Білім мен таным: ақиқат, диалектика және тәрбие практикасындағы мәселелер


Slide 1 Slide 2

Білім деген не?

Сіздің ойларыңызша айтсаңыздар да болады……

Slide 3

Білім деген не?

БІЛІМ ДӘЛЕЛДЕНГЕН АҚИҚАТ.

БІЛІМ СЫРТҚЫ ДҮНИЕНІҢ АДАМ БАСЫНДАҒЫ БЕЙНЕСІ

Slide 4

Сократтың философиялық үшбұрышын анықтаңыздар

???

???

???

Slide 5

Сократтың философиялық үшбұрышы

адамгершілік

ақиқат

сұлулық

Slide 6

Таным процесінің диалектикасы

Табыңыз: Қайсысы тәрбиенің обьектісі және субьектісі

Slide 7

Таным процесінің диалектикасы

дұрыс

Slide 8

Шатасқан әріптер

А А Қ Қ И Т

Л Р С Ы Ы Ы Т М А С А Л А А Қ Қ И Т

А А Д М

Д Ы Ы Н Қ Ш

Т Ы А Н М Е Н М К А А И Т П Р К

Slide 9

Шатасқан әріптер ЖАУАБЫ

Ақиқат

Салыстырмалы ақиқат

Адам

Шындық

Таным мен практика

Slide 10

Ақиқаттың грекше аталуы?

Таным теориясының негізгі категориясы . . . болып табылады

Біз өмірде өзімізге ақиқатты материялдық және тағы қандай күйде қбылдаймыз?

Дәлелденген ақиқат қалай аталады?

Абсолюттік ақиқат-…(қандай?)

…теориясы қоятын сұрақтар,

-білім деген не, біз оны қалай және қайдан ала аламыз.

Slide 11

Жауаптары

Алетейа

Ақиқат

Пенде

Білім

Әмбебап

Таным

Slide 12

«ТСС ПОЧТА» ОЙЫНЫ

И ТАК! БІРНЕШЕ АДАМ БІРІНЕН СОҢЫ БІРІ ТІЗБЕКТЕЛІП ТҰРАДЫ. СОҢҒЫ ТҰРҒАН МЕН БІРІНШІ ТҰРҒАННЫҢ ҚОЛДАРЫНДА ҚАҒАЗ БЕН МАРКЕР. СОҢҒЫ АДАМ ҚАҒАЗҒА БІРДЕҢЕ САЛАДЫ ЯҒҢИ ӘР ТҮРЛІ СУРЕТТЕР, КЕЛЕСІ ОЙЫНШЫ, НЕ САЛЫП ЖАТҚАНЫН ТҮСІНБЕСЕ ДЕ, АЛДЫНДА ТҰРҒАН АРҚАҒА САУСАҚПЕН «НЕ БОЛАР ЕКЕН ДЕП» ДЕП СУРЕТТІ САЛАДЫ. СӨЙТІП СӨЙТІП, БІРІНШІ ТҰРҒАН ОЙЫНШЫ ӨЗ АРҚАСЫНА САЛЫНҒАН СУРЕТТІ ҚАҒАЗ БЕТІНЕ САЛУҒА ТЫРЫСАДЫ.

Slide 13

5 түсті таңдап өзіңіз жайлы шындықты біліңіз

Slide 14 Slide 15 Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19

Жағдаяттар/мектепте

Сіз - оныншы сыныптың сынып жетекшісісіз. Сабақтарыңызда сыныптағы бір оқушы үнемі басқа нәрсемен айналысып отырады. Ол үнемі мұғалімдерді ызаландырады, дөрекі сөйлейді, олар бұл баланы мүлдем түзелмейді деп есептейді. Сыныпта бұл баланың сотқар және «екіліктің баласы» деген атағы бар. Сіз осы оқушымен қандай жұмыстар жүргізер едіңіз?

Оқушы Сізден өзінің ішінің ауырып жатқанын айтып сұранып кетті. Сіз оны үйіне қайтарып жібердіңіз. Келесі күні оның үйіне қайтпағанын білдіңіз. Сіздің әрекетіңіз?

Сабаққа бірнеше оқушы 15 минутқа кешігіп келді. Мұғалім: «Сіздер неге кешіктіңіздер?» - деп сұрайды. Оқушылар (әлі де бөлішкесін шайнап тұрып) : «Біз асханада болдық» - деп жауап берді. Бұл жағдайда Сіз қандай әрекет жасайсыз (не істейсіз, не айтасыз және т. б. ) және неліктен?

Slide 20

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Таным теориясы: білім, ақиқат және таным формалары
Таным теориясы: білім, таным түрлері және ақиқат мәселелері
Таным және ғылыми білім: гносеологиялық құрылым, әдістер және ақиқат
Таным философиялық мәселесі: ақиқат, таным мүмкіндіктері және ғылыми-шығармашылық аспектілер
Таным теориясы: мәні, практикалық табиғаты, құрылымы, ақиқат және таным деңгейлері мен әдістері
Ақиқат пен өзін-өзі тану: философиялық және таным теориясының аспектілері
Таным, ғылыми ақиқат және ғылыми-техникалық прогрестің қазіргі экологиялық және генетикалық проблемалары
Білім, таным және ғылым әдіснамасының деңгейлері мен әдістері
Экологиялық білім мен тәрбие: этикалық-эстетикалық мәселелер және ерекше қорғалатын табиғи территориялардың маңызы
Білім берудегі метапәндік тәсілдеменің теориясы, әдістемесі және практикасындағы қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz