Көру қабілеті нашар



Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім берудегі ерекшеліктері
мен
педагогикалық-
психикалық
маңызы


Көру қабілеті нашар
балаларды
интеграцялау
Көз арқылы жер бетіндегі барлық адам баласы қоршаған орта туралы көптеген мәлімет алады. Адам көз көру қабілеті арқылы заттардың түсі, көлемі, пішіні туралы түсінікті, олардың өзара орналасуын біледі, әрі 80%ақпаратты алады. Көру қызметі адамға кеңістікті бағдарлау, өзінің қозғалыс аймағын кеңейту, әлеуметтік тәжірибесін байыту сияқты құндылықтарды меңгеру үшін өте қажет. Көру адамдардың қызмет түрінің әр түрлі болуына байланысты
басқа адамдармен қарым-қатынас орнатуында да маңызды рөл атқарады.
Көру мүмкіндігі шектелген жандарға осындай өмірлік қажеттіліктерді қамтамасыз ету үшін олардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін терең біліп қызмет ету үшін тифлопедагогиканың басты мақсаты.

Балаларды мектепке дайындыққа, мектеп көлемінде жалпы
және орта кәсіптік білім алуға, рухани өсуге, эстетикалық, тәрбиеге, дене тәрбиесіне әлеум. -психологиялық және еңбекке қалыптастырады. Көру кемістігі бар ересектерді оқытудағы мақсат - өмірлік тәжірибесі мен жалпы біліктілігін, білімін және әлеум. дәрежесін көтеру. Оқыту мен тәрбиелеудің әдістеріне арнайы нұсқау, бағдарлама, методика, тифлотех. жабдықтар, т. б. жатады. Қазақстанда соқырлардың алғашқы мектебі 1932 ж. Көру қабілеті бұзылған балаларға оқу процесін қабылдау және танымдық қабілеттерінің қалыптасу қиындығы тән құбылыс, өйткені дені сау бала, мүмкіндігі шектеулі балаларға қарағанда қоршаған ортаны 83% көру жүйесі арқылы, 11% есту арқылы, 3, 5% мұрын арқылы, 1, 5 сипап сезу арқылы, 1% дәм сезу ақылы танып біледі. Ал көру қабілеті бұзылған бала не істейді? Қоршаған ортаны қалай танып біледі?

Оқушы-ұжымдың негізгі қатысушысы, сыныпта оқушылармен біріге отырып, іс-әрекеттер жасайды
Көру қабілеті нашар дамыған балаға арналған оқыту жүйесі, арнайы құралдар
Мұғалім-ұжымдық іс-әрекетті ұйымдастырушы және қадағалаушы, ұжымға тапсырма, беріп ойын, білімін дамытушы

Биология сабағында жүргізілетін ұжымдық жұмыстар
Көру қабілеті нашар балаларды интеграциялау әрекетін ұйымдастыру
Көру қабілеті нашар баламен жұмыс жасау ерекшеліктері
көзі көре алмайтын балалар әлеммен, дүниені тани алмайды, оларға көмек беретін тұлға-мұғалім, оқытушылар
баланы басқа балалармен тең деңгейде ұстап, білім мен тәрбие беру
диалогтық түрде баламен тығыз қарым-қатынас орнату арқылы оқыту
Бала+мұғалім+тифлопедагог=тығыз қарым-қатынаста болуы керек.
Көзі нашар көретін баланың психологиясымен жұмыс жасап, барынша қолдау көрсету қажет.
Көру қабілеті нашар дамыған баланың көзі нашар көргенімен, ол баланың басқа сезім мүшелері дамығандығын ескеру керек.

Көру қабілеті нашар дамыған балалардың топтары

Брайль алфавиті
көруі төмен балалармен жұмыс жасау барысы
Интеграциялау жұмысының басты мақсаты білім алуы тиіс балаларды жалпы мектепке интеграциялау. Жалпы білім беретін мектептердегі көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстардың ерекшеліктерін анықтау.

Педагогикалық-
психологиялық
шараларды дұрыс
ұйымдастыра алу
Балаға әрдайым жақсы
көзбен қарап,
оған түзету шараларын
қолдану қажет.
Көру қабілеті нашар
баланы
ата-ана тәрбиелеп,
барынша өолдау
көрсетуі қажет
Педагог пен мұғалім және
тифлопедагог әрдайым бір-
бірімен байланысып
қарым-қатынас жасау керек.

Көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балаларға психологиялық -педагогикалық сипаттама

Көру бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу жолдары
Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларға арналған арнайы жалпы білім беру ұйымының міндеттері алғашқы ауытқушылықтар, қимыл-қозғалыс аясының бұзылыстарының, кеңістікте бағдарлауының орнын толтыру, ұғымдар мен түсініктер жүйесін қалыптастыру, заттық-практикалық қызметін, әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Көрмейтін және нашар көретін оқушыларды оқыту негізгі мектептегі оқыту мерзімі ұлғаюына байланысты оқу материалын өзгерту және қайта қарастыру ескерілген жалпы білім беру мектебінің бағдарламалары бойынша іске асырылады.
Көрмейтін оқушыларды оқыту процесінде Брайль жүйесі бойынша рельефті-нүктелік қаріппен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары, оқу құралдары мен әдебиеттері қолданылады.
Нашар көретін оқушыларды оқыту көру арқылы қабылдауы үшін қолжетімді ірі қаріппен және арнайы дайындалған суреттермен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары бойынша жүргізіледі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz