Кері байланыс мұғалім оқушы




Презентация қосу
Таштамирова Зухраның
“Оқу барысындағы тиімді
кері байланыс” тақырыбына
дайындаған
ассоциограммасы
Оқушы Мұғалім
Сабақ барысында мұғалім ұйымда
стырады, қабілетті
болуы керек

оқушылардың тиімді әдістер
ойын арқылы
тыңдау арқылы

оқушыларды Кері байланысты қалай диалог, сұхбат
қызықтыру жүзеге асыра аламын? түрінде
арқылы

оқушылармен жақсы кәсіби маман,
қарым-қатынаста мұғалім ретінде шығармашыл
болу арқылы болу арқылы
Оқудағы тиімді кері байланысты орнату үшін мұғалімге сабақты қызықты етіп өткізуіне
қажетті әдіс-тәсілдер болуы қажет. Сонымен қатар, мұғалім әрі теориялық, әрі дидактикалық
тұрғыдан балаларға білім беруге, әдіс-тәсілдерді жетік қолдануға машық болуы керек.
Кері байланыс жүзеге асады
Кері байланыс күнделікті сабақ барысында қалыптасады.
Кері байланыс негізінде қалыптастырушы бағалау орын алады

жеке жұмыс топтық жұмыс
жұптық жұмыс арқылы
арқылы
Кері байланысты тиімді
ететін әдістер топтамасы
6 қалпақ әдісі арқылы
модельдеу әдісі арқылы “футбол добы” ойыны арқылы
(макет) кері байланыс
А В
Деңгейлеп оқыту және топпен оқыту С
кезінде кері байланыс өте тиімді

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Мұғалімнің Оқушылар дер
Мұғалім+оқушы “Кері дизайн” кезінде
арқылы қателіктерін
жұмыс жасауы түсініп,
мүмкіндіктерін
Тақырыпты оқушылар жетік меңгереді, қате жерлерін түсінуі
түзетіп, мұғаліммен бірге үзету жүмыстарын жасац
алады

Оқушыларға топтық жұмысқа тапсырма: Оқушыларға берілген суреттердің
біреуінің артында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар болады. Сол
сұраққа жауап берген бала сол топтың топ басшысы болады.
Оқытудағы тиімді кері байланысқа арналаған әдістер

Саба
қтың
•Ж
ұпты ортасы
“Көр қ жұ
сет е мыс
саты сіме
Са сы с а қт а

С со ба ік ”
• Же йм ы
ба ке жұ н”

аб ң
ба қты
•Мұғ м
алім ыс

ақ ы
• Топ ні
сы ң тық ң сыйы

ты
• К Ж ал д
• “Ой ж
Қы қозға ұмыс

• “ сп
ер еті ағ

ң
•“ з •Аш у

і
ық, ж ”

ба
М ығу а бы қ
иғ

йл
а ш шыл

ст ы

ан
сұрақ
аб ығ

ы
та р
уы ы

с
л” н о
ят
у

кері байланыс сабақтың барлық кезеңінде орнауы тиіс
Дескриптор:
1-топ: Митоздыңжәне
1-топ.Пайдалы фазаларын қарастыру
зиянды тамақтардың
Жұптық жұмыс 2-топ: Мейоздың фазаларын
айырмашылығын түсінеді. салыстыру
“Көрсет есіңе 3-топ: Митоз бенмен
2-топ.Жемістер мейоз фазаларын
көкөністердің талқылау
адам
сақтаймын” Оқушылар бір-бірімен
денсаулығына пайдасынталқылау
біледі. барысында кері
сатысы 3-топ.Бала денсаулығына пайдалы тағамдар
байланыс орнайды
туралы біледі

Жеке жұмыс Суреттерді сәйкестендіру, бояу, ассоциограмма
Дәптермен салу, Суреттерді
өсімдік пенсәйкестендіре
жануарлардыалады.
салыстыру
жұмыс/тақтаме Сергіту сәті
н жұмыс Еда –ас - food, сусын – напиток – drink.

“Митоз бен мейоз” мәтінін оқу, сұрақ қою.
Оқулықпен жұмыс Мәтінді түсінеді,
“Жасушалардың сұраққа
бөлінуі” жауап бере алады.
бейнежазбасын көрсету
Мұғалімнің сыйы
1-топ :Митозбен мейоз процестерінің қандай
1-топ: ежелгі адамдардың
рмашылықтары бар? Сурет тамақтануы туралы
бойынша әңгімелеу
әңгімелейді; кезеңін оқып, интерфазаның
2-топ:Интерфаза
2-топ: өзінесуретін
кезеңдерінің ұнайтын тағамдардың
салыңыз. суретін
Олардың атауын
Топтық жұмыс салады және атауларын жазады;
жазыңыз.
Ой қозғау -пайдалы
3-топ: емес тағамдарды
Конверттегі анықтайды;
хат деп аталатын әліс арқылы
3 –топ: хаттың
оқушылар топпенмазмұнын талқылайды;
сұраққа жауап береді. Топпен
- кейіпкерге
және қажеттіжасау
жұртық жұмыс кеңесарқылы,
береді. мұғалімнің
бақылауымен кері байланыс орнайды. Топта
талқылаңыз.
ныс
Кері бланыс
йл а м
е р і ба мұғалі ы тиімділігі
К лы руш е
қ ы ы
ар т аст үщег
ып ж
қал лауды лады
а
бағ сыра а
а

Оқушыға
Мұғалімге Қалыптастыру тиімділігі
тиімділігі шы бағалау

Үйірме кезінде
кері байланыс
Жаңа ақылдасу, үй
тақырыпт тапсырмасын Факультатив
ы қарастыру кезінде кері
талқылау байланыс
арқылы мұғалім сабақ орнатылады
жүргізеді үстінде оқушыларға өз ойын еркін білдіре
ұжымдық тапсырма алады, қиындықтар
беру арқылы кері тумайды
байланыс орната Танымдық-жорық
алады кезінде ұжыммен
топтық жұмыс
Ауызша кері байланыс Жазбаша кері байланыс
-суретті салыстыру:
Миға шабуыл, Кім жылдам?,
жұптық, топтық,
-биологиялық диктант;
Жұптас-Ойлан әдісі, топтық
жеке және -Ассоциограмма құрау:
жұмыс, Галереяны аралау
мұғалімнің -постер қорғау;
әдісі, Поле Чудес әдісі, Кейс-
оқушылармен -кластер жасау;
стади әдісі, Жүзден жүйрік,
ұжымдық жұмысы -тірек-сызба клнспект
Мен білемін әдісі
құрау;

Ақ сұламаның құрылысын топпен
зерттеңдер топпен бұл циклді түсіндіріңдер

кері
оқушыларға оқушылар қосымша
байланыс
тапсырма ойланады ізденеді
орнайды
оқушыларда тапсрма берілуіне байланысты кері байланыстың орнау реті
І. Кезең
Оқу мақсаты зерттеледі
Мұғалім ұйымдастырады
Тапсырмалар құрайды

ІІ. Кезең-Негізгі кезең
Тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану
Сабақ барысында қолдану
Кері байланыс=мұғалім+оқушы

ІІІ. Кезең
Кері байланыс=оқушы+оқушы
Тиімді оқыту мен бағалау
Топтық, жеке, жұптық жұмыс

ІV. Кері байланысты талдау

Нәтиже мақсатқа сәйкес келеді Нәтиже мақсатқа сәйкес келмейді
Кері байланыс
Кері жұмысының
байланыс мүшелері санасы,
ұйымдастыр ойымен,
ып, жүзеге білімі, білігі
асырушы дамиды
Мұғалім Оқушы

биолоия сабағында Белсенді оқыту оқушының танымдық
мұғаліммен қатар қызмет пен,
жүйесіне
оқушыларда коммуникативтілік
қатысушылар
қызметі артады
белсенді болуы
қажет

Кері байланыс ретінде:
Биология сабақтарында
“алты қалпақ ойыны”
Кері байланыс жүйесі
Тығыз
Оқытуды байланыс
түзету орнату

Оқытып-
үйрету
қалыптастыруш
Кері байланыс
ы бағалау

Мәлімет Қорытынды пікір
жинау Мәліметтерді Баға қою
талдау
Кері байланыс
Кері байланыс (ағылш. feedback) – адамның өзі куә болған оқиғаға
немесе басқалардың әрекетіне айтылған пікірі, реакциясы. «Сырт көз сыншы»
дегендей, мұндай сырт пікірдің өз әрекеттеріңді реттеуге, жақсартуға тигізетін
септігі өте жоғары. Сол себепті бүгінде кері байланыс үйренудің (білім алу
жүйесінің) маңызды ұғымы деп есептелінеді. Кері байланыс арқылы алынатын
мәліметтер әсіресе өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізу ісінде өте құнды болып
табылады.
мұғалім+оқушы оқушы+оқушы
Биология сабақтарының...кезеңінде кері
Биология сабағындаорнатуға
байланысты жүргізілетін
болады
ұжымдық жұмыстар
зерттеу жұмыстары тәжірбие
кезінде сабақтарында

Оқушы мен
мұғалім
сарамандық биология топтық жұмыспен
жұмыста саақтарында сабақ қорғау
кері кезінде
байланысты
ұолданады

оқу-тәжірбие диалогтық түрінде
участогінде
зерттеу кезінде
Кері байланыстың маңызы
Кері байланыс Мұғалім жүзеге асырады, ұйымдастырады:
“Ой - шексіз, қимыл - белсенді, нәтиже - кемел”

Үшбұрыш таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына
қойған мақсатына жететін жандар

Төртбұрыш таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысы
-ның шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар

Шеңбер таңдағандар қарым-қатынасты жоғары бағалайтын,
өзгелерді қадағалайтын, кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған,
әңгіме айтқанды ұнатады, тез шешім қабылдай алмайды,
достары мен таныстары көп жандар
Биология

Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс күнделігі
Ықшамсабақ өткізу
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Кері байланыс
Кері байланыс құралдары
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Критериалды бағалау технологиясы
Етістіктен өткенді қайталау
Бағалау кезеңі
Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері
Пәндер