Көру қабілеті нашар




Презентация қосу
Көру қабілеті бұзылған
балаларға инклюзивті білім
берудегі ерекшеліктері
мен
педагогикалық-
психикалық
маңызы
Көру қабілеті нашар
балаларды
интеграцялау

Көз арқылы жер бетіндегі барлық адам баласы қоршаған орта туралы көптеген
мәлімет алады.Адам көз көру қабілеті арқылы заттардың түсі,көлемі,пішіні
туралы түсінікті,олардың өзара орналасуын біледі,әрі 80%ақпаратты алады.
Көру қызметі адамға кеңістікті бағдарлау,өзінің қозғалыс аймағын
кеңейту,әлеуметтік тәжірибесін байыту сияқты құндылықтарды меңгеру үшін
өте қажет.Көру адамдардың қызмет түрінің әр түрлі болуына байланысты
басқа адамдармен қарым-қатынас орнатуында да маңызды рөл атқарады.
Көру мүмкіндігі шектелген жандарға осындай өмірлік қажеттіліктерді
қамтамасыз ету үшін олардың психологиялық және физиологиялық
ерекшеліктерін терең біліп қызмет ету үшін тифлопедагогиканың басты
мақсаты.
Балаларды мектепке дайындыққа, мектеп көлемінде жалпы
және орта кәсіптік білім алуға, рухани өсуге, эстетикалық,
тәрбиеге, дене тәрбиесіне әлеум.-психологиялық және
еңбекке қалыптастырады. Көру кемістігі бар ересектерді
оқытудағы мақсат – өмірлік тәжірибесі мен жалпы
біліктілігін, білімін және әлеум. дәрежесін көтеру. Оқыту мен
тәрбиелеудің әдістеріне арнайы нұсқау, бағдарлама, методика,
тифлотех. жабдықтар, т.б. жатады. Қазақстанда соқырлардың
алғашқы мектебі 1932 ж. Көру қабілеті бұзылған балаларға
оқу процесін қабылдау және танымдық қабілеттерінің
қалыптасу қиындығы тән құбылыс, өйткені дені сау бала,
мүмкіндігі шектеулі балаларға қарағанда қоршаған ортаны
83% көру жүйесі арқылы, 11% есту арқылы, 3,5% мұрын
арқылы, 1,5 сипап сезу арқылы, 1% дәм сезу ақылы танып
біледі. Ал көру қабілеті бұзылған бала не істейді? Қоршаған
ортаны қалай танып біледі?
Мұғалім-
Оқушы- ұжымдық іс-
ұжымдың негізгі әрекетті
қатысушысы, ұйымдастырушы
сыныпта және
оқушылармен қадағалаушы,
біріге отырып, іс- ұжымға
әрекеттер тапсырма, беріп
жасайды ойын, білімін
дамытушы

Көру қабілеті нашар
дамыған балаға арналған
оқыту жүйесі, арнайы
құралдар
Көру қабілеті нашар балаларды
Биология
интеграциялаусабағында жүргізілетін
әрекет ін ұйымдастыру
ұжымдық
Көзі нашар көретінжұмыстар көзі көре алмайтын
балалар әлеммен,
баланың
психологиясымен дүниені тани алмайды,
жұмыс жасап, оларға көмек беретін
барынша қолдау тұлға-мұғалім,
көрсету қажет. оқытушылар

Көру қабілеті Көру қабілеті нашар
нашар баламен дамыған баланың
Бала+мұғалім+тиф көзі нашар
лопедагог=тығыз жұмыс жасау
көргенімен, ол
қарым-қатынаста ерекшеліктері
баланың басқа сезім
болуы керек. мүшелері
дамығандығын
ескеру керек.
баланы басқа диалогтық түрде
балалармен тең баламен тығыз
деңгейде ұстап, қарым-қатынас
білім мен тәрбие орнату арқылы
беру оқыту
Көру қабілеті нашар дамыған
балалардың топтары
Брайль алфавиті
Интеграциялау жұмысының басты
мақсаты білім алуы тиіс балаларды
жалпы мектепке интеграциялау.
Жалпы білім беретін мектептердегі
көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар
балалармен коррекциялық-
педагогикалық жұмыстардың
ерекшеліктерін анықтау.

көруі төмен балалармен жұмыс жасау барысы
Балаға әрдайым жақсы Педагог пен мұғалім және
көзбен қарап, тифлопедагог әрдайым бір-
оған түзету шараларын бірімен байланысып
қолдану қажет. қарым-қатынас жасау керек.

Көру қабілеті нашар
Педагогикалық-
баланы
психологиялық
ата-ана тәрбиелеп,
шараларды дұрыс
барынша өолдау
ұйымдастыра алу
көрсетуі қажет
Көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балаларға
психологиялық –педагогикалық сипаттама
Көру бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-
педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу
жолдары
Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларға арналған
арнайы жалпы білім беру ұйымының міндеттері алғашқы ауытқушылықтар,
қимыл-қозғалыс аясының бұзылыстарының, кеңістікте бағдарлауының орнын
толтыру, ұғымдар мен түсініктер жүйесін қалыптастыру, заттық-практикалық
қызметін, әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Көрмейтін және нашар көретін оқушыларды оқыту негізгі мектептегі оқыту
мерзімі ұлғаюына байланысты оқу материалын өзгерту және қайта қарастыру
ескерілген жалпы білім беру мектебінің бағдарламалары бойынша іске
асырылады.
Көрмейтін оқушыларды оқыту процесінде Брайль жүйесі бойынша рельефті-
нүктелік қаріппен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары, оқу
құралдары мен әдебиеттері қолданылады.

Нашар көретін оқушыларды оқыту көру арқылы қабылдауы үшін қолжетімді ірі
қаріппен және арнайы дайындалған суреттермен басылған жалпы білім беру
мектебінің оқулықтары бойынша жүргізіледі.
Күрделі бұзылыстары бар көрмейтін және нашар көретін оқушылар барлық оқу
жылдарында арнайы оқу жоспарлары мен бағдарламалар бойынша білім алады.
Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларды оқыту
процесінде жұмыстың арнайы түрлері мен әдістері, көрнекі құралдар,
тифлотехника және басқалары қолданылады.
Көзі нашар көретін баллармен және қалыпты оқушылармен жалпы
мектепте сабақ барысында ұжымдық жұмысты ұйымдастыру өте
маңызды. Өйткені бала әлеуметтенеді, дамиды, барынша сыртқы
ортаны тануға ынтасы артады. Ұжымдық, топтық, жұптық жұмыстарды
оқу үдерісінде қолданған дұрыс. Бірақ ұйымдастыру барысында
оқушыларды топқа бөлген кезде оған сабақтың көп бөлігін алмау керек.
Ол үшін топқа бөлудің қарапайым әдісте қолдану керек. Мәселен, санақ
жүйесіне саналу 1,2,3,4... және Flippiti бағдарламасы бойынша
автоматты түрде топқа бөлу.
Менің ойым бойынша, ұжымдық іс-әрекетті ұйымдастыру үшін
мұғалімге тек теориялық қана білім емес, сонымен қатар әдіс-тәсілдерді
толық меңгерген де білім қажет.
Ұжымдық іс-әрекетті ұйымдастыру кезінде оқушы+мұғалім=белсенді
оқу әдісін қолдануы қажет деп ойдаймын.
Инклюзивті
білім беру

Ұқсас жұмыстар
Алыстан көру
Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері мен кездесетін қиыншылықтарды шешу жолдары
Есту бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Көрудің ауытқулары
Нашар көретін балалар
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
КӨРУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Дамуында ауытқушылығы бар балалар категорияларының жіктелуі
Көру қабілеті зақымдалған балаларға көмек көрсетудің психологиялық - педагогикалық негізі
Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары
Пәндер