүмыстарын жасац алады
Оқушыларға топтық жұмысқа тапсырма: Оқушыларға берілген суреттердің біреуінің артында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар болады. Сол сұраққа жауап берген бала сол топтың топ басшысы болады.

Сабақтың басы
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
“Жетістік баспалдағы”
Қызығушылығын ояту
“Миға шабуыл”
Жұптық жұмыс
“Көрсет есіме сақтаймын” сатысы
Жеке жұмыс
Мұғалімнің сыйы
Топтық жұмыс
“Ой қозғау”
Ашық, жабық
сұрақтар
Сабақтың
ортасы
кері байланыс сабақтың барлық кезеңінде орнауы тиіс
Оқытудағы тиімді кері байланысқа арналаған әдістер

Жұптық жұмыс
“Көрсет есіңе сақтаймын”
сатысы
Дескриптор:
1-топ. Пайдалы және зиянды тамақтардың айырмашылығын түсінеді.
2-топ. Жемістер мен көкөністердің адам денсаулығына пайдасын біледі.
3-топ. Бала денсаулығына пайдалы тағамдар туралы біледі
1-топ: ежелгі адамдардың тамақтануы туралы әңгімелейді;
2-топ: өзіне ұнайтын тағамдардың суретін салады және атауларын жазады;
пайдалы емес тағамдарды анықтайды;
3 -топ: хаттың мазмұнын талқылайды;
- кейіпкерге қажетті кеңес береді.
Суреттерді сәйкестендіре алады.
1-топ: Митоздың фазаларын қарастыру
2-топ: Мейоздың фазаларын салыстыру
3-топ: Митоз бен мейоз фазаларын талқылау
Оқушылар бір-бірімен талқылау барысында кері байланыс орнайды
1-топ :Митозбен мейоз процестерінің қандай рмашылықтары бар? Сурет бойынша әңгімелеу
2-топ:Интерфаза кезеңін оқып, интерфазаның кезеңдерінің суретін салыңыз. Олардың атауын жазыңыз.
3-топ: Конверттегі хат деп аталатын әліс арқылы оқушылар топпен сұраққа жауап береді. Топпен және жұртық жұмыс жасау арқылы, мұғалімнің бақылауымен кері байланыс орнайды. Топта талқылаңыз.
Суреттерді сәйкестендіру, бояу, ассоциограмма салу, өсімдік пен жануарларды салыстыру
Сергіту сәті
Еда -ас - food, сусын - напиток - drink.
Жеке жұмыс
Дәптермен жұмыс/тақтамен жұмыс
Топтық жұмыс
Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің сыйы
Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап бере алады.
“Митоз бен мейоз” мәтінін оқу, сұрақ қою.
“Жасушалардың бөлінуі” бейнежазбасын көрсету

Кері бланыс тиімділігі
Мұғалімге тиімділігі
Оқушыға тиімділігі
Жаңа тақырыпты талқылау арқылы жүргізеді
мұғалім сабақ үстінде оқушыларға ұжымдық тапсырма беру арқылы кері байланыс орната алады
ақылдасу, үй тапсырмасын қарастыру
Үйірме кезінде кері байланыс
Факультатив кезінде кері байланыс орнатылады
өз ойын еркін білдіре алады, қиындықтар тумайды
Танымдық-жорық кезінде ұжыммен топтық жұмыс
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс арқылы мұғалім қалыптастырушы бағалауды жүщеге асыра алады

оқушыларға
тапсырма
оқушылар
ойланады
қосымша
ізденеді
кері
байланыс
орнайды
Ақ сұламаның құрылысын топпен зерттеңдер
топпен бұл циклді түсіндіріңдер
оқушыларда тапсрма берілуіне байланысты кері байланыстың орнау реті
Ауызша кері байланыс
Жазбаша кері байланыс
жұптық, топтық,
жеке және мұғалімнің оқушылармен ұжымдық жұмысы
Миға шабуыл, Кім жылдам?, Жұптас-Ойлан әдісі, топтық жұмыс, Галереяны аралау әдісі, Поле Чудес әдісі, Кейс-стади әдісі, Жүзден жүйрік, Мен білемін әдісі
-суретті салыстыру:
-биологиялық диктант;
-Ассоциограмма құрау:
-постер қорғау;
-кластер жасау;
-тірек-сызба клнспект құрау;


Кері байланысты ұйымдастыру үшін
Мұғалім
Оқушы
Кері байланыс ұйымдастырып, жүзеге асырушы
Белсенді оқыту жүйесіне қатысушылар
Кері байланыс жұмысының
мүшелері
санасы, ойымен, білімі, білігі дамиды
оқушының танымдық қызмет пен, коммуникативтілік қызметі артады
биолоия сабағында мұғаліммен қатар оқушыларда белсенді болуы қажет
Кері байланыс ретінде:
Биология сабақтарында
“алты қалпақ ойыны”

Оқытуды түзету
Оқытып-үйрету
Мәлімет жинау
Тығыз байланыс орнату
Қорытынды пікір
Баға қою
Кері байланыс
қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс жүйесі
Мәліметтерді талдау

Кері байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz