Көру қабілеті нашар


Slide 1

Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері

мен

педагогикалық-

психикалық

маңызы

Slide 2 Slide 3

Көру қабілеті нашар

балаларды

интеграцялау

Көз арқылы жер бетіндегі барлық адам баласы қоршаған орта туралы көптеген мәлімет алады. Адам көз көру қабілеті арқылы заттардың түсі, көлемі, пішіні туралы түсінікті, олардың өзара орналасуын біледі, әрі 80%ақпаратты алады. Көру қызметі адамға кеңістікті бағдарлау, өзінің қозғалыс аймағын кеңейту, әлеуметтік тәжірибесін байыту сияқты құндылықтарды меңгеру үшін өте қажет. Көру адамдардың қызмет түрінің әр түрлі болуына байланысты

басқа адамдармен қарым-қатынас орнатуында да маңызды рөл атқарады.

Көру мүмкіндігі шектелген жандарға осындай өмірлік қажеттіліктерді қамтамасыз ету үшін олардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін терең біліп қызмет ету үшін тифлопедагогиканың басты мақсаты.

Slide 4

Балаларды мектепке дайындыққа, мектеп көлемінде жалпы

және орта кәсіптік білім алуға, рухани өсуге, эстетикалық, тәрбиеге, дене тәрбиесіне әлеум. -психологиялық және еңбекке қалыптастырады. Көру кемістігі бар ересектерді оқытудағы мақсат - өмірлік тәжірибесі мен жалпы біліктілігін, білімін және әлеум. дәрежесін көтеру. Оқыту мен тәрбиелеудің әдістеріне арнайы нұсқау, бағдарлама, методика, тифлотех. жабдықтар, т. б. жатады. Қазақстанда соқырлардың алғашқы мектебі 1932 ж. Көру қабілеті бұзылған балаларға оқу процесін қабылдау және танымдық қабілеттерінің қалыптасу қиындығы тән құбылыс, өйткені дені сау бала, мүмкіндігі шектеулі балаларға қарағанда қоршаған ортаны 83% көру жүйесі арқылы, 11% есту арқылы, 3, 5% мұрын арқылы, 1, 5 сипап сезу арқылы, 1% дәм сезу ақылы танып біледі. Ал көру қабілеті бұзылған бала не істейді? Қоршаған ортаны қалай танып біледі?

Slide 5

Оқушы-ұжымдың негізгі қатысушысы, сыныпта оқушылармен біріге отырып, іс-әрекеттер жасайды

Көру қабілеті нашар дамыған балаға арналған оқыту жүйесі, арнайы құралдар

Мұғалім-ұжымдық іс-әрекетті ұйымдастырушы және қадағалаушы, ұжымға тапсырма, беріп ойын, білімін дамытушы

Slide 6

Биология сабағында жүргізілетін ұжымдық жұмыстар

Көру қабілеті нашар балаларды интеграциялау әрекетін ұйымдастыру

Көру қабілеті нашар баламен жұмыс жасау ерекшеліктері

көзі көре алмайтын балалар әлеммен, дүниені тани алмайды, оларға көмек беретін тұлға-мұғалім, оқытушылар

баланы басқа балалармен тең деңгейде ұстап, білім мен тәрбие беру

диалогтық түрде баламен тығыз қарым-қатынас орнату арқылы оқыту

Бала+мұғалім+тифлопедагог=тығыз қарым-қатынаста болуы керек.

Көзі нашар көретін баланың психологиясымен жұмыс жасап, барынша қолдау көрсету қажет.

Көру қабілеті нашар дамыған баланың көзі нашар көргенімен, ол баланың басқа сезім мүшелері дамығандығын ескеру керек.

Slide 7

Көру қабілеті нашар дамыған балалардың топтары

Slide 8

Брайль алфавиті

көруі төмен балалармен жұмыс жасау барысы

Интеграциялау жұмысының басты мақсаты білім алуы тиіс балаларды жалпы мектепке интеграциялау. Жалпы білім беретін мектептердегі көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстардың ерекшеліктерін анықтау.

Slide 9

Педагогикалық-

психологиялық

шараларды дұрыс

ұйымдастыра алу

Балаға әрдайым жақсы

көзбен қарап,

оған түзету шараларын

қолдану қажет.

Көру қабілеті нашар

баланы

ата-ана тәрбиелеп,

барынша өолдау

көрсетуі қажет

Педагог пен мұғалім және

тифлопедагог әрдайым бір-

бірімен байланысып

қарым-қатынас жасау керек.

Slide 10

Көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балаларға психологиялық -педагогикалық сипаттама

Slide 11

Көру бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу жолдары

Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларға арналған арнайы жалпы білім беру ұйымының міндеттері алғашқы ауытқушылықтар, қимыл-қозғалыс аясының бұзылыстарының, кеңістікте бағдарлауының орнын толтыру, ұғымдар мен түсініктер жүйесін қалыптастыру, заттық-практикалық қызметін, әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

Көрмейтін және нашар көретін оқушыларды оқыту негізгі мектептегі оқыту мерзімі ұлғаюына байланысты оқу материалын өзгерту және қайта қарастыру ескерілген жалпы білім беру мектебінің бағдарламалары бойынша іске асырылады.

Көрмейтін оқушыларды оқыту процесінде Брайль жүйесі бойынша рельефті-нүктелік қаріппен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары, оқу құралдары мен әдебиеттері қолданылады.

Нашар көретін оқушыларды оқыту көру арқылы қабылдауы үшін қолжетімді ірі қаріппен және арнайы дайындалған суреттермен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары бойынша жүргізіледі.


Ұқсас жұмыстар
Алыстан көру
Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері мен кездесетін қиыншылықтарды шешу жолдары
Есту бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Көрудің ауытқулары
Нашар көретін балалар
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
КӨРУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Дамуында ауытқушылығы бар балалар категорияларының жіктелуі
Көру қабілеті зақымдалған балаларға көмек көрсетудің психологиялық - педагогикалық негізі
Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz